Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:04 schreef mirved het volgende:
Wat moet je met 5 dozen aan bommetjes. Na drie vlinders is de lol er toch al vanaf of niet?
dus je heb geen connecties.. tegenwoordig verkoopt de locale groenteboer nog strijkers manquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:03 schreef Mourir het volgende:
[..]
mijn connecties hebben alleen maar nitraten en strijkers. Dat is niks aan
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?
Omdat er van die teringmongolen zijn die genoegdoening halen uit het slopen van spullenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?
Vuurwerkliefhebbers spugen op jou.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe ik er ook 1 bij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Vuurwerkliefhebbers spugen op jou.
En ik wil er nog wel 'n rochel bijdoen.
Ik hoop dat er een in je hand ontploft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belastingquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:19 schreef Devvie het volgende:
[..]kk kneus
ik hoop dat je niets meer gaat vinden nu
Hm... een argumentquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belasting
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belasting
Ik denk dat je pakjes bedoelt? Dozen zijn voor jou niet te betalen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Vorig jaar kon ik makkelijk 5 dozen supervlinders verkrijgen maar dit jaar...
Hopelijk krijg je, terwijl je zoiets opblaast, een stuk metaalscherf in je been. Doe je het ook niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Hey, jij hier?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je, terwijl je zoiets opblaast, een stuk metaalscherf in je been. Doe je het ook niet meer.
Paupertje
Nee, ik daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het voor de lol en niet om stoer te doen, Maar ja dat zal een vriendloos figuur zoals jij nooit begrijpenquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:38 schreef Tuinboon het volgende:
Kereltjes zoals TS die denken dat ze stoer zijn met hun illegale vuurwerk.Optyfen, met oud&nieuw hoor je te partyen ipv pauper doen.
Ik ben blij dat ik dit jaar op wintersport ben met oud en nieuw
Voor de lol spullen vernielen.. sure..quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:06 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik doe het voor de lol en niet om stoer te doen, Maar ja dat zal een vriendloos figuur zoals jij nooit begrijpen
DAN MOET JE OOK NIET BUITEN DE TIJDEN AFSTEKENquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:42 schreef Son-of-Sam het volgende:
Vuurwerk is leuk totdat je 8 uur taakstraf krijgt bij HALT........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:46 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAN MOET JE OOK NIET BUITEN DE TIJDEN AFSTEKENgheghe ja, ik moest 8 uur bij een zwembad schoonmakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..44 Caliber Killer.
hehe, bij ons verkoopt de groenteboer echt illegaal vuurwerk:pquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
dus je heb geen connecties.. tegenwoordig verkoopt de locale groenteboer nog strijkers man
Vuurwerk is leuk TOTDAT je voor moet komen over een half jaar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:42 schreef Son-of-Sam het volgende:
Vuurwerk is leuk totdat je 8 uur taakstraf krijgt bij HALT........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |