Het hoeft niet weg hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:03 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik hoop weer op een zwaar mistige avond en nacht de 31e dec. Net als vorig jaar. Ophoeruh met vuurwerk!
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:04 schreef mirved het volgende:
Wat moet je met 5 dozen aan bommetjes. Na drie vlinders is de lol er toch al vanaf of niet?
dus je heb geen connecties.. tegenwoordig verkoopt de locale groenteboer nog strijkers manquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:03 schreef Mourir het volgende:
[..]
mijn connecties hebben alleen maar nitraten en strijkers. Dat is niks aan
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?
Omdat er van die teringmongolen zijn die genoegdoening halen uit het slopen van spullenquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Waarom denk je dat na oud en nieuw alle straatnaamborden/prullenbakken kapot zijn?
Vuurwerkliefhebbers spugen op jou.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Nou vooruit, doe ik er ook 1 bij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:30 schreef Quir het volgende:
[..]
Vuurwerkliefhebbers spugen op jou.
En ik wil er nog wel 'n rochel bijdoen.
Ik hoop dat er een in je hand ontploft.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belastingquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:19 schreef Devvie het volgende:
[..]kk kneus
ik hoop dat je niets meer gaat vinden nu
Hm... een argumentquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belasting
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:49 schreef Mourir het volgende:
[..]
Ik betaal anders genoeg belasting
Ik denk dat je pakjes bedoelt? Dozen zijn voor jou niet te betalen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Mourir het volgende:
Vorig jaar kon ik makkelijk 5 dozen supervlinders verkrijgen maar dit jaar...
Hopelijk krijg je, terwijl je zoiets opblaast, een stuk metaalscherf in je been. Doe je het ook niet meer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef Mourir het volgende:
[..]
Hey, jij hier?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je, terwijl je zoiets opblaast, een stuk metaalscherf in je been. Doe je het ook niet meer.
Paupertje
Nee, ik daarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |