quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Ik denk dat Ricko de plek van Juicyhil nu kan innemen op de strafbank.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:28 schreef RickoKun het volgende:
BIJPASSENDE PLOATJES
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat, met één hand en je mond tegelijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hallo, jij bent uitverkoren om mij te mogen pijpen.
Wil je a.u.b wel de pijp-aftrek-techniek gebruiken tijdens de bezigheid?
mvg
Een uiltje
Inderdaad, ik zou mezelf dat soort onrecht echt niet aan laten doen hoor.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:24 schreef gers het volgende:
als ik geen overtreding heb gemaakt ga ik echt wel in bezwaar
Bwehe. KLB SC REPRESENTquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:31 schreef Emimich het volgende:
Volgens mij komen er op de meet meer mensen mét een ban dan zonder!
Moet ik paint weer opstartenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:30 schreef Emimich het volgende:
Ik wil een nieuw plaatje met Ricko's ava erbij.
Boh ik was net 17quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:30 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou mezelf dat soort onrecht echt niet aan laten doen hoor.
Je moet de draai kunnen makenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, met één hand en je mond tegelijk?
Want dat is standaard, dat snap je wel.
Omg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh ik was net 17is nu ruim 2jaar geleden dus boeiend
Heb daar trouwens wel een 'leuke' dag gehadbeetje lachen om al die klapjosti's die alleen maar lopen te kankeren op hun werk.. Ik heb misschien 5minuten staan schoffelen, toen moest ik autos gaan wassen met een bezem die ze normaal gebruiken om zand mee weg te vegen, hendig sjieke krassen in die auto's dus
hahahahaquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:35 schreef Florian_ het volgende:
Als remlof het free klb-sc plaatje niet waardeert zou dat betekenen dat hij zichzelf vind lijken op een lama
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
AmateurIk wed dat jij ook de hele eikel kapotknabbelt tijdens het pijpen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
wat een kk achtergrondmuziekjequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:40 schreef RickoKun het volgende:
http://www2.b3ta.com/jailbaitorlegal/#
Knabbelen tijdens het pijpenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knabbelen tijdens het pijpen? Pardon!
Haha, erg baas om achteraf de plaatjes te veranderen!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:42 schreef RickoKun het volgende:
Waarom moet ik ban krijgen dan?!
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Knabbelen tijdens het pijpen? Pardon!
Nummering in de URL for the win!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk dat Ricko de plek van Juicyhil nu kan innemen op de strafbank.
Veranderen!? Ich nicht begriepfen!?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, erg baas om achteraf de plaatjes te veranderen!
Ware het niet dat remlof e post kan checken hoe die was voor de edit.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha, erg baas om achteraf de plaatjes te veranderen!
Hoezo? Mijn plaatjes stonden altijd al zo, hij heeft de plaatjes in zijn quote veranderd naar van die facialsquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Nummering in de URL for the win!
(In jouw quote staan de plaatjes van Ricky nog.)
Inderdaad, vrouwen die knabbelen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schaam me voor de vrouwen die dat blijkbaar wel doen
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoezo? Mijn plaatjes stonden altijd al zo, hij heeft de plaatjes in zijn quote veranderd naar van die facials![]()
Bij jou wel ja!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, jij zou meteen gewoon keihard bijten.
Bitch
Volgens mij heeft Remlof dat gedaan en zit hij in een complot tegen jou!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef RickoKun het volgende:
Hoezo? Mijn plaatjes stonden altijd al zo, hij heeft de plaatjes in zijn quote veranderd naar van die facials![]()
We moeten toch echt een keer afspreken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:48 schreef Breathtaking het volgende:
Bij jou wel ja!
Geil, wat veur enne vleisch hedde ze doarhen danquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Heb fokking goeie vleeschsoep op.
Dradenvleisch.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:50 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Geil, wat veur enne vleisch hedde ze doarhen dan
Die is al aanwezigquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ware het niet dat remlof e post kan checken hoe die was voor de edit.
Thans, dat is alleen als NS Bert arriveert.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:49 schreef Emimich het volgende:
[..]
We moeten toch echt een keer afspreken.
een vrouwmensch voltanken jaquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:53 schreef gers het volgende:
maar gaat hier iemand nog vanavond tanken ?
al na 15 min 3-0 achter , na 30 min 3-2 , 78ste min 4-2quote:
veel politiequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
al na 15 min 3-0 achter , na 30 min 3-2 , 78ste min 4-2![]()
En de hele wedstrijd gezond dat Erkens in homo was
Die laatste zin zou je misschien nog eens moeten nalezen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
al na 15 min 3-0 achter , na 30 min 3-2 , 78ste min 4-2![]()
En de hele wedstrijd gezond dat Erkens in homo was
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:55 schreef RickoKun het volgende:
Kanker, was ik dat paard maar, had ik meteen die kankergeile tieten van angelina kapot geneukt
Patatten.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:59 schreef Devvie het volgende:
Ik ga even patatjes etentotzo lieve mensen
Zijn oude foto'squote:Op zaterdag 22 november 2008 17:55 schreef RickoKun het volgende:
Kanker, was ik dat paard maar, had ik meteen die kankergeile tieten van angelina kapot geneukt
veel politiequote:Op zaterdag 22 november 2008 17:59 schreef gers het volgende:
[..]
veel politie![]()
geen spandoeken enzo![]()
de moffen hadden trouwens wel klappen gehad van volendam
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
veel politieen me
![]()
Was ook een mongool ( een echte ) die aan de ME in de rust vroeg of ze gratis koffie kreeg en waarom hij dan moest betalen
ja we willen gaanquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
![]()
trouwens wel een toffe actie van cambuur
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
ja we willen gaan![]()
6 uur in de bus maar fok it , het uitvak gaat vol zijn
Und Jay-Zquote:
Waarom heb je zo snel gegeten?quote:
Ik lig nu weer op mn bedje hoorquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waarom heb je zo snel gegeten?J moet wel lekker uitbuiken.
Soms val je dan in slaap.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |