Nee, de Ozaru...quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef L.no het volgende:
Het zit me echt dwars... waarom is picallo niet groen? Wáárom?!
Tevens tvp.
Ach, iedereen ziet er fucked up uit eigenlijk.quote:
Zeg, ze doelen toch niet op Bulma met die ene hè..?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, iedereen ziet er fucked up uit eigenlijk.
Fijn dat je het woord "geretardeerd" hebt gevonden, maar dit is niet direct vertaald uit het engels.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef George_Klooney het volgende:
Dragonball Z is voor geretardeerde jongetjes en meisjes die de Tweenies te moeilijk vinden.
Wow, een gevecht wat niet een eeuwigheid duurt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Netstorm het volgende:
Toch nog wat leuks; nieuwe dragonball z OVA
Ik vind de nieuwe effecten wel vet.. hopelijk gaan ze ooit een remake maken met de nieuwe style![]()
Standaard trailer shit: het geluid van een belangrijke scene onder andere beelden plaatsen. Je ziet alleen de intro van z'n Kamehameha (2 handen, rode ogen).quote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef DR878 het volgende:
Maar wel met 1 hand.. ik moet zeggen, het ziet er toch beter uit dan ik had verwacht..
Nee echt?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef Kriegel het volgende:
Dit heeft ongeveer net zoveel met Dragonball te maken als die ene Super Mario Bros film uit 1993 met Super Mario Bros.
Oh zo, sjappie.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef Kriegel het volgende:
Die had er dus geen reet mee te maken, snappie.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Electro-Worm het volgende:
Ahaha. Om eerlijk te zijn vind ik die trailer kenkervet.!
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef Kriegel het volgende:
Dit heeft ongeveer net zoveel met Dragonball te maken als die ene Super Mario Bros film uit 1993 met Super Mario Bros. Kan iemand zich die nog herinneren? Ook al zo'n ramp.
[ afbeelding ]
Hè, een Goomba!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |