Nee, de Ozaru...quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:18 schreef L.no het volgende:
Het zit me echt dwars... waarom is picallo niet groen? Wáárom?!
Tevens tvp.
Ach, iedereen ziet er fucked up uit eigenlijk.quote:
Zeg, ze doelen toch niet op Bulma met die ene hè..?quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, iedereen ziet er fucked up uit eigenlijk.
Fijn dat je het woord "geretardeerd" hebt gevonden, maar dit is niet direct vertaald uit het engels.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef George_Klooney het volgende:
Dragonball Z is voor geretardeerde jongetjes en meisjes die de Tweenies te moeilijk vinden.
Wow, een gevecht wat niet een eeuwigheid duurt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Netstorm het volgende:
Toch nog wat leuks; nieuwe dragonball z OVA
Ik vind de nieuwe effecten wel vet.. hopelijk gaan ze ooit een remake maken met de nieuwe style![]()
Standaard trailer shit: het geluid van een belangrijke scene onder andere beelden plaatsen. Je ziet alleen de intro van z'n Kamehameha (2 handen, rode ogen).quote:Op woensdag 10 december 2008 15:08 schreef DR878 het volgende:
Maar wel met 1 hand.. ik moet zeggen, het ziet er toch beter uit dan ik had verwacht..
Nee echt?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef Kriegel het volgende:
Dit heeft ongeveer net zoveel met Dragonball te maken als die ene Super Mario Bros film uit 1993 met Super Mario Bros.
Oh zo, sjappie.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef Kriegel het volgende:
Die had er dus geen reet mee te maken, snappie.
quote:Op woensdag 10 december 2008 20:52 schreef Electro-Worm het volgende:
Ahaha. Om eerlijk te zijn vind ik die trailer kenkervet.!
quote:Op woensdag 10 december 2008 19:40 schreef Kriegel het volgende:
Dit heeft ongeveer net zoveel met Dragonball te maken als die ene Super Mario Bros film uit 1993 met Super Mario Bros. Kan iemand zich die nog herinneren? Ook al zo'n ramp.
[ afbeelding ]
Hè, een Goomba!!!!
Dragonball is voor mij de enige japanse tekenfilm serie die ik leuk vind. Voor de rest vind ik anime geen donder aan. Hardcore amine/manga fans vinden dragonball geen echte anime. Kan mij een reet roesten, zolang de serie zelf leuk is. (Die mensen zijn zelf emo oidquote:Op donderdag 25 december 2008 00:52 schreef PDOA het volgende:
manga films/series en nerds die dat kijken
Wat een ongelofelijke kut ep was dat zeg.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:20 schreef Netstorm het volgende:
Toch nog wat leuks; nieuwe dragonball z OVA
Ik vind de nieuwe effecten wel vet.. hopelijk gaan ze ooit een remake maken met de nieuwe style![]()
OVA's moet je nooit serieus nemen. Vaak zijn ze best kut. Mja, ik vond deze wel een beetje grappig.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kut ep was dat zeg.....
quote:
Nee, waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:48 schreef -Will- het volgende:
Oh dear.... als je iets dat kut is, anaal verkracht, wat krijg je dan? Dit?
Commentquote:damn straight man its an epic failure.....BET I COULD LIGHT A FART AND SHOOT A BIGGER KAMEHAMEHA OUTTA MY ASSSSSS!!!!!....Shenron looks sweet though.....people r soooo gonna rip on him forever about his role of Kakarot....such horrible acting from what ive seen so far...every diehard fan is gonna die a little bit inside when they see this shit...if shit dont shake and fall apart when they power up, if they do, then this is gonna suck worse than a leech...some fan is gonna BEAT HIS ASS!!!!!!!
No joke.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef sweetlady-o het volgende:
Duzzzzzzzz... het is geen grap het komt echt?
Nee, de screencaps die je hier ziet stammen af van een B-film uit 1995 genaamd ''The Punisher''. http://www.imdb.com/title/tt0098141/quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef sweetlady-o het volgende:
Duzzzzzzzz... het is geen grap het komt echt?
Ow shit, naar de schuilkelder dan maar.quote:
Het komt me nog heel bekend voor ook, die mislukte Oozaru, ik denk dat ze het er ergens van gejat hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:05 schreef Acinonyx het volgende:
Die Piccolo ziet er ook mislukt uit, nog maar te spreken over die Goku als Oozaru![]()
![]()
!!
O dan toch niet naar de schuilkelder.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nee, de screencaps die je hier ziet stammen af van een B-film uit 1995 genaamd ''The Punisher''. http://www.imdb.com/title/tt0098141/
Er komt geen DBZ film, het is allemaal een hoax.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:16 schreef Quir het volgende:
De serie word gewoon keihard anaal verkracht.
Of met Majin Buu.. denk dat ze hem rood maken ipv rozequote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik wil dat ze een DBZ film gaan maken, met Freeza en supersayans enzo
Het zal vast wel een masker zijn geweest die oorspronkelijk bedoelt was voor een B SF-serie die het nooit gehaald heeft of een Buffy the vampire slayer achtige serie met demonen enzo maar dan slechter.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Het komt me nog heel bekend voor ook, die mislukte Oozaru, ik denk dat ze het er ergens van gejat hebben.
Misschien de 'evolutie' van een goede anime/manga naar een slechte hollywoodfilmquote:Op maandag 16 februari 2009 15:30 schreef koffiegast het volgende:
waarom heet het uberhaupt 'Evolution'
die term wordt egt overal en nergens achter een film titel gesmeten lijkt het wel om als interessant te klinken...
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:49 schreef LockonStratos het volgende:
Yamcha
Yamcha.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:54 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Wie die NEUK is dit nou weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |