SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:10 schreef franklop het volgende:
Hij is weer terug op de baan
De Bakker naar tweede ronde WashingtonHij was al terug op de baan hoor. Heeft begin juli DC gespeeld en zowel van Davydenko als van Jouzhny. Zie hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Was dat niet altijd al de bedoeling dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:14 schreef Nalbandian het volgende:Fans van Nalbandian verenigt U in dit topic
Ik denk dat hij bedoelt dat de federer fans dus weg moeten blijvenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat niet altijd al de bedoeling dan?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de federer fans dus weg moeten blijven
IK ben ook fan van Nalbandian ja.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:31 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat de federer fans dus weg moeten blijven
Easy voor Fattyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef Nalbandian het volgende:
Vandaag Wawa tegen Nalby. Ik ben in ieder geval benieuwd!
quote:
Dat zou een stunt zijnquote:
Baghdatis speelt ook wat beter dan toen.. Maar in principe moet Nalbandian gewoon winnen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:30 schreef KarbonkeI het volgende:
Yeay, Nalbandian staat tegen Baghdatis in de finale van de Washington Open.
Ik heb redelijk vertrouwen dat ie gaat winnen, ik heb Baghdatis zien spelen afgelopen Unicef Open en die speelt lang niet zo goed als Nalbandian nu.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:39 schreef Norrage het volgende:
Nalby fucking koning
Wat hem ook zo interessant maakt is misschien juist dat hij er vaak gewoon niet is, en als hij er dan is ons doet hunkeren naar zijn spel haha en dan van die heerlijk streaks neerzet...Zou hij het kunnen doortrekken in Toronto? en belangrijker, de USO?
Meer views dan die van Martin!quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:47 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Dit is gewoon een schitterende finale: Baggy tegen Nalby! Ongeacht de uitslag van deze finale gaat Nalby naar plek 65. Op naar de top-20
!
Edit 1:Ik moet weer gaan nadenken over een nieuwe TT.
Edit 2: De views van dit topic!
Sssst, laat het hem niet horenquote:
Die forehand op 0:58quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Sssst, laat het hem niet horen![]()
Bij deze de masterclass die Nalby gisteren heeft gegeven aan Cilic![]()
Ja, 5 minuten geleden ging ie nog een keertje rond inderdaad!quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Na de miljoen views begint 'ie weer vanaf 0 te tellen he.
How 'bout that forehandquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Die forehand op 0:58.
Gaaf dat ie terug is en iedereen zo staat te vegen.
Ik ook.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:49 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
How 'bout that forehand!
Ik blijf toch bij mijn standpunt dat er na Federer niemand zo technisch perfect is als Nalbandian!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |