abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83811467
Morgen tegen de Daaf in de eerste rubber van de DC.
pi_83817547
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:22 schreef wimderon het volgende:
Morgen tegen de Daaf in de eerste rubber van de DC.
Ik had hem liever de tweede rubber tegen de Youzmeister willen zien spelen!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 06:35:09 #253
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_83835509
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_83885387
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Nalbandian het volgende:

Als Nalby nu eens fit kon blijven, dan !
Best wel geniaal .
pi_83990723

Nalbandian

Als hij het op zijn heupen krijgt, is het een heerlijke speler om naar te kijken !
pi_84007387
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:09 schreef Nalbandian het volgende:

Nalbandian

Als hij het op zijn heupen krijgt, is het een heerlijke speler om naar te kijken !
Nou, wat mij betreft zit er al genoeg op zijn heupen.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:02:44 #258
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84013790
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 17:23 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nou, wat mij betreft zit er al genoeg op zijn heupen.
Vond ik meevallen, maar ik vind wel dat zijn haar erg is aangekomen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:03:18 #259
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84013814
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 11:41 schreef Nalbandian het volgende:

Als Nalby nu eens fit kon blijven, dan !
Prachtig hoor. Hij heeft echt meer balgevoel dan alle andere spelers vind ik.
pi_84014479
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:03 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Prachtig hoor. Hij heeft echt meer balgevoel dan alle andere spelers vind ik.
Dit zeg ik tegen beter weten in, maar ik hoop dat hij nog een jaar of 4 á 5 blessurevrij kan spelen.

Ik heb een enorm zwak voor spelers die uitzonderlijk getalenteerd zijn maar waarbij het volledige potentieel om welke reden dan ook nooit wordt bereikt (Rios, Safin, Coria, etc.). Je blijft altijd hopen...
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:27:03 #261
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84014934
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:17 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Dit zeg ik tegen beter weten in, maar ik hoop dat hij nog een jaar of 4 á 5 blessurevrij kan spelen.

Ik heb een enorm zwak voor spelers die uitzonderlijk getalenteerd zijn maar waarbij het volledige potentieel om welke reden dan ook nooit wordt bereikt (Rios, Safin, Coria, etc.). Je blijft altijd hopen...
Ja, al vind ik Nalbandian van dat rijtje (als je hem ertussen zet) verreweg het sympathiekst.
pi_84015427
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, al vind ik Nalbandian van dat rijtje (als je hem ertussen zet) verreweg het sympathiekst.
Fed-Fan

Iedereen is enigszins fan van Nalby (zelfs Wimderon ). Hij maakt iets in je los met zijn tennis !
  dinsdag 13 juli 2010 @ 20:52:54 #263
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84016163
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Fed-Fan

[...]
  woensdag 14 juli 2010 @ 18:34:57 #264
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_84056840
Blijft een geweldige tennisser, zijn mensen als djokovic en murray nou echt getalenteerder of gaan die er harder voor.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_84057294
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef Outlined het volgende:
Blijft een geweldige tennisser, zijn mensen als djokovic en murray nou echt getalenteerder of gaan die er harder voor.
Ik vrees dat een Murray of een Djokovic er iets meer voor willen doen dan Nalbandian. Nalby houdt van Argentijnse steaks ! Qua talent zit Nalbandian definitely in de hoogste regionen .
pi_84061651
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 18:34 schreef Outlined het volgende:
Doen er meer voor. Nalbandian op zijn top vind ik na Federer (op zijn top) de beste speler die er is. In staat om van iedereen te winnen.

Gevoel, kracht balbehandeling, hij heeft alles.

Maar ja, zijn fitheid he...
  woensdag 14 juli 2010 @ 21:05:18 #267
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84064604
quote:
Op woensdag 14 juli 2010 20:07 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Doen er meer voor. Nalbandian op zijn top vind ik na Federer (op zijn top) de beste speler die er is. In staat om van iedereen te winnen.

Gevoel, kracht balbehandeling, hij heeft alles.

[...]
Leuk dat jij hem ook zo goed vindt.
pi_84093219
Na, Nalbandian is goed en getalenteerd, maar zijn kwaliteit is compleet overhyped. Spelers als Murray en Djokovic hebben gewoon meer talent. Nalbandian heeft een relatief zwakke service en komt qua atletisch vermogen niet in de buurt van de die twee (of een Nadal/Federer), zelfs in supervorm.

Die paar weken dat hij weer fantastisch tennis laat zien zijn niet de echte Nalbandian, net zomin als de Tsonga die een fantastische AO speelde of onverslaanbaar tennis speelde in Marseille een paar jaar terug niet "de echte" Tsonga is.

Neemt niet weg dat het een heel leuk spelletje is dat hij speelt en dat hij natuurlijk top 10 kwaliteit heeft.
pi_84122820
quote:
Na, Nalbandian is goed en getalenteerd, maar zijn kwaliteit is compleet overhyped. Spelers als Murray en Djokovic hebben gewoon meer talent.
Niet mee eens, zeker niet met Djokovic. Voor Murray valt nog wat te zeggen. En Nalbandian zijn kwaliteit is absoluut niet compleet overhyped. Zelfs bij Nalby in slechte conditie kun je zien wat een balgevoel hij heeft, hoe snel hij een bal kan nemen, de hoeken die hij kan maken, het gevoel dat hij heeft, de dropshots die hij kan maken, de volleys die hij kan maken etc. Daar kan zeker Djokovic in de verste verte niet aan tippen.
quote:
Nalbandian heeft een relatief zwakke service en komt qua atletisch vermogen niet in de buurt van de die twee (of een Nadal/Federer), zelfs in supervorm.
Nalbandian zijn service is wellicht niet zijn sterkste punt, maar dat is die van Djokovic en Murray ook niet. Ook die 2 hebben een redelijk matige service en een die niet veel beter is dan Nalbandian. Heb je de service van Djokovic gezien Murray doet het op dat gebied iets beter maar is ook geen echt wapen.

En een Nalbandian in topvorm komt kwa atletisch vermogen misschien niet in de buurt van een Federer en Nadal, maar dat hoeft hij ook minder omdat hij de ballen zo snel neemt en dus voornamelijk in de aanval kan zijn. Het verdedigende werk is daardoor wat minder nodig. En dat is ook zijn grote kracht.

Djokovic en Murray komen niet in de buurt bij de groundstrokes van Nalbandian
quote:
Die paar weken dat hij weer fantastisch tennis laat zien zijn niet de echte Nalbandian, net zomin als de Tsonga die een fantastische AO speelde of onverslaanbaar tennis speelde in Marseille een paar jaar terug niet "de echte" Tsonga is. Neemt niet weg dat het een heel leuk spelletje is dat hij speelt en dat hij natuurlijk top 10 kwaliteit heeft.
Bij elke wedstrijd van Nalbandian zie je dat hij top 5 potentieel heeft. Alleen zoals gezegd, blijft zijn fitheid achterwege. Dat zal waarschijnlijk ook wel niet meer goed komen aangezien ik het gevoel heb dat Nalbandian het wel goed vindt zoals het zo gaat.

Maar ik blijf erbij dat hij, mits fit, de betere speler is als zeker een Djokovic, en toch ook wel een Murray.

.
pi_84139286
Nou, TheGeneral heeft net bewezen dat Nalbandian inderdaad overhyped is.

Djokovic kan uit vorm, zonder zijn service (die ooit uitstekend was, beter dan die van Murray ooit geweest was, als je je dat niet herinnert, tja) puur op groundstrokes en atletisch en verdedigend vermogen kwartfinales/halve finales van Grand Slams halen, titels winnen. Daar is gewoon talent voor nodig.

Er is een reden dat Nalbandian +/- 10 titels heeft waarvan er drie groot: hij is gewoon niet zo enorm goed. Ja, als hij in vorm is, is hij fantastisch. Iedereen is dat. Murray tegen Nadal US Open 2008 was ook fantastisch. Djokovic heeft ook fantastische wedstrijden gespeeld. Zelfs Giraldo bagelt Ferrero als hij alles raakt. Of Chardy die van 2-0 achter Nalbandian alle hoeken van de baan liet zien RG een tijdje geleden.

Nalbandian is een speler die af en toe een paar weken (indoor of DC) in vuur staat. Daar is talent voor nodig. Daarnaast heeft hij het type spel dat dan zeer plezierig is om naar te kijken en heeft hij een goede match up tegen Nadal en Federer. Zo ontstaat de illusie dat hij beter is dan hij is.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 17:44:03 #272
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84139785
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Djokovic kan uit vorm, zonder zijn service (die ooit uitstekend was, beter dan die van Murray ooit geweest was, als je je dat niet herinnert, tja) puur op groundstrokes en atletisch en verdedigend vermogen kwartfinales/halve finales van Grand Slams halen, titels winnen. Daar is gewoon talent voor nodig.

Er is een reden dat Nalbandian +/- 10 titels heeft waarvan er drie groot: hij is gewoon niet zo enorm goed. Ja, als hij in vorm is, is hij fantastisch. Iedereen is dat. Murray tegen Nadal US Open 2008 was ook fantastisch. Djokovic heeft ook fantastische wedstrijden gespeeld. Zelfs Giraldo bagelt Ferrero als hij alles raakt. Of Chardy die van 2-0 achter Nalbandian alle hoeken van de baan liet zien RG een tijdje geleden.

Nalbandian is een speler die af en toe een paar weken (indoor of DC) in vuur staat. Daar is talent voor nodig. Daarnaast heeft hij het type spel dat dan zeer plezierig is om naar te kijken en heeft hij een goede match up tegen Nadal en Federer. Zo ontstaat de illusie dat hij beter is dan hij is.
Nalbandian heeft zowel Nadal als Federer meerdere keren redelijk geveegd, zelfs twee weken op rij allebei. Hij heeft ook meer gevoel dan Murray en Djokovic vind ik. En Nalbandian op zijn best is toch wel van heel andere orde dan Giraldo ( ) op zijn best.
pi_84140703
Off topic: users met een wens voor 1 klein icoontje:
[Crea-Tennis Requests en Answers topic # 2] Cool !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_84147846
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 17:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

Ik ben niet zo'n Nalbandian fanboy dat ik Nalby helemaal ga verdedigen met allerlei feitjes en statistics. Ik vind het gewoonweg een heerlijke speler om naar te kijken. Enerzijds omdat ie mijn favoriete soort tennis speelt - aanvallend met heerlijke groundstrokes (net zoals een Federer in betere tijden; maar die is echt een klasse apart)-, en anderzijds omdat ie niet perfect is (berucht aan het buffet ). Ik vond de post van TheGeneral mijn mening correct verwoorden, vandaar mijn reactie daarop.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:18:43 #275
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_84148259
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:10 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n Nalbandian fanboy dat ik Nalby helemaal ga verdedigen met allerlei feitjes en statistics. Ik vind het gewoonweg een heerlijke speler om naar te kijken. Enerzijds omdat ie mijn favoriete soort tennis speelt - aanvallend met heerlijke groundstrokes (net zoals een Federer in betere tijden; maar die is echt een klasse apart)-, en anderzijds omdat ie niet perfect is (berucht aan het buffet ). Ik vond de post van TheGeneral mijn mening correct verwoorden, vandaar mijn reactie daarop.
Goeie post! Goed om niet te proberen elkaar te overtroeven met statistieken die worden aangevoerd om emoties mee te onderbouwen over wie beter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')