ehhh, wat is het precies ??quote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was het zondagavond en begon het weer te sneeuwen...
Ehhh.... onder welke steen heb jij geleefd? Dat noemen we een "fiets"quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef Syb.ren het volgende:
[ afbeelding ]
Toen was het zondagavond en begon het weer te sneeuwen...
Ja nu je het zegt... ik dacht dat het een of andere closeup van iets wasquote:Op maandag 24 november 2008 17:26 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat is mijn auto, dat zie je toch meteen!
die eerste is wel erg gaafquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 12:36 schreef taxibabe het volgende:
Deze heb ik vanmorgen gemaakt. De sneeuw op het hekje is nu weg, ben ik dus nog net op tijd geweest. Misschien vanmiddag nog ff richting het bos.
[ afbeelding ]
Moooooooooiquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:14 schreef moonmovies het volgende:
en nog wat foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 19:07 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
die eerste is wel erg gaaf.
canvas doekje?
dankjequote:
Mooi!! Vind het altijd moeilijk om de witbalans knop aan te raken bij dit soort foto's. Dit geeft zo'n mooi en zacht sneeuw plaatje. Als je dit te wit maakt is de sfeer er snel af.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:23 schreef Pizzahut het volgende:
Even snel gemaakt, had niet zoveel tijd helaas.
mooi! bewerkt?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef Elmowan het volgende:
[ afbeelding ]
Met nog een wat oudere camera
quote:Op donderdag 18 december 2008 12:54 schreef ebeaydojraes het volgende:
mag dit ook nog onder sneeuwfoto's of moeten we een apart topic voor ijsfoto's maken?
wel erg gaaf (niet van moi)
http://www.sacbee.com/static/weblogs/photos/2008/12/017816.html
Heb je het origineel daarvan ook? Ik ben zelf helemaal geen fan van selective coloring, krijg ook beetje het idee dat de bomen wegvallen door je bewerking.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Elmowan het volgende:
Ja met Picasa dat je zo'n rondje doet met kleur en het erbuiten zeg maar zwart-wit wordt![]()
Ik begin net een beetje, heb nog niet zo heel verstand van allesSpaar nu voor zo'n spiegelreflex camera
Ik dacht echt: dit kan nooit in Nederland zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb pas sinds kerst mijn EOS 450D, maar zag gisteren op ons dak dit ijspatroon:
[ link | afbeelding ]
nog een paar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij is nu nog veel mooierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik dacht echt: dit kan nooit in Nederland zijn
Totdat ik op foto 3 de kruitvatvlag zag
Cool, een Dax. Op motor kenteken begrijp ik? Hoeveel CC?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef arnold-d het volgende:
Vanmiddag ff 2 foto's gemaakt van mijn motor.
Jammer genoeg waren de batterijen blijkbaar wel snel op. dus niet veel foto's kunnen maken.
Maar ik vond deze foto's wel mooi geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Bianca, foto 1 doet me eigenlijk niet zo veel.. een unox-bord in een berijpte wereld, tja. Foto 2 daarentegen vind ik erg geslaagdquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef bianca-dijck het volgende:
hallo allemaal ik heb ook hier twee mooie en leuke sneeuwfoto's, de met unox vandaag gemaakt
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
groetjes bianca
Waarom heb je de laatste 2 in sephia bewerkt? Ik vind het niet echt meerwaarde hebben eigenlijk. Eerder 't tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:50 schreef Exterior het volgende:
Vorige week een aantal leuke foto's gemaakt in de bossen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je foto's van Flickr 'groot' kunt posten?
Van nr 1, ben ik helemaal met je eens. Is nu al een van mijn favorieten van 2009quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom heb je de laatste 2 in sephia bewerkt? Ik vind het niet echt meerwaarde hebben eigenlijk. Eerder 't tegenovergestelde.
1 en 2 vind ik ook een betere compositie hebben. Vooral 1 kijkt wel lekker weg. Doet me denken aan hollandse winters zoals ze zouden moeten zijn.
Vooral de 2e is mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze tuin, daarstraks
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef HighwayStar het volgende:
Wolkenloze lucht boven de Merwede thv Woudrichem
Click>> [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
pffff . berg foto';s geschoten... zitten ze onder t stof :S... zonde :S...
zoiets jaquote:
Lekker scherp (je tekst dan) ebeaydojreas... Was laat en paar biertjes denk?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 04:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
zoiets ja
anyway..z odra de foto's van mogen klaar zijnvoor publicsatie zal ik eens kijken of ik er nog iets leuks uit kn krijge
post eens een ingezoomd detail in een apart topic....of hier:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:09 schreef Ron321 het volgende:
Ik heb altijd een paarse gloed over mijn winterfoto's.
Iemand enig idee hoe dat kan komen?
Konica Minolta Dimage Z6.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:12 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
post eens een ingezoomd detail in een apart topic....of hier:
Heb je een fotografische vraag, vraag het de expert, deel 8
Ik denk een witbalans fout. Want het is geen chromatische aberratie.quote:
En wat zou ik daaraan kunnen doen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:19 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik denk een witbalans fout. Want het is geen chromatische aberratie.
Je witbalans veranderen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:09 schreef Ron321 het volgende:
[..]
En wat zou ik daaraan kunnen doen?
hoe weet jij datquote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:00 schreef Noxa het volgende:
[..]
Lekker scherp (je tekst dan) ebeaydojreas... Was laat en paar biertjes denk?
dat heeft iedereen horquote:Op zondag 11 januari 2009 08:27 schreef Anneloortje het volgende:
Ik geniet echt van dit topic! Heerlijk die plaatjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik sta telkens te bibberen met die kou..
Wat een fantasie.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef Chanty het volgende:
een stukje hek met sneeuw
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Trapleuning naar 't strand?
In de trant van Chanty's ''brrrr''
[ afbeelding ]
Wat een sterke foto! Juiste moment en de uitsnede werkt ook erg goed. Goed gezien!quote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gebruik nr 6 nu als achtergrond als je het niet erg vindquote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef P_B het volgende:
[..]
Wat een sterke foto! Juiste moment en de uitsnede werkt ook erg goed. Goed gezien!
Sneeuw, maar dan "up close and personal". De eerste 2 zijn nog van vorig jaar en jammer genoeg was het terras toen zo glad dat ik maar een paar foto's heb kunnen maken. De rest is van afgelopen week. De macro's heb ik omgezet naar zwart-wit om het allemaal wat rustiger te maken. Of ik kan niet goed belichten dat het zo onrustig werd maar het schitterde alle kanten op.
Over de rozen ben ik ook niet helemaal tevreden. Het kreng hing ondersteboven en als ik de foto omdraai ziet het er, voor mij althans, "vreemd" uit. Kan zijn dat het komt omdat ik ze gemaakt heb en weet hoe het er uit heeft gezien maar het lijkt maar niet te kloppen. Op sommige plekken zie je dat de rijp naar beneden hangt en dat valt best op als je de foto omdraait. De ene roos schuin van onder heb ik omgezet naar een ander kleurtje vanwege het tegenlicht: het hart was daardoor erg donker en zat er weinig rood meer in de rest. Probeerseltje zeg maar.
[1]
[ afbeelding ]
[2]
[ afbeelding ]
[3]
[ afbeelding ]
[4]
[ afbeelding ]
[5]
[ afbeelding ]
[6]
[ afbeelding ]
negative spacequote:Op maandag 12 januari 2009 16:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohoh, dat worden royalties...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 00:02 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik gebruik nr 6 nu als achtergrond als je het niet erg vind
Klopt wel een beetje dat je bij de eerste misschien een "zweverig" gevoel krijgt. Bij iets als beestjes-macro heb je altijd nog de context van bijvoorbeeld een blad en nu lijkt het ijskristal los van alles. Op zich is al het ijs wel verbonden maar door de vignettering die ik heb toegevoegd om juist de nadruk op het middelste kristal te leggen valt dat enigszins weg.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:51 schreef pinquit het volgende:
Ik vind de eerste foto's wel mooi, maar wel een beetje jammer dat je niet ziet waar het ijs op ligt. maar het gaat om het ijs natuurlijk..
de eerste roos vind ik prachtignogal logisch dat ie naar beneden hangt, zo blij zal hij niet zijn met de kou
het maakt het plaatje juist wel sfeervol; de roos is nog mooi, maar het ijs erop, en het hangen ervan maken het een heel triestig plaatje.
Mooi!quote:
Dat is in Enschedequote:Op woensdag 14 januari 2009 22:11 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mooi!
Waar is dat Paul?
Toevallig dat dat schattig kind op je af schaatst of is het je eigen kind/familie.
Jaaaaa, ben benieuwd naar je winter pica's naast je concert pica's.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 18:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
m'n foto's staan inmiddels online.. zal zo ff wt posten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |