Ik dacht echt: dit kan nooit in Nederland zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
Heb pas sinds kerst mijn EOS 450D, maar zag gisteren op ons dak dit ijspatroon:
[ link | afbeelding ]
nog een paar:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
hij is nu nog veel mooierquote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik dacht echt: dit kan nooit in Nederland zijn
Totdat ik op foto 3 de kruitvatvlag zag
Cool, een Dax. Op motor kenteken begrijp ik? Hoeveel CC?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef arnold-d het volgende:
Vanmiddag ff 2 foto's gemaakt van mijn motor.
Jammer genoeg waren de batterijen blijkbaar wel snel op. dus niet veel foto's kunnen maken.
Maar ik vond deze foto's wel mooi geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi Bianca, foto 1 doet me eigenlijk niet zo veel.. een unox-bord in een berijpte wereld, tja. Foto 2 daarentegen vind ik erg geslaagdquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:17 schreef bianca-dijck het volgende:
hallo allemaal ik heb ook hier twee mooie en leuke sneeuwfoto's, de met unox vandaag gemaakt
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
groetjes bianca
Waarom heb je de laatste 2 in sephia bewerkt? Ik vind het niet echt meerwaarde hebben eigenlijk. Eerder 't tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:50 schreef Exterior het volgende:
Vorige week een aantal leuke foto's gemaakt in de bossen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je foto's van Flickr 'groot' kunt posten?
Van nr 1, ben ik helemaal met je eens. Is nu al een van mijn favorieten van 2009quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom heb je de laatste 2 in sephia bewerkt? Ik vind het niet echt meerwaarde hebben eigenlijk. Eerder 't tegenovergestelde.
1 en 2 vind ik ook een betere compositie hebben. Vooral 1 kijkt wel lekker weg. Doet me denken aan hollandse winters zoals ze zouden moeten zijn.
Vooral de 2e is mooiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:09 schreef Rewimo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze tuin, daarstraks
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:20 schreef HighwayStar het volgende:
Wolkenloze lucht boven de Merwede thv Woudrichem
Click>> [ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
pffff . berg foto';s geschoten... zitten ze onder t stof :S... zonde :S...
zoiets jaquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |