abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:46:33 #1
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63414653
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteid zijn.
Wanneer gaat de overheit nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljart is voor de Posdbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.

Kut-overheit
Politie die me een boedte geeft
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_63414747
dacht die gaat klagen dat ie niet alles kan betalen

Maar de klacht is terecht.
pi_63414751
ga werken
pi_63414763
of uitkeringen verlagen zodat mensen gaan werken

kankerlul gewoon werken ja
Ik hop hip als een konijn in de Jimmy Woo.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:50:40 #5
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63414781
Je kunt dat geld van die boete beter in een lesje Nederlands steken!
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_63414784
Goed topic
Eens met ts
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63414788
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Schatgraver het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteid zijn.
Wanneer gaat de overheit nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljart is voor de Posdbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.

Kut-overheit

Ze moeten alle uitkeringen stop zetten en iedereen aan het werk schoppen. Of terug naar school, in jouw geval.
pi_63414792
Ik vind dat de overheit meer gelt beschikbaar moet stellen voor spelling enzo.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:50:59 #9
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63414793
Als jij fatsoenlijk Nederlands had geleerd had je misschien een goede baan gehad.
pi_63414798
quote:

Kut-overheit
Wat kan je met een boedte?
pi_63414803
Mensen die dit topic serieus gaan nemen..
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:51:44 #12
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_63414825
Terechte klacht, en voor de eikels hier, niet iedereen is in staat om te werken!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_63414837
ik weet het niet hoor, maar die jeugd gaat stelen omdat hun ouders een te lage uitkering krijgt?
dan komt het zeker nooit in ze op om zelf te gaan werken, nou, dan verdien je ook geen geld of ook maar iets anders waardevol

WERKEN JULLIE PROFITEURS
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63414859
Trollen is ook niet meer wat het geweest is.
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_63414860
Die geforceerde d/t fouten.
pi_63414872
leuke troll
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:53:47 #17
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63414890
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ze moeten alle uitkeringen stop zetten en iedereen aan het werk schoppen. Of terug naar school, in jouw geval.
Van die voorspelbare kankerreacties man breek je lul ofzo met je stompzinnige gejank .
Straks schiet iemand een lawine-pijl in je snuffert nou dan kom ik je met je blinden-geleiden hond aan het werk trappen want werken zal je en geen smoesjes.

dwaas
pi_63414914
Zouden de uitkeringen omhoog gaan dan gaan al die mensen met een laag inkomen al helemaal niet meer naar hun werk. Veel mensen die amper 300 euro boven een uitkering krijgen terwijl ze 40 uur draaien, wat wordt dan nog de impuls voor die mensen om uberhaupt nog naar hun werk te gaan als ze niets verdienen daarboven?

Laat dan maar die ene winkeldief een pak wc-papier stelen, laat Albert Heyn maar 4 miljoen minder verdienen door diefstal. Alles beter dan mensen die massaal zich ziek gaan melden omdat het werken toch geen zin meer heeft.

Verschil moet er zijn tussen werken en niet werken. Ook als voorbeeld.

Sowieso de gedachte dat Albert Heyn best 10 winkeldieven per dag te verwerken mag krijgen net zoals andere winkels. Als je 5 euro op 4 gilette mesjes verdient en 10000 euro per dag op wc papier per filiaal dan kun je best een paar euro missen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_63414949
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:55 schreef Topspin het volgende:
Zouden de uitkeringen omhoog gaan dan gaan al die mensen met een laag inkomen al helemaal niet meer naar hun werk. Veel mensen die amper 300 euro boven een uitkering krijgen terwijl ze 40 uur draaien, wat wordt dan nog de impuls voor die mensen om uberhaupt nog naar hun werk te gaan als ze niets verdienen daarboven?

Laat dan maar die ene winkeldief een pak wc-papier stelen, laat Albert Heyn maar 4 miljoen minder verdienen door diefstal. Alles beter dan mensen die massaal zich ziek gaan melden omdat het werken toch geen zin meer heeft.

Verschil moet er zijn tussen werken en niet werken. Ook als voorbeeld.
Goudvis
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:56:40 #20
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63414967
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:49 schreef wouter37 het volgende:
ga werken
Waarom zou ik gaan werken, als ik gelt nodig heb jat ik wel een fiets.
En dat is dus de schult van de overheit
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:57:02 #21
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63414976
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Specularium het volgende:
Die geforceerde d/t fouten.
Maakt het wel een goedt topic.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63415026
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Schatgraver het volgende:

[..]

jij doet het toch? je kan ook gewoon gaan werken.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63415053
Nou 300 euro verschil tussen werken of niet werken...
Dan zou ik et wel weten
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:00:09 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63415064
terechte klacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63415091
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Superfast het volgende:

[..]

Van die voorspelbare kankerreacties man breek je lul ofzo met je stompzinnige gejank .
Straks schiet iemand een lawine-pijl in je snuffert nou dan kom ik je met je blinden-geleiden hond aan het werk trappen want werken zal je en geen smoesjes.

dwaas
Want als je blind bent kun je niet werken? Als ik ergens niet tegen kan is het gezeik dat uitkeringen te laag zijn. Wil je meer geld? Ga dan werken, tres simple. Maar ga niet janken dat de uitkeringen te laag zijn, tenslotte is er ook nog huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtschelding van o.a. gemeentelijke belastingen, bijzondere bijstand (voor elke uitkering, eveneens voor lagere inkomens) om te kunnen sporten, zelfs voor internet. Als een apparaat kapot gaat kun je een nieuwe krijgen, om maar even wat te noemen. Dus wie jankt er nou hm?

Overigens heb ik geen lul
pi_63415234
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Want als je blind bent kun je niet werken? Als ik ergens niet tegen kan is het gezeik dat uitkeringen te laag zijn. Wil je meer geld? Ga dan werken, tres simple. Maar ga niet janken dat de uitkeringen te laag zijn, tenslotte is er ook nog huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtschelding van o.a. gemeentelijke belastingen, bijzondere bijstand (voor elke uitkering, eveneens voor lagere inkomens) om te kunnen sporten, zelfs voor internet. Als een apparaat kapot gaat kun je een nieuwe krijgen, om maar even wat te noemen. Dus wie jankt er nou hm?

Niet iedere blinde krijgt zomaar werk en iemand met een gat op de CV ook niet zelfs al komt het over dat er teveel banen zijn. Alsnog de gedachte dat mensen die werken meer moeten krijgen van geld dan mensen die kunnen uitslapen.

Beweren dat blinden evenveel kansen hebben dan mensen die zien vind ik dan naief. Mensen die 10 jaar kanker hebben gehad en dus een gat op de CV hebben krijgen ook minder snel een baan dan een vers afgestudeerde. De zieken die er niets aan kunnen doen worden dus zeker benadeeld als het aankomt op kansen op een baan.

Om nu te zeggen geef de uitkerings-gerechtigenden 30 procent meer.....nou nee. Zal ook nooit lukken in deze wereld.
pi_63415262
quote:

[..]

Daar heb ik zo een grappige anekdote over
Een ex-collega van mij (Marrokaanse man van 30) vertelde een x over zijn buurman die naar de gemeente belde omdat hij "Hoersubsidie" wou En dat zijn buren dat ook allemaal kregen
Allleen nou wou het dus dat hij huursubsidie bedoelde (kwam door zijn accent ) maar die kerel van de gemeente geloofde em niet
pi_63415678
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Een ex-collega van mij (Marrokaanse man van 30) vertelde een x over zijn buurman die naar de gemeente belde omdat hij "Hoersubsidie" wou En dat zijn buren dat ook allemaal kregen
Allleen nou wou het dus dat hij huursubsidie bedoelde (kwam door zijn accent ) maar die kerel van de gemeente geloofde em niet
Tering, dit is gewoon hilarisch!!!!1
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:19:16 #29
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_63415738
quote:

Kut-overheit
Taalwonder _!

Verder heb je wel een goed punt. Terechte klacht!
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_63415861
10 miljard postbank eenmalig en 600,000 mensen met een uitkering.

10 miljard gedeeld door 600,000 = 16,000 per persoon die uitkering heeft.

Denk dat ze liever een bedrijf helpen die belangrijker is. 16,000 voor iemand met uitkering kan per jaar veel zijn, strijk het over per maand uit in dat ene jaar dan heb je 1200 euro. Maak er maar 50 jaar van want de postbank is belangrijk en je houdt na 100 jaar 5 euro over van die 10 miljard. Niet echt winstgevend om te kiezen voor uitkeringen.

Wil je de uitkeringen drastisch verhogen dan heb je veel meer dan miljarden nodig. Kun je beter mensen aan het werk helpen en mensen motiveren dat ze willen werken, als het ff kan mensen met plezier laten werken. Meer banen creeeren dus ook, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan want je bent en blijft afhankelijk van de markt. Je zult altijd werkelozen hebben hoe "goed" het ook gaat.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:28:53 #31
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63416057
quote:

[..]

Ja wat wil je gaan doen ?

Weleens een blinde postbode gezien ?

Een blinde opticien?

Een blinde slager?

Zal vast hillarisch zijn en iedereen moet werken voor zijn geld ben ik met je eens maar die standaard reacties van mensen die roepen dat iedereen die een uitkering ontvangt een luie hond is

Je kunt zelf ook in een situatie komen dat je ff niet kan werken door ziekte of een ongeluk en als mensen dan tegen je roepen dat je "maar gewoon moet werken" denk je toch ook STERF ff lekker
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:30:50 #32
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63416114
quote:

[..]

Dat heb je niet zelf bedacht

Show van Najib van een paar jaar geleden
pi_63416159
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef Red_Cat het volgende:
Terechte klacht, en voor de eikels hier, niet iedereen is in staat om te werken!
Als je niet in staat bent om te werken ga je maar door hoor. Survival of the fittest!
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:32:42 #34
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63416166
Mensen die serieus ingaan op deze slechte troll.
pi_63416180
quote:

[..]

Grapjas, dat stuk is van najib amhali.
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
pi_63416212
Verkapt ik heb een tv met digitale ontvanger, glasvezelinternet, computer van 5000 euro, bentley voor de deur maar ik ga naar de voedselbank topic.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:34:54 #37
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_63416239
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:35:18 #38
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63416256
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Enslaved het volgende:
Verkapt ik heb een tv met digitale ontvanger, glasvezelinternet, computer van 5000 euro, bentley voor de deur maar ik ga naar de voedselbank topic.
Verkapt ik-ben-niet-grappig-maar-doe-wel-een-poging-om-grappig-te-zijn post.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:38:37 #39
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63416341
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:33 schreef Bevestigingsmail het volgende:

[..]

Grapjas, dat stuk is van najib amhali.
pi_63416383
quote:

Kut-overheit
Eens! Als die kuduidkeringen neit zo laag waren hadt ik alang mein baan opgezecht.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:42:06 #41
3185 Adelante
To let it go now
pi_63416425
Als mensen nou eens tevreden zouden zijn met wat ze hebben, kun je met een uitkering prima rondkomen in Nederland.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63416878
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
Als mensen nou eens tevreden zouden zijn met wat ze hebben, kun je met een uitkering prima rondkomen in Nederland.
Met 15 procent inflatie in 2 jaar kun je niet meer zo goed uitkomen als 3 jaar geleden. Zowel werkenden als niet werkenden. Mensen met 15,000 euro per maand kunnen nog uitkomen. Over 3 jaar is het crisis volgens mij en dan is iedereen gelijk in dezelfde crisis.

Boeit me verder ook weinig. Volgens mij hebben we niet langer meer te gaan. AEX van 690 in 2000 naar 290 in 2008 en veel erger gaat het nog worden. Niet eens olie die op raakt, niet eens huizenmarkt en ook niet de banken.

Alles.

Al 100000 keer vermeldt. een troost is het dat we allemaal leven en sterven. En dan een troost dat we ook ooit in het leven zelf als arm en rijk samen gaan komen. Zonder fiat panda en BMW tegenover elkaar

Jaja. Geld en werken bepaalde alles maar straks maakt het geen ene reet meer uit.
pi_63417084
werken etter
Ik zie dat steeds vaker, maar wat heeft het eigenlijk voor zin?
Denken ze dat ze dan stijgen in de bazenranking ofzo
Kijk als je nou een mooie quote van jezelf in je sig zet kan ik het nog wel begrijpen, maar dit vind ik meer iets voor nerds weetje
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:06:28 #44
174209 waslap
Allememagisch Adriaantjuh!
pi_63417231
met de D bij Postbank schoot je toch een beetje door..leuk geprobeerd overigens
En wat er toen gebeurde zal ik jullie vertellen in het volgende liedje!
pi_63417434
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:01 schreef gs123gs het volgende:
werken etter
Je hebt ook nog werkende etters

Etters die werken en die etteren op het werk om andermans plek over te etteren zodat ze er zelf beter van worden.
pi_63418099
Het gaat toch om uitkering vs criminaliteit?
Dan kan een blinde toch vrij weinig doen.
En niemand klaagt over een blinde met uitkering.
Die heeft bijv geen tv nodig, of uberhaubt licht. Dus aan die 1200 euro heeft ie ruim genoeg.

Huilies
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:42:37 #47
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_63418332
De hamvraag:.....
hoeveel bedraagt een uitkering?
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_63418431
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:49 schreef wouter37 het volgende:
ga werken
Bemoei je er niet mee, je weet toch niet waarom die arme jongen niet kan werken?
Pas oordelen als je weet waarom...eerder niet.
Ts je hebt gelijk hoor.
Vraag een nieuwe tv aan dat zal ze leren!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63418843
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:42 schreef B.E.D het volgende:
2400 netto per maand.
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:03:27 #50
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_63418923
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:00 schreef Specularium het volgende:

[..]

2400 netto per maand.
Daar zou ik het wel voor doen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_63418996
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Daar zou ik het wel voor doen
Deel maar door 2 1/2
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:07:38 #52
3185 Adelante
To let it go now
pi_63419063
quote:

[..]

2400 netto per maand.
rot op man
quote:
Hoogte bijstandsuitkering voor alleenstaanden

Een alleenstaande van 21 jaar of ouder die recht heeft op een volledige bijstandsuitkering, krijgt een netto-uitkering van ¤ 607,40 per maand (50% van het minimumloon) en een vakantietoeslag van ¤ 29,29 per maand (bedragen per 1 juli 2008).

Als u alleen woont en uw (woon)kosten niet met iemand anders deelt, krijgt u bovenop uw bijstandsuitkering een toeslag van maximaal ¤ 242,96 per maand (20% van het minimumloon) en daarbij een vakantietoeslag van ¤ 11,71 (bedragen per 1 juli 2008). Het vakantiegeld ontvangt u één maal per jaar, in juni.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:14:29 #53
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_63419243
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 22:42 schreef B.E.D het volgende:
~800 netto.
AFC AJAX
pi_63419667
-edit-

[ Bericht 86% gewijzigd door Adelante op 21-11-2008 23:47:27 (matig je taalgebruik anders eens) ]
pi_63419832
quote:

[..]

2400 netto per maand.
800 toch ofzo?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63419868
quote:

[..]

2400 netto per maand.
Was het maar waar
pi_63420391
quote:

2400 netto per maand.
Met een Mercedes 190 D erbij
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_63420489
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

rot op man
[..]
Srsly?
pi_63420506
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Berkery het volgende:

[..]

Met een Mercedes 190 D erbij
En een plasma van 450.
  † In Memoriam † zaterdag 22 november 2008 @ 02:45:28 #60
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_63422732
Ja, wat is dat toch?
Als jullie eens wat meer en harder zouden werken zou ik meer uitkering krijgen! Luie varkens!
pi_63423955
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Schatgraver het volgende:

[..]

Word schatgraver!
pi_63424899
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef Red_Cat het volgende:
... en sommige mensen zijn er prima toe in staat.
In Almelo begon men met een 'work first' traject. Dus iedereen die een uitkering aanvraagt begint meteen de volgende dag met werken voor zijn geld.
30% haakte af; had die uitkering blijkbaar niet nodig maar wilde wel gratis geld.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:22:40 #63
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_63425039
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:13 schreef mgerben het volgende:

[..]

... en sommige mensen zijn er prima toe in staat.
In Almelo begon men met een 'work first' traject. Dus iedereen die een uitkering aanvraagt begint meteen de volgende dag met werken voor zijn geld.
30% haakte af; had die uitkering blijkbaar niet nodig maar wilde wel gratis geld.
Ja dat geloof ik ook graag. Maar ik bv zit al een jaar thuis vanwege een hernia. Ik zou dolgraag weer aan het werk willen, maar dat kan gewoon niet. Ik moet leven van 720 euro per maand. Ik heb een huur van 320 in de maand en daar komen nog heel veel kosten bij, zoals bv een kat met blaasgruis. Ik leef uiteindelijk van een bedrag van nog niet eens 40 euro per week. Ik ga niet mijn kat wegdoen, ik zit al dagen lang alleen thuis en de kat is het enige wat mij op zo'n moment nog liefde geeft, dus die doe ik voor geen goud weg. Het is voor mij niet makkelijk ( al helemaal niet met het koude weer ) om wat leuks te gaan doen. Laat staan, wanneer het wel kan, dat er dan geld voor is. Van mij mogen de uitkeringen dus idd best wat hoger.
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_63425053
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:

[..]

rot op man
[..]
Inderdaad, ik kreeg iets van 840 euro elke maand en dat was alleen al voor mn vaste lasten niet toereikend.
En dan heb ik het nog niet eens over eten.

Gelukkig heb ik nu weer een mooie baan
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:25:56 #65
195484 Tecnix
Remove before flight
pi_63425089
Ga werken met je kloten. De hele dag op je luie reet zitten van mijn centen en dan nog klagen ook hoe durf je!
pi_63425115
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef Paupermans het volgende:
Als jij fatsoenlijk Nederlands had geleerd had je misschien een goede baan gehad.
Hap
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63425679
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:22 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik ook graag. Maar ik bv zit al een jaar thuis vanwege een hernia. Ik zou dolgraag weer aan het werk willen, maar dat kan gewoon niet. Ik moet leven van 720 euro per maand. Ik heb een huur van 320 in de maand en daar komen nog heel veel kosten bij, zoals bv een kat met blaasgruis. Ik leef uiteindelijk van een bedrag van nog niet eens 40 euro per week. Ik ga niet mijn kat wegdoen, ik zit al dagen lang alleen thuis en de kat is het enige wat mij op zo'n moment nog liefde geeft, dus die doe ik voor geen goud weg. Het is voor mij niet makkelijk ( al helemaal niet met het koude weer ) om wat leuks te gaan doen. Laat staan, wanneer het wel kan, dat er dan geld voor is. Van mij mogen de uitkeringen dus idd best wat hoger.
Callcenter geen optie?
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:00:43 #68
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_63425724
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:58 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Callcenter geen optie?
Nee helaasch Mag niet te lang zitten Maar aan het begin van het nieuwe jaar gaat er eindelijk wat aan gebeuren En als het goed is kan ik dan weer gewoon normaal aan het werk zodra ik helemaal hersteld ben
pi_63425753
Het zou op zich ook geen probleem zijn om de uitkeringen per maand een 150 tot 200 euro om hoog te schroeven. Sommige mensen hebben nu eenmaal moeite met rondkomen, en dat is niet hun eigen schuld.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
pi_63425846
als je meer geld wil hebben met je uitkering moet je gaan werken met je luie reet. als je geen zin heb om voor een chef te werken zet je een eigen bedrijf op. mafkees...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_63425859
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:02 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Het zou op zich ook geen probleem zijn om de uitkeringen per maand een 150 tot 200 euro om hoog te schroeven. Sommige mensen hebben nu eenmaal moeite met rondkomen, en dat is niet hun eigen schuld.
Bij mensen die arbeidsongeschikt zijn: ja
Bij mensen die geen werk kunnen vinden die bij hun opleiding past: nee, sterker nog, verlagen dan gaan ze wel vakkenvullen tot ze baan kunnen vinden waar ze voor geleerd hebben.
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:38:08 #72
38396 mazaru
pi_63426437
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 23:05 schreef Topspin het volgende:

[..]

Deel maar door 2 1/2
En een beetje minder
725 per maand doet makkelijk mee
pi_63426533
Wat een kut-topic. Het is niet eens grappig.
Cause nobody likes rock anymore!
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:16:32 #74
38396 mazaru
pi_63427220
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:42 schreef Crane het volgende:
Wat een kut-topic. Het is niet eens grappig.
Open er een topic over
pi_63427374
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:30 schreef Superfast het volgende:

[..]

Dat heb je niet zelf bedacht

Show van Najib van een paar jaar geleden
Serieus?
Tering dan heeft die kerel me gedistt
pi_63432277
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:22 schreef Red_Cat het volgende:
Ik vind het prima dat jij de vrijheid krijgt om eigen keuzes te maken.
Jij houdt de kat met blaasgruis - dat is een keuze.
Een ander zal zeggen 'ik houd de kinderen op voetbal, want' of 'ik blijf naar het café gaan want' of 'ik houd mijn auto want'.
Iedere reden is een goede reden.
Maar een uitkering is er om te zorgen dat je niet verhongert.
In die zin ga ik dus niet met de PvdA mee; die redeneert dat mensen met een uitkering per definitie zielig zijn, en dat ze daarom meer geld moeten hebben (in de hoop dat ze allemaal PvdA zullen stemmen).
Ik ben er tegen om mensen als zielig te bestempelen, en, sorry voor jou en je kat, ik ben er ook tegen om uitkeringen te verhogen omdat dat fijner is voor mensen met een uitkering.

Jij moet keuzes maken om te kunnen rondkomen met het geld dat je krijgt;
ik snap dat het makkelijker is om rond te komen met méér geld, maar verrassing: dat is bij mij ook zo!

[ Bericht 0% gewijzigd door mgerben op 22-11-2008 17:52:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')