abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:46:33 #1
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63414653
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteid zijn.
Wanneer gaat de overheit nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljart is voor de Posdbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.

Kut-overheit
Politie die me een boedte geeft
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
pi_63414747
dacht die gaat klagen dat ie niet alles kan betalen

Maar de klacht is terecht.
pi_63414751
ga werken
pi_63414763
of uitkeringen verlagen zodat mensen gaan werken

kankerlul gewoon werken ja
Ik hop hip als een konijn in de Jimmy Woo.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:50:40 #5
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63414781
Je kunt dat geld van die boete beter in een lesje Nederlands steken!
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_63414784
Goed topic
Eens met ts
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_63414788
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Schatgraver het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteid zijn.
Wanneer gaat de overheit nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljart is voor de Posdbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.

Kut-overheit

Ze moeten alle uitkeringen stop zetten en iedereen aan het werk schoppen. Of terug naar school, in jouw geval.
pi_63414792
Ik vind dat de overheit meer gelt beschikbaar moet stellen voor spelling enzo.
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:50:59 #9
192166 Paupermans
They made me do it
pi_63414793
Als jij fatsoenlijk Nederlands had geleerd had je misschien een goede baan gehad.
pi_63414798
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Schatgraver het volgende:

Kut-overheit
Wat kan je met een boedte?
pi_63414803
Mensen die dit topic serieus gaan nemen..
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:51:44 #12
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_63414825
Terechte klacht, en voor de eikels hier, niet iedereen is in staat om te werken!
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_63414837
ik weet het niet hoor, maar die jeugd gaat stelen omdat hun ouders een te lage uitkering krijgt?
dan komt het zeker nooit in ze op om zelf te gaan werken, nou, dan verdien je ook geen geld of ook maar iets anders waardevol

WERKEN JULLIE PROFITEURS
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63414859
Trollen is ook niet meer wat het geweest is.
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_63414860
Die geforceerde d/t fouten.
pi_63414872
leuke troll
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:53:47 #17
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_63414890
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ze moeten alle uitkeringen stop zetten en iedereen aan het werk schoppen. Of terug naar school, in jouw geval.
Van die voorspelbare kankerreacties man breek je lul ofzo met je stompzinnige gejank .
Straks schiet iemand een lawine-pijl in je snuffert nou dan kom ik je met je blinden-geleiden hond aan het werk trappen want werken zal je en geen smoesjes.

dwaas
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_63414914
Zouden de uitkeringen omhoog gaan dan gaan al die mensen met een laag inkomen al helemaal niet meer naar hun werk. Veel mensen die amper 300 euro boven een uitkering krijgen terwijl ze 40 uur draaien, wat wordt dan nog de impuls voor die mensen om uberhaupt nog naar hun werk te gaan als ze niets verdienen daarboven?

Laat dan maar die ene winkeldief een pak wc-papier stelen, laat Albert Heyn maar 4 miljoen minder verdienen door diefstal. Alles beter dan mensen die massaal zich ziek gaan melden omdat het werken toch geen zin meer heeft.

Verschil moet er zijn tussen werken en niet werken. Ook als voorbeeld.

Sowieso de gedachte dat Albert Heyn best 10 winkeldieven per dag te verwerken mag krijgen net zoals andere winkels. Als je 5 euro op 4 gilette mesjes verdient en 10000 euro per dag op wc papier per filiaal dan kun je best een paar euro missen.
Genieten is toegestaan!!!
pi_63414949
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:55 schreef Topspin het volgende:
Zouden de uitkeringen omhoog gaan dan gaan al die mensen met een laag inkomen al helemaal niet meer naar hun werk. Veel mensen die amper 300 euro boven een uitkering krijgen terwijl ze 40 uur draaien, wat wordt dan nog de impuls voor die mensen om uberhaupt nog naar hun werk te gaan als ze niets verdienen daarboven?

Laat dan maar die ene winkeldief een pak wc-papier stelen, laat Albert Heyn maar 4 miljoen minder verdienen door diefstal. Alles beter dan mensen die massaal zich ziek gaan melden omdat het werken toch geen zin meer heeft.

Verschil moet er zijn tussen werken en niet werken. Ook als voorbeeld.
Goudvis
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:56:40 #20
199787 Schatgraver
The Ice Cream Man
pi_63414967
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:49 schreef wouter37 het volgende:
ga werken
Waarom zou ik gaan werken, als ik gelt nodig heb jat ik wel een fiets.
En dat is dus de schult van de overheit
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:57:02 #21
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_63414976
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:52 schreef Specularium het volgende:
Die geforceerde d/t fouten.
Maakt het wel een goedt topic.
0 topics op naam. 14.gif
pi_63415026
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Schatgraver het volgende:

[..]

Waarom zou ik gaan werken, als ik gelt nodig heb jat ik wel een fiets.
En dat is dus de schult van de overheit
jij doet het toch? je kan ook gewoon gaan werken.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_63415053
Nou 300 euro verschil tussen werken of niet werken...
Dan zou ik et wel weten
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:00:09 #24
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63415064
terechte klacht
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63415091
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Superfast het volgende:

[..]

Van die voorspelbare kankerreacties man breek je lul ofzo met je stompzinnige gejank .
Straks schiet iemand een lawine-pijl in je snuffert nou dan kom ik je met je blinden-geleiden hond aan het werk trappen want werken zal je en geen smoesjes.

dwaas
Want als je blind bent kun je niet werken? Als ik ergens niet tegen kan is het gezeik dat uitkeringen te laag zijn. Wil je meer geld? Ga dan werken, tres simple. Maar ga niet janken dat de uitkeringen te laag zijn, tenslotte is er ook nog huurtoeslag, zorgtoeslag, kwijtschelding van o.a. gemeentelijke belastingen, bijzondere bijstand (voor elke uitkering, eveneens voor lagere inkomens) om te kunnen sporten, zelfs voor internet. Als een apparaat kapot gaat kun je een nieuwe krijgen, om maar even wat te noemen. Dus wie jankt er nou hm?

Overigens heb ik geen lul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')