quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Schatgraver het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteid zijn.
Wanneer gaat de overheit nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljart is voor de Posdbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.
Kut-overheit![]()
Politie die me een boedte geeft
Wat kan je met een boedte?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:46 schreef Schatgraver het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteid zijn.
Wanneer gaat de overheit nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljart is voor de Posdbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.
Kut-overheit![]()
Politie die me een boedte geeft
Van die voorspelbare kankerreacties man breek je lul ofzo met je stompzinnige gejank .quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ze moeten alle uitkeringen stop zetten en iedereen aan het werk schoppen. Of terug naar school, in jouw geval.
Goudvisquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:55 schreef Topspin het volgende:
Zouden de uitkeringen omhoog gaan dan gaan al die mensen met een laag inkomen al helemaal niet meer naar hun werk. Veel mensen die amper 300 euro boven een uitkering krijgen terwijl ze 40 uur draaien, wat wordt dan nog de impuls voor die mensen om uberhaupt nog naar hun werk te gaan als ze niets verdienen daarboven?
Laat dan maar die ene winkeldief een pak wc-papier stelen, laat Albert Heyn maar 4 miljoen minder verdienen door diefstal. Alles beter dan mensen die massaal zich ziek gaan melden omdat het werken toch geen zin meer heeft.
Verschil moet er zijn tussen werken en niet werken. Ook als voorbeeld.
Waarom zou ik gaan werken, als ik gelt nodig heb jat ik wel een fiets.quote:
jij doet het toch? je kan ook gewoon gaan werken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Waarom zou ik gaan werken, als ik gelt nodig heb jat ik wel een fiets.
En dat is dus de schult van de overheit
Want als je blind bent kun je niet werken?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:53 schreef Superfast het volgende:
[..]
Van die voorspelbare kankerreacties man breek je lul ofzo met je stompzinnige gejank .
Straks schiet iemand een lawine-pijl in je snuffert nou dan kom ik je met je blinden-geleiden hond aan het werk trappen want werken zal je en geen smoesjes.![]()
dwaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |