http://www.wallstreetweb.nl/indicator.shtmlquote:Op zondag 23 november 2008 18:29 schreef ferdilopje het volgende:
Hoe laat zijn die futures te zien? En op welke site?
Volgens mij wordt er niet echt slecht nieuws ''verzonnen''...quote:ik denk dat al het slechte nieuws nu voorlopig wel verzonnen is, nog slechter kan alleen als er een atoombom op Washington valt.
Ik denk dat de DOW gelijk blijft en EU omhoog gaat
Ik bedoel dat het huidige slechte nieuws voorlopig wel in de koersen verwerkt zitquote:Op zondag 23 november 2008 22:27 schreef kkkkkka het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er niet echt slecht nieuws ''verzonnen''...
Wat staat er voor vandaag op de agenda?quote:Op maandag 24 november 2008 00:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Futures openen weer hoger, feestje morgen
ze stoppen de ellende in een bad bank??quote:Op maandag 24 november 2008 07:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Reddingsplan Amerikaanse overheid voor Citigroup inclusief belang van 20 miljard dollar.
quote:Deze interventie komt bovenop de hulp van 25 miljard dollar die al door Washington aan Citigroup is toegekend in het kader van het financiële reddingsplan, dat 700 miljard dollar waard is. Washington is ook van plan Citigroup van zijn onverkoopbare activa af te helpen via de creatie van een structuur waarbinnen deze activa tijdelijk kunnen worden ondergebracht.
"Too big to fall."quote:Op maandag 24 november 2008 07:28 schreef henkway het volgende:
[..]
ze stoppen de ellende in een bad bank??
[..]
Ja, maar rijen voor de kantoren en pinautomaten van Citigroup is vele malen erger natuurlijkquote:Op maandag 24 november 2008 07:28 schreef henkway het volgende:
[..]
ze stoppen de ellende in een bad bank??
[..]
Ja de AEX moet de stijging van de DJ van vrijdag nog verwerken. Vanmiddag is het dan een mooi moment weer short te gaanquote:Op maandag 24 november 2008 08:36 schreef pberends het volgende:
AEX overigens 3% in de plus, de futures althans.
http://www.forexpf.ru/_quote_show_/java/quote:Op zondag 23 november 2008 18:29 schreef ferdilopje het volgende:
Hoe laat zijn die futures te zien? En op welke site?
Ook typisch... ik zeg dat t omlaag gaat en acuut gaat t weer omhoog....quote:Op maandag 24 november 2008 09:38 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
De hele toko daalt vrij hard nu...
Waarom turbo's en geen index opties?quote:Op maandag 24 november 2008 09:40 schreef pberends het volgende:
Ik wil eigenlijk een turbo long kopen maar ik wacht nog even tot vanmiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |