quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:31 schreef RayMania het volgende:. Geen zin, rotweer, vroeg, meetings, vrijdag.
dat ze maar snel alles vrij gevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:34 schreef Suijk het volgende:
Blijf je niet in Almere voor de 'Wiettop' vandaag, Ray?
ja het duurde zo langquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht net dan open ik hem nog wel even :´).
je komt er toch vaak zatquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef tong80 het volgende:
Waar ben je nou mod van ik kan het forum niet vinden
Jokingquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je komt er toch vaak zatMemory Lane
gheheh, je houd het wel tussen ons he?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:59 schreef SCH het volgende:
Pinguins
Jeetje, die nieuweling heeft een behoorlijke slurf
Leuk om te volgen BSquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gracias!
Het was echt super om te zien. Mooie beesten. Had ook nog de hoop op een orka, maar die hadden er geen zin in.
Nog maar drie uurtjes tot de bus gaat :´).
hé, waar zit je dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gracias!
Het was echt super om te zien. Mooie beesten. Had ook nog de hoop op een orka, maar die hadden er geen zin in.
Nog maar drie uurtjes tot de bus gaat :´).
FC Zaltbommel is laatst failliet gegaan na 80 jaar erg triest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gelukkig tong.
In Bommel ook nog alles goed, met de plaatselijk FC?
ooooh werkelijk! vos sos cagonn!! ghehe (het enige zuid-amerikaans-spaans dat ik ken :$)quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Argentinie, in totaal 3 maanden.
Tikt aardig aan, dat mobiele internet, of niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:33 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
goeden avond. Welkom Sezten. En Eend weer blauw....feli.
tientje in de maandquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tikt aardig aan, dat mobiele internet, of niet?
dank uquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:33 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
goeden avond. Welkom Sezten. En Eend weer blauw....feli.
had ik je al gefeliciteerd ?quote:
Jeetjequote:Op zaterdag 22 november 2008 10:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb gedroomd dat Michael Boogerd dood was. Weird.
Denk jij ooit aan iets anders ?quote:
Maffiaquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanochtend trouwens de sinterklaasintocht in Velsen voor drie peuters en een paardenkop
Ik zei alleen dat ik de laatste tijd monogaam ben, niet dat ik als een non leefquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:38 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Jij Ole, of doe je het nog steeds rustig aan?
Velsen-Noord moet weer eigenwijs doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanochtend trouwens de sinterklaasintocht in Velsen voor drie peuters en een paardenkop
Ik vind het ook maar triest, elk jaar het zelfde. Zelfs de peutertjes vinden het saai.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Velsen-Noord moet weer eigenwijs doen. Tja het ligt ook boven het noordzeekanaal dus wat wil je
.
Naar huis waar geen werkende internetverbinding aanwezig is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waar gaat u heen, Bos?
Moet je net als lfy doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Naar huis waar geen werkende internetverbinding aanwezig is.
Betaal jij voor mij een mobiel met internet?quote:
dank uquote:Op zaterdag 22 november 2008 08:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
had ik je al gefeliciteerd ?
bij deze
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:54 schreef rubbereend het volgende:oi
wat was het vanmorgen toch mooi met de sneeuw
Sorry, maar zo erg zal ik je ook weer niet missen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Betaal jij voor mij een mobiel met internet?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:16 schreef rubbereend het volgende:
zo dit was dus de laatste keer dat het hele huis helemaal schoon is, dat gaat hierna nooit meer lukken
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:13 schreef rubbereend het volgende:
ff spammen: [Special] Vandaag 13 jaar geleden, de gala voorste
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:39 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
Wordt wel een leuke avond.
Niks daarvan, ik neem gewoon een Lessini.quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:34 schreef Suijk het volgende:
SCH mag het hele vat azijn voor dit jaar vast opmaken.
quote:
Je hebt er geen haar opgeplakt mag ik hopen? (Op zn hoofd dan)quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem een extra dikke buik gegeven.. lijkt ie een beetje op jou SCH
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hem een extra dikke buik gegeven.. lijkt ie een beetje op jou SCH
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb je wel een knakworstje op de plek van zijn plasser gestoken ook?
Geil hequote:Op zondag 23 november 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_finale_idols.html.
Goedemorgenquote:Op zondag 23 november 2008 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Mooie foto's sgiggie, vooral die een na laatste!
Sientje heb je foto's van die sneeuwpopWij zijn ook door de sneeuw gereden, moesten naar Apeldoorn vandaag
wat is dat toch een klere-eind rijden eigenlijk.
Ze hebben vannacht straftraining gehad. Drie rondjes om het hele dorp.quote:Op zondag 23 november 2008 08:57 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Heerenveen nog gevoetbald ?
Ik ben altijd vroegquote:Op zondag 23 november 2008 09:13 schreef Ole het volgende:
doe jij zo vroeg op de zondagmorgen?????
quote:Op zondag 23 november 2008 09:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben altijd vroeg.
Ik wil zo nog een paar uurtjes studeren voordat het voetballen begint
Tentamens vanaf 8 december. Maar ik blijf gewoon netjes bij deze periode en dat ga ik volhoudenquote:Op zondag 23 november 2008 09:29 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
wannneer heb je weer tentamens dan?
ff serieus,.... ik moet nog ff les voorbereiden, is ook studeren
Feijenoord - ADO natuurlijkquote:Op zondag 23 november 2008 09:43 schreef tong80 het volgende:
Lekker op de zondag ochtend match of the day
Welke wedstrijd is er om half één Boris ?
hoorcolleges zijn sowieso kutquote:Op zondag 23 november 2008 09:41 schreef borisz het volgende:
Marcom is best een lollig vak ja.
Alleen het is een hoop stampwerk dus dan is bijblijven wel slim. De hoorcollegedocent is wel verschrikkelijk.
.
Die vrouwelijke commentator begint het te leren vind je ook niet?quote:Op zondag 23 november 2008 09:43 schreef tong80 het volgende:
Lekker op de zondag ochtend match of the day
Ik postte het net in jet match of the day topic dat ik er aan moet wennen. Maar ze doet het goed.quote:Op zondag 23 november 2008 09:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die vrouwelijke commentator begint het te leren vind je ook niet?
bruine boterham met kaasquote:Op zondag 23 november 2008 10:05 schreef Suijk het volgende:
Mogguh, croissantje, kopje koffie...straks lekker voetbal kijken.
Jij bent ook lekker gewoon gebleven!quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 10:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent ook lekker gewoon gebleven!
Da's lang geledenquote:
Nope, ik bereid me geestelijk voor op de derby vanmiddagquote:Op zondag 23 november 2008 10:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's lang geleden
Voetbal zeker afgelast ?
Wie tegen wie en welk elftal ?quote:Op zondag 23 november 2008 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
Nope, ik bereid me geestelijk voor op de derby vanmiddag
ik ben nooit gestopt, ik kan mijn clubje nog niet in de steek latenquote:Op zondag 23 november 2008 11:21 schreef tong80 het volgende:
Ik hoorde je 3 jaar geleden al klagen.
Waarom begin je er weer aan dan ?
David Maasbachquote:Op zondag 23 november 2008 10:03 schreef Ole het volgende:
borisz je kunt je nu bekeren op sbs hoor!
nope, gister nog een keer wezen kijken maar gaat hem niet worden, ze met toch te veel werk in.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 12:49 schreef just me het volgende:
http://www.nusport.nl/20081123/video/inworp-gaat-vreselijk-fout
![]()
![]()
Ja, we staan een enorm gat van 1 punten achter op de koploperquote:Op zondag 23 november 2008 14:27 schreef sezten het volgende:
Titelkansen Ajax verspeelt? ze speelden ook érg slecht zonder huntelaar
Marketingcommunicatiequote:Op zondag 23 november 2008 09:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Tentamens vanaf 8 december. Maar ik blijf gewoon netjes bij deze periode en dat ga ik volhouden. Dus zo een hoofdstuk marketingcommunicatie doen.
Ik zeg het ook niet op basis van de stand, maar zeg nou zelf, je ziet toch dat ze huntelaar missen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, we staan een enorm gat van 1 punten achter op de koploper
die van Opzoek naar joseph?quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug
Ben naar de Musical Joseph geweest....erg leuk
waar?quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug
Dronten (de meerpaal) Hij draait in het hele landquote:
Yupquote:
dank voor de tip, maar ik ga echt niet hoorquote:Op zondag 23 november 2008 18:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dronten (de meerpaal) Hij draait in het hele land
In IJmuiden is die show van 2 t/m 6 december.quote:Op zondag 23 november 2008 18:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dronten (de meerpaal) Hij draait in het hele land
[..]
Yup
Dan ben ik benieuwd op welke positie Huntelaar vorige week zondag tegen PSV stondquote:Op zondag 23 november 2008 17:12 schreef sezten het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet op basis van de stand, maar zeg nou zelf, je ziet toch dat ze huntelaar missen.
Zonder huntelaar = punten verspillen.
en aangezien hij er nog ~3 weken uit is...
psv is baggerder dan fortuna sittardquote:Op zondag 23 november 2008 20:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd op welke positie Huntelaar vorige week zondag tegen PSV stond
Hij's echt wel de moeite waardquote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef borisz het volgende:
[..]
In IJmuiden is die show van 2 t/m 6 december.
Ha, daar ga ik de dag voor de premiere heen.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug
Ik ben dus al geweest...quote:Op zondag 23 november 2008 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Ha, daar ga ik de dag voor de premiere heen.
wij hebben hier aardig wat gekregen, het was net fijn rijden met de auto in ieder gevalquote:Op zondag 23 november 2008 20:46 schreef lookinforyoumobiel het volgende:
goedenavond. We zijn er wel erg slecht af gekomen qua sneeuw. Jammer.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef pascalheister het volgende:
genoeg massa op de weg toch eend?
gister voor de 2e keer wezen kijken maar wordt hem niet, zit me toch teveel werk in. Zaterdag zag ik nog een andere woning staan, daar ga ik nu mee aan de gang.quote:
De Engelse versie van Lee Mead vind ik nog indrukwekkender, aanrader!quote:Op zondag 23 november 2008 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Dit nummer bezorgde me echt kippenvel tijdens de voorstelling... klonk zo indrukwekkend
quote:
4-1. Zo.quote:
koester het maarquote:
Zoiets hadden we in jaren niet meer meegemaakt...quote:
Blijf toch lekker onder moeders vleugels mien jongquote:Op zondag 23 november 2008 22:59 schreef pascalheister het volgende:
gister voor de 2e keer wezen kijken maar wordt hem niet, zit me toch teveel werk in. Zaterdag zag ik nog een andere woning staan, daar ga ik nu mee aan de gang.
1-5quote:Op maandag 24 november 2008 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zoiets hadden we in jaren niet meer meegemaakt...
was dat niet het jaar dat als dat 1-6 was geworden jullie wel kampioen geworden zouden zijn?quote:
Dat kloptquote:Op maandag 24 november 2008 00:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was dat niet het jaar dat als dat 1-6 was geworden jullie wel kampioen geworden zouden zijn?
Mag ie er al een topic over openen in je subforum?quote:
nee maar het zet die uitslag even in perspectiefquote:Op maandag 24 november 2008 00:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar daar ging het nu even niet om he
.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug
ow echt sherlockquote:
quote:
klinkt slimquote:Op maandag 24 november 2008 09:37 schreef borisz het volgende:
HC finance gaat niet door, gezellig. Alleen financieel moduleren dus vandaag.
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef RayMania het volgende:
Jullie zullen morgen wel een ouderwetse Ray treffen als ik rond 11:00 aankom op het werk.
Lekker he, het Hollandse weer.quote:Op maandag 24 november 2008 09:25 schreef sezten het volgende:
nu lekker met een zeiknatte broek op school, & koude vingers
neequote:
ga maar naar Marroko en wordt de tegenhanger van de Marrokaanse probleemjongeren hierquote:Op maandag 24 november 2008 11:27 schreef sezten het volgende:
[..]
neeook al slecht geslapen vannacht dus ik word morgen of verder in de week ziek
![]()
zo snel mogelijk een enkeltje naar een ander (lees: warmer) land.
quote:Op maandag 24 november 2008 12:02 schreef tong80 het volgende:
Verzin ik een ANP bericht geloven ze nog ook dat het echt is
Dries Roelvink heeft geen verslaving en is gezond.
Gepostquote:
een optie, maar ik denk dat als ik daar als enige ben, er weinig problemen zullen zijn (iedereen van daar zit dan namelijk hier héquote:Op maandag 24 november 2008 12:03 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ga maar naar Marroko en wordt de tegenhanger van de Marrokaanse probleemjongeren hier
Yup, tot half 8 vanmorgenquote:
Kan ook nuet anders he ?quote:
Zaterdag was een zware dag weerquote:
k tal?quote:
denk je daar nu écht aan?quote:
Zaterdag avond wel, maar nu ..quote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef rubbereend het volgende:
een lekker ijsje gaat er toch altijd in?
Perini perenijs mag ik hopenquote:Op maandag 24 november 2008 13:43 schreef rubbereend het volgende:
een lekker ijsje gaat er toch altijd in?
zaterdagavond heb ik meer zin in bierquote:
ik ben meer van de festiniquote:
tussendoor.quote:Op maandag 24 november 2008 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zaterdagavond heb ik meer zin in bier
quote:
Links rechts links.quote:
er is toch altijd wel ergens voetbalquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 16:21 schreef just me het volgende:
[..]
er is toch altijd wel ergens voetbal
behalve bij ons gisteren.. wedstrijd is na 22 minuten gestaakt omdat het écht niet meer te doen was!
Het was sprookjesachtig witquote:Op maandag 24 november 2008 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.Was erg slecht hè ?
overspelen lijkt mequote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
Het was sprookjesachtig wit
Toch wel weer een nadeel van het kunstgras eigenlijk....bij een grasveld was het allang afgekeurd geweest. De lijnen waren niet goed te zien, het veld was eigenlijk te glad, snap niet dat deKNVB scheids toch wilde beginnen. Nu afwachten wat de KNVB doet, helemaal overspelen of doorspelen, het was 0-2 met 22 minuten spelen!
Zal wel restant worden. Hier had Hontenisse het zuur gisteren. Stevenden rechtstreeks af op de eerste overwinning, maar 25 minuten voor tijd bij een 2-0 stand moest de aanvoerder van Hontenisse ook beamen dat het nu toch écht niet meer gingquote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
Het was sprookjesachtig wit
Toch wel weer een nadeel van het kunstgras eigenlijk....bij een grasveld was het allang afgekeurd geweest. De lijnen waren niet goed te zien, het veld was eigenlijk te glad, snap niet dat deKNVB scheids toch wilde beginnen. Nu afwachten wat de KNVB doet, helemaal overspelen of doorspelen, het was 0-2 met 22 minuten spelen!
Oequote:Op maandag 24 november 2008 18:17 schreef Suijk het volgende:
Van het weekend de film Frontiere(s) gezien. Niet echt een film voor gezellig op de bank met je vriendinnetje.
wel bij, ik geloof nac-nec, werden in de rust gewoon de lijnen ge"veegd"? of iig met zo'n dweil geval de lijnen weer zichtbaar gemaakt. dat hadden ze toch ook gewoon kunnen doen 20 minuten voor het eind?quote:Op maandag 24 november 2008 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal wel restant worden. Hier had Hontenisse het zuur gisteren. Stevenden rechtstreeks af op de eerste overwinning, maar 25 minuten voor tijd bij een 2-0 stand moest de aanvoerder van Hontenisse ook beamen dat het nu toch écht niet meer ging.
Jij ook of was je alleen?quote:Op maandag 24 november 2008 18:17 schreef Suijk het volgende:
Van het weekend de film Frontiere(s) gezien. Niet echt een film voor gezellig op de bank met je vriendinnetje.
Prima.quote:Op maandag 24 november 2008 22:39 schreef sezten het volgende:
was 't een goeie foto voor de onderschriften?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
er zit een kat in mn oor te spinnen
()
Ga je vreemd ?quote:Op maandag 24 november 2008 18:17 schreef Suijk het volgende:
Bij DWDD aanwezig zijn isquote:Op dinsdag 25 november 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:morgen naar dwdd in Amsterdam, wil er iemand mee? of zal ik maar met mn dubbele persoonlijkheid gaan
De meningen waren sterk verdeeld en ik heb heel wijselijk gezegd.. "we wachten de brief van de KNVB af "quote:
tong, op Journaal24 het jaaroverzicht van 1971. Zit in ieder geval een stuk Ajax inquote:
Adobequote:Op dinsdag 25 november 2008 13:07 schreef Messenga het volgende:
Welke virusscanner gebruik je, Tong?
Kan ik niet ontvangenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
tong, op Journaal24 het jaaroverzicht van 1971. Zit in ieder geval een stuk Ajax in
is ook via internet te zien volgens mijquote:
Ja lekker als ik op google of Uitzendinggemist klik schakelt mijn PC zich uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
is ook via internet te zien volgens mij
Hm. Nou ja, het binnenlands overzicht is net afgelopen in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lekker als ik op google of Uitzendinggemist klik schakelt mijn PC zich uit
Vriend zou komen maar hem kennende kan het ook morgen wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hm. Nou ja, het binnenlands overzicht is net afgelopen in ieder geval.
Lap jij eerst je computer maar eens op
Die heeft geen virusscannerquote:
Mocht alles weer werken: dit doen ze dacht ik de komende tijd elke dag om 13:15 uur, elke dag weer een jaartje verder.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vriend zou komen maar hem kennende kan het ook morgen worden
Haha, nee, nee, was meer algemeen bedoeld.quote:
Kusje voor omaquote:
Waar ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
De terroristen kwamen vandaag zomaar langs
quote:Ook Netwerk ontvangt 'dreig'-dvd
Net als de Vlaamse omroepen VRT en VTM heeft het actualiteitenprogramma Netwerk een dreig-dvd ontvangen. Op de dvd zijn drie gemaskerde en gewapende mannen te zien die dreigen met aanslagen in België, omdat Belgische F-16 gevechtsvliegthuigen sinds kort meedoen in de strijd tegen de Taliban
Wanneer wordt er eens besloten de stekker uit Amy te trekkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |