ANP :
Dries Roelvink blijkt geen verslaving te hebben en schijnt kerngezond te zijn.
'Ik doe niet mee aan die rage' Aldus Dries.
'Ik ga het redden op mijn eigen kwaliteiten.' 'Ik heb de bladen niet nodig, of gefingeerde ruzies met mijn collega's. Ik kan met iedereen door één deur. Behalve met Peter Beense, maar dat heeft andere redenen.'
'Ik neem het mijn collega's kwalijk dat ze aan de drank zijn en er dan een slaatje uit slaan. Het laatste dat ik doe met een slaatje is het slaan. Slaatjes zijn lekker. En ik hoef ze niet te laten staan zoals Frans Bauer die er dik van wordt.'
'Maar daar lees je nooit iets over.'
Dries wil zich nuttig maken voor de maatschappij zoals Marco Borsato.
'Ik had net als Marco een idee voor een film. Hij had wit licht als filmtitel, ik stelde voor 'gele Zwembroek'.
Maar niemand neemt me serieus.'
'Mijn laatste film kwam net uit tijdens de internationale recessie. Het zit me gewoon tegen.'
'Ik denk eraan mijn chocolade verslaving openbaar te maken, als het zo moet moet het maar zo.'
De manager van Dries Roelvink was niet bereikbaar voor commentaar. Maar de moeder van de manager van Dries Roelvink vertelde dat ie achter Dries blijft staan ondanks alle teleurstellingen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !