quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef PushyGurl het volgende:
hier nog niks...alleen harde wind en regen
Misschien komt het zo nog. Al komt de wind uit het Noordwesten...quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef bierbart het volgende:
oh, wacht..!
af en toe wat sneeuw ertussendoor
Mazzalpik!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef pfaf het volgende:
Het blijft maar doorgaan, valt me niets tegen! [ afbeelding ]
Boeit mij het of het blijft liggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:11 schreef PallominnoX het volgende:
Gelukkig strak blauwe lucht hier, in Arnhem.
Sneeuw is okay, maar dan moet het vriezen en blijven liggen, gaan springen als een autistisch kind als er dikke flatsen natte sneeuw naar beneden flikkeren is niet leuk.
Ja sneeuw is VET!quote:
Je zou uit de context van mijn post kunnen afleiden dat ik dus niet jaloers benquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Boeit mij het of het blijft liggen.
Ik zit binnen, voor het raam en naast me kan ik maar enkele meters naar buiten kijken door dikke vlokken sneeuw die voor het raam vliegen.
Je bent gewoon kei-jaloers!
Correct.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo inderdaad iets dikkere sneeuw nu
Maarja, blijft toch niet liggen, het vriest totaal niet.
Uit DASOO:quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:55 schreef Red_Cat het volgende:
Hilversum is saai, een heel klein hagelbuitje, maar wel verdomde koud
Ik wil sneeuw zien
Foto's iemand?
En een heerlijk rood wijntjequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:04 schreef pfaf het volgende:
Enschede sneeuwt ook weer volop. En nu het donkerder wordt, nog mooier, grijzer, grauwer, kouder, kortom nog toffer om warm binnen te zitten met een goed muziekje!
Oeh sneeuwquote:
Dat mag niet van m'n baas.quote:
IKKE IKKE!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef pfaf het volgende:
Nog 10 minuutjes en ik ga een sneeuwpop maken, iemand zin om mee te doen?
Neem je peentjes en knopen mee?!quote:
En het blijft nog liggen ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:04 schreef pfaf het volgende:
Enschede sneeuwt ook weer volop. En nu het donkerder wordt, nog mooier, grijzer, grauwer, kouder, kortom nog toffer om warm binnen te zitten met een goed muziekje!
Uiteraard!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef PiRANiA het volgende:
Mag je hier ook posten als je heel erg hard hoopt op sneeuw?
Hey zuurpruim. Autistje hier!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:11 schreef PallominnoX het volgende:
Gelukkig strak blauwe lucht hier, in Arnhem.
Sneeuw is okay, maar dan moet het vriezen en blijven liggen, gaan springen als een autistisch kind als er dikke flatsen natte sneeuw naar beneden flikkeren is niet leuk.
Ik heb er wat gemaakt met m'n telefoon, maar heb geen USBkabeltje.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:51 schreef shilizous_88 het volgende:
meer foto's gewenst... alsjeblieft
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef pfaf het volgende:
Het sneeuwt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
En hárd!
Geniet er van pfip!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
jaja, ik weet het.
Maar vorig jaar was het nu 30+ graden, dus ik heb een jaar in te halen.
Voor morgen verwacht ik trouwens op meerdere plaatsen droge sneeuw,quote:NEERSLAG:
Vanmiddag toenemende kans op buien met (natte) sneeuw, vooral in de hogere delen (Zuid-Limburg) mogelijk al de eerste droge sneeuw. Overigens kan dat komende nacht ook in het oosten gebeuren omdat daar de temperatuur bij opklaringen al onder het vriespunt komt
Edit: Hier een beetje hagel.quote:TEMPERATUUR:
HiRLAM en KTG komen vrij goed overeen, 5 tot 8 graden, later op de dag langzaam dalend. Zaterdag overdag niet meer dan 3 graden. Komende nacht meest tussen 0 en 4C (in het NO en O lokaal onder nul).
Dat sowieso. Ook zonder sneeuw.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef starla het volgende:
Twente is definitely the place to be!
1. Maar ik ben bang dat er nog wel wat komt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:09 schreef pfaf het volgende:
[..]Dank.
Op hoeveel cm zitten jullie al?
Hier, in Putten, ligt veel meer dan in Ermelo, en het houdt niet op.quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:22 schreef basst2005 het volgende:
Hier (Ermelo) sneeuwt het nu ook aardig!![]()
[ afbeelding ]
Voor de sneeuw een paar harde hagelbuien gehad.
Was gewoon even een snel Ixus-shotje, kon m'n 20D zo snel niet vindenquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:31 schreef LoggedIn het volgende:
Zet de witbalans van je camera even op manual of clouded
Verdomd mooie fotoquote:
wow dat begint er op te lijken!quote:
quote:Flinke laag sneeuw op Limburgse heuvels
Het Zuid-Limburgse landschap is zaterdagochtend met een laagje sneeuw bedekt. Rond acht uur zaterdagochtend lag bij de op 260 meter boven NAP gelegen boshut 't Hijgend Hert bij Vijlen al 7 centimeter sneeuw.
,,En het sneeuwt nog steeds'', zei een medewerker van het boscafé blij. Traditioneel wagen talloze dagjesmensen zich op de kronkelige en spekgladde wegen van het heuvelachtige sneeuwlandschap om op het hoogste punt in de bossen bij Vijlen te genieten van een warme kop chocomel of Glühwein.
In Vijlen valt meestal de eerste sneeuw van het seizoen in Nederland, en het witte dekbed blijft er vaak het langst liggen. Ook andere delen van het Limburgse heuvellandschap, maar ook bijvoorbeeld wegen in Heerlen zijn zaterdag met een laagje sneeuw bedekt.
Klopt. Al ligt 't niet ver uit elkaar: http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=vijlen&daddr=vaals&hl=en&geocode=&mra=ls&sll=37.0625,-95.677068&sspn=40.732051,78.398437&ie=UTF8&ll=50.776961,6.010895&spn=0.063718,0.153122&t=p&z=13quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef Fredo55 het volgende:
Vaals (Vaalserberg) ligt toch hoger dan Vijlen of heb ik dat mis?
Dan zou ik zeggen dat Vaals eerder sneeuw heeft dan Vijlen.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt. Al ligt 't niet ver uit elkaar: http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=vijlen&daddr=vaals&hl=en&geocode=&mra=ls&sll=37.0625,-95.677068&sspn=40.732051,78.398437&ie=UTF8&ll=50.776961,6.010895&spn=0.063718,0.153122&t=p&z=13
In de buurt van Kleefquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Verdomd mooie foto![]()
Je woont in Duitsland toch?
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier in Maastricht valt 't wel mee, maar op de iets hoger gelegen heuvels dus wel:
[..]afbeelding[/url] ]
Schattig!
Meer pics @ http://www.limburger.nl/a(...)ategory=eerstesneeuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |