quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef PushyGurl het volgende:
hier nog niks...alleen harde wind en regen
Misschien komt het zo nog. Al komt de wind uit het Noordwesten...quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef bierbart het volgende:
oh, wacht..!
af en toe wat sneeuw ertussendoor
Mazzalpik!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef pfaf het volgende:
Het blijft maar doorgaan, valt me niets tegen! [ afbeelding ]
Boeit mij het of het blijft liggen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:11 schreef PallominnoX het volgende:
Gelukkig strak blauwe lucht hier, in Arnhem.
Sneeuw is okay, maar dan moet het vriezen en blijven liggen, gaan springen als een autistisch kind als er dikke flatsen natte sneeuw naar beneden flikkeren is niet leuk.
Ja sneeuw is VET!quote:
Je zou uit de context van mijn post kunnen afleiden dat ik dus niet jaloers benquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Boeit mij het of het blijft liggen.
Ik zit binnen, voor het raam en naast me kan ik maar enkele meters naar buiten kijken door dikke vlokken sneeuw die voor het raam vliegen.
Je bent gewoon kei-jaloers!
Correct.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:02 schreef Saekerhett het volgende:
Hengelo inderdaad iets dikkere sneeuw nu
Maarja, blijft toch niet liggen, het vriest totaal niet.
Uit DASOO:quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:55 schreef Red_Cat het volgende:
Hilversum is saai, een heel klein hagelbuitje, maar wel verdomde koud
Ik wil sneeuw zien
Foto's iemand?
En een heerlijk rood wijntjequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:04 schreef pfaf het volgende:
Enschede sneeuwt ook weer volop. En nu het donkerder wordt, nog mooier, grijzer, grauwer, kouder, kortom nog toffer om warm binnen te zitten met een goed muziekje!
Oeh sneeuwquote:
Dat mag niet van m'n baas.quote:
IKKE IKKE!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef pfaf het volgende:
Nog 10 minuutjes en ik ga een sneeuwpop maken, iemand zin om mee te doen?
Neem je peentjes en knopen mee?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |