Vrouwen hebben het toch altijd koud dan ?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik begin met genieten zodra t sneeuwt
Dat is toch juist de mooiste tijd? Dan moet je ze opwarmenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch altijd koud dan ?!
Ik ook.... Maar vond het opmerkelijk dat een vrouw zin in de kou heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
ik ben geen vrouw, maar heb het nu buiten ook fucking koud
Ik heb het altijd koudquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahhh, dan is mijn wereldbeeld nog juistquote:
Ik heb het ook wel koud als het niet sneeuwt hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie vorige postquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel koud als het niet sneeuwt hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
cali, zet je spambot eens uit!
Maisnon, heb jij die summer collection nog?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik begin met genieten zodra t sneeuwt
dat is waarquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook.... Maar vond het opmerkelijk dat een vrouw zin in de kou heeft
De mijne is ook nog niet verstoordquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahhh, dan is mijn wereldbeeld nog juist
bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)t_koud_hebben__.htmlquote:Waarom vrouwen het altijd koud hebben
AMSTERDAM - Vrouwen hebben sneller last van koude handen en voeten dan mannen. Hoe komt dat? Bij vrouwen vloeit er minder bloed naar de uiteinden van het lichaam dan bij mannen. Maar er zijn nog meer redenen...
Zowel mannen als vrouwen hebben het moeilijk met lage temperaturen. Volgens professor menselijke fysiologie Mike Tipton van de universiteit van Portmouth komt dat doordat de mens ‘ontstaan’ is in warme streken.
Later heeft hij zich moeten aanpassen aan lagere temperaturen. Maar van nature hebben we dus liever hoge temperaturen. Toch is het opvallend dat mannen minder problemen hebben met koude dan vrouwen.
Tipton onderzocht het fenomeen en kwam tot de conclusie dat vrouwen het wel degelijk kouder hebben dan mannen. Vreemd genoeg komt dat deels doordat vrouwen efficiėnter omgaan met de warmte die ze produceren.
Omdat het vet bij vrouwen beter verdeeld is over het lichaam dan bij mannen, zijn vrouwen beter in staat om het bloed naar de belangrijkste organen te laten stromen. Handig zou je denken, maar daardoor stroomt er bij vrouwen ook wel minder bloed naar de handen en voeten. En zo krijgen vrouwen het koud.
Dat is niet de enige oorzaak, ook hormonen spelen een rol. Tijdens de menstruatiecyclus verandert de temperatuur van vrouwen. In de fase na de eisprong kan dat al snel een verschil maken van een graad Celsius.
Overigens heeft ook onze slaap een invloed op onze temperatuur. ’s Nachts daalt onze lichaamstemperatuur, zowel van mannen als van vrouwen. Bij vrouwen gebeurt dat sneller en nadrukkelijker.
gaaf johquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
Krijg net telefoon. Heb een prijs gewonnen.![]()
![]()
Ik mag een woensdag 5 gedichten voordragen in Vlaardingen voor een volle theaterzaal![]()
![]()
Eigenlijk schijt ik hem nu al, want ik sta nooit zo graag voor heel erg veel mensen![]()
telegraafquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)t_koud_hebben__.html
Dankjewelquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
gaaf joh
Gefeliciteerd
En als je het nog nooit gedaan hebt, is het in ieder geval een goede ervaring
Dan zuip je toch gewoon effe wat flugel vantevoren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
![]()
Ik mag een woensdag 5 gedichten voordragen in Vlaardingen voor een volle theaterzaal![]()
![]()
Eigenlijk schijt ik hem nu al, want ik sta nooit zo graag voor heel erg veel mensen![]()
Ik ga niet weg lopen voor mijn angstenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zuip je toch gewoon effe wat flugel vantevoren.
Heb je er veel minder last van
Dat doe je dan ook nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga niet weg lopen voor mijn angsten
Als ik er zin in heb. Heb wel eens een jongen (die ik niet mochtquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:04 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf Puala
Gebruik je je skills ook voor Sinterklaas?
Mijne zijn ook altijd 3 pagina's lang en dan 3 of 4 gedichtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb. Heb wel eens een jongen (die ik niet mocht) een gedicht gegeven van 8 pagina's. Alleen heb ik er dit jaar denk ik niet zo veel tijd voor om er echt voor te gaan zitten.. dat is wel jammer.
Whehe, misschien is het dan juist leuk om te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijne zijn ook altijd 3 pagina's lang en dan 3 of 4 gedichten
Alleen nu heb ik iemand die niet graag in the center of attention staat dus ik denk dat ik het voor die persoon ietsje ga minderen anders is het zielig
Wat was het ergste? De confronterende teksten of het feit dat het 8 pagina's lang was?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb. Heb wel eens een jongen (die ik niet mocht) een gedicht gegeven van 8 pagina's. Alleen heb ik er dit jaar denk ik niet zo veel tijd voor om er echt voor te gaan zitten.. dat is wel jammer.
Nou euhm de combinatie van. De eerste pagina heb ik hem nog in zijn waarde gelaten, daarna heb ik hem compleet verteld wat ik van hem vond. Het was zo'n oversekst, populair, veel te zelf ingenomen jochie. En daar ben ik gewoon op in gegaan..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat was het ergste? De confronterende teksten of het feit dat het 8 pagina's lang was?
tofquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou euhm de combinatie van. De eerste pagina heb ik hem nog in zijn waarde gelaten, daarna heb ik hem compleet verteld wat ik van hem vond. Het was zo'n oversekst, populair, veel te zelf ingenomen jochie. En daar ben ik gewoon op in gegaan..
Mn broertje leest af en toe op Fokquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Whehe, misschien is het dan juist leuk om te doen![]()
Ik doe het altijd enkel met familie, heb dit jaar mijn oma.. haar zal ik het ook maar niet aan doen. Wil voor haar een heel lief gedichtje gaan schrijven
w/e zal het zo veranderenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
Puala![]()
moet je ondertitel niet zijn: flugel addict?
Dat is wel een heel erg leuk ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mn broertje leest af en toe op Fokdus ik wou het eerst niet letterlijk zeggen, maar die doet toch niet mee; 't is m'n nichtje, of ja, een soort van nichtje
van de vriendin van m'n vader dus niet directe familie.
Ze lijkt altijd heel stil te zijn enzo, maar alleen als er veel mensen om d'r heen zijn, als ze zich op d'r gemak voelt dan is ze juist heel wild en open heb ik het idee
Ik heb al zilveren oorhangertjes gescoord die ze wilde hebben, daar ga ik een gedicht mee maken. Echt zo'n juweliersdoosje is datdus dat wordt een gedicht waarin zwarte piet haar ten huwelijk vraagt
hoeft niet van mijquote:
ben vet slecht in engels dus dat zal de verklaring wel zijn denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeft niet van mijmaar ik vroeg me af of dat hetgeen was wat je bedoelde
I love that songquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
I love that song![]()
![]()
de tekst zuigt maar het klinke wel
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
![]()
![]()
Wat C zegt.... Puike plaat slechte tekstquote:
Die is niet human inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat C zegt.... Puike plaat slechte tekst![]()
Het doet me altijd denken aan die mafketel van een Herman die altijd bij Jenssen zit... "I'm a dancer".
Wat een idioot is dat toch. Daar blijf ik me elke keer weer over verbazen, ongekend !quote:
Gefeliciteerdquote:
Fucking hi-la-risch. Als ik die gast zie dan moet ik gewoon lachen en huilen tegelijk...quote:
Aan de ene kant wel, aan de andere kant.. ik kies normaal in een maand mijn gedichten uit die ik voor ga dragen.. en dat moet nu in een dag of 4 gebeuren. Dat vind ik wel redelijk moeilijk eigenlijk.quote:
Gewoon lekker positief tegenover staan toch!quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant.. ik kies normaal in een maand mijn gedichten uit die ik voor ga dragen.. en dat moet nu in een dag of 4 gebeuren. Dat vind ik wel redelijk moeilijk eigenlijk.
Aan de andere kant, het is echt een gigantische eer om het te doen en ik vind het gewoon echt heel gaaf dat ik daarvoor uitgekozen ben
Iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Gewoon lekker positief tegenover staan toch!
Whoeiiiiquote:
Beetje wel ja, niet allemaal even leuk eigenlijk. Zaterdag morgen crematie en 's avonds naar Diekaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Whoeiiii
Nog plannen dit weekend ?
Voetbal kijken.... is dat zo erg?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Beetje wel ja, niet allemaal even leuk eigenlijk. Zaterdag morgen crematie en 's avonds naar Diekaén zondag natuurlijk voetbal kijken
En jij![]()
![]()
Nou niet zo vreselijk, maar vind het in een stadion altijd 10x mooier als gewoon voor de TV. Ja ben ook deze week al een keer wezen condoleren.. vind het maar niets. Jij nog sterkte in elk gevalquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Voetbal kijken.... is dat zo erg?
Een crematie is wel erg, had er ook 1 deze week maar niet geweest, alleen condoleren.
Vanavond een avondje met vriendin en zaterdagavond keihard los met de mannen (vrienden) op Fabulous in de Brabanthallen.
Is een groot house gerelateerd feest in de Brabanthallen dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou niet zo vreselijk, maar vind het in een stadion altijd 10x mooier als gewoon voor de TV. Ja ben ook deze week al een keer wezen condoleren.. vind het maar niets. Jij nog sterkte in elk geval.
Fabulous zegt me niets, maar klinkt wel tof
Lees jij terugquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
eer-ik heeft weer eens teveel gezopen hoor!
Ow kan wel tof zijn dan zo'n feest.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Is een groot house gerelateerd feest in de Brabanthallen dus
Dank voor sterkte wensen... Jij natuurlijk ook. Was iemand van 40 die ineens een hartaanval of iets gekregen heeft. Mijn oom vond hem levenloos in de kamer
Dat is nog erger jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Ow kan wel tof zijn dan zo'n feest.
Dankjewel. Wel vreselijk voor je oom dat die hem zo heeft gevonden..
De jongens die in onze omgeving zijn overleden zijn 11 en 23.. kende ze beide niet super goed. Vriendlief wel.
Hoezo apartquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is nog erger ja!
"Vriendlief" wat klinkt dat apart
Max 1 pagina jaquote:
Ik hoor het nooit eigenlijkquote:
Dat is mooi shit dan eigenlijk. Wel zonde van je tijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef nicomart het volgende:
godver.. zit ik 10 minuten in de wacht bij de notaris, krijg ik eindelijk iemand aan de lijn: "Ja, bedankt voor het wachten, maar er gaat hier een brandalarm af. Kunt u later terugbellen?".
Ik hoorde ook echt een alarm op de achtergrond, dus ik denk niet dat het een smoes was
Maar ik weet dus niet of die notaris nog zo goedkoop is vanmiddag
Dat zegt wel wat over Ochtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké dan, hier toch best wel een veelgebruikt woord eigenlijk
Wie is "wij"? Lijkt me sterk dat een fatsoenlijk commercieel bedrijf daar mee weg komtquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:56 schreef Houniet het volgende:
Die smoes gebruiken wij ook! Wij hebben ook echt zo'n alarm naast de telefoon staan
!
Volgens mij hé, ben ik de enige uit de vriendenkring die uit Ochten komt.. Dus dan zou het eerder Echtelds of Tiels moeten wezen volgens mij.. want daar komen er meer vandaan.quote:
Dat zou dan ook kunnen natuurlijk maar ik vind het ontzettend oudbollig klinkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij hé, ben ik de enige uit de vriendenkring die uit Ochten komt.. Dus dan zou het eerder Echtelds of Tiels moeten wezen volgens mij.. want daar komen er meer vandaan.
Zeg, dat ik op het platteland woon betekend niet dat ik gelijk helemaal boers en oudbollig benquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zou dan ook kunnen natuurlijk maar ik vind het ontzettend oudbollig klinken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:58 schreef jackson het volgende:
Wie is "wij"? Lijkt me sterk dat een fatsoenlijk commercieel bedrijf daar mee weg komt
Dat meen je niet!!? Doe je dat ook echt bij potentiėle klanten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:56 schreef Houniet het volgende:
Die smoes gebruiken wij ook! Wij hebben ook echt zo'n alarm naast de telefoon staan
!
Zeg, ik woon net zo goed op dat zelfde platteland dus ik weet niet waar je op doelt... Enige wat ik zeg is dat ik dat woord oudbollig vind. Ik zeg niet dat ik jou boers of oudbollig vind. Sowieso het woord boers verzin je zelf.... Deze reactie zegt meer over jou dan over mij geloof ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:01 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeg, dat ik op het platteland woon betekend niet dat ik gelijk helemaal boers en oudbollig ben
Nou jij woont nog in Tiel.. Ik woon euhm, 10 minuten scooteren bij een supermarkt vandaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeg, ik woon net zo goed op dat zelfde platteland dus ik weet niet waar je op doelt... Enige wat ik zeg is dat ik dat woord oudbollig vind. Ik zeg niet dat ik jou boers of oudbollig vind. Sowieso het woord boers verzin je zelf.... Deze reactie zegt meer over jou dan over mij geloof ik
Ik woon sinds 4maanden in Tiel. Daarvoor heb ik 25jaar in buren gewoondquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou jij woont nog in Tiel.. Ik woon euhm, 10 minuten scooteren bij een supermarkt vandaanZit nog wel wat verschil in
.
Alleen bij irritante gastenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!? Doe je dat ook echt bij potentiėle klanten?
oke, jij hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik woon sinds 4maanden in Tiel. Daarvoor heb ik 25jaar in buren gewoond
Dat bedoel ik maar weerquote:
ik welquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar weer
Dus ik zie jou niet als oudbollige boerenvrouw hoor
Haha, gelukkig maar. Ik jou ook niet als een boerenknuppeltje hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar weer
Dus ik zie jou niet als oudbollige boerenvrouw hoor
shit.. daar gaat mijn reputatie :[quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wie dat zegt. Dat scheelt.
Dat is mooi, gezien ik dat ook totaal niet benquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, gelukkig maar. Ik jou ook niet als een boerenknuppeltje hoor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. daar gaat mijn reputatie :[
Zonde knul.... Je had met haar in bad kunnen zitten, dat is nu verpestquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:19 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. daar gaat mijn reputatie :[
moet ik dat zo maar uit mijn mouw kunnen schudden dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is mooi, gezien ik dat ook totaal niet ben
Hoe zie je me wel dan?
Blijkbaar kan je dat niet.... dus dan gaat het overquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:25 schreef Puala het volgende:
[..]
moet ik dat zo maar uit mijn mouw kunnen schudden dan?
sorry, erg geconcentreerd bezig. Gisteren op mijn flikker gehad, wil vandaag laten zien dat ik het wel degelijk kan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Blijkbaar kan je dat niet.... dus dan gaat het over. Je bent wel weer serieus hoor
Succes dan maar met wat je aan het doen bentquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:27 schreef Puala het volgende:
[..]
sorry, erg geconcentreerd bezig. Gisteren op mijn flikker gehad, wil vandaag laten zien dat ik het wel degelijk kan.
Mijn documentatie bijstellen (ofwel 4 hoofdstukken opnieuw maken) en laten zien dat ik ook wat anders kan als photoshoppen en internettenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Succes dan maar met wat je aan het doen bent
hmm.. verdorie..quote:
Ik het zwembad zelfs!quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde knul.... Je had met haar in bad kunnen zitten, dat is nu verpest
Dan kan hij het mooi in het nederlands doen tochquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
Zo ben er ook weer, ochtend lesWind
Docent die geen engels kan
Bad is beter....quote:
In het nederlands is het een topdocent, kan al zijn enthousiasme daar mooi in kwijt, maar omdat we een stel duitsers en australiers in de klas hebben worden alle colleges in het engels gegeven, geen probleem enzo alleen kunnen niet alle docenten heel goed engelsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan kan hij het mooi in het nederlands doen toch?
Bad = gegarandeerd naakt wat mij betreft, lekker warm, je ligt vaak tegenelkaar of in iedergeval dichter bijelkaar dan zwembadquote:
Haha. Ik heb maar geen commentaar.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Bad = gegarandeerd naakt wat mij betreft, lekker warm, je ligt vaak tegenelkaar of in iedergeval dichter bijelkaar dan zwembad
Jullie hebben een gigantisch groot koud bad waar je niet naakt in mag?quote:
Zonde....quote:
een zwembad, maar ik denk dat ze daar stiekem wel naakt in is geweestquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie hebben een gigantisch groot koud bad waar je niet naakt in mag?
Ja, maar niet met een wereldvreemde denkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
een zwembad, maar ik denk dat ze daar stiekem wel naakt in is geweest
Nee een zwembad wat in de zomer verwarmt is en waar heggen en schuttingen rondom staan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jullie hebben een gigantisch groot koud bad waar je niet naakt in mag?
Ik ook in mijn appartementquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Houniet het volgende:
Wij hebben thuis een tweepersoons bad.
Wil ik later ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Houniet het volgende:
Wij hebben thuis een tweepersoons bad.
I get the point hoor.... maar je snapt mij niet denkquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee een zwembad wat in de zomer verwarmt is en waar heggen en schuttingen rondom staan.
duitsers en australiersquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het nederlands is het een topdocent, kan al zijn enthousiasme daar mooi in kwijt, maar omdat we een stel duitsers en australiers in de klas hebben worden alle colleges in het engels gegeven, geen probleem enzo alleen kunnen niet alle docenten heel goed engels
vertel, wat denk je niet dat ik snapquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
I get the point hoor.... maar je snapt mij niet denk
Beetje zonde als het afbreuk doet aan het collegequote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
duitsers en australiers
Chinezen, vietnamezen en jappies bedoel je
Jij kent life science... herman's engelsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
Jij hebt mijn klas gezien? Herman's engels
als het zo is afgeschermd is knallende sex in een zembad ook goed mogelijk. Misschien zelfs zwemmendquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef jackson het volgende:
[..]
I get the point hoor.... maar je snapt mij niet denk
En dan doe ik op de rand allemaal waxinelichtjes leggenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Wil ik later ook![]()
![]()
Nu is het zo'n ding waar je echt precies met zijn 2-en in past maar wat eigenlijk ook weer net niet gaat.
Doet me denken aan showgirlsquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
als het zo is afgeschermd is knallende sex in een zembad ook goed mogelijk. Misschien zelfs zwemmend
rozemantisch hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
En dan doe ik op de rand allemaal waxinelichtjes leggen.
wat een fantasieėn zeg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
als het zo is afgeschermd is knallende sex in een zembad ook goed mogelijk. Misschien zelfs zwemmend
Ja, voor jou zijn het geen fantasieėn meer.......quote:
Het moet wel leuk blijven, niet té. Dan kan je de rozenblaadjes voor een ander keer gebruikenquote:
En wijnquote:
Dat weet je nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, voor jou zijn het geen fantasieėn meer.......
Ik lig vanavond weer naast een vrouw... Ik hoop jij ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:51 schreef HostiMeister het volgende:
Jezus jackson komt wel heel kanlozerukkerachtig over
Hosti en ik gaan vanavond op jacht.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik lig vanavond weer naast een vrouw... Ik hoop jij ook
Grappig... dat hij mij dan kansloos noemtquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hosti en ik gaan vanavond op jacht.
Met een knipoog jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Grappig... dat hij mij dan kansloos noemt
Doe ik ook wel eens, maar met zo'n dood hert vind ik het toch nixquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Inderdaad met knipoog. Hou en ik gaan weer chickies playen vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:55 schreef jackson het volgende:
[..]
Grappig... dat hij mij dan kansloos noemt
Je moet dat beestje ook laten leven pannenkoekquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, maar met zo'n dood hert vind ik het toch nix
Ik zag de knipoog hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Inderdaad met knipoog. Hou en ik gaan weer chickies playen vanavond
Probeer eens een levende dame, ik kan dat altijd wel waarderenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:56 schreef nicomart het volgende:
[..]
Doe ik ook wel eens, maar met zo'n dood hert vind ik het toch nix
Net langdurige relatie achter de rug, dus ga ik nu me even bevinden op het hossel circuit met Hou, die kan me vast nog wel wat lerenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zag de knipoog hoor.... Chickies playen, zet em op heh. Ik zie de foto's wel.
Is da ech?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
shit.. ik dacht al dat ik wat verkeerd deedquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet dat beestje ook laten leven pannenkoek.
Oh, das ook leuk ja, maar dat jagen daarop is altijd zo omslachtigquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Probeer eens een levende dame, ik kan dat altijd wel waarderen
Ga je nooit met je home boys er op uit chickies te scoren met je dartgun, welkt stukken beter dan ghb, stuk sneller ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. ik dacht al dat ik wat verkeerd deed
[..]
Oh, das ook leuk ja, maar dat jagen daarop is altijd zo omslachtig
Ik wist wel dat je me dingen kon lerenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:18 schreef Houniet het volgende:
GHB moet je voor jezelf houden, niet voor dames.
GHB rook ik zelf wel inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga je nooit met je home boys er op uit chickies te scoren met je dartgun, welkt stukken beter dan ghb, stuk sneller ook
Oh ja, wat een tip!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef HostiMeister het volgende:
Metaaldetectoren? Nee joh, gewoon een boerenkroeg wordt je ook niet raar aangekeken enzo
Dat dat tegenwoordig allemaal zo moeilijk moet. Ik snap het niet hoor. Moet je opeens lief en aardig gaan doen en cadeautjes kopen.. Wat een onzinquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat dat tegenwoordig allemaal zo moeilijk moet. Ik snap het niet hoor. Moet je opeens lief en aardig gaan doen en cadeautjes kopen.. Wat een onzin
Hier schijnt de zon weerquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:36 schreef nicomart het volgende:
Overigens is het hier nu ook gaan stormen met hagel enzo.. lachen joh
Ja, kan je erom lachen. Vrouwen doen moeilijk als je zegt, hier heb je 100 euro, neuken? Maar als je er een avondje tijd instopt, het eten betaald en de deuren openhoudt, dan is het opeens geen probleem om de broek uit te doen.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, kan je erom lachen. Vrouwen doen moeilijk als je zegt, hier heb je 100 euro, neuken? Maar als je er een avondje tijd instopt, het eten betaald en de deuren openhoudt, dan is het opeens geen probleem om de broek uit te doen.
Meestal zijn ze Pools of Oekraļens.. Besteld op zo'n site, hoezo?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Dude, wat voor chickies date jij?
ja of kurketrekker, ligt een beetje aan de wijn die je schenkt of de chips die je op tafel zet. Ze moeten wel een voorbeeldje hebben.quote:
Het bier gaat sowieso niet komen vandaag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:40 schreef nicomart het volgende:
Overigens moeten mijn posts vandaag worden gelezen met een vrijdagmiddag, geen zin meer om te werken en het bier is er bijna gevoel.
Dan helpt bier juist toch?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het bier gaat sowieso niet komen vandaag.
niet bij mij iig.
ben echt knetterbrak.
Dat is zo kut inderdaad.. ben blij dat ik daar vanaf ben zeg.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:55 schreef Houniet het volgende:
Hm ik zit vanavond na het werk huiswerk te maken. Zaterdagavond ook. Zondag chillen als alles af is
.
Vandaar dat ik het ook zo kut vond altijdquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:59 schreef Houniet het volgende:
Ligt deels aan mij hoor. Ik begin pas als de deadline er aan zit te komen.
Haar lach en der harenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Euhm, ik zie niet in wat er bijzonder aan is?
Je moet niet teveel nadenken, maar kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik begrijp het geheel niet zo, staat ze gewoon dr tieten te laten zien of wordt er ook nog wat verteld?
Die 2 minuten die ervoor zitten hadden voor mij niet gehoevenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je moet niet teveel nadenken, maar kijken..
wat?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:17 schreef Houniet het volgende:
Ohja en haar uitstraling. Heerlijk mooi
.
Rachel ook, maar zij ook: http://www.dumpert.nl/med(...)/myth_confirmed.htmlquote:
Ga toch lekker chillen meidquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef Puala het volgende:
shit shit shit shit shit shit shit vista![]()
![]()
![]()
thuis effe kijken.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel ook, maar zij ook: http://www.dumpert.nl/med(...)/myth_confirmed.html
Ik PM hem wel effe, anders moet je weer zoeken enzulks.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
thuis effe kijken.
bijna naar huis.
Joquote:
Komt wel goed schatjequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:11 schreef Puala het volgende:
woow, actie![]()
Ik ging boodschappen doen.. en toen moest ik EHBO verlenen. Er waren 2 auto's op elkaar geklapt en een jochie van 10 ofzo had een hoofdwond en was in paniek. Zijn moeder zat klem in de auto.. De andere auto heeft mijn vader voor gezorgd. Daar was het allemaal met de schrik vrij, maar toch voor de zekerheid ze gewoon op een stoel geparkeerd met een deken er om heen. Best heftig eigenlijk zo achteraf. Heb eigenlijk op initiatief gehandeld en vooral veel gepraat. Heb van de agenten wel een schouderklopje gekregen dat ik met mijn 17e al hiertoe in staat was. Mijn vader gaf me alleen maar op mijn flikker dat ik dit niet had mogen doen en dat ik had moeten luisteren naar hem. Dan had ik dus op een afstandje toe moeten gaan staan kijken.. mooi niet dus.
Dankjequote:Op vrijdag 21 november 2008 20:15 schreef Californium het volgende:
[..]
respect PaulaGoed gedaan!
Niet naar je vader luisteren.... Zelfs al was het gevaarlijk.... Jij hebt gedaan wat jij dacht dat het beste was
tis toch goed gekomenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dankje.
Mijn vader was bang dat ik het emotioneel niet aan zou kunnen, dat was het eigenlijk meer. Het was ook wel even schrikken en omschakelen, maar ik heb het niet voor niets gehaald.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:11 schreef Puala het volgende:
Ik ging boodschappen doen.. en toen moest ik EHBO verlenen.
Ik denk dat je dat pas weet als het echt isquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:22 schreef Californium het volgende:
Maar ik weet niet of ik op zulke momenten helder kan zijn....
Ik doe 'm net uitquote:
daarom zei ik ook dat ik niet weet of ik helder kan zijn danquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed gedaan![]()
[..]
Ik denk dat je dat pas weet als het echt is
Respectquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:11 schreef Puala het volgende:
woow, actie![]()
Ik ging boodschappen doen.. en toen moest ik EHBO verlenen. Er waren 2 auto's op elkaar geklapt en een jochie van 10 ofzo had een hoofdwond en was in paniek. Zijn moeder zat klem in de auto.. De andere auto heeft mijn vader voor gezorgd. Daar was het allemaal met de schrik vrij, maar toch voor de zekerheid ze gewoon op een stoel geparkeerd met een deken er om heen. Best heftig eigenlijk zo achteraf. Heb eigenlijk op initiatief gehandeld en vooral veel gepraat. Heb van de agenten wel een schouderklopje gekregen dat ik met mijn 17e al hiertoe in staat was. Mijn vader gaf me alleen maar op mijn flikker dat ik dit niet had mogen doen en dat ik had moeten luisteren naar hem. Dan had ik dus op een afstandje toe moeten gaan staan kijken.. mooi niet dus.
Het kwam mij nu over alsof je het daarom laat om je EHBO te halenquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat ik niet weet of ik helder kan zijn dan![]()
Avondquote:
O nee hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Het kwam mij nu over alsof je het daarom laat om je EHBO te halen
Waar haal je dan in godsnaam een infuus en antibiotica vandaag.. midden op straatquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:16 schreef Californium het volgende:
Nooit tijd / geld enz voor gehadmaar vooral in mijn vakgebied is het best belangrijk
wat doe je als je collega E.coli inslikt?
jeweetz... misschien van de zomer toch maar een doen ofzo
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Waar haal je dan in godsnaam een infuus en antibiotica vandaag.. midden op straat
Je hebt wel eens rare mensen... Ik ken een gast die na het hardlopen in het donker dorst had en dacht uit een beekje te drinken... en 10 minuten stond te kotsen later als een gek. Volgende ochtend bleek dat beekje helemaal niet zo schoon, lag zelfs een luier inquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
[..]
als iemand e.coli inslikt.....dan lach ik m uit en vraag ik of het lekker was
![]()
Tenzij iemand een liter cultuur heeft gezopen kan het geen kwaad hoor
En verder...waarom zou iemand midden op straat een cultuur van e.coli vinden en dit opdrinken?dan eerder op het lab...
en als iemand een liter heeft opgedronken: laten overgeven![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je hebt wel eens rare mensen... Ik ken een gast die na het hardlopen in het donker dorst had en dacht uit een beekje te drinken... en 10 minuten stond te kotsen later als een gek. Volgende ochtend bleek dat beekje helemaal niet zo schoon, lag zelfs een luier in
Hij zei ook, voordat dat hij het dronk. 'We zijn toch in de buurt van Spa, dan moet het water ook schoon zijn..."quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hij zei ook, voordat dat hij het dronk. 'We zijn toch in de buurt van Spa, dan moet het water ook schoon zijn..."
Alles voor de gezonde weerstandquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ondanks alles kunnen je maag en je maagsappen heel wat aan hoor
Ja, zeker wanneer je in een studentenflat woont.. en sommige van je flatgenoten het woord schoonmaken niet kenden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:37 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Ondanks alles kunnen je maag en je maagsappen heel wat aan hoor
Vifitquote:
Goede zaak ouwequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:52 schreef The_Dean het volgende:
Hou
Piles
Alles goed hier met u?
Hou: die chick heeft inderdaad wel mooi haar, maar verder niks voor mij![]()
Je mag d'r wel hebben hoor
Druk geschilderd vandaagquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Goede zaak ouwe. Gaat wel oké hoor. Daar?
Nicequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Druk geschilderd vandaag
Alles zit nu in een eerste of tweede laag grondverf, dus daar kan morgen de kleur al op
Vooral de trap lijkt al een stuk beter [sorry voor de kwaliteit van de laatste, telepwn foto]:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Update zometeen wel even mijn topic.
echt welquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
En wat een afschuwelijke kleuren waren het toch
Hoenjéequote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
En wat een afschuwelijke kleuren waren het toch
Het is soms echt verbazingwekkend wat mensen hun huis aandoen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
echt wel![]()
wie dat ooit bedacht heeft![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:18 schreef The_Dean het volgende:
Dit was nog niks... gezien de foto's in mijn topic... dat mens was volgens mij zwaar aan de drugs ofzo![]()
Best wel, alleen druk voor schoolquote:
Wanneer houdt dat een keer op, die drukte van je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Best wel, alleen druk voor school. Kan maar niet beginnen, moet maandag om 0900 af
.
Daar?
Ja sorryquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:25 schreef Houniet het volgende:
Beetje jammer dat het gelijk met drugs geassocieerd wordt.
Dit is het laatste, daarna kan die chillmodus voor altijd aan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat een keer op, die drukte van je?
koningquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is het laatste, daarna kan die chillmodus voor altijd aan.
Iemand kan toch ook gewoon een lelijke smaak hebbenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar helderblauw combineren met metallic zilver in een kamer... dan moet je bijna wel spacen!
opzich is de combinatie nog niet eens onmogelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar helderblauw combineren met metallic zilver in een kamer... dan moet je bijna wel spacen!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
Iemand kan toch ook gewoon een lelijke smaak hebben.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja sorry
I rest my case...quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
opzich is de combinatie nog niet eens onmogelijk.
Wel in een kamer echter.
Daaromquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Zo zal ook vast iemand mijn eindresultaat niks vinden
Goed bezig dudequote:Op vrijdag 21 november 2008 22:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit is het laatste, daarna kan die chillmodus voor altijd aan.
gewoon omdat wakker.quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:23 schreef Houniet het volgende:
Waarom ben jij er zo vroeg uit dan?!
jouw product?quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:29 schreef Houniet het volgende:
Ik moet werken zo, mijn product voor het eerst verkopen.
Haha, wtf echt.quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:31 schreef Houniet het volgende:
Ik heb een eigen bedrijf nu, samen met studenten. Project voor school, Student Company.
Ik ga lingerie verkopen maat.
Is nog in de maak, gaat vandaag of morgen afgerond wordenquote:
Hoelaat ben je klaar?quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is nog in de maak, gaat vandaag of morgen afgerond worden.
waarom ben je nu al wakker dan?quote:
Nasty is dat.quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:47 schreef Houniet het volgende:
Ik ben trouwens zo vroeg omdat ik nog wat matties van het station moet ophalen.
naar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
er ligt hier zoveel sneeuw dat je niet eens meer na buiten kan kijken
lezen
Je moet leren?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:07 schreef Californium het volgende:
nou lezen....wat een feestniet precies het soort lezen dat jij doet
Ik laat even wat bezorgen als ik zo naar buiten kijkquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben geen artikelen man nee
Ontbijt gaan hosselen zodadelijk
ik moet artikelen lezenquote:
Kun je snellezen?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet artikelen lezenopzich interessant....Maar eigenlijk moet ik dat gewoon op het werk doen
ware het niet dat ik op werk te druk ben met....nouja...werk
Dus dan gaan we even en weekend opofferen en ik hoop er minimaal 10 te kunnen lezen
ik kan opzich een artikel goed scannen op belangrijke dingen en minder belangrijke dingen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kun je snellezen?
Ik heb dat geleerd op de hu, werkt echt goed
ja, da is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ik kan opzich een artikel goed scannen op belangrijke dingen en minder belangrijke dingen...
maar als je bijv. een review hebt is alles wat erin staat belangrijk
nee klopt....quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, da is.
dan schiet het niet echt op om snellezen toe te passen idd
En als je je laptop nou eens uitzet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:20 schreef Californium het volgende:
[..]
nee klopt....
Ben ook al 2 weken 1 artikel aan het lezen en ben pas op de helft.... That is pagina 27 van de 63 met de laatste 20 bronnen
Het gaat langzaam, maar ik weet ook, dat als ik dit gelezen heb, dat ik de essentie van mijn stage te pakken hebdus ik ga m netjes uitlezen
op USB stick.... maar dat boeit verder ook niet.... Lezen gaat zo langzaam omdat ik dan tot 3 regels kom en dan weer aan het werk moetquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En als je je laptop nou eens uitzet?
Of zit je op internet te lezen? ()
Heb pepernotenquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haal jij me op?
Ik ga echt niet voor de lol naar buiten vandaag.
Het gaat mij erom dat grote stukken lezen op een scherm niet relaxed isquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:26 schreef Californium het volgende:
[..]
op USB stick.... maar dat boeit verder ook niet.... Lezen gaat zo langzaam omdat ik dan tot 3 regels kom en dan weer aan het werk moetmaar dit weekend niet
Dus lezen lezen lezen
Nee, ik heb geen versnaperingen in huis.quote:
fuck ye, samen met stokbrood, rosbief, brie, zeeuwse spek, filet american en ander lekkersquote:
Zekerquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
fuck ye, samen met stokbrood, rosbief, brie, zeeuwse spek, filet american en ander lekkers
Goed ontbijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |