Vrouwen hebben het toch altijd koud dan ?!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik begin met genieten zodra t sneeuwt
Dat is toch juist de mooiste tijd? Dan moet je ze opwarmenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het toch altijd koud dan ?!
Ik ook.... Maar vond het opmerkelijk dat een vrouw zin in de kou heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:40 schreef nicomart het volgende:
ik ben geen vrouw, maar heb het nu buiten ook fucking koud
Ik heb het altijd koudquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahhh, dan is mijn wereldbeeld nog juistquote:
Ik heb het ook wel koud als het niet sneeuwt hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Zie vorige postquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel koud als het niet sneeuwt hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
cali, zet je spambot eens uit!
Maisnon, heb jij die summer collection nog?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik begin met genieten zodra t sneeuwt
dat is waarquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ook.... Maar vond het opmerkelijk dat een vrouw zin in de kou heeft
De mijne is ook nog niet verstoordquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahhh, dan is mijn wereldbeeld nog juist
bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)t_koud_hebben__.htmlquote:Waarom vrouwen het altijd koud hebben
AMSTERDAM - Vrouwen hebben sneller last van koude handen en voeten dan mannen. Hoe komt dat? Bij vrouwen vloeit er minder bloed naar de uiteinden van het lichaam dan bij mannen. Maar er zijn nog meer redenen...
Zowel mannen als vrouwen hebben het moeilijk met lage temperaturen. Volgens professor menselijke fysiologie Mike Tipton van de universiteit van Portmouth komt dat doordat de mens ‘ontstaan’ is in warme streken.
Later heeft hij zich moeten aanpassen aan lagere temperaturen. Maar van nature hebben we dus liever hoge temperaturen. Toch is het opvallend dat mannen minder problemen hebben met koude dan vrouwen.
Tipton onderzocht het fenomeen en kwam tot de conclusie dat vrouwen het wel degelijk kouder hebben dan mannen. Vreemd genoeg komt dat deels doordat vrouwen efficiėnter omgaan met de warmte die ze produceren.
Omdat het vet bij vrouwen beter verdeeld is over het lichaam dan bij mannen, zijn vrouwen beter in staat om het bloed naar de belangrijkste organen te laten stromen. Handig zou je denken, maar daardoor stroomt er bij vrouwen ook wel minder bloed naar de handen en voeten. En zo krijgen vrouwen het koud.
Dat is niet de enige oorzaak, ook hormonen spelen een rol. Tijdens de menstruatiecyclus verandert de temperatuur van vrouwen. In de fase na de eisprong kan dat al snel een verschil maken van een graad Celsius.
Overigens heeft ook onze slaap een invloed op onze temperatuur. ’s Nachts daalt onze lichaamstemperatuur, zowel van mannen als van vrouwen. Bij vrouwen gebeurt dat sneller en nadrukkelijker.
gaaf johquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
Krijg net telefoon. Heb een prijs gewonnen.![]()
![]()
Ik mag een woensdag 5 gedichten voordragen in Vlaardingen voor een volle theaterzaal![]()
![]()
Eigenlijk schijt ik hem nu al, want ik sta nooit zo graag voor heel erg veel mensen![]()
telegraafquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)t_koud_hebben__.html
Dankjewelquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
gaaf joh
Gefeliciteerd
En als je het nog nooit gedaan hebt, is het in ieder geval een goede ervaring
Dan zuip je toch gewoon effe wat flugel vantevoren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
![]()
Ik mag een woensdag 5 gedichten voordragen in Vlaardingen voor een volle theaterzaal![]()
![]()
Eigenlijk schijt ik hem nu al, want ik sta nooit zo graag voor heel erg veel mensen![]()
Ik ga niet weg lopen voor mijn angstenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan zuip je toch gewoon effe wat flugel vantevoren.
Heb je er veel minder last van
Dat doe je dan ook nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga niet weg lopen voor mijn angsten
Als ik er zin in heb. Heb wel eens een jongen (die ik niet mochtquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:04 schreef Maisnon het volgende:
Gaaf Puala
Gebruik je je skills ook voor Sinterklaas?
Mijne zijn ook altijd 3 pagina's lang en dan 3 of 4 gedichtenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb. Heb wel eens een jongen (die ik niet mocht) een gedicht gegeven van 8 pagina's. Alleen heb ik er dit jaar denk ik niet zo veel tijd voor om er echt voor te gaan zitten.. dat is wel jammer.
Whehe, misschien is het dan juist leuk om te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mijne zijn ook altijd 3 pagina's lang en dan 3 of 4 gedichten
Alleen nu heb ik iemand die niet graag in the center of attention staat dus ik denk dat ik het voor die persoon ietsje ga minderen anders is het zielig
Wat was het ergste? De confronterende teksten of het feit dat het 8 pagina's lang was?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik er zin in heb. Heb wel eens een jongen (die ik niet mocht) een gedicht gegeven van 8 pagina's. Alleen heb ik er dit jaar denk ik niet zo veel tijd voor om er echt voor te gaan zitten.. dat is wel jammer.
Nou euhm de combinatie van. De eerste pagina heb ik hem nog in zijn waarde gelaten, daarna heb ik hem compleet verteld wat ik van hem vond. Het was zo'n oversekst, populair, veel te zelf ingenomen jochie. En daar ben ik gewoon op in gegaan..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:09 schreef nicomart het volgende:
[..]
Wat was het ergste? De confronterende teksten of het feit dat het 8 pagina's lang was?
tofquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou euhm de combinatie van. De eerste pagina heb ik hem nog in zijn waarde gelaten, daarna heb ik hem compleet verteld wat ik van hem vond. Het was zo'n oversekst, populair, veel te zelf ingenomen jochie. En daar ben ik gewoon op in gegaan..
Mn broertje leest af en toe op Fokquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Whehe, misschien is het dan juist leuk om te doen![]()
Ik doe het altijd enkel met familie, heb dit jaar mijn oma.. haar zal ik het ook maar niet aan doen. Wil voor haar een heel lief gedichtje gaan schrijven
w/e zal het zo veranderenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Californium het volgende:
Puala![]()
moet je ondertitel niet zijn: flugel addict?
Dat is wel een heel erg leuk ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Mn broertje leest af en toe op Fokdus ik wou het eerst niet letterlijk zeggen, maar die doet toch niet mee; 't is m'n nichtje, of ja, een soort van nichtje
van de vriendin van m'n vader dus niet directe familie.
Ze lijkt altijd heel stil te zijn enzo, maar alleen als er veel mensen om d'r heen zijn, als ze zich op d'r gemak voelt dan is ze juist heel wild en open heb ik het idee
Ik heb al zilveren oorhangertjes gescoord die ze wilde hebben, daar ga ik een gedicht mee maken. Echt zo'n juweliersdoosje is datdus dat wordt een gedicht waarin zwarte piet haar ten huwelijk vraagt
hoeft niet van mijquote:
ben vet slecht in engels dus dat zal de verklaring wel zijn denk ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:20 schreef Californium het volgende:
[..]
hoeft niet van mijmaar ik vroeg me af of dat hetgeen was wat je bedoelde
I love that songquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
I love that song![]()
![]()
de tekst zuigt maar het klinke wel
Goed bezigquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Puala het volgende:
![]()
![]()
Wat C zegt.... Puike plaat slechte tekstquote:
Die is niet human inderdaadquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat C zegt.... Puike plaat slechte tekst![]()
Het doet me altijd denken aan die mafketel van een Herman die altijd bij Jenssen zit... "I'm a dancer".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |