Tsja, ik bouw nou eenmaal altijd ongelofelijk goede feestenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:41 schreef Reintji het volgende:
Wel grappig trouwens, je ziet de avatars van die in de party van je vrienden zitten. Gisteren ging dat wel een beetje fout, zat ik opeens in het feestje van Rossdale
Ik zat even te kijken, maar de grijze cirkel hoeft dus niet perse grijs te zijn? Dat is enige waar ik me beetje aan stoor. De halve themes die nu zichtbaar zijn. IK kan er verder wel mee leven hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis een preview optie op Live,.... nu wordt het gokken of het wat is! Fable ziet er cool uit,... maar het onderste plaatje kan je helaas niet vinden op Live.
[ afbeelding ]
Edit,... een goed preview NXE topic!: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=342627
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Speelbaar "personage"quote:
quote:To gain access to the Altair skin, you'll need to register (for free) at Ubisoft.com. Once you have a copy of Prince of Persia, link your Ubi account to your Xbox 360 Gamertag or PSN screen name to access the Altair skin. You can switch skins from the main menu. This is Altair, but rendered in POP's slick art style.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:37 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken, maar de grijze cirkel hoeft dus niet perse grijs te zijn? Dat is enige waar ik me beetje aan stoor.Bij 'oude' thema's is die cirkel wel grijs, bij de thema's speciaal voor NXE is deze wel meegenomen in het thema. Vind dat ook wel jammer ansich, gebruik wel eens foto's als thema, daar valt inderdaad meer dan de heflt van weg. Jammer dat dat niet aan te passen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oF fAR cRY 2!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:06 schreef Devz het volgende:
Ik wil een Dead Space, Fallout 3 of Bioshock theme
Dankje voor je antwoord, dan gooi ik alle themes van me hardeschijf zogauw hij terug is, ze zijn lelijk en nemen dus alleen maar ruimte is. Gelukkig amper een gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bij 'oude' thema's is die cirkel wel grijs, bij de thema's speciaal voor NXE is deze wel meegenomen in het thema. Vind dat ook wel jammer ansich, gebruik wel eens foto's als thema, daar valt inderdaad meer dan de heflt van weg. Jammer dat dat niet aan te passen is.
Dat laatste denk ik. Met de launch van de NXE krijgen de servers van MS het natuurlijk wel ongelofelijk voor hun kiezen de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:17 schreef fotostarter het volgende:
Sinds die update, gaat het downloaden van demo's super traag.
Of ligt dat gewoon aan de servers?
OK. Dan wachten we maar eventjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Met de launch van de NXE krijgen de servers van MS het natuurlijk wel ongelofelijk voor hun kiezen de laatste paar dagen.
daarom post jij hem ook in 2 topicsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:13 schreef minq het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig om er een te maken, verder geen aandacht aan besteden.
Dat mag ik hopen, de vorige die ik gebruikte ziet er nu dus neit meer uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Sala-adin het volgende:
Is er ook een toffe gears of war thema?
Hoe kom je aan die premium themes? Kosten vast geld of nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:53 schreef Wessiej het volgende:
Zo even Call of Duty uit de seal halen, ligt er al 3 dagen, ben benieuwd.
Die premium theme's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren de vorigen dan ook gratis?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die premium themes? Kosten vast geld of niet
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Sala-adin het volgende:
Nooit naar gekeken, vond t dashboard sowieso lelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waren de vorigen dan ook gratis?Zulke dingen moet je nu wel moeten zien aankomen
nog last van extreem lange laadtijden van de texture's ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grappig,.... ik zat er ook aan te denken. Kreeg onwijs veel zin om Mass Effect nog eens te gaan spelen dus heb ik hem geinstalleerd gisteren
Dat werkt lekker inderdaad, gewoon een dashboard lite eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:26 schreef Fsmxi het volgende:
Je kunt hem dan ook gewoon instellen dat hij bij het opstarten de game opstart, niet het dashboard. En als je het heel erg vervelend vind, het oude dashboard is nog soort van beschikbaar met de guide button.
Want kan jij klagen zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben echt hartstikke boos om die update, eerst was er op de eerste opstartpagina 1 suggestie, nu word je iedere keer geconfronteerd met een barrage aan reclame omdat hij nu altijd op Spotlight opstart, mijn dure 360 is van degelijk apparaat naar goedkope hoer gegaan. Omdat ze nu de 360 goedkoper maken moet er ergens anders meer geld vandaan komen, en daar is iedere 360 bezitter van voor de prijsverlaging en alle 360-elite bezitters dupe van. Ik heb al naar Microsoft gemaild met de vraag of ze mijn verkrachte 360 terug willen kopen tegen de originele aankoopprijs(400euro), dat zal wel nutteloos zijn geweest, maar m'n Gold abonnement gaat er zo en zo uit! Bah, walgelijk!!
Ik begin stiekem een beetje gehyped te worden!quote:
nee , wel mkv dacht ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef Jesse_ het volgende:
Die avatars zijn echt nutteloos
Speelt het ding nu ook eens een keertje x264 af?
Of is het enige handige aan deze update de installatie functie?
Jawel, mn xbox speelt namelijk geen hd content afquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , wel mkv dacht ik![]()
maarja je moet je 360 ook niet als media device gebruiken
je pc welquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel, mn xbox speelt namelijk geen hd content af
Limited Edition 43 euro incl. verzenden, met de Nederlandse launch (5 december) in huisquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin stiekem een beetje gehyped te worden!
WMVHD anyone?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel, mn xbox speelt namelijk geen hd content af
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben echt hartstikke boos om die update, eerst was er op de eerste opstartpagina 1 suggestie, nu word je iedere keer geconfronteerd met een barrage aan reclame omdat hij nu altijd op Spotlight opstart, mijn dure 360 is van degelijk apparaat naar goedkope hoer gegaan. Omdat ze nu de 360 goedkoper maken moet er ergens anders meer geld vandaan komen, en daar is iedere 360 bezitter van voor de prijsverlaging en alle 360-elite bezitters dupe van. Ik heb al naar Microsoft gemaild met de vraag of ze mijn verkrachte 360 terug willen kopen tegen de originele aankoopprijs(400euro), dat zal wel nutteloos zijn geweest, maar m'n Gold abonnement gaat er zo en zo uit! Bah, walgelijk!!
en waar heb je die besteld?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Limited Edition 43 euro incl. verzenden, met de Nederlandse launch (5 december) in huis
O helemaal dat vergetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en waar heb je die besteld?
Play.com durf ik niet meer aan. zit nog steeds op gears of war 2 en lotro: mines of moria te wachten
Ik heb zolang ik Gears kon spelen verschillende laadtijden gehad. Soms was het er in 5 sec soms duurde het langer en allemaal van DVD gestart. Ik kan je helaas niet vertellen of het aan de harddisk ligt, maar ik vermoedt dat het 'gewoon' lag is (ik neem aan dat je het over multiplayer hebt en niet over gamen tegen mods)quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef ach het volgende:
Heeft iemand hier gears2 geinstalleerd en merk je langere laadtijden van de textures? Ik zag het gister ineens in Mansion, vanaf de dvd heb je binnen 5 seconden alle hoge resolutie textures maar nu duurde dat veel langer.
gamen tegen modsquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:45 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb zolang ik Gears kon spelen verschillende laadtijden gehad. Soms was het er in 5 sec soms duurde het langer en allemaal van DVD gestart. Ik kan je helaas niet vertellen of het aan de harddisk ligt, maar ik vermoedt dat het 'gewoon' lag is (ik neem aan dat je het over multiplayer hebt en niet over gamen tegen mods)
ik dacht dat de 360 ook mp4 supporte na de dashboard updatequote:
wil divx... dat is toch mp4?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik dacht dat de 360 ook mp4 supporte na de dashboard update
Geen flauw idee, zou best kunnen. Ik stream sowieso via tversity dus het maakt mij weinig uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik dacht dat de 360 ook mp4 supporte na de dashboard update
Sorry, Botsquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef ach het volgende:
[..]
gamen tegen modsAls het me vaker opvalt ga ik het weer eens van dvd proberen want ik vind het geluid van mijn fans ook irritanter dan dat zachte geblaas van de dvd-drive
divx is een avi container ( codec )quote:
ik gebruik heel mijn 360 niet , veels te weinig supportquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zou best kunnen. Ik stream sowieso via tversity dus het maakt mij weinig uit
Ik kan absoluut niet zingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:27 schreef fotostarter het volgende:
Dus jij zingt?
Op de een of andere manier lijken me die spellen wel leuk.
Maar als ik er al alleen aan denk dat ik moet zingen
ga hem direct halen,quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Edwinuss het volgende:
19 februari downloadble content voor GTA4.
Pakket is incl DVD met 40 songsquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:53 schreef fotostarter het volgende:
Idd. met drank op karaoke is zeker de moeite waard
Is dat spel inclusief 2 microfoons? of hoe moet ik at zien?
Te lui om op te zoeken , aangezien jij er makkelijk een oordeel over doet
En twee draadloze microfoons met led-lampjes erin....quote:# ABC (The Jackson 5)
# Amazing (Seal)
# An End Has A Start (Editors)
# Another One Bites The Dust (Queen)
# Bleeding Love (Leona Lewis)
# Boogie 2Nite (Booty Luv)
# Bust A Move (Young MC)
# Call Me (Blondie)
# Every Little Thing She Does Is Magic (The Police)
# Fake Plastic Trees (Radiohead)
# Hungry Like The Wolf (Duran Duran)
# I Wanna Be Sedated (Ramones)
# I'm Gonna Be (The Proclaimers)
# In Bloom (Nirvana)
# Irreplaceable (Beyoncé)
# It's Raining Men (Geri Halliwell)
# Just Like Heaven (The Cure)
# Listen To Your Heart (Roxette)
# Love At First Sight (Kylie Minogue)
# Love In A Trashcan (The Raveonettes)
# Makes Me Wonder (Maroon 5)
# Mercy (Duffy)
# No One (Alicia Keys)
# Personal Jesus (Depeche Mode)
# Put 'Em High (Stonebridge)
# Ring Of Fire (Johnny Cash)
# Rome Wasn't Built In A Day (Morcheeba)
# Ruby (Kaiser Chiefs)
# Song For Whoever (The Beautiful South)
# Stand By Me (Ben E. King)
# Suddenly I See - (KT Tunstall)
# Superstar (Lupe Fiasco feat. Matthew Santos)
# Survivor (Destiny''s Child)
# Umbrella (Rihanna)
# Virtual Insanity (Jamiroquai)
# White Flag (Dido)
# With You (Chris Brown)
# Yellow (Coldplay)
# Young Folks (Peter Bjorn And John)
Misschien evt een 2e controller erbij kopen, mocht ie samen willen gamen.... of zit er standaard een 2e controller bij Elite?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:02 schreef kepler het volgende:
helemaal niks
BIj de Elite zit alles, van HDMI-kabel totaan de harde schijf. Ook krijg je gratis een maand Xbox Live gold en zit er ook een controller bij (incl batterijen).
Voor de update was dit thema al te downloaden, was gratis iig. En is voor de NXE dashquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Gears of War 2 - Last Day
Over de afstandsbediening: ik heb hem, en hij's op zich wel handig als je met je media (muziek, films, foto's) bezig bent maar ik gebruik over algemeen toch liever me controller.... me wireless controller dan....quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Tofheid![]()
Ik las net dat het spel wat hij wil (Fable) met 2 tegelijk kan, dus dan is een extra controller wel slim lijkt me. Om internet op te kunnen zit alles er al bij neem ik aan? Ik zag wel iets over draadloos, maar onze TV staat heel dicht bij onze router dus dat kan met een kabeltje wel. Zou dat kabeltje er bij zitten? Of zit er al draadloos in?
Oh en een afstandsbediening, is dat handig?
Fijn dat jullie ff helpen trouwens
extra controller zal je los moeten kopen, als je toch bezig bent: koop dan gelijk een play&charge kit voor de controllerquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Tofheid![]()
Ik las net dat het spel wat hij wil (Fable) met 2 tegelijk kan, dus dan is een extra controller wel slim lijkt me. Om internet op te kunnen zit alles er al bij neem ik aan? Ik zag wel iets over draadloos, maar onze TV staat heel dicht bij onze router dus dat kan met een kabeltje wel. Zou dat kabeltje er bij zitten? Of zit er al draadloos in?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Tofheid![]()
Dankje AAquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pakket is incl DVD met 40 songs
[..]
En twee draadloze microfoons met led-lampjes erin....
[ afbeelding ]
Prijzen liggen tussen 55 en 65 euro ongeveer...
Ook heb je de mogelijkheid om nummers te downloaden via Xbox Marketplace en je kan ook je eigen muziek collectie eraan toevoegen met songteksten die je ergens kan downloaden ofzo... maar die songteksten toevoegen moet ik nog uitzoeken hoe het werkt....
Oh dat klinkt handig, even kijken of wehkamp dat ook verkooptquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:10 schreef kepler het volgende:
extra controller zal je los moeten kopen, als je toch bezig bent: koop dan gelijk een play&charge kit voor de controllerKan hij de batterij makkelijk opladen
Bij de elite wel?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Er zit een internetkabel bij (van 5 meter dacht ik).
Nah, nobel, ik heb gewoon een heel lief vriendje, hij verdient het. En ik vind het altijd leuk om te kijken als hij spelletjes doet, dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo'n nobele vriendin moeten we wel helpen
Oh dan moet ik daar even voor kijken. Maar anders kunnen we op zich de server wel even lostrekken voor die ene avond, denk ik. En hij is nerd van beroep dus hij heeft vast dozen vol kabels waar ik geen weet van heb.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Een internetkabel zit er niet bij, maar bijna iedereen heeft er wel wat extra thuis liggen, en duur zijn ze sowieso niet.
Draadloos zit er niet standaard bij.
Oh shite,ik zie bij deze webwinkel alleen witte... Nou ja hij is nog niet jarig, dus dan moet ik die maar verwijderen en dan een zwarte zien te vinden in de stad. Slim bedacht, dat had ie zeker jammer gevonden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:12 schreef lennartb.nl het volgende:
En als je een extra controller koopt is het denk ik wel leuk om een zwarte te kopen, dan past ie bij de andere controller en de xbox zelf
Die internet kabel zit er gewoon bij hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, nobel, ik heb gewoon een heel lief vriendje, hij verdient het. En ik vind het altijd leuk om te kijken als hij spelletjes doet, dus.
[..]
Oh dan moet ik daar even voor kijken. Maar anders kunnen we op zich de server wel even lostrekken voor die ene avond, denk ik. En hij is nerd van beroep dus hij heeft vast dozen vol kabels waar ik geen weet van heb.
[..]
Oh shite,ik zie bij deze webwinkel alleen witte... Nou ja hij is nog niet jarig, dus dan moet ik die maar verwijderen en dan een zwarte zien te vinden in de stad. Slim bedacht, dat had ie zeker jammer gevonden.
De mediamarkt heeft altijd wel zwarte controllers liggen, voor maar 40euro.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, nobel, ik heb gewoon een heel lief vriendje, hij verdient het. En ik vind het altijd leuk om te kijken als hij spelletjes doet, dus.
[..]
Oh dan moet ik daar even voor kijken. Maar anders kunnen we op zich de server wel even lostrekken voor die ene avond, denk ik. En hij is nerd van beroep dus hij heeft vast dozen vol kabels waar ik geen weet van heb.
[..]
Oh shite,ik zie bij deze webwinkel alleen witte... Nou ja hij is nog niet jarig, dus dan moet ik die maar verwijderen en dan een zwarte zien te vinden in de stad. Slim bedacht, dat had ie zeker jammer gevonden.
dan heb je (helaas) allebei een abbo nodig...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb sinds kort een xbox360, samen met m'n broertje. Ikl heb nu ook Live, heb zo'n adapter gekocht en zo'n abonnement voor 12 maanden. Kunnen m'n broertje en ik ons daarvoor apart aanmelden. Dus dat ik m'n eigen gamertag heb en hij z'n eigen gamertag. Of hebben we dan allebei een abonnement nodig? Alvast bedankt
Ooh ok, dan wordt het gewoon gezamelijk een profiel voor online.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef kepler het volgende:
[..]
dan heb je (helaas) allebei een abbo nodig...
Dude! Pas als ik dat zeg is het zo!quote:
Als je nou in dat menu op X drukt 'change source' ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:00 schreef renwan het volgende:
Ik heb een probleem met video's en muziek streamen naar m'n 360. Om de een of andere reden wil de xbox van m'n download map alleen 2 mappen vinden die er al stonden maar de mappen die erbij komen vind 'ie niet. Ook word m'n externe HD niet gevonden.
Kan iemand me helpen?
Maakt geen verschil, het probleem is dat ik de volgende mappen in Media Player heb staan:quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:13 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je nou in dat menu op X drukt 'change source' ?
misschien domme vraag maar heb je ze wel in de muziekbibliotheek van Mediaplayer/Mediacenter staan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Maakt geen verschil, het probleem is dat ik de volgende mappen in Media Player heb staan:
G:\ (compleet)
C:\Downloads
Nou staan in Downloads submappen (SC420 en Kitchen Nightmares) SC420 vind 'ie wel maar Kitchen Nightmares niet. Ook wordt G gewoon niet gevonden.
ja dus, heb net geëditquote:Op vrijdag 21 november 2008 19:45 schreef Rkatier het volgende:
[..]
misschien domme vraag maar heb je ze wel in de muziekbibliotheek van Mediaplayer/Mediacenter staan?
Dan weet ik het zo 123 ook niet, maar vaak zijn het zuke lullige dingen vandaar dat ik het vroegquote:
Wat is het voordeel van tversity dan itt tot media center?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
TVersity installeren en klaar ben je! Doe je het meteen goed!
http://tversity.com/
Bestandsformaten die de xbox zelf niet kan afspelen zet tversity automatisch om zodat dit wel werktquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van tversity dan itt tot media center?
Ook MKV? en .srt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Bestandsformaten die de xbox zelf niet kan afspelen zet tversity automatisch om zodat dit wel werkt
quote:The Fortune’s Pack DLC for Far Cry 2 includes:
Single-Player Mode
Three brand-new weapons
- Silenced shotgun
- Sawed-off shotgun
- Crossbow
Two new vehicles
- Unimog
- Quad
Multiplayer Mode
- Four new exciting maps
1. Cheap Labor
2. Last Resort
3. Lake Smear
4. Fort Fury
- New single-player weapons and vehicles also available in multiplayer
quote:Ondertussen is er meer bekend geworden over de inhoud van "Lost and Damned". De dlc bevat nieuwe multiplayer modes, nieuwe wapens en nieuwe voertuigen. Ook wordt de tracklist aangevuld met nieuwe muziek, of dit nieuwe radiozenders worden of nieuwe nummers in huidige stations is nog onbekend.
er is al een topic over enz...quote:
Laten we dan dit topic sluiten, optyfen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er is al een topic over enz...
Wel gaaf, moet gta nog eens uitspelen
zo mooi op 107 cm , alsof je er echt bent
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was er van de week weer mee begonnen, dit keer op m'n laptop. Blijft briljant. Meest intense shooter die ik ooit heb gespeeld.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:46 schreef Edwinuss het volgende:
Ben maar weer eens met COD4 campaign begonnen, wat blijft ie toch vet!
quote:PR team beïnvloedt Tomb Raider scores?
Na Tomb Raider: Legend en Tomb Raider: Anniversary komt Crystal Dynamics nu met Tomb Raider: Underworld. In de game onderzoekt Lara Croft een oude Maya beschaving. Hiervoor moet ze allerlei obscure plekken verkennen en wilde dieren verslaan.
Tomb Raider: Underworld scoort momenteel gemiddeld 80%, maar de komende weken zal de gemiddelde reviewscore zeker zakken. GameSpot UK onthulde namelijk dat het PR agentschap Barrington Harvey alle Britse reviewers vroeg om scores die lager dan 8/10 zijn, pas volgende week online te gooien. Een verantwoordelijke van Barrington Harvey zou dit later bevestigd hebben tegen VideoGaming247. Bedrijfsleider Simon Byron ontkent echter alles.
We willen de Metacritic score hoog houden en de merkmanager in de VS heeft ons gevraagd om de scores onder controle te houden tot de release van de game, gewoon om te verzekeren dat niemand de game niet koopt door de score.
Wtf dat is wel ziekelijkquote:
Ben dan toch stiekem benieuwd wat deeltje 5 doet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was er van de week weer mee begonnen, dit keer op m'n laptop. Blijft briljant. Meest intense shooter die ik ooit heb gespeeld.
GOTY 2007
Ok, een silenced shotgun? Dat is... nutteloosquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geluid is anders wel heeeel tof!quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ok, een silenced shotgun? Dat is... nutteloosVoor de rest is de DLC wel ok
ga ergens anders je e-penis tonenquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
er is al een topic over enz...
Wel gaaf, moet gta nog eens uitspelen
Die quad is echt super vet, dat die er gelijk bij had gezeten!quote:
Iemand?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:41 schreef Simsfan88 het volgende:
Iemand trouwens een site met lijst hoe groot elk spel is? Geen zin om per spel te gaan kijken, Mirror's Edge heeft een kleine 6 GB nodig, ben meer opzoek naar een spel van 3-4 GB.
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Die quad is echt super vet, dat die er gelijk bij had gezeten!
[..]
Iemand?![]()
Oh, Eidos. When will you learn.quote:
pics ? ik kan namelijk niet kiezen welke ik ga kopenquote:
Snap em nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh, Eidos. When will you learn.
[ afbeelding ]
Het Kane & Lynch Debacle!quote:
ik kan het mis hebben , maar ik denk dat het net zo dom moet zijn als een geweldadig spel proberen te verkopen in japanquote:
Je hebt het ook misquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kan het mis hebben , maar ik denk dat het net zo dom moet zijn als een geweldadig spel proberen te verkopen in japan
Met het kleine verschil dat ze toen zaten te pushen om goede cijfers en nu laten ze het toe als je het maar na een bepaalde datum doetquote:
ohh dat was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:18 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Met het kleine verschil dat ze toen zaten te pushen om goede cijfers en nu laten ze het toe als je het maar na een bepaalde datum doet
Allebei even triest
Hij is idd erg vet... maar de meest intense shooter ooit blijft toch echt Blackquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Was er van de week weer mee begonnen, dit keer op m'n laptop. Blijft briljant. Meest intense shooter die ik ooit heb gespeeld.
Waarom verbaasd je dat? Alsof ze voor die tijd wel gratis warenquote:Op zaterdag 22 november 2008 09:43 schreef Sala-adin het volgende:
Zijn die toffe themes niet voor kratis?
Hoezo? wat wil je gaan doen dan?quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Is het noodzakelijk om je xbox direct op internet aan te sluiten?
quote:1. goto avatar maker
2. goto personal features (eyes, nose, hair)
3. spin your right thumbstick for about 60 seconds
4. the hair feature will spin, click on it and you'll get pink hair
5. click on what hairstyle you want
6. click on any unnatural hair color you want
Volgens mij was die ff uitgesteld zodat de Nuts & Bolts pre-orders hem wat langer exclusief zouden hebben...quote:
Mmm,.. bummer! Thanks!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij was die ff uitgesteld zodat de Nuts & Bolts pre-orders hem wat langer exclusief zouden hebben...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=309865
Gister de demo even gespeeld van Banjo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij was die ff uitgesteld zodat de Nuts & Bolts pre-orders hem wat langer exclusief zouden hebben...
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=309865
gewoon eentje kiezen (2 sec werk) en je hebt er geen last meer vanquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:27 schreef Wheelgunner het volgende:
Mijn 360 heeft zich net geupdate, wat is dat voor een onzin met die poppetjes?
En hoe speelt het, is het echt zo dat je zelfs een beetje kunt gaan brabbelen en nog steeds punten krijgt.quote:
Proestquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer review van The Last Remenant
6/10
Square-Enix
Zag het ook voorbij komen.quote:
Je moet rt ingedrukt houden ipv rechter thumbstick draaien.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:15 schreef kepler het volgende:
je kan je haarkleur van je avatar veranderen als je wil
[..]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 08:14 schreef Retarded het volgende:
[..]
Hij is idd erg vet... maar de meest intense shooter ooit blijft toch echt Black
Zoveel JRPG's op de 360 maar vooralsnog is het armoede.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
6/10
Square-Enix
Saints Row 2?quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef fotostarter het volgende:
Ik mag van vrouwlief een nieuw spel uitzoeken voor de 360
Gta4 en goede racers zijn mijn voorkeur.
Iemand nog tips?
Heb de xbox net pas, en heb nu alleen forza 2, en GTA4.
Welk spel is volgens jullie een aanradertje?
Midnight Club LA misschien, een racegame van de makers van GTA4.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef fotostarter het volgende:
Iemand nog tips?
kut... wat lekker zeg..quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:39 schreef Chocobo het volgende:
Zou Cammy in SF4 zitten?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef fotostarter het volgende:
wacht tot je dr ook een hebtquote:
Woon al een jaar samen, maar zoiets hoeft ze me echt niet te flikken.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wacht tot je dr ook een hebt, als je ze zelf zo maar gaat kopen worden ze boos want het is nutteloos en je kan het beter uitgeven aan wat nuttigs
Ik denk dat het gaat om een cadeautje, niet om toestemmingquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef PP. het volgende:
[..]
Woon al een jaar samen, maar zoiets hoeft ze me echt niet te flikken.
Juistquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:03 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat om een cadeautje, niet om toestemming
Jeweeeeeeeeetooooch! West siiiide!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
LennartB is een slimme guy hij heeft dat altijd snel door hoe het zit!
hoe??quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:57 schreef AQuila360 het volgende:
Strax even een zwikkie Community games geprobeerd en daar zitten best wel een aantal toffe tussen![]()
Zal ik toch Lost Odessey moeten gaan vragen voor kerst..quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:34 schreef Strolie75 het volgende:
6/10
Square-Enix
niks mis mee prima gamequote:Op zondag 23 november 2008 07:52 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Zal ik toch Lost Odessey moeten gaan vragen voor kerst..
Need for speed most wanted of undergroundquote:Op zaterdag 22 november 2008 14:53 schreef fotostarter het volgende:
Iemand nog tips?
quote:Op zondag 23 november 2008 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Need for speed most wanted of underground
Die heb ik beide op de PC.quote:Op zondag 23 november 2008 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Need for speed most wanted of underground
Hij zocht een race game...quote:Op zondag 23 november 2008 10:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
kuch....ik denk dat hij een goede game zoekt. Need for Speed was zijn charme al kwijt na deeltje 3.
Gewoon op de amerikaanse marketplace daar staan die gewoon! Zijn er echt veelquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 01:37 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb COD4 een keer uitgespeeld toen hij op een nacht geleakt was. Maar nu heb ik em nog een keer uitgespeeld, sjezus.
Epic.
Hij doet een shoutout in een filmpje van hem
@ 2:44
Iedereen met Gow 2 besteed er nu meer tijd aan dan jou!quote:Op zondag 23 november 2008 13:13 schreef Rkatier het volgende:
[..]
![]()
Op dit moment besteed hij meer tijd aan GoW2 dan ik
Als jij je inloggegevens aan iemand verkoopt kan dat ja. Let alleen wel op je creditcard gegevensquote:Op zondag 23 november 2008 14:57 schreef Katseviool het volgende:
Weet iemand trouwens of je je Xbox Live ID kunt verkopen? Heb zelf een account wat ik eigenlijk nooit gebruik maar nog wel geldig is tot 6-12-2009.
quote:Op zondag 23 november 2008 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Heeft iemand wel eens op deze 2 sites live gekoch?
http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html
http://www.luisales.co.uk/dutchpage.htm
En was dit te vertrouwen? En was alles goed gegaan?
lol , winkel overvallen zekerquote:
Dude hij verkoopt die Xbox live! hij hoort bij die ene site waar je ze voor 35 euro hebt!quote:
Worms!quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Nieuwe xbox360 bezitter met:
- GTA IV
- GOW II
- HALO III
- FARCRY II
En van de week komen ook nog FIFA 09 en FABLE II binnen.
Waarmee te beginnen?
wil nog niet zeggen dat ze legaal verkregen zijnquote:Op zondag 23 november 2008 16:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dude hij verkoopt die Xbox live! hij hoort bij die ene site waar je ze voor 35 euro hebt!
Gears of war 2quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
- GTA IV
- GOW II
- HALO III
- FARCRY II
Waarmee te beginnen?
Dan speel jij een andere game als ik, want ik vond coop echt tegenvallen!quote:Op zondag 23 november 2008 18:41 schreef DooD het volgende:
Vandaag met een vriend begonnen aan de Gears of Wars 2 co-op campaign. Hulde voor epic wat een brute en geweldige achtbaanrit vol geweld en ohh shit momenten
Dus hij is ECHT betrouwbaar. Ik moet me CC gegevens ingeven en ben bang dat er straks misbruik wordt van gemaaktquote:Op zondag 23 november 2008 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
Nee die kerel verkoop ze! betrouwbare dude ook!
Heb er veel gekocht van hem!
Fifa '09 met Willem II en Demougequote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
- GTA IV
- GOW II
- HALO III
- FARCRY II
Waarmee te beginnen?
Deze bedoel je toch > http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.htmlquote:Op zondag 23 november 2008 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus hij is ECHT betrouwbaar. Ik moet me CC gegevens ingeven en ben bang dat er straks misbruik wordt van gemaakt
Jorientje wil wel ff fifa tegen je spelen komende week.quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
- GTA IV
- GOW II
- HALO III
- FARCRY II
Waarmee te beginnen?
ja die bedoel ik. Maar dan moet je met je Creditcard betalen toch? Vind het een beetje link, maar als je er al heel veel gekocht heb...quote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch > http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html
Daar heb ik er best veel gekocht maar wel met paypal allemaal!
Nee paypal kan ook!quote:Op zondag 23 november 2008 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja die bedoel ik. Maar dan moet je met je Creditcard betalen toch? Vind het een beetje link, maar als je er al heel veel gekocht heb...
Marktplaats, voor 40 euro heb je er een. Ook gedaan, prima bevallenquote:Op zondag 23 november 2008 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Live heb ik nog niet, zit nog te wachten op een goedkope WLN adapter
ik kan geen 1 spel instaleren , de kleinste installs zijn 3.4gbquote:Op zondag 23 november 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=120913
Hendig voor te kijken hoeveel GB een installatie is!
1 tje volgens mijquote:Op zondag 23 november 2008 23:09 schreef lennartb.nl het volgende:
Geen nutteloze demo's op je schijf die weg kunnen?
Ik ga de gok nemen. Scheelt echt 15 euro. Hopen dat ik niet belazerd wordt. En anders heb ik pech. Krijg je de email echt gelijk na de betaling?quote:Op zondag 23 november 2008 20:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze bedoel je toch > http://www.jasper1675.com/europeanxbox12gold.html
Daar heb ik er best veel gekocht maar wel met paypal allemaal!
Ik heb sinds 2 weken voor 1e keer via die site besteld, kreeg na 5 minuten een bevestigingsmail en na een half uur ongeveer de code toegemailtquote:Op maandag 24 november 2008 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga de gok nemen. Scheelt echt 15 euro. Hopen dat ik niet belazerd wordt. En anders heb ik pech. Krijg je de email echt gelijk na de betaling?
Thx voor je reactie. Ik heb inderdaad al de bevestigingsmail gehad.quote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2 weken voor 1e keer via die site besteld, kreeg na 5 minuten een bevestigingsmail en na een half uur ongeveer de code toegemailt
Hier precies hetzelfde met die game, al 3x in mijn 'winkelmandje' gehad, maar nooit besteld.quote:Op maandag 24 november 2008 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Hmm to buy MK vs DC or not to buy MK vs DC…
Vervelend altijd die wintermaanden, altijd gepland om alleen games te kopen die ik zeker weten wil hebben, om uiteindelijk ook games te kopen die ik stiekem helemaal niet nodig heb.
Ik had me voorgenomen hem niet te halen, omdat ik ook al Virtua Fighter 5 en Soulcalibur 4 heb liggen, die ik beiden amper nog speel.quote:Op maandag 24 november 2008 11:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde met die game, al 3x in mijn 'winkelmandje' gehad, maar nooit besteld.
Iemand?quote:Op maandag 24 november 2008 10:40 schreef Fipotje het volgende:
is die announce van die announce van fable2 er al
Helaas nog niks gehad!quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Thx voor je reactie. Ik heb inderdaad al de bevestigingsmail gehad.
Even over een half uur mijn email checken dan. Scheelt toch weer 15 euro's
* kleinelievewolff meldt zichquote:Op maandag 24 november 2008 12:08 schreef Reintji het volgende:
Iemand Shawn White al gespeeld? Heb wel zin in een wintergame.
Volgens mij wel hoor, alleen zijn de fatalities wat minder hard.quote:Op maandag 24 november 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
Zit er nu wel of geen bloed in MK vs DC?
Die kerel verstuurt ze een aantal keer per dag! Dus ligt er net ene beetje aan hoe het uitkomt kan soms ook best een middagje duren!quote:
Zal je net zien… gaat het bij mij fout.quote:Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kerel verstuurt ze een aantal keer per dag! Dus ligt er net ene beetje aan hoe het uitkomt kan soms ook best een middagje duren!
Komt wel goed
quote:Op maandag 24 november 2008 13:30 schreef _GdR_ het volgende:
Zit er nu wel of geen bloed in MK vs DC?
Ikzelf heb de Pal-versie en hij is best cool! Batman vecht erg cool!quote:The Senior Producer of Mortal Kombat vs. DC Universe, Hans Lo, has told PSU in an exclusive interview that the U.K. version of its upcoming fighting game will be far more brutal and bloodier than its U.S. counterpart.
“It’s all down to the ratings system in the two territories”, said Hans. Whilst the U.S. version has acquired a ‘Teen’ rating, which is geared toward those 13 and over, the U.K. version has a ‘16+’ rating, which allows for more graphic violence.
“It’s just what we can get away with for each rating,” said Hans. “A 13 year old is totally different to a 16 year old, so we have a certain responsibility.”
The Joker's fatality is one of the moves that has been edited for the U.S. audience, but Hans also hinted that other character’s moves have also been censored, though he didn’t clarify which ones. At a London event last week, where we witnessed Deathstroke impale Liu Kang through the heart and then deliver a satisfying and merciless head-shot with his gun, we’d guess that he’ll be top of the list for the chop for the U.S. version.
Despite the editing, Hans did stress that his team has pushed the ratings in both territories right to the edge and that fatalities in both version will still be identical.
“There are some differences, but technically the fatalities are the same, it’s just the way that the cameras are angled that differs,” he said.
Sadly, it’s unlikely we’ll find out just how much editing has taken place until the game hits stores later this month.
Fallout 3quote:Op maandag 24 november 2008 15:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik twijfel :
Fallout 3, fifa09, COD5, Fable2 of GOW2
Moeilijke keuze..
Ik ben niet zo van die schrikmomenten, en wat ik heb gezien zit dat er aardig in. Maar dan nog twijfel ik...quote:Op maandag 24 november 2008 15:44 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
[..]
Ikzelf heb de Pal-versie en hij is best cool! Batman vecht erg cool!
[..]
Fallout 3
Fallout!quote:Op maandag 24 november 2008 15:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik twijfel :
Moeilijke keuze..
Valt heel erg mee hoor, in 70uur spelen misschien 2 a 3 keer geschrokken. En anders gewoon de brightness lekker hoog dan valt het helemaal mee.quote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die schrikmomenten, en wat ik heb gezien zit dat er aardig in. Maar dan nog twijfel ik...
fifa dan weet je zeker dat je neit schriktquote:Op maandag 24 november 2008 15:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die schrikmomenten, en wat ik heb gezien zit dat er aardig in. Maar dan nog twijfel ik...
Niet zo moeilijk, GOW2quote:Op maandag 24 november 2008 15:41 schreef Edwinuss het volgende:
Ik twijfel :
Moeilijke keuze..
Dat spel kan die niet halen ivm ELPRESADOR!quote:
Ik heb nog nooit met paypal gewerkt, dus toen ik op paypal drukte, kon ik alleen mijn creditcardgegevens invoeren. Dus ik heb betaald met CC.quote:Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die kerel verstuurt ze een aantal keer per dag! Dus ligt er net ene beetje aan hoe het uitkomt kan soms ook best een middagje duren!
Komt wel goed
Heb je hem nu via CC of paypal gekocht??quote:Op maandag 24 november 2008 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met paypal gewerkt, dus toen ik op paypal drukte, kon ik alleen mijn creditcardgegevens invoeren. Dus ik heb betaald met CC.
Later merkte ik op dat je bij Paypalaccount een rekeningnummer kon invoeren.
Dus misschien ligt het daar aan? Dat ik hem nog niet heb?
Ik koop niet veel met mijn CC, dit is de eerste transactie van deze maand. En als ik bij Paypal kijk is alles voltooid.
En heb hem nog steeds niet...
Paypal en dan CCquote:Op maandag 24 november 2008 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je hem nu via CC of paypal gekocht??
Ik denk dat die kerel nog ligt te pittenquote:Op maandag 24 november 2008 16:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Paypal en dan CC
Datum Soort Naar/van Naam/e-mailadres Status Details Actie Bedrag
24 nov 2008 Betaling Aan Top Ten Gamer inc. Voltooid Details -¤35,99 EUR
Verstandig Edje!quote:Op maandag 24 november 2008 16:41 schreef Edwinuss het volgende:
Fallout3 is het geworden.
Een guy die een webbased game gaat opzetten!quote:Op maandag 24 november 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Roelof?
Hij is wakkerquote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een guy die een webbased game gaat opzetten!
Ik zei het je toch dudequote:Op maandag 24 november 2008 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is wakkerCode ontvangen, ingevoerd en tot 24-12-2009 Live
quote:Dead Space scoorde sterk in de reviews, maar qua verkoopcijfers kon Dead Space beter presteren. Electronic Arts hoopt dan ook komende week de interesse in de titel op te wekken met een PlayStation 3 en Xbox 360 demo. De demo verschijnt dinsdag op het Amerikaanse PSN en op Xbox Live, de Europese PSN versie volgt donderdag.
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dude?ik dacht een game-chick
https://msxb.hs.llnwd.net(...)ithy/avatar-body.pngquote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dude?ik dacht een game-chick
quote:Op maandag 24 november 2008 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://msxb.hs.llnwd.net(...)ithy/avatar-body.png
Ik meteen gluren in je fobo...quote:Op maandag 24 november 2008 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://msxb.hs.llnwd.net(...)ithy/avatar-body.png
quote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik meteen gluren in je fobo...zie ik geen foto's
Ah, is ie er weer?quote:Op maandag 24 november 2008 16:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een guy die een webbased game gaat opzetten!
Verstandige keus!quote:
Ha, nice. Even cola en chips pakken en op pagina één beginnen.quote:
jij vertelde toch laatst dat je community games had gespeeld? Hoe doe je dat?quote:
Ahh.... Wie goed zoekt kan wel wat vinden hoorquote:Op maandag 24 november 2008 17:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik meteen gluren in je fobo...zie ik geen foto's
quote:Fable II Premium Downloadable Content
Lionhead Studios and Microsoft Game Studios Announce First Fable II Premium Downloadable Content
Fable II adventures continue with downloadable content and free pack to release mid-December 2008
The epic journey begun in Fable II, the fastest selling RPG on Xbox 360, is not over. Starting mid-December 2008, fans will be summoned back into Albion's service with the release of the Knothole Island downloadable content pack. The remote island of Knothole is dying: its golden sands and lush vegetation are covered with snow, its people freezing, its treasures buried. Only a hero can face the trials of the three shrines to bring back the sunshine.
Following its release on Xbox 360 on Oct. 21, more than 1.5 million units of Fable II flew off store shelves worldwide in the first two weeks, making it the most popular game, across all platforms, in the U.S. in October. With the release of the first Fable II downloadable content, available exclusively on Xbox LIVE Marketplace for 800 Microsoft Points, gamers will be invited to set sail for Knothole Island, where new quests, wondrous items and bizarre characters await.
Also in mid-December, fans everywhere will be able to enhance their Fable II experience with the release of a free Fable II downloadable pack exclusively on Xbox LIVE Marketplace. To engage in co-op gameplay with a player who has already downloaded the Knothole Island content, gamers will need to download the free pack. Both co-op players must download the Knothole Island (Premium) pack in order to play new quests and enjoy the complete Knothole Island co-op experience.
Free and premium downloaders will receive a show of gifts, including Knight's Boots, Assassins Gloves, a special Weight Loss Potion, collectible silver book and more. Players will also be able to check their standing in over 50 new Leaderboards on Lionhead.com.
As an additional treat for Fable II fans, Lionhead Studios and Microsoft Game Studios have created an all-new Albion dashboard theme in celebration of the launch of the New Xbox Experience. Fans who want to show off their Fable II pride can head over to Xbox LIVE Marketplace to download the Albion theme, available now for 250 Microsoft points.
Fable II is exclusively available on Xbox 360 and is rated “M” for Mature by the ESRB. Please visit: www.xbox.com/fable2 or www.lionhead.com/fable2 for more information.
http://www.lionhead.com/?newsid=60
Gewoon via de amerkaanse marketplace! Maar je kunt dus wel alleen de trail games proberen!quote:Op maandag 24 november 2008 18:10 schreef kepler het volgende:
[..]
jij vertelde toch laatst dat je community games had gespeeld? Hoe doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |