Tsja, ik bouw nou eenmaal altijd ongelofelijk goede feestenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:41 schreef Reintji het volgende:
Wel grappig trouwens, je ziet de avatars van die in de party van je vrienden zitten. Gisteren ging dat wel een beetje fout, zat ik opeens in het feestje van Rossdale
Ik zat even te kijken, maar de grijze cirkel hoeft dus niet perse grijs te zijn? Dat is enige waar ik me beetje aan stoor. De halve themes die nu zichtbaar zijn. IK kan er verder wel mee leven hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis een preview optie op Live,.... nu wordt het gokken of het wat is! Fable ziet er cool uit,... maar het onderste plaatje kan je helaas niet vinden op Live.
[ afbeelding ]
Edit,... een goed preview NXE topic!: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=342627
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Speelbaar "personage"quote:
quote:To gain access to the Altair skin, you'll need to register (for free) at Ubisoft.com. Once you have a copy of Prince of Persia, link your Ubi account to your Xbox 360 Gamertag or PSN screen name to access the Altair skin. You can switch skins from the main menu. This is Altair, but rendered in POP's slick art style.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:37 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken, maar de grijze cirkel hoeft dus niet perse grijs te zijn? Dat is enige waar ik me beetje aan stoor.Bij 'oude' thema's is die cirkel wel grijs, bij de thema's speciaal voor NXE is deze wel meegenomen in het thema. Vind dat ook wel jammer ansich, gebruik wel eens foto's als thema, daar valt inderdaad meer dan de heflt van weg. Jammer dat dat niet aan te passen is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oF fAR cRY 2!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:06 schreef Devz het volgende:
Ik wil een Dead Space, Fallout 3 of Bioshock theme
Dankje voor je antwoord, dan gooi ik alle themes van me hardeschijf zogauw hij terug is, ze zijn lelijk en nemen dus alleen maar ruimte is. Gelukkig amper een gekochtquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Bij 'oude' thema's is die cirkel wel grijs, bij de thema's speciaal voor NXE is deze wel meegenomen in het thema. Vind dat ook wel jammer ansich, gebruik wel eens foto's als thema, daar valt inderdaad meer dan de heflt van weg. Jammer dat dat niet aan te passen is.
Dat laatste denk ik. Met de launch van de NXE krijgen de servers van MS het natuurlijk wel ongelofelijk voor hun kiezen de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:17 schreef fotostarter het volgende:
Sinds die update, gaat het downloaden van demo's super traag.
Of ligt dat gewoon aan de servers?
OK. Dan wachten we maar eventjesquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik. Met de launch van de NXE krijgen de servers van MS het natuurlijk wel ongelofelijk voor hun kiezen de laatste paar dagen.
daarom post jij hem ook in 2 topicsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:13 schreef minq het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig om er een te maken, verder geen aandacht aan besteden.
Dat mag ik hopen, de vorige die ik gebruikte ziet er nu dus neit meer uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Sala-adin het volgende:
Is er ook een toffe gears of war thema?
Hoe kom je aan die premium themes? Kosten vast geld of nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:53 schreef Wessiej het volgende:
Zo even Call of Duty uit de seal halen, ligt er al 3 dagen, ben benieuwd.
Die premium theme's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waren de vorigen dan ook gratis?quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die premium themes? Kosten vast geld of niet
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Sala-adin het volgende:
Nooit naar gekeken, vond t dashboard sowieso lelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:17 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Waren de vorigen dan ook gratis?Zulke dingen moet je nu wel moeten zien aankomen
nog last van extreem lange laadtijden van de texture's ?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grappig,.... ik zat er ook aan te denken. Kreeg onwijs veel zin om Mass Effect nog eens te gaan spelen dus heb ik hem geinstalleerd gisteren
Dat werkt lekker inderdaad, gewoon een dashboard lite eigenlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:26 schreef Fsmxi het volgende:
Je kunt hem dan ook gewoon instellen dat hij bij het opstarten de game opstart, niet het dashboard. En als je het heel erg vervelend vind, het oude dashboard is nog soort van beschikbaar met de guide button.
Want kan jij klagen zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben echt hartstikke boos om die update, eerst was er op de eerste opstartpagina 1 suggestie, nu word je iedere keer geconfronteerd met een barrage aan reclame omdat hij nu altijd op Spotlight opstart, mijn dure 360 is van degelijk apparaat naar goedkope hoer gegaan. Omdat ze nu de 360 goedkoper maken moet er ergens anders meer geld vandaan komen, en daar is iedere 360 bezitter van voor de prijsverlaging en alle 360-elite bezitters dupe van. Ik heb al naar Microsoft gemaild met de vraag of ze mijn verkrachte 360 terug willen kopen tegen de originele aankoopprijs(400euro), dat zal wel nutteloos zijn geweest, maar m'n Gold abonnement gaat er zo en zo uit! Bah, walgelijk!!
Ik begin stiekem een beetje gehyped te worden!quote:
nee , wel mkv dacht ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef Jesse_ het volgende:
Die avatars zijn echt nutteloos
Speelt het ding nu ook eens een keertje x264 af?
Of is het enige handige aan deze update de installatie functie?
Jawel, mn xbox speelt namelijk geen hd content afquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee , wel mkv dacht ik![]()
maarja je moet je 360 ook niet als media device gebruiken
je pc welquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel, mn xbox speelt namelijk geen hd content af
Limited Edition 43 euro incl. verzenden, met de Nederlandse launch (5 december) in huisquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin stiekem een beetje gehyped te worden!
WMVHD anyone?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jawel, mn xbox speelt namelijk geen hd content af
hahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:19 schreef TaLoN.NL het volgende:
Ik ben echt hartstikke boos om die update, eerst was er op de eerste opstartpagina 1 suggestie, nu word je iedere keer geconfronteerd met een barrage aan reclame omdat hij nu altijd op Spotlight opstart, mijn dure 360 is van degelijk apparaat naar goedkope hoer gegaan. Omdat ze nu de 360 goedkoper maken moet er ergens anders meer geld vandaan komen, en daar is iedere 360 bezitter van voor de prijsverlaging en alle 360-elite bezitters dupe van. Ik heb al naar Microsoft gemaild met de vraag of ze mijn verkrachte 360 terug willen kopen tegen de originele aankoopprijs(400euro), dat zal wel nutteloos zijn geweest, maar m'n Gold abonnement gaat er zo en zo uit! Bah, walgelijk!!
en waar heb je die besteld?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Limited Edition 43 euro incl. verzenden, met de Nederlandse launch (5 december) in huis
O helemaal dat vergetenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
en waar heb je die besteld?
Play.com durf ik niet meer aan. zit nog steeds op gears of war 2 en lotro: mines of moria te wachten
Ik heb zolang ik Gears kon spelen verschillende laadtijden gehad. Soms was het er in 5 sec soms duurde het langer en allemaal van DVD gestart. Ik kan je helaas niet vertellen of het aan de harddisk ligt, maar ik vermoedt dat het 'gewoon' lag is (ik neem aan dat je het over multiplayer hebt en niet over gamen tegen mods)quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:42 schreef ach het volgende:
Heeft iemand hier gears2 geinstalleerd en merk je langere laadtijden van de textures? Ik zag het gister ineens in Mansion, vanaf de dvd heb je binnen 5 seconden alle hoge resolutie textures maar nu duurde dat veel langer.
gamen tegen modsquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:45 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik heb zolang ik Gears kon spelen verschillende laadtijden gehad. Soms was het er in 5 sec soms duurde het langer en allemaal van DVD gestart. Ik kan je helaas niet vertellen of het aan de harddisk ligt, maar ik vermoedt dat het 'gewoon' lag is (ik neem aan dat je het over multiplayer hebt en niet over gamen tegen mods)
ik dacht dat de 360 ook mp4 supporte na de dashboard updatequote:
wil divx... dat is toch mp4?quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik dacht dat de 360 ook mp4 supporte na de dashboard update
Geen flauw idee, zou best kunnen. Ik stream sowieso via tversity dus het maakt mij weinig uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik dacht dat de 360 ook mp4 supporte na de dashboard update
Sorry, Botsquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:06 schreef ach het volgende:
[..]
gamen tegen modsAls het me vaker opvalt ga ik het weer eens van dvd proberen want ik vind het geluid van mijn fans ook irritanter dan dat zachte geblaas van de dvd-drive
divx is een avi container ( codec )quote:
ik gebruik heel mijn 360 niet , veels te weinig supportquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zou best kunnen. Ik stream sowieso via tversity dus het maakt mij weinig uit
Ik kan absoluut niet zingenquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:27 schreef fotostarter het volgende:
Dus jij zingt?
Op de een of andere manier lijken me die spellen wel leuk.
Maar als ik er al alleen aan denk dat ik moet zingen
ga hem direct halen,quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:15 schreef Edwinuss het volgende:
19 februari downloadble content voor GTA4.
Pakket is incl DVD met 40 songsquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:53 schreef fotostarter het volgende:
Idd. met drank op karaoke is zeker de moeite waard
Is dat spel inclusief 2 microfoons? of hoe moet ik at zien?
Te lui om op te zoeken , aangezien jij er makkelijk een oordeel over doet
En twee draadloze microfoons met led-lampjes erin....quote:# ABC (The Jackson 5)
# Amazing (Seal)
# An End Has A Start (Editors)
# Another One Bites The Dust (Queen)
# Bleeding Love (Leona Lewis)
# Boogie 2Nite (Booty Luv)
# Bust A Move (Young MC)
# Call Me (Blondie)
# Every Little Thing She Does Is Magic (The Police)
# Fake Plastic Trees (Radiohead)
# Hungry Like The Wolf (Duran Duran)
# I Wanna Be Sedated (Ramones)
# I'm Gonna Be (The Proclaimers)
# In Bloom (Nirvana)
# Irreplaceable (Beyoncé)
# It's Raining Men (Geri Halliwell)
# Just Like Heaven (The Cure)
# Listen To Your Heart (Roxette)
# Love At First Sight (Kylie Minogue)
# Love In A Trashcan (The Raveonettes)
# Makes Me Wonder (Maroon 5)
# Mercy (Duffy)
# No One (Alicia Keys)
# Personal Jesus (Depeche Mode)
# Put 'Em High (Stonebridge)
# Ring Of Fire (Johnny Cash)
# Rome Wasn't Built In A Day (Morcheeba)
# Ruby (Kaiser Chiefs)
# Song For Whoever (The Beautiful South)
# Stand By Me (Ben E. King)
# Suddenly I See - (KT Tunstall)
# Superstar (Lupe Fiasco feat. Matthew Santos)
# Survivor (Destiny''s Child)
# Umbrella (Rihanna)
# Virtual Insanity (Jamiroquai)
# White Flag (Dido)
# With You (Chris Brown)
# Yellow (Coldplay)
# Young Folks (Peter Bjorn And John)
Misschien evt een 2e controller erbij kopen, mocht ie samen willen gamen.... of zit er standaard een 2e controller bij Elite?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:02 schreef kepler het volgende:
helemaal niks
BIj de Elite zit alles, van HDMI-kabel totaan de harde schijf. Ook krijg je gratis een maand Xbox Live gold en zit er ook een controller bij (incl batterijen).
Voor de update was dit thema al te downloaden, was gratis iig. En is voor de NXE dashquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:59 schreef Sala-adin het volgende:
quote:Gears of War 2 - Last Day
Over de afstandsbediening: ik heb hem, en hij's op zich wel handig als je met je media (muziek, films, foto's) bezig bent maar ik gebruik over algemeen toch liever me controller.... me wireless controller dan....quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Tofheid![]()
Ik las net dat het spel wat hij wil (Fable) met 2 tegelijk kan, dus dan is een extra controller wel slim lijkt me. Om internet op te kunnen zit alles er al bij neem ik aan? Ik zag wel iets over draadloos, maar onze TV staat heel dicht bij onze router dus dat kan met een kabeltje wel. Zou dat kabeltje er bij zitten? Of zit er al draadloos in?
Oh en een afstandsbediening, is dat handig?
Fijn dat jullie ff helpen trouwens
extra controller zal je los moeten kopen, als je toch bezig bent: koop dan gelijk een play&charge kit voor de controllerquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Tofheid![]()
Ik las net dat het spel wat hij wil (Fable) met 2 tegelijk kan, dus dan is een extra controller wel slim lijkt me. Om internet op te kunnen zit alles er al bij neem ik aan? Ik zag wel iets over draadloos, maar onze TV staat heel dicht bij onze router dus dat kan met een kabeltje wel. Zou dat kabeltje er bij zitten? Of zit er al draadloos in?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:05 schreef Dipkip het volgende:
Tofheid![]()
Dankje AAquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Pakket is incl DVD met 40 songs
[..]
En twee draadloze microfoons met led-lampjes erin....
[ afbeelding ]
Prijzen liggen tussen 55 en 65 euro ongeveer...
Ook heb je de mogelijkheid om nummers te downloaden via Xbox Marketplace en je kan ook je eigen muziek collectie eraan toevoegen met songteksten die je ergens kan downloaden ofzo... maar die songteksten toevoegen moet ik nog uitzoeken hoe het werkt....
Oh dat klinkt handig, even kijken of wehkamp dat ook verkooptquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:10 schreef kepler het volgende:
extra controller zal je los moeten kopen, als je toch bezig bent: koop dan gelijk een play&charge kit voor de controllerKan hij de batterij makkelijk opladen
Bij de elite wel?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:08 schreef Rossdale het volgende:
Er zit een internetkabel bij (van 5 meter dacht ik).
Nah, nobel, ik heb gewoon een heel lief vriendje, hij verdient het. En ik vind het altijd leuk om te kijken als hij spelletjes doet, dus.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Zo'n nobele vriendin moeten we wel helpen
Oh dan moet ik daar even voor kijken. Maar anders kunnen we op zich de server wel even lostrekken voor die ene avond, denk ik. En hij is nerd van beroep dus hij heeft vast dozen vol kabels waar ik geen weet van heb.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:12 schreef lennartb.nl het volgende:
Een internetkabel zit er niet bij, maar bijna iedereen heeft er wel wat extra thuis liggen, en duur zijn ze sowieso niet.
Draadloos zit er niet standaard bij.
Oh shite,ik zie bij deze webwinkel alleen witte... Nou ja hij is nog niet jarig, dus dan moet ik die maar verwijderen en dan een zwarte zien te vinden in de stad. Slim bedacht, dat had ie zeker jammer gevonden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:12 schreef lennartb.nl het volgende:
En als je een extra controller koopt is het denk ik wel leuk om een zwarte te kopen, dan past ie bij de andere controller en de xbox zelf
Die internet kabel zit er gewoon bij hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, nobel, ik heb gewoon een heel lief vriendje, hij verdient het. En ik vind het altijd leuk om te kijken als hij spelletjes doet, dus.
[..]
Oh dan moet ik daar even voor kijken. Maar anders kunnen we op zich de server wel even lostrekken voor die ene avond, denk ik. En hij is nerd van beroep dus hij heeft vast dozen vol kabels waar ik geen weet van heb.
[..]
Oh shite,ik zie bij deze webwinkel alleen witte... Nou ja hij is nog niet jarig, dus dan moet ik die maar verwijderen en dan een zwarte zien te vinden in de stad. Slim bedacht, dat had ie zeker jammer gevonden.
De mediamarkt heeft altijd wel zwarte controllers liggen, voor maar 40euro.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nah, nobel, ik heb gewoon een heel lief vriendje, hij verdient het. En ik vind het altijd leuk om te kijken als hij spelletjes doet, dus.
[..]
Oh dan moet ik daar even voor kijken. Maar anders kunnen we op zich de server wel even lostrekken voor die ene avond, denk ik. En hij is nerd van beroep dus hij heeft vast dozen vol kabels waar ik geen weet van heb.
[..]
Oh shite,ik zie bij deze webwinkel alleen witte... Nou ja hij is nog niet jarig, dus dan moet ik die maar verwijderen en dan een zwarte zien te vinden in de stad. Slim bedacht, dat had ie zeker jammer gevonden.
dan heb je (helaas) allebei een abbo nodig...quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:34 schreef Radioheader het volgende:
Ik heb sinds kort een xbox360, samen met m'n broertje. Ikl heb nu ook Live, heb zo'n adapter gekocht en zo'n abonnement voor 12 maanden. Kunnen m'n broertje en ik ons daarvoor apart aanmelden. Dus dat ik m'n eigen gamertag heb en hij z'n eigen gamertag. Of hebben we dan allebei een abonnement nodig? Alvast bedankt
Ooh ok, dan wordt het gewoon gezamelijk een profiel voor online.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:37 schreef kepler het volgende:
[..]
dan heb je (helaas) allebei een abbo nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |