Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.
Als je allergisch bent voor "dat simpele volk" (wat ik het toppunt van arrogantie vind) zou je dus dat soort sporten en vermaak moeten mijden. Daar barst het van "dat simpele volk". Beter nog, jezelf in een donkere grot terugtrekken en er niet meer uitkomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piraten
hoezo zo absoluut? ik hou van voetbal, nog geen 10 Jantje Smits kunnen mij van een voetbalveld weghouden.. en waar ik speel valt het nog wel mee, maar je komt wel is bij een uitwedstrijd in zo'n kansloos dorpje waar ze niet beter weten..quote:Op donderdag 4 december 2008 17:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als je allergisch bent voor "dat simpele volk" (wat ik het toppunt van arrogantie vind) zou je dus dat soort sporten en vermaak moeten mijden. Daar barst het van "dat simpele volk". Beter nog, jezelf in een donkere grot terugtrekken en er niet meer uitkomen.
hoax!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Ik weet welke je bedoelt, maar die kan ik zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.
Zou het? Ik zie 'm er wel voor aan dat ie haar met kip douwt hoor..quote:
Dat maak jij ervan! Ik stelde gewoon een vraag.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Ik zie 'm er wel voor aan dat ie haar met kip douwt hoor..:Y
Nou gewoon, op zn minst suggestief.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan! Ik stelde gewoon een vraag.
Die Huub, heeft ie eindelijk een keer raak geschoten?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Bron
Beetje simpel om dat te geloven natuurlijk.Maarja praatjes verzinnen en die neerzetten bij huub zijn blog van vandaag en dat mensen het dan ook nog gaan kopieeren naar Vol en Fok toont wel een heel hoog party/prive gehalte aan.
Klinkt goed Suikeroomquote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piraten
hoezo je bepaalt toch zelf hoe vaak je wel of niet kijktquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef capricia het volgende:
Een DGK2 zou ik echt geweldig vinden! Hoop dat er dan ook streams komen!!
(tis wel wat minder voor mijn sociale leven)
Zo werkt dat niet met verslavingenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hoezo je bepaalt toch zelf hoe vaak je wel of niet kijkt
Sorry mazaru, zie het nu pas. Deze dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:07 schreef mazaru het volgende:
Ik weet welke je bedoelt, maar die kan ik zo snel niet vinden.
Deze hebben ook wel gelijkenis
[ afbeelding ]
Had je ook een koptelefoon op?quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:05 schreef capricia het volgende:
Inderdaad...toen ik streams had, keek ik echt HEEL veel...had hem eigenlijk gewoon vol constant aan staan thuis.
Zelfs een tijdlang de laptop op de beamer aangesloten, en gewoon aan laten...ook al ging ik koken, het huishouden doen etc...
Zelfs op mijn werk stond het op de achtergrond aan.
Hoe bedoel je verslaafd?
Hoezo?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[quote]
Beetje simpel om dat te geloven natuurlijk.
Alles wat van de Heilige Huub komt is toch uitzondering?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:11 schreef Suikeroom het volgende:
peeet1 weblog reacties of dingetjes van hyves mogen niet in dit topic, en ik snap ook niet waarom je het post
?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alles wat van de Heilige Huub komt is toch uitzondering?
Dat komt puur door dat "terror Jaap" volgens mij. Dat is pakkend, en geeft de doorslag om er toch maar weer even een berichtje aan te wijden.quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb een lullig, nietszeggend 'nieuwtje' over Jaap gevonden.![]()
Maar ach, hij heeft zijn PR goed voor elkaar, elke scheet die hij laat wordt gepubliceerd in De Telegraaf.
dat laatste volgens mij niet, ze waren sowieso een tijdje uit elkaar.. weet niet hoe dat is afgelopenquote:Op zaterdag 6 december 2008 19:52 schreef Starlie het volgende:
Jeeeutje zeg wat een mooi kindje van Nadia en Dennix! Nadia is zo te zien haar zwangerschapskilo's nog niet helemaal kwijt...
Ben wel benieuwd hoe iedereen er nu uitziet en hoe het met ze gaat, met Bart bijvoorbeeld, of hij nog met Leslie samen is...
En zonder streamlocksquote:Op donderdag 4 december 2008 12:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Tenminste, als het met streams is
![]()
Mag dat niet?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:11 schreef Suikeroom het volgende:
peeet1 weblog reacties of dingetjes van hyves mogen niet in dit topic, en ik snap ook niet waarom je het post
Alleen de reacties op die logs zijn niet zo handig.quote:Op zondag 7 december 2008 12:43 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Mag dat niet?
Jammer, ik vind het juist zo handig dat ik het hier kan lezen, ik ga echt al die sites zelf niet af hoor
moge het toeval zijn of niet ...........quote:Op zondag 7 december 2008 18:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Alleen de reacties op die logs zijn niet zo handig.
Mien uit Meppel schreef op woensdag 3 december om 13.41 uur:
Nou Brian, ik heb van je genoten. Doe Amanda de groeten. Je bent een topperrrrrrrr!!!!
De logs zelf mogen wel geplaatst worden. Je scrollt je alleen een ongeluk door Mien, Riek, Truus en Cora..
Waar bemoei ik me eigenlijk mee?
quote:Geschreven door Claire:
Eindelijk kunnen we het dan vandaag naar buiten brengen. Iets waar Huub en ik al even mee in de wolken lopen. Wat sommigen al vermoedde is zeker het geval. Er zit een baby in mijn buik. Huub en ik worden een papa en mama! Het zet ons leven in één klap op z'n kop, wat een wonder. Zaterdag hebben we het kindje kunnen bekijken door een echografie bij de verloskundige. Het is nu gewoon al een knapperd! Overduidelijk konden we de vormen waarnemen, niet te geloven. 2 Armen, 2 beentjes, een hoofdje, een silhouet van het gezichtje.. We konden minutenlang zwijgend naar het scherm staren. Dat kindje zit in mijn buik, dat is ons kindje. Het is gewoon écht! We zijn er al een tijdje achter. Nu we het gezien hebben, lijkt de rest zo onbelangrijk… ongelooflijk wat dit met je doet. Wat een wonder!
Huub:
Lieve Claire ik ben zo verschrikkelijk trots op je, we worden vader en moeder. Ik hou van jou....van jullie dusdikke kus.
derde??? welke heb ik gemist??quote:Op maandag 8 december 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
En de derde DGK baby kondigt zich aan.
[..]
Die van Brian en Tamara.quote:
o gunst die ook ja .. ik miste er ook al 1quote:
Ja gefeliciteerd!! Dat het maar net zo'n mooi kindje mag worden als Jay-cee Lynn (geen idee hoe je het schrijft..)! Wanneer is Claire uitgerekend?! Of ga ik nu dingen vragen die we niet mogen weten...quote:
knipquote:
Dat staat er niet een partij lulligquote:Toen na de Gouden Kooi zijn relatie met Amanda stuk liep, bezwangerde hij zijn ex Tamara.
in maar één zin met 16 woorden de hele levensloop van Brian beschrijven vind ik knap !!quote:Op maandag 8 december 2008 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat staat er niet een partij lullig.
Wat zal zijn/haar eerste woordje worden?quote:Op maandag 8 december 2008 13:00 schreef snetje het volgende:
[..]
o gunst die ook ja .. ik miste er ook al 1![]()
Huub en Claire van harte !!!![]()
![]()
![]()
![]()
dat zal me een mormel worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Bron
Beetje simpel om dat te geloven natuurlijk.Maarja praatjes verzinnen en die neerzetten bij huub zijn blog van vandaag en dat mensen het dan ook nog gaan kopieeren naar Vol en Fok toont wel een heel hoog party/prive gehalte aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |