vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Neequote:Op donderdag 20 november 2008 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Krijg ik nou een ereplaatsje in de OP?
Neuh, ga zo pitten.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vannacht doortrekken tot de 150?
wat hij zegtquote:
Niet waarquote:Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers!
Allemaal jou schuld emoquote:Op donderdag 20 november 2008 23:54 schreef rulerofdeath het volgende:
er is nog nooit zo gejaagd op de fipo
Nu geef je jezelf teveel eer.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Alleen RoD of ik verdient een ereplaats. Wij zijn spammeesters
Dat zou nog spannend worden, tussen jou en mijquote:Op donderdag 20 november 2008 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat hij zegt
anders kunnen we ook wel eens een research doen wie er totaal het meeste in de ToF reeks heeft gepost
stimmtquote:
Binnen ToFquote:Op donderdag 20 november 2008 23:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nu geef je jezelf teveel eer.
aantal posts: 11834 (gemiddeld 11 per dag)
quote:
Dan nog verdient wouter die eer. Die was hier vanaf #1, jij bent nog een groentje vergeleken met hem.quote:
Vanaf 17quote:Op donderdag 20 november 2008 23:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan nog verdient wouter die eer. Die was hier vanaf #1, jij bent nog een groentje vergeleken met hem.
Ondanks mijn gespam kom ik vast niet in de buurt binnen ToFquote:
Vergeleken bij mij en Wouter niet neequote:Op donderdag 20 november 2008 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ondanks mijn gespam kom ik vast niet in de buurt binnen ToF
joah, toendertijd had ik soms bijna de helft van een topic volgespammedquote:Op donderdag 20 november 2008 23:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat zou nog spannend worden, tussen jou en mij
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vergeleken bij mij en Wouter niet nee
Hehehehehehe, is er niet ergens geregistreerd wie het meeste spamde in deze reeks?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, toendertijd had ik soms bijna de helft van een topic volgespammed
beetje laat hequote:
Leugens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
het is een gezellige reeks en geen wedstrijd
Truequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik hoef die hele rotzooi er niet in te hebben staan
toch nog op de 1e paginaquote:
Nog 10.000 en je bent me voorbijquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar een beetje competitie is wel leuk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik hoef die hele rotzooi er niet in te hebben staan
Nou en, komt nog wel!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog 10.000 en je bent me voorbij
Kan je dat niet opvragen bij een van die statistiekenlui?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehehe, is er niet ergens geregistreerd wie het meeste spamde in deze reeks?
Ik had de LaPo van 99 en de FiPo van 100quote:
kloptquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad.ToF is Tof en het moet tof blijven. Ook toen het minder snel ging, t/m 25 ofzo was het ook gezellig.
Als ik kijk naar mijn gemiddelde postcount per dag, en dan de jouwe.. Joah, moet lukken, met een beetje geduldquote:
Zou opzich wel kunnen lijkt mequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je dat niet opvragen bij een van die statistiekenlui?
vast welquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je dat niet opvragen bij een van die statistiekenlui?
Zoals nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
soms is het wel eens minder gezellig omdat het zo donders rap gaat
Maar jouw gemiddelde gaat nog wel omlaag..anders ben je een Tong-wannabequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn gemiddelde postcount per dag, en dan de jouwe.. Joah, moet lukken, met een beetje geduld
Nah, vast nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar jouw gemiddelde gaat nog wel omlaag..anders ben je een Tong-wannabe
dit valt wel mee. nu praat iedereen wel meequote:
Ik ga niet slapen. Ik zag iemand anders weltrusten zeggen en ik was te lui om op te zoeken wie ging slapen dus ik deed het zo.quote:
Vind het op zich wel meevallen tegenwoordig, al heb ik de eerdere delen niet meegemaakt. Maar een topic blijft meestal een dag, twee dagen open en het spamgehalte valt mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
soms is het wel eens minder gezellig omdat het zo donders rap gaat
Toen wij en San de eerste 3 plekken van de Dagcijfers hadden bedoel je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit valt wel mee. nu praat iedereen wel mee
toen we ook donders rap waren en toen we 2 topics parallel hadden lopen, was het ook wel gezellig. maar dat ging heeeel snel
Oooh, gelukkigquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen. Ik zag iemand anders weltrusten zeggen en ik was te lui om op te zoeken wie ging slapen dus ik deed het zo.
trustenquote:
Daar was ik bij.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit valt wel mee. nu praat iedereen wel mee
toen we ook donders rap waren en toen we 2 topics parallel hadden lopen, was het ook wel gezellig. maar dat ging heeeel snel
Hahahahaquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, vast niet![]()
Ik ben gewoon actief zodra mijn dagelijks leven is afgelopen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen. Ik zag iemand anders weltrusten zeggen en ik was te lui om op te zoeken wie ging slapen dus ik deed het zo.
Overal waar jij maar wenst.quote:
Ik denk dat vooral Nathalie er vandaag ook wel in gaat komen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de vakanties maakte ik er altijd een sport van in de Dagcijfers te komen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de vakanties maakte ik er altijd een sport van in de Dagcijfers te komen
Denk je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Nathalie er vandaag ook wel in gaat komen.
ik was er ook bijquote:
Dagcijfers # 170quote:
Ik sta er bijna altijd in.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Nathalie er vandaag ook wel in gaat komen.
Okee, en dat is wanneer? Nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In GC worden die 's nachts bekend gemaakt.
Gezellig.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik was er ook bij
zullen we elkaar aanraken
nee dat is niet meer.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In GC worden die 's nachts bekend gemaakt.
Tijden verschillen, maar meestal wel voor 12.00 's middags de volgende dag.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, en dat is wanneer? Nu?
dat is smorgens pas.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Okee, en dat is wanneer? Nu?
Die rel heb ik gemist denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee dat is niet meer.
diegene die dat toen deed, is gebanned ivm die PM-rel
Volgens mij ben ik daar vandaag wel aan gekomenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je echt hoog op die lijst wilt eindigen moet je meer dan 200 keer posten
jah, daar kun je m zo instekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef skippy22 het volgende:
Rulerofgothic heb je Rikheefteenpik al gedreseerd ?
Wtfquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar vandaag wel aan gekomen
appeltje eitjequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je echt hoog op die lijst wilt eindigen moet je meer dan 200 keer posten
Wat zijn dat voor flikker praktijkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah, daar kun je m zo insteken
daar vroeg je toch om?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:15 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor flikker praktijken
Mijne 68.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn record staat op ongeveer 400 dacht ik.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:voor alle dames en voor skippy een anale verwennerij
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:voor alle dames en voor skippy een anale verwennerij
Dat zijn nog eens aantallen, he?quote:
Dat geloof ik direct ja.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens aantallen, he?
Ik weet zeker dat ik Nathalie er een keer met meer dan 100 posts in heb zien staan.
is goedquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Handjes boven de lakens Ik kom controleren
Oh, dat zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik Nathalie er een keer met meer dan 100 posts in heb zien staan.
jazekerquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hehehehequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon geinig hoe je dat zegt
Is het zo erg?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom echt niet meer bij hier![]()
Jaquote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:22 schreef Rikketik het volgende:
Potverdorie, Guitar Hero staat nog steeds op 'wordt verwerkt'. Zal wel zaterdag worden voordat ik hem binnen heb.
Hehehehequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
* TheGirlNextDoor veegt tranen van dr wangen
Jaja, en wie had m?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat morgen half ToF in de dagcijfers staat, vanwege dat gejaag op die LaPo
FAILPOquote:
Dat vind ik kut ja?quote:
Jajaquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat herinner ik me niet meer helemaal
Je neemt me niet serieus.quote:
Whehehehequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Ironisch dat nu net Foreigner - Cold as Ice begint te spelen.
Take that, David!
Zon is weg, regen komt nu met bakken uit de hemel!!quote:
Nederland hé!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:58 schreef Lamzak_ het volgende:
Binnen 7 minuten van zon naar bakken regen
Rare vogel :Squote:Op vrijdag 21 november 2008 10:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Het is hier ook koud en nat.![]()
HerfstWinter
Lente
Zomer
TE HETE ZOMERS zijn welquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Goeiemorgen.![]()
Het is hier ook koud en nat.![]()
HerfstWinter
Lente
Zomer
Hulsbeek = Polsbreek voor mijquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
TE HETE ZOMERS zijn wel
Maar normale zomers:![]()
Hulsbeek!!
Niet slecht... En net geen 200 voor Nathalie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:24 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van donderdag 20 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 255 rulerofdeath
07. 190 TheGirlNextDoor
42. 081 MinderMutsig
52. 072 Lamzak_
76. 058 Blawh
82. 056 Rikketik
85. 055 -_Guitarist_-
Stomme Eend is niet aansprakelijk voor lichamelijk danwel geestelijk letsel veroorzaakt door deze statistieken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
*jaloers*quote:
Maar goed dat je er nu nog even in kunt posten dan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Fems het volgende:
Oeh, ik heb gister de 100 helemaal gemist!
Tonego'65.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:14 schreef Lamzak_ het volgende:
Femke, welke club basketbal jij voor?
Hier sneeuwt het lekker ook! Maar ik blijf liever binnenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
*jaloers*
[..]
Maar goed dat je er nu nog even in kunt posten dan.
Hier nu ook.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:20 schreef Fems het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het lekker ook! Maar ik blijf liever binnen
Groningen.quote:
Ben je mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn maag, lever, nieren en schildklier worden onderzocht. Ook is er een kans dat ik hepatitis heb opgelopen (In Zuid-Afrika) en is er een kans dat ik suikerziekte heb. Gaat weer lekker dus.
Tsja. Ik weet neit wat ik moet denken nu. Ik weet wel dat ik woensdag de uitslag krijg, en hoop dat ik niks aan organen kwijtraak.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Groningen.![]()
[..]
Ben je mooi klaar mee.![]()
Dan is het trouwens ook geen wonder dat je laatst zo beroerd werd van al dat bier. Daar zitten megaveel koolhydraten in.
Kwijtraak?quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja. Ik weet neit wat ik moet denken nu. Ik weet wel dat ik woensdag de uitslag krijg, en hoop dat ik niks aan organen kwijtraak.
Bij wijze vanquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kwijtraak?Zo'n vaart zal het wel niet lopen toch?
Niet ingeënt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn maag, lever, nieren en schildklier worden onderzocht. Ook is er een kans dat ik hepatitis heb opgelopen (In Zuid-Afrika) en is er een kans dat ik suikerziekte heb. Gaat weer lekker dus.
Ah, balen!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Achja, woensdag weet ik het als het goed is.
Wordt wel geadviseerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, ik was niet geënt tegen die dingen, omdat het geen risicogebied is.
Oh, andere jur. Ik dacht dat jij jur bedoelde die bij tonego speelde.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:27 schreef Lamzak_ het volgende:
Hij speelt bij Amical/Amikal!
Hij speelt thuis in de Diekmanhal. Zou er dan 1. Een 2de jur bestaan, 2. Ook nog in identieke soort teams?
Hehehe, ik ben er nog mee naar de GGD geweest, of ik me in moest laten enten. En aangezien ik alleen naar Cape Town ging was dat niet nodig. Dus ik denk dat het niet echt daaraan te wijten valt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, balen!
Wel een wijze les geleerd, voortaan laten inenten..
Sterkte man, en hou ons op de hoogte.
Dat is vooral het gebied rond Johannesburg, dat is 3000 kilometer van waar ik was.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wordt wel geadviseerd
http://www.travelclinic.com/275/zuid-afrika.htm
Dat maakt niet uit, ik open die site (wordt ook gebruikt door de GGD en artsen voor raadpleging) en ik zie dit bij Zuid-Afrika zijn. Dus kan je wel ja maar zeggen, feit is dat het aangeraden wordt voor zuid afrika en jij het nu misschien hebt. Dus, volgende keer inentenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is vooral het gebied rond Johannesburg, dat is 3000 kilometer van waar ik was.
quote:[bewerk]
Faeco-orale overdracht
Men kan besmet raken met het hepatitis A-virus door het eten en drinken van (met stoelgang besmet) voedsel of water. Het virus kan in het voedsel en drinken komen als na het bezoek aan het toilet en voor het eten de handen niet gewassen worden. De kans op besmetting neemt toe naarmate de hygiënische omstandigheden slechter zijn. Dit houdt niet enkel slechte persoonlijke hygiëne in, maar ook het ontbreken van goede sanitaire voorzieningen, zoals een goede drinkwatervoorziening en een goed rioleringssysteem.
Seksueel contact
Hepatitis A kan soms ook overgedragen worden door seksueel contact, met name door anale seks.
Via het bloed
Hepatitis A kan in uitzonderlijke gevallen ook worden overgedragen door bloed en bloedproducten, bijvoorbeeld stollingsfactoren zoals gebruikt bij de behandeling van hemofiliepatiënten.
Laat ik er eerst eens achter komen wat ik nu precies heb, dan is het een stuk makkelijker concluderenquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:37 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, ik open die site (wordt ook gebruikt door de GGD en artsen voor raadpleging) en ik zie dit bij Zuid-Afrika zijn. Dus kan je wel ja maar zeggen, feit is dat het aangeraden wordt voor zuid afrika en jij het nu misschien hebt. Dus, volgende keer inenten
Desondanks wel onwijs toeval, er zijn niet zoveel jur's en al helemaal niet die in twee teams ballen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Oh, andere jur. Ik dacht dat jij jur bedoelde die bij tonego speelde.
Van Amical ken ik niet zoveel mensen.
Weet alleen dat het meisjes team uit allemaal buitenlandse spelers bestond, die in het turks of ik weet niet wat tegen elkaar praatten in het veld. Ontzettend slecht waren. (uitstanden van 140-2) en mij altijd uitscholden en zeiden dat we de volgende keer dood gingen. (dreigement dus)
Yupquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:26 schreef Bob-B het volgende:
Beetje bij mijn fokvriendinnetje op hyves lurken hé
Niet op hyves en dat heeft een redenquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Yup
Jij verstopt je achter een duikpak!
Ivm mijn werkquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:39 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben wat "opener", denk ik dan.
Ik maak me daar niet zo druk over.
ff zoekequote:Op vrijdag 21 november 2008 16:40 schreef Lamzak_ het volgende:
Jouw ava, heb je daar wat langer of groter gifje/filmpje van, ik wil wel eens goed kunnen zien wat daar bijzonder aan is.
Fok moderator uithangen?quote:
Niet!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, voorderest ben ik maar een saai meiske
Weet jij veel.quote:
Ik wil ook!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:50 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben militair en ik heb geen behoefte aan collega's die tussen mijn foto's gaan snuffelen
Misschien geeft sinterklaas je wel iets leuks!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Ga het (als het goed is) tot onderofficier schoppen in eerste instantie, dan maar eens kijken of en hoe ik dan verder kan groeien!
5 december mijn eerste gesprek!!
Jouw Ava is ook elke dag anders ofniet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben Band of Brothers weer eens aan het kijken. Mooie serie. Met fantastische muziek.
Aflevering zes en zeven vind ik zo mooi. Vooral het einde van zeven, als Spears de Company Commander wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben Band of Brothers weer eens aan het kijken. Mooie serie. Met fantastische muziek.
Bij elke keer F5 is hij anders.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jouw Ava is ook elke dag anders ofniet?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aflevering zes en zeven vind ik zo mooi. Vooral het einde van zeven, als Spears de Company Commander wordt.
Eens. En die aflevering waarin ze dat kamp vinden in dat bos.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Van band of brothers vind ik die aflevering van het ardennen offensief toch echt wel één van de beste
Das de laatste van dat het nog oorlog is toch? Echt zo'n *ril* moment.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. En die aflevering waarin ze dat kamp vinden in dat bos.
Die is wel heel heftig. Indrukwekkend, maar ik heb na een tijdje wel zoiets van nu weet ik het wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Van band of brothers vind ik die aflevering van het ardennen offensief toch echt wel één van de beste
Volgens mij wel ja. Ik schrok echt donders hard daarvan toen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Das de laatste van dat het nog oorlog is toch? Echt zo'n *ril* moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |