Weet jij veel.quote:
Ik wil ook!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:50 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben militair en ik heb geen behoefte aan collega's die tussen mijn foto's gaan snuffelen
Misschien geeft sinterklaas je wel iets leuks!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:32 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik wil ook!!!
Ga het (als het goed is) tot onderofficier schoppen in eerste instantie, dan maar eens kijken of en hoe ik dan verder kan groeien!
5 december mijn eerste gesprek!!
Jouw Ava is ook elke dag anders ofniet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben Band of Brothers weer eens aan het kijken. Mooie serie. Met fantastische muziek.
Aflevering zes en zeven vind ik zo mooi. Vooral het einde van zeven, als Spears de Company Commander wordt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben Band of Brothers weer eens aan het kijken. Mooie serie. Met fantastische muziek.
Bij elke keer F5 is hij anders.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:24 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jouw Ava is ook elke dag anders ofniet?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Aflevering zes en zeven vind ik zo mooi. Vooral het einde van zeven, als Spears de Company Commander wordt.
Eens. En die aflevering waarin ze dat kamp vinden in dat bos.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Van band of brothers vind ik die aflevering van het ardennen offensief toch echt wel één van de beste
Das de laatste van dat het nog oorlog is toch? Echt zo'n *ril* moment.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens. En die aflevering waarin ze dat kamp vinden in dat bos.
Die is wel heel heftig. Indrukwekkend, maar ik heb na een tijdje wel zoiets van nu weet ik het wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:32 schreef Bob-B het volgende:
Van band of brothers vind ik die aflevering van het ardennen offensief toch echt wel één van de beste
Volgens mij wel ja. Ik schrok echt donders hard daarvan toen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Das de laatste van dat het nog oorlog is toch? Echt zo'n *ril* moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |