toch nog op de 1e paginaquote:
Nog 10.000 en je bent me voorbijquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar een beetje competitie is wel leuk
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:01 schreef rulerofdeath het volgende:
maar ik hoef die hele rotzooi er niet in te hebben staan
het is een gezellige reeks en geen wedstrijd
Nou en, komt nog wel!quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog 10.000 en je bent me voorbij
Kan je dat niet opvragen bij een van die statistiekenlui?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehehehe, is er niet ergens geregistreerd wie het meeste spamde in deze reeks?
Ik had de LaPo van 99 en de FiPo van 100quote:
kloptquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:02 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad.ToF is Tof en het moet tof blijven. Ook toen het minder snel ging, t/m 25 ofzo was het ook gezellig.
Als ik kijk naar mijn gemiddelde postcount per dag, en dan de jouwe.. Joah, moet lukken, met een beetje geduldquote:
Zou opzich wel kunnen lijkt mequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je dat niet opvragen bij een van die statistiekenlui?
vast welquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan je dat niet opvragen bij een van die statistiekenlui?
Zoals nu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
soms is het wel eens minder gezellig omdat het zo donders rap gaat
Maar jouw gemiddelde gaat nog wel omlaag..anders ben je een Tong-wannabequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als ik kijk naar mijn gemiddelde postcount per dag, en dan de jouwe.. Joah, moet lukken, met een beetje geduld
Nah, vast nietquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar jouw gemiddelde gaat nog wel omlaag..anders ben je een Tong-wannabe
dit valt wel mee. nu praat iedereen wel meequote:
Ik ga niet slapen. Ik zag iemand anders weltrusten zeggen en ik was te lui om op te zoeken wie ging slapen dus ik deed het zo.quote:
Vind het op zich wel meevallen tegenwoordig, al heb ik de eerdere delen niet meegemaakt. Maar een topic blijft meestal een dag, twee dagen open en het spamgehalte valt mee.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
soms is het wel eens minder gezellig omdat het zo donders rap gaat
Toen wij en San de eerste 3 plekken van de Dagcijfers hadden bedoel je?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit valt wel mee. nu praat iedereen wel mee
toen we ook donders rap waren en toen we 2 topics parallel hadden lopen, was het ook wel gezellig. maar dat ging heeeel snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |