O haha.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Vette Fipo!
[..]
Hij zei juist dat dat niet zijn ding was
Schimm0l.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef Merel het volgende:
Onder die vetrollen is het gewoon groen uitgeslagen
O gewoon over seks met enorm dikke vrouwen en mannenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over het schokkende op 5?
Ik moet simpsons the movie kijken van meneer en kan dus niet zappen.
bij speciale winkels? in amerika verkopen ze t in elk geval...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik nooit snap? Toen ik zelf dikker was had ik echt enorme problemen in het vinden van een passende spijkerbroek of leuke kleding. Maar ik zie op tv heule dikke mensen gewoon in een spijkerbroek lopen. En dan vraag ik mij altijd af waar ze die vandaan hebben.
Die gaan daar echt tot maatje bungalowtent denk ik, gezien het enorme gehalte fatso's in Amerikaquote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik nooit snap? Toen ik zelf dikker was had ik echt enorme problemen in het vinden van een passende spijkerbroek of leuke kleding. Maar ik zie op tv heule dikke mensen gewoon in een spijkerbroek lopen. En dan vraag ik mij altijd af waar ze die vandaan hebben.
Hier hoorde ik Re ook toen ik op de wc zat: "Iiieeeuwwwwwwquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 00:00 schreef Greys het volgende:
Heer G zit hier heel de tijd gatverdegatverdegátverrrrrrrrrrrr! te gillen als er zo'n dikke 'sexy' door het beeld flappert
Jullie hebben gewoon geluisterd!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:45 schreef Merel het volgende:
En nu ga ik slapen, houden jullie je kop vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:54 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben niet eens genomineerd door Esse. En ik wist ook niet dat zij stiekem een andere user was. Boehoehoe![]()
* Faithy heeft met niemand medelijdenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:05 schreef Goodbye het volgende:
Ja hee, vind je 't niet zielig voor me Moblo Faithy?!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:04 schreef kwakveense het volgende:ik woog vanochtend 76,7.... dat maakt mn bmi 29,9... k ben niet meer obees
ik krig er bijna tranen van in mn ogen, dit heb ik in mn volwassen leven nog niet meegemaakt....
Afentoe, echt op sommige momenten is het hier zo'n slecht weerquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef Isegrim het volgende:
Sjeezus, waait het bij jullie ook zo hard?
En ik moet fietsen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:27 schreef Goodbye het volgende:
Ise, ja. En ik heb een fladderjurkje aan
misschienquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef Isegrim het volgende:
je alter-ego?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:33 schreef SHE het volgende:
Ik had de wekker gezet, maar een zeker iemand heeft die weer uitgezet
Jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:23 schreef Isegrim het volgende:
En wit spul er op achtergelaten?quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:33 schreef SHE het volgende:
Ik had de wekker gezet, maar een zeker iemand heeft die weer uitgezet
correctie: ik krijg wat te doenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:28 schreef Faithy het volgende:GoodBye! Ik ben er de hele dag
ben aan het werk immers
Ik heb het lekker wel gefohnd want ik hoef om 5 uur de deur pas uit en dan ga ik met de autoquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja(oh maar wacht, ik zit bij jou in de buurt natuurlijk
)
Tip voor de mensen die nog niet buiten zijn geweest:
Doe voorál geen moeite je haar een beetje leuk te fohnen o.i.d. want dat heeft geen énkele zin![]()
En Kwakmadammie: WHOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!! En dat is itt de wind een GOEIE woei!!!
Ja wat maakt mij geloofwaardig??quote:
Yep, was ze.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Viking84 het volgende:
Dus het was idd een lesbo?. Ik schakelde een beetje laat in en ik had meteen al zoiets van: "Hm, volgens mij is dat er ook één" (ik had het gevoel dat ze het kort daarvoor over het COC hadden gehad ofzo? Voordat ik inschakelde dus? Wie was die andere vrouw?).
Ze was wel intelligent idd, maar niet mijn type. Beetje teveel een butch.
Hier nog zo één.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:34 schreef kwakveense het volgende:
ik vind auto's vies en vervuilend. zeker als je als alternatief OV hebt op het traject.
*is een groene hippie wat dat betreft*
Is het niet handig om dat in het goede topic te doen?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef Esse_est het volgende:
Ik nomineer
Dat magquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:49 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hier nog zo één.
En mijn ouders woonden 20min fietsen, of drie kwartier lopen van het station en er reed ook geen bus.
Ben het dus niet met Miss_S eens dat je in een klein dorp niet onder een auto uit komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een categorie "meest taalpuristische user" was geweest, had ik je direct genomineerd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:56 schreef Goodbye het volgende:
gewoont?![]()
Of nee, daar mogen we niet over zeuren he
Als je denkt er iets mee op te schieten mag je er over zeuren hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:56 schreef Goodbye het volgende:
gewoont?![]()
Of nee, daar mogen we niet over zeuren he
Gefeliciteerd met je nieuwe gewicht, wat goed!!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:04 schreef kwakveense het volgende:ik woog vanochtend 76,7.... dat maakt mn bmi 29,9... k ben niet meer obees
ik krig er bijna tranen van in mn ogen, dit heb ik in mn volwassen leven nog niet meegemaakt....
euh? Nee?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Oh dames rellen in het dieettopic! Voor als je zin hebt
Ik heb zo'n idee dat we er straks gaan achterkomen dat jij gewoon een kloon bent van iemandquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Oh dames rellen in het dieettopic! Voor als je zin hebt
Ik vind pudding persoonlijk wel lekker af en toe! Alleen zegt mijn vriend 'pudding' als hij vla bedoeldquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:24 schreef Goodbye het volgende:
Thanks voor de tip Muis, anders had ik de puddingdiscussie toch maar mooi gemist!![]()
Kom hier boodschappen doen, hier schijnt de zon en is het droog! En de wind is redelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:40 schreef SHE het volgende:
Die wind...ik moet boodschappen doen
Ik waai zo de gracht in
hoe moet je rijden dan, als je geen geld hebt voor een eigen auto, en je ouders hadden zelf de auto nodig hebben? bovendien kun je in leiden nergens betaalbaar een hele dag parkeren bij de uni, en na een poosje ben ik naar de stad verhuisd waar ik ook geen auto kwijt had gekund...quote:Plus dat ik het ook helemaal niet slim vind om je rijbewijs te halen en vervolgens niet tot weinig meer te gaan rijden, zo komen we dus aan al die onzekere rijders op de weg
lekkah!!quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ga vandaag eens een dagje onverstandig op de bank blijven hangen.
Het is goed dat je nu dan weer lessen neemt maar als je dat om de paar jaar gaat doen schiet dat toch ook niet echt op?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:43 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hoe moet je rijden dan, als je geen geld hebt voor een eigen auto, en je ouders hadden zelf de auto nodig hebben? bovendien kun je in leiden nergens betaalbaar een hele dag parkeren bij de uni, en na een poosje ben ik naar de stad verhuisd waar ik ook geen auto kwijt had gekund...
ik heb mn rijbewijs gehaald toen ik geld en tijd had, niet om veel te gaan rijden ermee. straks rij ik weer, maar heb wel eerst 3 lessen van 2 uur genomen... vind dat iedereen die lang niet rijdt dat eigenlijk even zou moeten doen, scheelt echt heel veel in de zekerheid op de weg.
Waarom niet? Heb jij er last van als iemand eens in de zoveel tijd twee bijspijkerlessen neemt? Hou toch eens op met zeuren mens.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
Het is goed dat je nu dan weer lessen neemt maar als je dat om de paar jaar gaat doen schiet dat toch ook niet echt op?
heb nu welgeteld 3 stellen in mn vriendenkring die een auto hebben, en daar elke dag mee op pad zijn. zelf.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is goed dat je nu dan weer lessen neemt maar als je dat om de paar jaar gaat doen schiet dat toch ook niet echt op?
En vrienden met auto's lief aan kijken
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb jij er last van als iemand eens in de zoveel tijd twee bijspijkerlessen neemt? Hou toch eens op met zeuren mens.
Ik vind het ook onpraktisch. Niet ten nadele van kwak, waarbij ik het zeker wel snap dat ze nu niet veel rijdt. Maar autorijden is en blijft gevaarlijk en ik vind het absoluut onverantwoord als legio tieners op hun achttiende even een rijbewijs in de hand geduwd krijgen om 10 jaar later een keer te gaan denken aan actief autorijden of een eigen auto. Autorijden leer je pas na het halen van je rijbewijs. En als al die mensen die al lang geen auto meer gereden hebben ook daadwerkelijk herhalingslessen zouden inplannen.. prima. Maar allereerst doet bijna niemand dat en ten tweede zorgt dat ook alleen maar voor meer verkeer. Ik ben ook maar student en heb ook geen eigen auto, maar ik heb wél zelf geknokt voor m'n rijbewijs en zorg er voor dat ik dat bij houd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb jij er last van als iemand eens in de zoveel tijd twee bijspijkerlessen neemt? Hou toch eens op met zeuren mens.
ik doe t met een doel: in februari moet ik rijden in amerika. en ik vermoed dat t nu wel goed blijft gaan, als ik over twee jaar een autootje koop durf ik nog wel.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Nou jongensmeisjes, gezellig toontjes hier weer tegen elkaar.
Hou eens op met dat gekat zeg. Het is verdomme bijna weekend, be happy!![]()
Miss_S mag dat toch best vragen? Of ben ik nou gek?
Ik vroeg me dat ook al af namelijk of dat dan wel zin heeft. Zonder er ook maar IETS naars mee te bedoelen.
Claudia!!! Goed van je!!! Jij bankhangert!!!![]()
Ik ga weer even werken
Die baan in de duinen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef Liejannuh het volgende:
Gelukkig werk ik vanaf 1 januari weer op fietsafstand. Dat vele autorijden doet me echt geen goed!
Inderdaad, ja. Wees blij dat niet iedereen met een rijbewijs zich op de weg begeeft.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Nou had het meer voor de persoon zelf lijkt het me niet echt prettigquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Thanks, soms vraag ik me af of ik gek aan het worden benquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:54 schreef Greys het volgende:
Nou jongensmeisjes, gezellig toontjes hier weer tegen elkaar.
Hou eens op met dat gekat zeg. Het is verdomme bijna weekend, be happy!![]()
Miss_S mag dat toch best vragen? Of ben ik nou gek?
Ik vroeg me dat ook al af namelijk of dat dan wel zin heeft. Zonder er ook maar IETS naars mee te bedoelen.
Dat lijkt me inderdaad de beste optie.....quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:00 schreef Greys het volgende:
Kwak, misschien is het handig als je dat gevoel - dat misschien ook idd wel aan jou ligt, of misschien heb je gelijk - gewoon eens bespréékt met Miss_S, op MSN of per PM ofzo? Anders blijf je altijd die onderbuikgevoelens houden en je opwinden en verdedigen, terwijl dat misschien helemaal niet hoeft
Het hoeft niet en het is ook geen aanval op jou - want nogmaals, misschien heb je gelijk met je gevoel, maar ik ken Miss_S niet goed om dat te kunnen zeggen - maar om dit soort dingen nou in het topic uit te gaan zitten vechten....
Maar dat is dan toch gewoon gevaarlijk? juist als je je rijbewijs net hebt moet je veel oefenen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:57 schreef Claudia_x het volgende:
Verkapte ik-heb-een-rijbewijs-sinds-mijn-18e-en-heb-sindsdien-ook-nooit-meer-gereden posting.![]()
Daarom ga ik de weg ook niet meer op. Ik vind het werkelijk idioot dat zoveel mensen gewoon maar controle hebben over zo'n levensgevaarlijk ding. Ik kan er alleen maar met een grote verbazing naar kijken. Leefde ik maar niet meer in deze barbaarse tijd, maar in een tijd van verlichting waarin een autosnelweg volledig geautomatiseerd is en we elkaar niet meer te pletter kunnen rijden.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch gewoon gevaarlijk? juist als je je rijbewijs net hebt moet je veel oefenen.
Als je het rijexamen haalt daarna leer je pas echt rijden.
Dat gaat 'm waarschijnlijk worden. Heb een contract thuis liggen, heb het alleen nog niet doorgelezen.quote:
Dat geloof ik dus niet. Dat je op je achttiende je rijbewijs hebt gehaald en zonder enige andere ervaring nu plots goed kan rijden. Ik heb pas net mijn rijbewijs en kan écht niet prima rijden hoor. Ik voel me zelfverzekerd en ben rustig, maar goed? Nee. Dat kost minstens een paar jaar rij-ervaring, denk ik.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
Nu ja, zelf de weg opgaan zou nog idioter zijn, want ik heb simpelweg niet genoeg rij-ervaring. Ik kan nog prima rijden en ik heb ook geen angst, maar ik vind het een ongeoorloofd risico.
Dit beval toch niet zo dus? Per wanneer zou je je andere baan gaan doen dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:12 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat gaat 'm waarschijnlijk worden. Heb een contract thuis liggen, heb het alleen nog niet doorgelezen.
Je zou ook nog je stiletto's opetenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
lelijk voetenwerk van die anoeska.
handen ook lelijk
als die niet exit is dan vreet ik mijn 10 jaar oude spitzen op
Prima kunnen rijden wil nog niet zeggen dat je veilig in het verkeer mee kan doen....quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarom ga ik de weg ook niet meer op. Ik vind het werkelijk idioot dat zoveel mensen gewoon maar controle hebben over zo'n levensgevaarlijk ding. Ik kan er alleen maar met een grote verbazing naar kijken. Leefde ik maar niet meer in deze barbaarse tijd, maar in een tijd van verlichting waarin een autosnelweg volledig geautomatiseerd is en we elkaar niet meer te pletter kunnen rijden.
Nu ja, zelf de weg opgaan zou nog idioter zijn, want ik heb simpelweg niet genoeg rij-ervaring. Ik kan nog prima rijden en ik heb ook geen angst, maar ik vind het een ongeoorloofd risico.
Graagquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:15 schreef kwakveense het volgende:ik snap t ook niet altijd miss s want vaak vind ik je ook gewoon lief. ik zal gewoon proberen me neit meer zo aangevallen te voelen, ok?
Ik ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:11 schreef AKnynke het volgende:
tvp! weer een heel topic gemist, ongeloofelijk!
Invriezen? Een groenezeepglibberrace houden? Een maak-van-je-badpak- een-muts-wedstrijd?quote:Straks een studiegroepje, en daarna voorbereiden voor m'n verjaardagsfeest vanavond. Heeft iemand nog een idee? we hebben in de uitnodiging, naar oud-hollands gebruik gezet dat iedereen z'n zwempak mee moest nemen, maar dat we niet gingen vertellen wat we gaan doen. We hadden gedacht dat iedereen dat wel als een grapje zou zien, maar niet. Iedereen was de hele week echt heel nieuwschierig over waarom dat zwempak nu mee moest.
Nu moeten we dus nog wat grappigs verzinnen om met die zwemkleding te doen. Iemand een idee?
Oh, met 'prima rijden' bedoel ik ook louter het technische aspect. Net zoiets als woorden kunnen ontcijferen maar geen Harry Mulisch kunnen lezen, zeg maar. Als ik mijn rijvermogen werkelijk hoog zou hebben zitten, dan zou ik niet zo voorzichtig zijn.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus niet. Dat je op je achttiende je rijbewijs hebt gehaald en zonder enige andere ervaring nu plots goed kan rijden. Ik heb pas net mijn rijbewijs en kan écht niet prima rijden hoor. Ik voel me zelfverzekerd en ben rustig, maar goed? Nee. Dat kost minstens een paar jaar rij-ervaring, denk ik.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:02 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
Vik nog niet online zie ik.....dan zal het topic nog wel niet zo snel gaan
Lekker geslapen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Ik moest even uitslapen / bijslapen.
Zo eerst even Brinta eten en vanmiddag heb ik een buluitreiking. Niet van mezelf, das volgende week.
Mijn ouders hielden me voor dat het halen van een rijbewijs noodzakelijk was om een Vrij Mens te worden. Maar toen woonde ik al gauw in Haarlem en studeerde ik in Amsterdam en begreep ik niet waar ik in hemelsnaam een auto voor nodig had. Er waren toch treinen en trams en metro's?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
Maar waarom heb je toen je rijbewijs gehaald?
Die andere is een fezquote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja het OV. Zodat je in de trein kan zitten, platgedrukt door 5 mutsen die al keuvelend over mode-items (wat voor tas gaat bij welke schoenen!? DILEMMA!) een puzzel proberen te maken. Echt.
"Een Arabisch hoofddeksel. Da's toch een pet? Of nee, een keppeltje! Maar het mag maar 3 letters zijn..."
"Een papegaai met drie letters!? Wat is DAT nou weer!? Dat BESTAAT niet eens!" *hinnik*
Ik had zin ze om de oren te meppen met die Spits en te roepen "HET IS EEN ARA! EEN FOKKING ARA! A-RAAAA!!!!!!"
Maar ik bleef beschaafd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |