geen ervaring: is mijn interpretatie!! ik heb er ook helemaal geen issue van gemaakt nog, we hebben verdorie elkaar nu 2 keer gezienquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Van het net willen bellen als jij belt, beltegoed, geen ervaring etc
Maar goed zoals ik al zei waarschijnlijk ligt het aan mij
In ieder geval veel plezier maandag
Ik praat nu de posters in het SYTYCD-topic in SHO naquote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
Niveau om te janken? Ik mag mezelf in deze wel een expert noemen en dit is echt top notch.
Ik wist niet eens dat er zoveel talent in Nederland was.
Als je morgen nog zo snuft, dan laat ik wel wat spinazie bij je bezorgen!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
Niveau om te janken? Ik mag mezelf in deze wel een expert noemen en dit is echt top notch.
Ik wist niet eens dat er zoveel talent in Nederland was.
*sniff*
Als ik nu nog spinazie had, dan had ik iets heel stoers geroepen..maar die is op. Dus geen WOWOWOWOWOW
Vond deze tot nu toe het minst en de kleding vind ik lelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Al was deze dans een beetje slecht een sleezy afgewerkt
dat zou heel goed kunnen. ik ben erg goed in smoesjes verzinnen. volgens mn moederquote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Miss_S het volgende:
Kwak je hoeft je toch ook helemaal niet te verdedigen, misschien dat ik nu weet wat ik in je posts zie de smoesjes die ik noemde zijn waarschijnlijk ookal jou vorm van verdedigen
Maar goed genoeg er nu over
Ik ken de reeks in US niet, maar voor Nederlandse begrippen is dit van ongekend niveau.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik praat nu de posters in het SYTYCD-topic in SHO na![]()
Die vinden dit beschamend t.o.v. Canada/VS.
Ben er zelf altijd wel van onder de indruk.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de spuiten weer herontdekt. Zeker 5 jaar niet gegeten. Vanavond spuiten paar minuten gekookt, afgegoten en geroerbakt samen met aardappeltjes in schil en Zweedse gehaktballen
Foto's plaatsen van je ingerichte nieuwe huis in je Klustopic!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nog steeds niks nuttigs gedaan...en ik ben zo moe!
ik dacht serieus eerst even dat je hier liep te vertellen over een heropgelaaide drugsverslaving.... gelukkig combineert dat wat slecht met zweedse gehaktballen..quote:
Ik heb de spuiten weer herontdekt.
Vroeger was het echt mijn favoriete groentequote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat verse spinazie een stuk lekkerder is dan diepvriesspul. Al is het nog steeds niet mijn favoriete groente.
Wel die van mijquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat verse spinazie een stuk lekkerder is dan diepvriesspul. Al is het nog steeds niet mijn favoriete groente.
dan moet er toch eerst opgeruimd en gestofzuigd worden. en dan mn batterijen opgeladenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Foto's plaatsen van je ingerichte nieuwe huis in je Klustopic!
Prakkenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vroeger was het echt mijn favoriete groente. Spinazie met gekookte aardappelen (geprakt! En dan de spinazie erdoor) en een gekookt ei. Binnen 2 min mn bord leeg. Dat waren nog eens tijden
.
Een 35-jarige intelligente vrouw uit Groningen, ga je nog mailen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat duurt nog wel even heur(20:50 ofzo).
Ik ga ook kijken.
voor mij is dat spinazie, prakken door aardappel en dan een plens jus. Zonder vleesquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vroeger was het echt mijn favoriete groente. Spinazie met gekookte aardappelen (geprakt! En dan de spinazie erdoor) en een gekookt ei. Binnen 2 min mn bord leeg. Dat waren nog eens tijden
.
Weet wat je zegt!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
lelijk voetenwerk van die anoeska.
handen ook lelijk
als die niet exit is dan vreet ik mijn 10 jaar oude spitzen op![]()
Prakkenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Prakken![]()
![]()
![]()
Mijn vriend is niet opgevoed met A/V/G en prakken. Die snijdt zijn gekookte piepers, gehaktbal en groenten apart aan stukjes en eet dat dan ook apart op. Maar dat hóórt niet!
Je hoort alles door elkaar te prakken met evt. wat jus en het dan zo naar binnen te schuiven.
Met mezelf. Ik heb een lekker zacht velletje nuquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met wie zit je nu weer te knuffelen?.
Dus het was idd een lesbo?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Een 35-jarige intelligente vrouw uit Groningen, ga je nog mailen?
Oh, dat is zo irritant. Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klieren in college. Kom dan niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Miss_S het volgende:
Over foto's gesproken voor diegene die op mijn hyves kunnen kunnen zien wat ik in college heb uitgespookt
Met een vriendin steeds foto's zitten maken, lekker melingde anderen in college vonden het vast minder grappig.
Spinazie moet ook altijd met aardappel en geprakt, los eten is heul niet zo lekker. Maar geen jusquote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
voor mij is dat spinazie, prakken door aardappel en dan een plens jus. Zonder vlees![]()
dat kan ik wel 100000 keer eten.
misschien zelfs wel 100000000
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
[..]
Met mezelf. Ik heb een lekker zacht velletje nu![]()
Doe mij een mans met goede adviezenquote:Zoooo.. ik heb mamsie's advies opgevolgd en heb veel vitamientjes gegeten, heb lekker lang en warm gedouched, trachitolletje genomen en 2 ibu's erachter aan zodat ik zo lekker kan gaan slapen
Watte? Geen bitch?quote:
Ik heet dan wel geen Kwak, maar ik wilde het toch even zeggen:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even langswippen om tegen kwak te zeggen dat ze tegen mij ook wel via MSN mag zeuren over haar promotiewerkzaamheden zonder de oplossing te willen horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |