O haha.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef Greys het volgende:
Vette Fipo!
[..]
Hij zei juist dat dat niet zijn ding was
Schimm0l.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:44 schreef Merel het volgende:
Onder die vetrollen is het gewoon groen uitgeslagen
O gewoon over seks met enorm dikke vrouwen en mannenquote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef SHE het volgende:
Kan iemand mij bijpraten over het schokkende op 5?
Ik moet simpsons the movie kijken van meneer en kan dus niet zappen.
bij speciale winkels? in amerika verkopen ze t in elk geval...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik nooit snap? Toen ik zelf dikker was had ik echt enorme problemen in het vinden van een passende spijkerbroek of leuke kleding. Maar ik zie op tv heule dikke mensen gewoon in een spijkerbroek lopen. En dan vraag ik mij altijd af waar ze die vandaan hebben.
Die gaan daar echt tot maatje bungalowtent denk ik, gezien het enorme gehalte fatso's in Amerikaquote:Op donderdag 20 november 2008 23:49 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik nooit snap? Toen ik zelf dikker was had ik echt enorme problemen in het vinden van een passende spijkerbroek of leuke kleding. Maar ik zie op tv heule dikke mensen gewoon in een spijkerbroek lopen. En dan vraag ik mij altijd af waar ze die vandaan hebben.
Hier hoorde ik Re ook toen ik op de wc zat: "Iiieeeuwwwwwwquote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 00:00 schreef Greys het volgende:
Heer G zit hier heel de tijd gatverdegatverdegátverrrrrrrrrrrr! te gillen als er zo'n dikke 'sexy' door het beeld flappert
Jullie hebben gewoon geluisterd!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:45 schreef Merel het volgende:
En nu ga ik slapen, houden jullie je kop vannacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |