Oh, jawel. Maar post nu alsnog maar die jailbait.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie meer plezier deed door gewoon zsm een nieuw topic te openen
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, Baron Pils is geniaal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Onterecht, zeg ik je! Die man verdiend een standbeeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je nagaan hoe het voor mij moet zijn om al die kritiek op de keuze om hem in kaste 1 te plaatsen moet ondergaan!
Nu weet ik gelijk weer waarom je nooit in bazenlijstjes en lijstjes van SC-helden staat.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien klinkt het een beetje NSB-achtig, maar zo nu en dan vind ik het ook over de schreef gaan. Je moet wel rekening houden dat het een openbaar forum is waar alle leeftijden komen. Er is niet voor niets KPD en het keldertje, dat er nou babes worden gepost die nog netjes aangekleed zijn, dat is tot daar aan toe. Maar keiharde sex, hoort niet echt hier thuis.
Maar tot zover mijn verraad.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:36 schreef McFearless het volgende:
Onterecht, zeg ik je! Die man verdiend een standbeeld.
Ja, die is in de prullenbak gegooid, omdat remlof dacht dat het mijn kloon wasquote:Op donderdag 20 november 2008 23:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En Kopbal
En is skaff-a nou geband of niet? Hij staat niet op de lijst toch
Wies zij?quote:
Dat snap ik ook wel. Maar waarom mag het de ene keer wel en de andere keer niet. Daar gaat het mij om.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien klinkt het een beetje NSB-achtig, maar zo nu en dan vind ik het ook over de schreef gaan. Je moet wel rekening houden dat het een openbaar forum is waar alle leeftijden komen. Er is niet voor niets KPD en het keldertje, dat er nou babes worden gepost die nog netjes aangekleed zijn, dat is tot daar aan toe. Maar keiharde sex, hoort niet echt hier thuis.
Maar tot zover mijn verraad.
MÊNNUSquote:
Jamaar dat komt normaliter toch ook op die lijst te staan drolquote:Op donderdag 20 november 2008 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, die is in de prullenbak gegooid, omdat remlof dacht dat het mijn kloon was. Gebruik je hersenen eens man.
Verschil moet er zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar waarom mag het de ene keer wel en de andere keer niet. Daar gaat het mij om.
Daarbij was er op het plaatje van Sackboy niks bijzonders te zien itt een eerder gepost plaatje in datzelfde topic waarvoor geen ban is uitgedeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |