quote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
banbanbannerdiebanbanban
ALL WEEKEND LOOOHOOONGquote:
Je vergeet d_aquote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef GasTurbine het volgende:
Gevallenden:
Paaskonijn
RacerDKB
jordeeeh
afcajos
Zotheid
Sackboy
Aparte vermelding:
Lambiekje, omdat FOK! "fascistisch australisch" is.
Reetveter en Behangplakker dan?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef GasTurbine het volgende:
Gevallenden:
Paaskonijn
RacerDKB
jordeeeh
afcajos
Zotheid
Sackboy
Aparte vermelding:
Hij wist ook zo'n mooie benaming voor modjesquote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef GasTurbine het volgende:
Gevallenden:
Paaskonijn
RacerDKB
jordeeeh
afcajos
Zotheid
Sackboy
Aparte vermelding:
En Kopbalquote:Op donderdag 20 november 2008 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Reetveter en Behangplakker dan?
Gohquote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef Emimich het volgende:
Het voortbestaan van de KLB-SC wordt bedreigd.
Die stiekem King of Pop is...?quote:
mocht niet van remlofquote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Waarom is dat eigenlijk afgeschaft?
Omdat dat, heel verrassend, niet meer mocht van remlof.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heldenverering van gevallenen.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Inderdaad, moet je nagaan hoe het voor mij moet zijn om al die kritiek op de keuze om hem in kaste 1 te plaatsen moet ondergaan!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef McFearless het volgende:
Godverdomme, die Baron Pils is me toch een partijtje geniaal zeg.
quote:
wtf is datquote:
Misschien klinkt het een beetje NSB-achtig, maar zo nu en dan vind ik het ook over de schreef gaan. Je moet wel rekening houden dat het een openbaar forum is waar alle leeftijden komen. Er is niet voor niets KPD en het keldertje, dat er nou babes worden gepost die nog netjes aangekleed zijn, dat is tot daar aan toe. Maar keiharde sex, hoort niet echt hier thuis.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, je draait zelf een beetje door.
Zie deel 1: Plaatjesjosti's SC
Dan is het een beetje vreemd om te zien wat daar nog wel mag en wat er nu allemaal ineens niet meer mag, tot het verneuken van de topicnummering aan toe. Als de policy niet veranderd is, waarom mocht het toen wel en nu niet? Waarom post zelfs Yvonne in dat topic en word er niks van gezegd en is nu een plaatje waarop niks te zien is nu al een probleem?
Jullie moeten eens niet zo inconsequent modden en bannen.
Maar zoals gewoonlijk zal je hier ook wel weer niet op reageren omdat ik gewoon gelijk heb en je geen weerwoord hebt. Magertjes. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |