release date staat voor Nederland op 9 juli 2009 en voor België op 22 juli 2009quote:Op donderdag 20 november 2008 22:51 schreef marcel-o het volgende:
volgens mij is t al meer dan een jaar "bekend" dat die film komt, tot nu toe is er geen datum bekend, ook deze triler geeft niks van n datum. er staat dat je google moet gebruiken om te zoeken naar 2012.
dit geeft 242 miljoen hits(incl dit topic) . ben je nog wel ff mee bezig![]()
ben benieuwd of die film er komt. en vooral wanneer...
Netwerk klopt het ook weer lekker op trouwens. Dat er wel 140.000 video's zijn die laten zien wat ons in 2012 te wachten staat (zoekopdracht 2012), terwijl 1 van de filmpjes die je in het lijstje zoekresultaten ziet staan "2012 debunked" isquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:04 schreef littledrummergirl het volgende:
was gisteren ook een netwerkuitzending over 2012 mensen... te bizar voor woorden.. ze nemen die youtube-animaties gewoon voor waar aan.
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:28 schreef Boswachtertje het volgende:
Als ik dan een film zou willen zien, dan zou het deze zijn
Nietes!quote:Op maandag 1 december 2008 21:31 schreef samjustme het volgende:
Eind van de wereld volgens Nostradamus
Ben bang dat het iig van mijn kant uit bij trailers blijft..quote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef Prutzenberg het volgende:
Ziet er veelbelovend uit.
Al een donatie gedaan? Anders blijven we trailers kijken...
Heb je absoluut gelijk in. Ik probeer dan ook 2012 op een ander niveau te begrijpen dan het idee van het einde van de wereld.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:12 schreef Salvad0R het volgende:
Als iedereen zich bezighoudt met nonsens als het eind van de wereld etc... hebben ze rond 2012 wel een globale politiestaat gefixt ja.
WAKE THE FUCK UP PEOPLE .
How about a magic trick?quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
Kom op, als dit zoveel duizendjaar ook gebeurd is dan MOET er bewijs zijn. Complete onzin, netzoals die aliens
Hoezo ? Er gebeuren zoveel dingen in 2012, waarom zou je hierbij "Hmmmmquote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef MouzurX het volgende:
Het feit dat in juni 2012 alle troepen uit irak moeten zijn is toch ook iets waarvan je denkt hmmmm
Jup, 'hmmmm, beetje laat'quote:Op donderdag 4 december 2008 16:01 schreef MouzurX het volgende:
Het feit dat in juni 2012 alle troepen uit irak moeten zijn is toch ook iets waarvan je denkt hmmmm
Christianity36 Niemand weet wanneer die dag en dat moment zullen aanbreken, ook de hemelse engelen en de Zoon niet, alleen de Vader weet het.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:28 schreef Boswachtertje het volgende:
Hopi Predict a 25yr period of purification followed by End of Fourth World and beginning of the Fifth.
Mayans Call it the end days or the end of time as we know it.
Maoris Say that as the veils dissolve there will be a merging of the physical & spiritual worlds.
Zulu Believe that the whole world will be turned upside down.
Hindus Kali Yuga (end time of man). The Coming of Kalki & critical mass of Enlightened Ones.
Incas Call it the Age of Meeting Ourselves Again.
Aztec Call this the Time of the Sixth Sun. A time of transformation. Creation of new race.
Dogon Say that the spaceship of the visitors, the Nommo, will return in the form of a blue star
Pueblo Acknowledge it'll be the emergence into the Fifth World
Cherokee Their ancient calendar ends exactly at 2012 as does the Mayan calendar.
Tibetan Kalachakra teachings are prophesies left by Buddha predicting Coming of the Golden Age.
Egypt According to the Great Pyramid (stone calendar), present time cycle ends in year 2012 AD)
Juni 2012, Amerikaanse troepen trekken zich terug uit irak, Juli 2012 islamitische milities nemen de macht over in Irak, -> destabilisatie van midden oosten -> iets anders gaat enorm mis, ze vallen israel aan ofzo -> grote oorlog.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Hoezo ? Er gebeuren zoveel dingen in 2012, waarom zou je hierbij "Hmmmm" denken in relatie tot 2012 ?
Denk je ook niet dat de Amerikanen dan linea recta voor de poorten van Bagdad landen? Het zou nonsens zijn om het dan zo te laten.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Juli 2012 islamitische milities nemen de macht over in Irak,
Ja, en er zijn franse verkiezingen, de superbowl wordt gespeeld, er zijn paralympics, en het kyoto verdrag loopt af.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Juni 2012, Amerikaanse troepen trekken zich terug uit irak, Juli 2012 islamitische milities nemen de macht over in Irak, -> destabilisatie van midden oosten -> iets anders gaat enorm mis, ze vallen israel aan ofzo -> grote oorlog.
Om maar een mogelijkheid te noemen.
Precies... dan MOET er toch wel wat fout gaan?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:58 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ja, en er zijn franse verkiezingen, de superbowl wordt gespeeld, er zijn paralympics, en het kyoto verdrag loopt af.
Om maar een paar dingen te noemen van de duizenden die er gepland staan voor 2012
Kijk voor de grap even welke belangrijke events er gebeur(d)en in 2007, 2008, 2009, 2010 en 2011quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Precies... dan MOET er toch wel wat fout gaan?
Statistisch gezien is het onvermijdelijk
Ja duhhquote:Op vrijdag 5 december 2008 01:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Kijk voor de grap even welke belangrijke events er gebeur(d)en in 2007, 2008, 2009, 2010 en 2011
In 2038 kun je net zo makkelijk zeggen "Ja, het begon allemaal in 2007 !" als in 2012
Mja.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja duhhZit ook maar wat te sollen, maarja het zou best kunnen dat die terugtrekking uit irak iets teweeg brengt
De wereld hoeft niet te vergaan maar een oorlogje in het midden oosten misschien wel
![]()
Wat houdt je tegen? Genoeg apotheken..quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:08 schreef Menelikboy het volgende:
:S
2012 gaat hard worden, 2009 al bijna jongens hou je schrap we zien christus binnekort op de wolken samen met zijn engelen eindelijk naar de hemel. Ben de aarde echt zat
Wat heb je eraan als de wereld toch vergaat..quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Genoeg apotheken..
Beetje egoïstische bewering. Andere mensen, zoals ik, willen nog graag dingen van de wereld zien en bekijken. Reizen en meemaken.
Vergaat de wereld? Bron?quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:19 schreef Menelikboy het volgende:
[..]
Wat heb je eraan als de wereld toch vergaat..
Zie dit topicquote:
Je noemt dat bewijs? Willkeurige stellingen?quote:
Verbeter de wereld, kop een trein.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:10 schreef GasTurbine het volgende:
Wat houdt je tegen? Genoeg apotheken..
Ik wou het zeggen, maar dan hebben al die mensen in de trein weer vertraging en heeft zoeen machinist een trauma.quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:55 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ik wou het zeggen, maar dan hebben al die mensen in de trein weer vertraging en heeft zoeen machinist een trauma.
En hoe weet jij dat? Hier is het ook best leuk voor aardig wat mensen, kan nog veel (heel, heel veel) beter natuurlijk maar dat terzijde. Concentreer je eens op de fijne momenten tijdens je aanwezigheid hier in plaats van enkel de slechte, misschien heb je het hier dan ook een keer naar je zin.quote:
hahah ja dat zowiesoquote:Op zondag 7 december 2008 14:08 schreef jogy het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat? Hier is het ook best leuk voor aardig wat mensen, kan nog veel (heel, heel veel) beter natuurlijk maar dat terzijde. Concentreer je eens op de fijne momenten tijdens je aanwezigheid hier in plaats van enkel de slechte, misschien heb je het hier dan ook een keer naar je zin.
Hoezo ?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:14 schreef samjustme het volgende:
Hopelijk wordt het geen 2e The Day After Tomorrow
jeweetzelluf !quote:Op maandag 8 december 2008 10:15 schreef Michielos het volgende:
ouwe, ik schijt in mn broek voor 2012!! dat wordt kapot ziek vriend..
Kutfilm?quote:
Niet alleen de maya's hebben het voorspeldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Benny_Lava het volgende:
Lijkt mij wel vet als dat zou gebeuren, met zo'n aircraft carrier over het witte huis grinden, vet toch!
Zelf geloof ik er toch geen zak van. Ja de kalender loopt af. Who cares mijne ook elk jaar.
Alhoewel, Noord Korea die dreigt met een kernoorlog, oorlog in het middenoosten, opwarming van de aarde... hmmm.![]()
heb je het over de film? Want in het echt we weten niet wat gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:17 schreef muay-toy het volgende:
Waarom stort de wereld eigenlijk in, wat gebeurt er dat alles instort? Waar zijn de reptilians in dit verhaal?
zoveel vragen
een betere versie van "Apocalyps" die laatst op tv was maar dan met n beter verhaal en CGIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeftBodybuilding #1
Hardlopen #2
Toch niet toevallig om 21:30 op Schouwburgplein ?quote:
Dat had ik nou niet gedachtquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef samjustme het volgende:
Mooi gemaakt, soms over de top en soms voelt het te langdradig aan. Wel vermakkelijk, verhaal is helaas flinterdun.
Wat denk je nou zelfquote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus weer een standaard rampenfilm. Ze hadden wel iets moois met het onderwerp kunnen doen
idd helaas deden ze dat nietquote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus weer een standaard rampenfilm. Ze hadden wel iets moois met het onderwerp kunnen doen
Dat soort films moet je juist in de bios zien, maar ja ik ga sowieso heel vaak naar de bios minstens 1 keer per maand.quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef FP128 het volgende:
En daarom wacht ik gewoon tot hij voor download(dvd kwaliteit)
beschikbaar komt want ik had al zo vermoeden na die andere
gehypte film, Cloverfield,dat deze 2012 weleens van hetzelfde
laken een pak zou worden. Ja dus.
Dat was anders al meer dan een jaar bekend hoor. Dat het een rampenfilm zou worden. Maar "standaard" wil ik 'm niet noemen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef FP128 het volgende:
En daarom wacht ik gewoon tot hij voor download(dvd kwaliteit)
beschikbaar komt want ik had al zo vermoeden na die andere
gehypte film, Cloverfield,dat deze 2012 weleens van hetzelfde
laken een pak zou worden. Ja dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef Kerol het volgende:
Uitstekende filmVooral de special effects waren zo geweldig.
Agreed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef Qebbel het volgende:
Ik vond dit het leukst:Ja echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de film super spannend, wou echt elke seconden weten wat er de seconden erna gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens hetzij wetenschappelijk onderbouwd, of minimaal een van de bekende 2012 doemscenario's?
Kan me niet herinneren het in een van de topics in TRU gezien te hebben.... Mja, ik zie ook niet alles....Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarnaastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef Buschetta het volgende:
vond de special effects wel supergaaf. Alleen het verhaal bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarnaastDat is denk ik gebaseerd op het werk / de theorie van o.a. Patrick Geryl. Die wil daar zelfs een soort survival complex bouwen in de bergen. Althans, in zijn bewering zit je daar het veiligste. Niet dat de rest onder water verdwijnt, dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Nee toch?? Zeker in NL kan ik me dit nog niet voorstellen terwijl ie nog in de bios draait.quote:Op maandag 28 december 2009 17:09 schreef FP128 het volgende:
kleine update:
2010 is nu al op blue-ray uit dus je kan je lol op als je thuis een cinema-set hebt met een blue-ray speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |