wat dacht je van schorsen en ergens stallen op priveterreinquote:Op donderdag 20 november 2008 22:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ja, dit kan... alleen moet je hem dan op iemand anders naam verzekeren!
Hoeft niet, mits dat je hem schorst.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ja, dit kan... alleen moet je hem dan op iemand anders naam verzekeren!
Ja heb je gelijk in, moet ie wel de beschikking hebben over een priveterrein.. De boetes zijn namelijk niet malsquote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat dacht je van schorsen en ergens stallen op priveterrein
Als je een auto schorst, dan mag die ook in je tuin cq garage staan, mag gewoon niet op de openbare weg...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, moet ie wel de beschikking hebben over een priveterrein.. De boetes zijn namelijk niet mals
Nee voor een stuk taart..quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik snap het niet, is gebakje een ander woord voor auto?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik snap het niet, is gebakje een ander woord voor auto?
Is dat zo? Echt nog NOOIT van gehoord.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nee, een ander woord voor een aftrap auto
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee ik gebruik dat woord ook voor aftrapauto's.
Maar jij bent een vrouwquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Echt nog NOOIT van gehoord.
of neem je me in de maling?
ik zet hem gwn op het naam v.d. bedrijf dan als ze moeilijk doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Als ze er echt moeilijk om gaan doen, neem gewoon een vriend mee en schrijf hem op zijn rijbewijs. Het is toch een aftrapwagen dus kan me niet voorstellen dat ze daar heel moeilijk over gaan doen, mits je nogal zelfverzekerd overkomt.
gewoon blijven scooteren jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nee, een ander woord voor een aftrap auto
Ik heb maar 1 scooter gehad, en zelfs daar ben ik na een tijdje uitgekekenquote:
En jij een turk, een aangezien ik liever met een vrouw in bed lig dan met een turk...quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:49 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
En jij een turk, een aangezien ik liever met een vrouw in bed lig dan met een turk...
had iemand er omgevraagd danne??quote:Op zondag 23 november 2008 15:14 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ik zal toch zelf wel weten waarmee ik liever in bed lig!
![]()
Je moet em toch van koper naar je priveterrein rijden. Neem niet aan dat TS dat ding met een autotaxi gaat ophalen...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat dacht je van schorsen en ergens stallen op priveterrein
quote:Op zondag 23 november 2008 19:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Je moet em toch van koper naar je priveterrein rijden. Neem niet aan dat TS dat ding met een autotaxi gaat ophalen...
En hoe denk je die auto 40 km verderop te krijgen zonder verzekering?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef vannelle het volgende:
Volgens mij moet je als je'm op naam zet met een paspoort ook nog een recent uitreksel van de GBA meenemen.
Na enig googelen weet ik het trouwens zeker:
KLIK
Turqie gaat natuurlijk gewoon zonder verzekering rijdenquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:59 schreef vannelle het volgende:
Zucht...........lees dan gewoon het hele topic nog es....![]()
[..]
En hoe denk je die auto 40 km verderop te krijgen zonder verzekering?
De term "autotaxi" is al gebruikt in dit topic....
Duhh.. dat spreekt toch voor zichquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:02 schreef Repeat het volgende:
[..]
Turqie gaat natuurlijk gewoon zonder verzekering rijden
Turquaz die een Volvo kooptquote:Op dinsdag 30 december 2008 22:26 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik wil nu een Volvotje kopen voor een heeeeeeel erg aantrekkelijk prijsje..
Nu heb ik Fok ff onderste boven gehaald, en kwam deze topic tegen, gaat ook nog eens over dezelfde autotjeVolvo 440..
![]()
Auto aanschaffen zonder rijbewijs?
Is dit nogsteeds mogelijk..? Ik ga er dus heen, laat mijn ID zien, en de papieren, en ik krijg hem op mijn naam?
Verzekeren e.d. is niet nodig aangezien hij 40km terug op de garage terein wordt gestald, en daar dan op de naam van het bedrijf word gezet![]()
Thanks alvast!
Groeten,
TurQie52
Dat mag ook niet, fyiquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Duhh.. dat spreekt toch voor zich![]()
Maar nee, ik laat hem slepen, aangezien hij wel start, maar verlichting mist
er mogen zoveel dingen nietquote:
Die krijg je alleen mee als je een geldig rbw kan tonen.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Morgen maar eens een GBA ophalen van gemeentehuis
Als bestuurder van een auto die gesleept wordt, moet je ook een geldig rijbewijs hebben. En de auto moet verzekerd zijn. De boete voor het niet verzekerd rijden is een peuleschil vergeleken bij de schade die op je verhaald wordt als je een ongeval veroorzaakt.quote:Op woensdag 31 december 2008 00:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
er mogen zoveel dingen niet![]()
Morgen maar eens een GBA ophalen van gemeentehuis
Ik hoop dat hij daarbij geen onschuldigen lichamelijk letsel bezorgd.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:37 schreef vannelle het volgende:
Daarom moet hij het ook maar lekker zelf uitzoeken.
Hoe ik er over denk is iig bij hem bekend, ik ga niet in herhaling vallen tegen hem.
Het is tijd dat hij zijn billen brandt om vervolgens op de blaren te zitten.
Dat hoop ik natuurlijk ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 01:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij daarbij geen onschuldigen lichamelijk letsel bezorgd.
Inderdaad.quote:
Wie noem jij hier een asociale kankerhufter..?? Anaalridderquote:Op woensdag 31 december 2008 03:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Als jij met je onverzekerde flikker tegen mijn bus aanzit, mag ik je ook niet met één van de vele zware voorwerpen die ik aan boord heb ongenadig hard voor je lijer slaan...
...en toch is dát nou net precies hetgeen er dan gebeurt.
Asociale kankerhufter.
vorige maand nog een auto overgenomen van iemand.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef vannelle het volgende:
Volgens mij moet je als je'm op naam zet met een paspoort ook nog een recent uitreksel van de GBA meenemen.
Na enig googelen weet ik het trouwens zeker:
KLIK
Ik heb dat ook niet bedacht.....quote:Op woensdag 31 december 2008 14:21 schreef RSie het volgende:
[..]
vindt het een vreemd verhaal dat wanneer je je met Paspoort legitimeert je je ook nog eens zou moeten legitimeren met een uittreksel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |