wat dacht je van schorsen en ergens stallen op priveterreinquote:Op donderdag 20 november 2008 22:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ja, dit kan... alleen moet je hem dan op iemand anders naam verzekeren!
Hoeft niet, mits dat je hem schorst.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:15 schreef spanishgirl het volgende:
Ja, dit kan... alleen moet je hem dan op iemand anders naam verzekeren!
Ja heb je gelijk in, moet ie wel de beschikking hebben over een priveterrein.. De boetes zijn namelijk niet malsquote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat dacht je van schorsen en ergens stallen op priveterrein
Als je een auto schorst, dan mag die ook in je tuin cq garage staan, mag gewoon niet op de openbare weg...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, moet ie wel de beschikking hebben over een priveterrein.. De boetes zijn namelijk niet mals
Nee voor een stuk taart..quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik snap het niet, is gebakje een ander woord voor auto?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:06 schreef Karina het volgende:
Ik snap het niet, is gebakje een ander woord voor auto?
Is dat zo? Echt nog NOOIT van gehoord.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nee, een ander woord voor een aftrap auto
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee ik gebruik dat woord ook voor aftrapauto's.
Maar jij bent een vrouwquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Echt nog NOOIT van gehoord.
of neem je me in de maling?
ik zet hem gwn op het naam v.d. bedrijf dan als ze moeilijk doenquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:06 schreef massachusetts_avenue het volgende:
Als ze er echt moeilijk om gaan doen, neem gewoon een vriend mee en schrijf hem op zijn rijbewijs. Het is toch een aftrapwagen dus kan me niet voorstellen dat ze daar heel moeilijk over gaan doen, mits je nogal zelfverzekerd overkomt.
gewoon blijven scooteren jijquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:13 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Nee, een ander woord voor een aftrap auto
Ik heb maar 1 scooter gehad, en zelfs daar ben ik na een tijdje uitgekekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |