Kom online!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je je showde die filmpjes, ik was direct van slag![]()
En en en jij vond mijn filmpje helemaaaaal niks
quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:27 schreef zeemonster het volgende:
[centraal] tram topic
Hier staat het.
quote:Op zondag 23 november 2008 09:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ga lekker de stad in ofzo.
http://www.3gz.com/nb3/archives/84-Spooktram-in-Den-Haag.htmlquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Kent iemand het verhaal achter deze foto? Is al een oude foto maar misschien herinnert iemand zich wat
En je hebt een snor...quote:Op zondag 23 november 2008 17:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
Sneeuw op het strand is leuk!!!
En zo zie je eruit na een strandwandeling..
[ afbeelding ]
Mijn donkerbruine jas is wit
Maar het is knettermooiiiiiiii![]()
![]()
![]()
![]()
Passage/spuistraat?quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef devuser_250 het volgende:
Een vraag,
Ik ben al eeuwen (dan spreek ik van een paar decennia's) niet meer in Den Haag geweest en er was vroeger een bioscoop, namelijk het Passage Theater in de Spuistraat.
Weet iemand of het nog een bioscoop is? Of kan iemand mij meer informatie geven over hoe het er vroeger was (eigenaars of zo)?
Passage theater Den Haag
Volgens mij is dat nu een hotel. Ik google ff...quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef devuser_250 het volgende:
Een vraag,
Ik ben al eeuwen (dan spreek ik van een paar decennia's) niet meer in Den Haag geweest en er was vroeger een bioscoop, namelijk het Passage Theater in de Spuistraat.
Weet iemand of het nog een bioscoop is? Of kan iemand mij meer informatie geven over hoe het er vroeger was (eigenaars of zo)?
Passage theater Den Haag
quote:Achter de monumentale gevel van de oude bioscoop, het voormalige Haagse Passage Theater, schuilt het ultramodern Novotel met 106 kamers, 10 vergaderzalen, een bar en een restaurant.
Boos met een sneeuwsnor!quote:
spoel jij ook je wc door met een klein emmertje water?quote:Op zondag 23 november 2008 20:04 schreef Elegy het volgende:
Primeur! Ik heb mijn verwarming aangezet vandaag!
met 10,5 graden wordt het richten met de muis wat minder nauwkeurig namelijkNu is het een steady 15,5 graden.
Nee, ik ga op mijn werk naar de wc. Of ik loop even naar de Haagse Hogeschoolquote:Op zondag 23 november 2008 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
spoel jij ook je wc door met een klein emmertje water?
moet jij geen top gear kijken danquote:Op zondag 23 november 2008 22:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Yepz, Alleen digitaal deed het nog. Drie tv's in huis en dan nog ruzie maken met mn broertje omdat hij Peter R. wilde zien en ik Moonlight
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |