quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach zeur niet, ik kom net terug van de tandarts,....ga maar niet meer terug naar het werk want ik kan toch niet praten
Op zich heb je gelijk, zij het niet dat mijn werk voornamelijk bestaat uit telefoneren en dicteren , en dat gaat me toch moeilijk met zo'n verdoofde mondquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
je mankeert toch niets aan je handen
Ik heb morgen heel de dag vrij en mijnheer gaat ook weg dus ik ben al krampachtig iedereen die ik ken an het bellen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:35 schreef RATMEN het volgende:
! Een avond vrij ... ehm ... ik weet niet wat ik moet doen
.
Hier is geen tv ennn alle films op de server zijn tijdelijk niet voor mij toegankelijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou met dit weer....ik zeg kruip lekker onder de wol met een flinke zooi dvd's en comfort food
Dat klinkt wel enorm nerderigquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hier is geen tv ennn alle films op de server zijn tijdelijk niet voor mij toegankelijk.
Zonde dat er geen plek meer was, anders had je voor me mogen werken morgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:50 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb morgen heel de dag vrij en mijnheer gaat ook weg dus ik ben al krampachtig iedereen die ik ken an het bellen.
Tot nog toe zonder concreet resultaat![]()
![]()
ik wil een pietenpakquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Zonde dat er geen plek meer was, anders had je voor me mogen werken morgen.
Ik heb een hele mooie speciale eigenquote:
* melanie_the_miss is jaloersquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb een hele mooie speciale eigen.
Doe maar rokjequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:00 schreef zeemonster het volgende:
Ik weet niet wat ik aanmoet !!! Ik ga zo weg maar twijfel tussen een jurkje , rok of gewoon simpel een spijkerbroek. Wat is het leven van een vrouw toch moeilijk!!
Damnquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:08 schreef zeemonster het volgende:
Zo ongeveer:
[ afbeelding ]
??
Het wordt lekker mijn spijkerbroek![]()
Nou, kom maar in mijn zak danquote:
ja sorry dat ging effe mis vanmiddag. Kut internetquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:29 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ook_gek wil niet met me stappen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet mijn smaak niet eensquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja sorry dat ging effe mis vanmiddag. Kut internet
Maar nee ik ga niet met je stappen nee![]()
Onze smaak is net even iets verschillend
je je showde die filmpjes, ik was direct van slagquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Je weet mijn smaak niet eens
Of hou jij van hakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |