quote:At last...The first ever Cheesecake Company in The Netherlands!
Specializing in homemade Cheesecakes, baked goods and a variety of "Real American" import products.
HERE IS A TASTE OF SOME OF THE FLAVORS AVAILABLE:
Classic "Philly Style"Cheesecake
Pumpkin
Poached Pear
Lemmon Curd
Blueberry
White Chocolate-Raspberry
Milk Chocolate-Coconut
Snickers
Mars
Twix
After Eight
Rum Raisin
Bailey's Irish Cream
And many more !
Tijd vliegt, herinneringen blijvenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeie twee jaar alweer! Wat vliegt de tijd, hè?.
Hartstikke goed, ik ben een blij meisje tegenwoordig. Alles met jou ook in orde, hoop ik?
Hmm, dat vriendje van toen is voltooid verleden tijd. Hij bleek al die tijd een ander te hebben waar 'ie nu mee is getrouwd en ik weet niet of ik je heb verteld hoe 'ie mij de huid heeft vol staan schelden, na 'ons'?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tijd vliegt, herinneringen blijven.
Fijn om te horen, nog steeds samen met ik-weet-wel-wie? Hier alles helemaal top! Theater gaat als een dolle, nieuwe baan en een hele lieve mooie vriendin.
Klinkt helemaal goed en ja er staat me iets bij van die scheldpartijquote:Op donderdag 27 november 2008 08:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hmm, dat vriendje van toen is voltooid verleden tijd. Hij bleek al die tijd een ander te hebben waar 'ie nu mee is getrouwd en ik weet niet of ik je heb verteld hoe 'ie mij de huid heeft vol staan schelden, na 'ons'?. Ik heb een ander leren kennen (weer op Fok!
) waar ik ondertussen anderhalf jaar mee samen ben en een half jaar mee samenwoon. 't Gaat geweldig en ik ga nog elke dag meer van 'm houden al denk ik steeds dat het nu echt niet meer kan worden.
.
Leuk dat je nog zo met theater bezig bent! Ik wacht op je eerste verschijning in De Wereld Draait Door of zo.. En een vriendinnetje, leuk zeg.
.
Morgen mag ik voor de adjunct-directeur van het HI verschijnen om te kijken of ze me leuk genoeg vinden om er stage te komen lopen, duim je voor me?.
Kwam je nog kijken trouwens???quote:Op donderdag 27 november 2008 07:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik heb het maar druk in den haag
Ja gaat goedquote:Op donderdag 27 november 2008 09:57 schreef becky27 het volgende:
[..]
hoest met je zwangere vriendin? las iets op OUD maar weet niet meer waar.....
Beefcake, BEEFCAKE!!!!11quote:
Bij esprit? Daar vind ik ze altijd wel fijn zitten of spijkerbroeken van il dolce .quote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef becky27 het volgende:
ik heb even een vraag, waar koop je DE spijkerbroek in Den Haag, ik moet een nieuwe en weet niet wat de beste winkel is, mijn budget is tot 100 a 120 euro
Ik zou wel willen maar morgen schoolwerk, vrijdag stage tot laat en zaterdag verjaardag in Rotterdam.quote:
ben niet zo'n fan van esprit eigenlijk. Zit een beetje te dubben, wel of niet nu een broek kopen, over een maandje is het overal uitverkoop en kan ik voor dat geld wat meer kopen.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:21 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Bij esprit? Daar vind ik ze altijd wel fijn zitten of spijkerbroeken van il dolce .
De laatste haal ik vaak bij Zio of marnita op het loosduinse Hoofdplein.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:43 schreef becky27 het volgende:
[..]
ben niet zo'n fan van esprit eigenlijk. Zit een beetje te dubben, wel of niet nu een broek kopen, over een maandje is het overal uitverkoop en kan ik voor dat geld wat meer kopen.
Vrouwen, you gotta love 'em...quote:Op donderdag 27 november 2008 21:43 schreef becky27 het volgende:
ben niet zo'n fan van esprit eigenlijk. Zit een beetje te dubben, wel of niet nu een broek kopen, over een maandje is het overal uitverkoop en kan ik voor dat geld wat meer kopen.
nou ik vind 120 euro voor een spijkerbroek niet niks hoor, daar moet ik eerst een vergelijkend waren onderzoek voor doen. En dan koop ik er liever 2 voor hetzelfde geld.quote:
Eens, het is prachtig om te zien hoe je van het ene moment direct een broek nodig hebt en dat twee posts verder ook een maandje later nog kan omdat je er dan misschien twee in de uitverkoop kan halen voor hetzelfde geld.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef becky27 het volgende:
nou ik vind 120 euro voor een spijkerbroek niet niks hoor, daar moet ik eerst een vergelijkend waren onderzoek voor doen. En dan koop ik er liever 2 voor hetzelfde geld.
Kort samengevat: Vrouwen, you gotta love 'em!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef becky27 het volgende:
nou jaaaaa zeg, niet direct hoor.
vroeg waar ik veel keus heb, en daar ben ik achter, namelijk bij de bijenkorf....
quote:Op donderdag 27 november 2008 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kort samengevat: Vrouwen, you gotta love 'em!![]()
Dus bij deze: Becky!
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik zou wel willen maar morgen schoolwerk, vrijdag stage tot laat en zaterdag verjaardag in Rotterdam.
Ik heb het nu zo druk
Sorry
Ontzettende inkoper ... beroepsdeformatie, dat is het!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef becky27 het volgende:
[..]
nou ik vind 120 euro voor een spijkerbroek niet niks hoor, daar moet ik eerst een vergelijkend waren onderzoek voor doen. En dan koop ik er liever 2 voor hetzelfde geld.
Is becky een inkoper? Ze komt niet zuur en chagrijnig over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:46 schreef RATMEN het volgende:
Ontzettende inkoper ... beroepsdeformatie, dat is het!
Blijkbaar doe je nog minder aan kleding opruimen dan aan kleding kopen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:16 schreef Elegy het volgende:
Het vreemde is, dat ik wel drie kledingkasten vol hebEn ook aardig wat schoeisel
Ik ben nogal zuinig op mijn spullen (leen ook niet graag dingen uit) en omdat ik geen "modieuze/hippe/trendy" kleding koop (en daar ook niks om geef) kan ik mijn kleding jaren dragen. Zo heb ik tshirts van tien jaar oud die er nog uitzien als nieuw.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je nog minder aan kleding opruimen dan aan kleding kopen...
Niet helemaal. Enne dat valt mee hoor met die inkopers. De oude inkopers, die zijn zuur, maar de nieuwe generatie is best hipquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is becky een inkoper? Ze komt niet zuur en chagrijnig over.Ik ben een hoop inkopers tegen gekomen in mijn leven en het is toch een apart slag mensen zeg maar...
Nou, ik ben zo her en der wel wat inkopers van onze leeftijd tegen gekomen en die deden niet onder voor de oudere generatie. Nou zal het ook wel schelen dat ik voor hen de ultieme belichaming was van alle kwaad. Een externe die buiten een mantelovereenkomst om wordt ingehuurd...quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:58 schreef RATMEN het volgende:
Niet helemaal. Enne dat valt mee hoor met die inkopers. De oude inkopers, die zijn zuur, maar de nieuwe generatie is best hip.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is becky een inkoper? Ze komt niet zuur en chagrijnig over.Ik ben een hoop inkopers tegen gekomen in mijn leven en het is toch een apart slag mensen zeg maar...
we zijjn harstikke hip!quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Niet helemaal. Enne dat valt mee hoor met die inkopers. De oude inkopers, die zijn zuur, maar de nieuwe generatie is best hip.
ik werk ook op een inkoopafdeling, maar deel die ervaring totaal niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, ik ben zo her en der wel wat inkopers van onze leeftijd tegen gekomen en die deden niet onder voor de oudere generatie. Nou zal het ook wel schelen dat ik voor hen de ultieme belichaming was van alle kwaad. Een externe die buiten een mantelovereenkomst om wordt ingehuurd...
120 meevallen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:39 schreef ook_gek het volgende:
I dian rose spijkerbroeken zijn geweldig volgens veel vrouwen.
dit was de tip van de dag
En 120 vind ik wel mee vallen voor een broek
* ook_gek gaat morgen weer shoppen voor overhemden
Idd, mijn androgyne gothicfase heb ik inmiddels al lang achter me gelatenquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Of een rok/jurk(ok dat gaat in jouw geval wat lastiger!)
Ja maarjah, ik kan op mijn werk ook niet echt met camo's aankomen hehe.quote:
ook erg leuk, loop er graag in, heb meer rokjes en jurken dan broeken eigenlijk......quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Of een rok/jurk(ok dat gaat in jouw geval wat lastiger!)
Ik heb nog wel eens gewoon een zwarte legerbroek aan, kan prima met een overhemd en stropdasquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja maarjah, ik kan op mijn werk ook niet echt met camo's aankomen hehe.
Wel lekker goedkoop idd.
Eigenlijk vind ik 70 euro al te veel voor in feite een lap stop. Laat staan alles wat daarboven zit.
ik heb een dure smaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
120 meevallen?
Ik val al om iedere keer als ik 70 lap voor mijn Mustang jeans...
Ik heb andere prioriteitenquote:
Er waren op me werk 3 onafhankelijke vrouwen die t zelfde riepenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb het trouwens ontzettend koud en de verwarming staat aan.
Yeah rightquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er waren op me werk 3 onafhankelijke vrouwen die t zelfde riepen
Yesss, weekenddienst.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:58 schreef becky27 het volgende:
yesss weekend!
Ey mijn nieuwe favoriete persoon!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:28 schreef Atreidez het volgende:
Met een outlet pasje van de G-Star lijkt het alsof ik ook een dure smaak heb, maar betaal maar 45.- per broek
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef zeemonster het volgende:
MadagascarI like to move it
.
Ik ben zwak ziek en misselijk , zelfs avondeten ging er niet in dus ik verstop mij onder de wol vanavond.
Dat moeten we dus met een meet gaan uitvinden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:01 schreef Elegy het volgende:
Ik vond 1 niet echt heel speciaal. Is 2 beter?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef zeemonster het volgende:
MadagascarI like to move it
.
Ik ben zwak ziek en misselijk , zelfs avondeten ging er niet in dus ik verstop mij onder de wol vanavond.
Jammer dat ik dan geen hete chick benquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat moeten we dus met een meet gaan uitvinden.![]()
(Die was soepel, heIk kon ook_gek wel zijn!)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan geen hete chick ben
dan zat ik nu met mezelf te spelen waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt weer eens kijken hier
Wat fijn!!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:54 schreef RATMEN het volgende:
Premiere was top.
Je hebt wat gemist Mel!
Zachtjes? Ik kan nog steeds niet zitten.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:19 schreef zeemonster het volgende:
Wat is er stuk aan je auto Becky?
Vandaag Sinterklaasfeest op mijn werk gehad , was erg leuk . En ik mocht Ronnie_Bravo met de staf van Sinterklaas slaan(Ik heb heel zachtjes geslagen).
Ik zal het ze niet vertellen, anders blijf ik dat horenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:52 schreef zeemonster het volgende:
Ahh en je hebt ook niks gekregen van de Sint. Wat zijn je moeder en zus trouwens lieve mensen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |