Ja maarjah, ik kan op mijn werk ook niet echt met camo's aankomen hehe.quote:
ook erg leuk, loop er graag in, heb meer rokjes en jurken dan broeken eigenlijk......quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Of een rok/jurk(ok dat gaat in jouw geval wat lastiger!)
Ik heb nog wel eens gewoon een zwarte legerbroek aan, kan prima met een overhemd en stropdasquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja maarjah, ik kan op mijn werk ook niet echt met camo's aankomen hehe.
Wel lekker goedkoop idd.
Eigenlijk vind ik 70 euro al te veel voor in feite een lap stop. Laat staan alles wat daarboven zit.
ik heb een dure smaakquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:09 schreef McKillem het volgende:
[..]
120 meevallen?
Ik val al om iedere keer als ik 70 lap voor mijn Mustang jeans...
Ik heb andere prioriteitenquote:
Er waren op me werk 3 onafhankelijke vrouwen die t zelfde riepenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb het trouwens ontzettend koud en de verwarming staat aan.
Yeah rightquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:45 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Er waren op me werk 3 onafhankelijke vrouwen die t zelfde riepen
Yesss, weekenddienst.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:58 schreef becky27 het volgende:
yesss weekend!
Ey mijn nieuwe favoriete persoon!quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:28 schreef Atreidez het volgende:
Met een outlet pasje van de G-Star lijkt het alsof ik ook een dure smaak heb, maar betaal maar 45.- per broek
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef zeemonster het volgende:
MadagascarI like to move it
.
Ik ben zwak ziek en misselijk , zelfs avondeten ging er niet in dus ik verstop mij onder de wol vanavond.
Dat moeten we dus met een meet gaan uitvinden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:01 schreef Elegy het volgende:
Ik vond 1 niet echt heel speciaal. Is 2 beter?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:02 schreef zeemonster het volgende:
MadagascarI like to move it
.
Ik ben zwak ziek en misselijk , zelfs avondeten ging er niet in dus ik verstop mij onder de wol vanavond.
Jammer dat ik dan geen hete chick benquote:Op vrijdag 28 november 2008 21:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Dat moeten we dus met een meet gaan uitvinden.![]()
(Die was soepel, heIk kon ook_gek wel zijn!)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan geen hete chick ben
dan zat ik nu met mezelf te spelen waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 28 november 2008 21:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal komt weer eens kijken hier
Wat fijn!!!!!quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:54 schreef RATMEN het volgende:
Premiere was top.
Je hebt wat gemist Mel!
Zachtjes? Ik kan nog steeds niet zitten.....quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:19 schreef zeemonster het volgende:
Wat is er stuk aan je auto Becky?
Vandaag Sinterklaasfeest op mijn werk gehad , was erg leuk . En ik mocht Ronnie_Bravo met de staf van Sinterklaas slaan(Ik heb heel zachtjes geslagen).
Ik zal het ze niet vertellen, anders blijf ik dat horenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:52 schreef zeemonster het volgende:
Ahh en je hebt ook niks gekregen van de Sint. Wat zijn je moeder en zus trouwens lieve mensen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |