geen ervaring: is mijn interpretatie!! ik heb er ook helemaal geen issue van gemaakt nog, we hebben verdorie elkaar nu 2 keer gezienquote:Op donderdag 20 november 2008 21:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Van het net willen bellen als jij belt, beltegoed, geen ervaring etc
Maar goed zoals ik al zei waarschijnlijk ligt het aan mij
In ieder geval veel plezier maandag
Ik praat nu de posters in het SYTYCD-topic in SHO naquote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
Niveau om te janken? Ik mag mezelf in deze wel een expert noemen en dit is echt top notch.
Ik wist niet eens dat er zoveel talent in Nederland was.
Als je morgen nog zo snuft, dan laat ik wel wat spinazie bij je bezorgen!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
Niveau om te janken? Ik mag mezelf in deze wel een expert noemen en dit is echt top notch.
*sniff*
Als ik nu nog spinazie had, dan had ik iets heel stoers geroepen..maar die is op. Dus geen WOWOWOWOWOW
Vond deze tot nu toe het minst en de kleding vind ik lelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 21:27 schreef SHE het volgende:
Al was deze dans een beetje slecht een sleezy afgewerkt
dat zou heel goed kunnen. ik ben erg goed in smoesjes verzinnen. volgens mn moederquote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef Miss_S het volgende:
Kwak je hoeft je toch ook helemaal niet te verdedigen, misschien dat ik nu weet wat ik in je posts zie de smoesjes die ik noemde zijn waarschijnlijk ookal jou vorm van verdedigen
Maar goed genoeg er nu over
Ik ken de reeks in US niet, maar voor Nederlandse begrippen is dit van ongekend niveau.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:26 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik praat nu de posters in het SYTYCD-topic in SHO na![]()
Die vinden dit beschamend t.o.v. Canada/VS.
Ben er zelf altijd wel van onder de indruk.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:30 schreef Aventura het volgende:
Ik heb de spuiten weer herontdekt. Zeker 5 jaar niet gegeten. Vanavond spuiten paar minuten gekookt, afgegoten en geroerbakt samen met aardappeltjes in schil en Zweedse gehaktballen
Foto's plaatsen van je ingerichte nieuwe huis in je Klustopic!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:29 schreef kwakveense het volgende:
ik heb nog steeds niks nuttigs gedaan...en ik ben zo moe!
ik dacht serieus eerst even dat je hier liep te vertellen over een heropgelaaide drugsverslaving.... gelukkig combineert dat wat slecht met zweedse gehaktballen..quote:
Ik heb de spuiten weer herontdekt.
Vroeger was het echt mijn favoriete groentequote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat verse spinazie een stuk lekkerder is dan diepvriesspul. Al is het nog steeds niet mijn favoriete groente.
Wel die van mijquote:Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Ewelina het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat verse spinazie een stuk lekkerder is dan diepvriesspul. Al is het nog steeds niet mijn favoriete groente.
dan moet er toch eerst opgeruimd en gestofzuigd worden. en dan mn batterijen opgeladenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Laureline het volgende:
[..]
Foto's plaatsen van je ingerichte nieuwe huis in je Klustopic!
Prakkenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vroeger was het echt mijn favoriete groente. Spinazie met gekookte aardappelen (geprakt! En dan de spinazie erdoor) en een gekookt ei. Binnen 2 min mn bord leeg. Dat waren nog eens tijden
.
Een 35-jarige intelligente vrouw uit Groningen, ga je nog mailen?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Dat duurt nog wel even heur(20:50 ofzo).
Ik ga ook kijken.
voor mij is dat spinazie, prakken door aardappel en dan een plens jus. Zonder vleesquote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vroeger was het echt mijn favoriete groente. Spinazie met gekookte aardappelen (geprakt! En dan de spinazie erdoor) en een gekookt ei. Binnen 2 min mn bord leeg. Dat waren nog eens tijden
.
Weet wat je zegt!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef SHE het volgende:
lelijk voetenwerk van die anoeska.
handen ook lelijk
als die niet exit is dan vreet ik mijn 10 jaar oude spitzen op![]()
Prakkenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Prakken![]()
![]()
![]()
Mijn vriend is niet opgevoed met A/V/G en prakken. Die snijdt zijn gekookte piepers, gehaktbal en groenten apart aan stukjes en eet dat dan ook apart op. Maar dat hóórt niet!
Je hoort alles door elkaar te prakken met evt. wat jus en het dan zo naar binnen te schuiven.
Met mezelf. Ik heb een lekker zacht velletje nuquote:Op donderdag 20 november 2008 21:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met wie zit je nu weer te knuffelen?.
Dus het was idd een lesbo?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Een 35-jarige intelligente vrouw uit Groningen, ga je nog mailen?
Oh, dat is zo irritant. Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klieren in college. Kom dan niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:35 schreef Miss_S het volgende:
Over foto's gesproken voor diegene die op mijn hyves kunnen kunnen zien wat ik in college heb uitgespookt
Met een vriendin steeds foto's zitten maken, lekker melingde anderen in college vonden het vast minder grappig.
Spinazie moet ook altijd met aardappel en geprakt, los eten is heul niet zo lekker. Maar geen jusquote:Op donderdag 20 november 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
voor mij is dat spinazie, prakken door aardappel en dan een plens jus. Zonder vlees![]()
dat kan ik wel 100000 keer eten.
misschien zelfs wel 100000000
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
[..]
Met mezelf. Ik heb een lekker zacht velletje nu![]()
Doe mij een mans met goede adviezenquote:Zoooo.. ik heb mamsie's advies opgevolgd en heb veel vitamientjes gegeten, heb lekker lang en warm gedouched, trachitolletje genomen en 2 ibu's erachter aan zodat ik zo lekker kan gaan slapen
Watte? Geen bitch?quote:
Ik heet dan wel geen Kwak, maar ik wilde het toch even zeggen:quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even langswippen om tegen kwak te zeggen dat ze tegen mij ook wel via MSN mag zeuren over haar promotiewerkzaamheden zonder de oplossing te willen horen.
Tja dat krijg na 8 uur collegequote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, dat is zo irritant. Ik heb er echt een hekel aan als mensen gaan klieren in college. Kom dan niet.
Leuk voor de docent ook.
Niet bij álles moet je prakken, maar wel bij spinaziequote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik eet ook stukjes vlees, stukjes aardappel en stukjes groenten apart
Door elkaar prakken, blurgh!
Vlees prak ik overigens niet, alleen de aardappels en de groenten, met jus.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik eet ook stukjes vlees, stukjes aardappel en stukjes groenten apart
Door elkaar prakken, blurgh!
Ik ken eerlijk gezegd geen vette jusquote:Op donderdag 20 november 2008 21:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Spinazie moet ook altijd met aardappel en geprakt, los eten is heul niet zo lekker. Maar geen jus. Ik lust geen jus/hou daar echt niet van. Vette plens door mn prakje, neh. Enige moment dat ik jus blief is over de rijst, wanneer er alleen groentes bij zitten.
Dan is er jus over en zet m'n moeder dat in de koelkast. En dat wordt dan hard en geel. Iewquote:Op donderdag 20 november 2008 21:42 schreef SHE het volgende:
Ik lust die hollandse jus met zo'n vetkraag ook niet *ril*
Hoi Claudia.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom even langswippen om tegen kwak te zeggen dat ze tegen mij ook wel via MSN mag zeuren over haar promotiewerkzaamheden zonder de oplossing te willen horen.
Dat blief ik ook niet. Ik maak het met een heel klein beetje bakvet, water en wat Vegeta/juspoeder en evt. wat bloem.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is er jus over en zet m'n moeder dat in de koelkast. En dat wordt dan hard en geel. Iew![]()
.
Die ontzettend mooie man, die veel te klein is, is terug naar de States. Blijkbaar moet kwalbert ook even screenen omdat die arme dansers ook in zijn pauper shows gaan dansen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook aan het kijken en net als vroeger bij flasdance en Fame ga ik altijd een beetje staan nadoen, hoewel vanavond niet, want meneer C. is in de kamer en die kijkt dan altijd wat vreemd.
Vanavond is zeker niet zo goed als vorige week en waar is Dan? (heb de 1e 5 minuten gemist wegens het koken.)
Ieeuwww! Net als boter op mn brood, dat snap ik ook niet. Gadver, vieze substantiequote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan is er jus over en zet m'n moeder dat in de koelkast. En dat wordt dan hard en geel. Iew![]()
.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook aan het kijken en net als vroeger bij flasdance en Fame ga ik altijd een beetje staan nadoen, hoewel vanavond niet, want meneer C. is in de kamer en die kijkt dan altijd wat vreemd.
Vanavond is zeker niet zo goed als vorige week en waar is Dan? (heb de 1e 5 minuten gemist wegens het koken.)
Bedoel je margarine? Ja dat kreeg ik ook op brood vroeger. Tot m'n vader hartproblemen kreeg en we met z'n allen overstapten op dieet halvarine. En dat vind ik veel lekkerder. Ik vond de margarine op de eoa manier naar zeepsop smakenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ieeuwww! Net als boter op mn brood, dat snap ik ook niet. Gadver, vieze substantieMoest ik dat vroeger verplicht onder mn hagelslag en dan schraapte ik het er altjid zoveel mogelijk weer vanaf brrr...
(ik lust alleen sinds een paar maanden wel ineens roomboter)
Meestal vinden moeders hun kinderen schattig, niet vice versa.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me, hoe schattig! Ik ga dat niet eens proberen, denk ik!
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:43 schreef conleche het volgende:
Aangezien ik ongeveer 2 x per jaar jus maak, zit die laatste optie er niet in.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef conleche het volgende:
De truc is om de juslepel zo te draaien en te laten duiken, dat je alleen de vleessappen te pakken hebt en zo weinig mogelijk vet. Beter is natuurlijk om de jus van de dag ervoor te eten, dan kan je de vetkraag eraf gooien.
Eigenlijk zijn mijn problemen te zwaar om een slanktopic mee te kapen.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen Kwak, maar ik wilde het toch even zeggen:
Wat lief van je!
Hoe gaat het met jou? Kunnen wij jou nog ergens mee helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd me nog wel aardig staande.
Morgen ga ik met mijn werk wijnproeven in Utrecht! Ik heb besloten dat ik meer verstand van wijn en kunst ga krijgen. En ik vind mezelf al zo 'fokkin' briljant'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Mn moeder maakt altijd zo jus: vlees bakken, vlees eruit en op de borden, gekookt water in de pan en klaar. Maar zelfs dat is me dus te vetquote:Op donderdag 20 november 2008 21:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ken eerlijk gezegd geen vette jusMijn moeder maakt altijd een soort tja...jus zonder vet zeg maar
En zo maak ik het ook, ik gebruik nooit boter voor jus, alleen het vocht van het vlees, veel kruiden en specerijen en dat laat ik inkoken.
Ik lust die hollandse jus met zo'n vetkraag ook niet *ril*
Nee ik was Vera Ellen filmpjes op youtube aan t kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Hey, maar kletskousen: hebben jullie mijn kattenfilmpje wel even gecheckt? Ik post dat ding niet voor Jan met de korte achternaam natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[biechtmodus]
Ik eet vrijwel nooit fruit. Ik vind het niet bijzonder lekker. En duur. En veel gedoe.
[/biechtmodus]
Jij vindt dat ik teveel kattenspam plaats; dan ga ik niet reageren op jouw filmpjequote:Op donderdag 20 november 2008 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Hey, maar kletskousen: hebben jullie mijn kattenfilmpje wel even gecheckt? Ik post dat ding niet voor Jan met de korte achternaam natuurlijk.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij vind dat ik teveel kattenspam plaats; dan ga ik niet reageren op jouw filmpje
Dat dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Fruit is héérlijk. Hou je echt niet van mandarijntjes en meloen en frambozen en banaan en peer en appel en ananas en en en?
Dat is kut!
O jawel, ik vind elk soort fruit best lekker, maar ik mis het nooit ofzo. Heb er geen behoefte aan!quote:Op donderdag 20 november 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Fruit is héérlijk. Hou je echt niet van mandarijntjes en meloen en frambozen en banaan en peer en appel en ananas en en en?
Dat is kut!
Dat klinkt al beterquote:Op donderdag 20 november 2008 21:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Nee, maar t fokschaap wel. Lekker met gebakken aardappeltjes
.
Whehe GMTA. Againquote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is echt heerlijk met een fokschaap boutje erbij!
Oh, gelukkig maarquote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
O jawel, ik vind elk soort fruit best lekker, maar ik mis het nooit ofzo. Heb er geen behoefte aan!
Iemand moet het echt voor mijn neus zetten, gesneden/geschild en al en dan smul ik er wel van. Maar ik koop het niet.
Ik heb nog ruimte overquote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe GMTA. Again.
Die vraag van Miss_S is echt sigwaardig. Helaas (of gelukkig voor haar) ben ik al aan 't campagnevoeren voor de Fok! user awards
.
SHEquote:Op donderdag 20 november 2008 21:24 schreef SHE het volgende:
*sniff*
Als ik nu nog spinazie had, dan had ik iets heel stoers geroepen..maar die is op. Dus geen WOWOWOWOWOW
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn mijn problemen te zwaar om een slanktopic mee te kapen.Haai Claudia! Ik ken je niet maar *een grote aai*!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd me nog wel aardig staande.
Jezelf staande houden is goed, maar hou ook ruimte voor hoe je je voelt en ehh doe daar ook iets mee!
(al weet ik maar al te goed hoe lastig dat is, want kop int zand en doorkachelen maar is vaak makkelijker
)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Whehe GMTA. Again.
Die vraag van Miss_S is echt sigwaardig. Helaas (of gelukkig voor haar) ben ik al aan 't campagnevoeren voor de Fok! user awards
.
Maar goed dat ik jullie aandacht er nog even op gevestigd heb hèquote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ooooooh Vik, ik lig hier helemaal in een deuk om dat filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
Hihi, en nu kwam m'n vriend om het hoekje kijken want die dacht dat ik moest huilenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Goodbye het volgende:
Ooooooh Vik, ik lig hier helemaal in een deuk om dat filmpje![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Miss_S, hij is tè leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe maar.
Dan neem ik hem over als de verkiezingen voorbij zijn.
Ja, duizendmaal excuses heurrr, i missed it, ik ben nu speciaaaaal gaan zoekenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik jullie aandacht er nog even op gevestigd heb hè.
Och...je hebt geen idee hoe gelukkig het mij zou maken als iedereen zou kijken en het zo kon waarderen als ik zelf deed.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet iedereen kijkt naar So you think you can dance heur.
Ik kan wel grappig zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 21:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sorry Miss_S, hij is tè leuk.
Done.
Ik ben te verstandig om mijn kop in het zand te steken. Ik ben zo verstandig dat ik er zelf haast onpasselijk van word. Ik zit eraan te denken om naar een psycholoog te gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat er één rondloopt die verstandiger is dan ik ben.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Haai Claudia! Ik ken je niet maar *een grote aai*!!Jezelf staande houden is goed, maar hou ook ruimte voor hoe je je voelt en ehh doe daar ook iets mee!
(al weet ik maar al te goed hoe lastig dat is, want kop int zand en doorkachelen maar is vaak makkelijker
)
[..]
Eigenlijk zijn mijn problemen te zwaar om een slanktopic mee te kapen.Ik ken je niet, ik ken je verhaal niet, maar dat beetje wat ik hier net lees klinkt best behoorlijk heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd me nog wel aardig staande.
Morgen ga ik met mijn werk wijnproeven in Utrecht! Ik heb besloten dat ik meer verstand van wijn en kunst ga krijgen. En ik vind mezelf al zo 'fokkin' briljant'.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Slaap lekker. Kussies!!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Liebe Dames, ik ga slapen en hopelijk morgen als een zonnetje wakker worden!
Tot morgen op m'n werk. Ik ben er half negen, dus ik verwacht dat jullie dan al klaar zitten![]()
Nighty night
Zeker weten? SHE kennende zou ze een heel ingewikkeld rotdansje zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe, dan ging ik je leren!
[..]
Eigenlijk zijn mijn problemen te zwaar om een slanktopic mee te kapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik houd me nog wel aardig staande.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoer! Het maakt natuurlijk ook indruk als je er even wat kenners-termen uitgooit tussen neus en lippen door als je ergens een wijntje drinktquote:Morgen ga ik met mijn werk wijnproeven in Utrecht! Ik heb besloten dat ik meer verstand van wijn en kunst ga krijgen. En ik vind mezelf al zo 'fokkin' briljant'.En voor de kunst moet je even met Conleche aanpappen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Maar wel een waardoor iedereens mond openvalt!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten? SHE kennende zou ze een heel ingewikkeld rotdansje zijn.
Daarom wil jij geen kop koffie met mij drinken. Je zou je geintimideerd voelen door mijn onverstandige natuur!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben te verstandig om mijn kop in het zand te steken. Ik ben zo verstandig dat ik er zelf haast onpasselijk van word. Ik zit eraan te denken om naar een psycholoog te gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat er één rondloopt die verstandiger is dan ik ben.![]()
Soms neem ik me voor om iets volstrekt onverstandigs te doen, zoals in bed blijven liggen en overal maling aan hebben. Maar dan sta ik toch om 6 uur weer op en ga ik met die klotebus naar de Uithof.
Om mij hoeft niemand zich zorgen te maken, maar het is natuurlijk wel heel lief.
Ik heb de wekker voor je gezet, kleintje. En in tegenstelling tot onze huislesbo heb ik er geen witmakende dingen mee gedaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Goodbye het volgende:
Liebe Dames, ik ga slapen en hopelijk morgen als een zonnetje wakker worden!
Tot morgen op m'n werk. Ik ben er half negen, dus ik verwacht dat jullie dan al klaar zitten![]()
Nighty night
Maar vast ook een heul stoer, expressief dansje which kicks ass, spinach-stylequote:Op donderdag 20 november 2008 22:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zeker weten? SHE kennende zou ze een heel ingewikkeld rotdansje zijn.
Heb je d'r wel onelegant zien strompelen op die pumps, met die zere enkel, op de meet?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar wel een waardoor iedereens mond openvalt!
Chico was niet op de meetquote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r wel onelegant zien strompelen op die pumps, met die zere enkel, op de meet?![]()
Ow da kan ook! Nou, iig respect voor je 'balls'quote:Op donderdag 20 november 2008 22:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben te verstandig om mijn kop in het zand te steken. Ik ben zo verstandig dat ik er zelf haast onpasselijk van word. Ik zit eraan te denken om naar een psycholoog te gaan, maar ik kan me niet voorstellen dat er één rondloopt die verstandiger is dan ik ben.![]()
Soms neem ik me voor om iets volstrekt onverstandigs te doen, zoals in bed blijven liggen en overal maling aan hebben. Maar dan sta ik toch om 6 uur weer op en ga ik met die klotebus naar de Uithof.
Om mij hoeft niemand zich zorgen te maken, maar het is natuurlijk wel heel lief.
Maar ze droeg loeihoge pumps en had wèl een zere enkel... dus? Ik snap je punt niet helemaal?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:11 schreef Ewelina het volgende:
Dat gestrompel was vast minder geweest als ze platte schoenen had gedragen en geen zere enkel had gehad.
It must be my period coming on, maar dit vond ik heel lief! (Het eerste deel dan, het tweede laat ik even buiten beschouwingquote:Op donderdag 20 november 2008 22:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb de wekker voor je gezet, kleintje. En in tegenstelling tot onze huislesbo heb ik er geen witmakende dingen mee gedaan.
Dat 't niet slim was om die schoenen aan te doenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze droeg loeihoge pumps en had wèl een zere enkel... dus? Ik snap je punt niet helemaal?
SHE heeft talent, die zou vast een heel mooi dansje zijn, was mijn redenatiequote:Op donderdag 20 november 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je d'r wel onelegant zien strompelen op die pumps, met die zere enkel, op de meet?
En zelfs dan is dat klerewijf nog fucking intimiderend gorgeous![]()
Oja filequote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Liejannuh het volgende:
Jullie posten gewoon 3 topics per dag vol!
Dit is niet meer bij te houden voor mensen die uren in de file staan en dan ook nog eens uren moeten vergaderen en uren helemaal niets kunnen doen omdat het netwerk plat ligt!
Daar heb je nu een OV-jaarkaart voorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja filevandaag 2x zolang gedaan om overal te komen
Ja met de trein heb je nooit vertragingquote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar heb je nu een OV-jaarkaart voor.
Studenten die zo nodig met de auto moeten.
Ik ben geen student, ik ben een loonslaaf. Die ook nog eens in het meest gunstige geval 1 uur en 10 minuten reistijd heeft. Vanochtend was het 2 uur, vanmiddag was het 2 uur en 20 minuten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een lief vriendje. Wees gerust, ik ben thuis een behoorlijke klaagmachine. Ik heb het simpelweg niet in me om mezelf weg te cijferen voor anderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:05 schreef Greys het volgende:
Je krijgt ze aardig over je heen zo te lezen. Respect dat je je dan 'nog aardig staande' kunt houden. Brutale vraag misschien en als je niet wilt antwoorden, ook goed... maar wil en krijg je hulp?
Ja. Het is een heel intens en vreselijk gevoel. Ik begrijp Heidegger met zijn doodsangst nu ook veel beter. Maar op een bepaalde manier voelt het ook alsof ik een religie kwijt ben. Het idee dat je nog tijden hebt en dat slechte dingen jou vast niet overkomen is ook gewoon een heilig geloof. Het is dus merkwaardig genoeg ook wel fijn.quote:En dat gebrek aan vertrouwen of je er morgen of over een week nog wel bent, voelt dat dan echt als angstaanval? Dat lijken me echt vreselijke gedachtes. Heb het zelf wel eens een korte periode gehad, dat ik niet durfde gaan slapen omdat ik bang was dat ik dan nooit meer wakker zou worden. Dat vond ik al vreselijk, laat staan dat je het een langere periode hebt.
Als je mij in het echt zou kennen: ja.quote:Je biedt heel lief je hulp aan aan Kwak, maar kan je niet beter je energie sparen om je eigen dingen 'aan te kunnen' zeg maar? Of is dat een heel gek iets om te zeggen?![]()
![]()
Die "hoort" toch ook nog helemaal niet ( of niet helemaal) geheeld te zijn?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:13 schreef SHE het volgende:
Het lukt me trouwens nog steeds niet om mijn Tyra-like walk te doen op hakken.
Mijn enkel lijkt nog niet geheeld
Greysie, morgen krijgen jullie catwalk les en whooohaa walking.
En ik geloof dat Vief een workshop zigeunerdansjes geeft.
dat was tegen Miss S bedoeld gok ik zo...quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik ben geen student, ik ben een loonslaaf. Die ook nog eens in het meest gunstige geval 1 uur en 10 minuten reistijd heeft. Vanochtend was het 2 uur, vanmiddag was het 2 uur en 20 minuten.
Het enige goede aan die baan is het mobieltje met onbeperkt beltegoed waardoor ik dus wel weer gezellig bijpraat met allerlei mensen.
Valt op zich ook best mee.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja met de trein heb je nooit vertragingalleen maar
Dan gebruik je het niet genoeg of je hebt gelukquote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat was tegen Miss S bedoeld gok ik zo...
ik heb et OV trouwens helemaal niet zo vaak vertraging miss s....
Stond ook in het Parool. Overigens vond ik het niet verrassend.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Heb ik nu dat homogeweld-item van Nova gemist!.
En wat is de persoonlijke ervaring van die Gert Hekma? Is dat ook een homo die in elkaar geslagen is? Ik vind het echt zorgwekkend als ik die dingen hoor. Nu kan ik wel zeggen: "Als vrouw heb ik daar maar weinig last van" (hooguit: "vieze pottennnnn!" ook nog nooit meegemaakt trouwens), maar dat is lekker makkelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 22:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stond ook in het Parool. Overigens vond ik het niet verrassend.
Alleen vraag ik me af of Gert Hekma zijn persoonlijke ervaring heeft laten meespelen bij het onderzoek. Niet zozeer bij de uitkomst, maar wel bij zijn benadering. Heb hier nog een boek van 'm in de kast staan, hij doceert aan de UvA.
Een auto is gewoon veel lekkerder om mee te reizen, zelfs als je in de file staatquote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Valt op zich ook best mee.
Alleen is het de laatste tijd wel een drama idd. Ik ga bijna nooit met de trein (gemiddeld 1 keer per maand ofzo) en ik heb altijd gezeik
.
Ja het OV. Zodat je in de trein kan zitten, platgedrukt door 5 mutsen die al keuvelend over mode-items (wat voor tas gaat bij welke schoenen!? DILEMMA!) een puzzel proberen te maken. Echt.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb idd al te veel mensen in mijn leven die mij ertoe noodzaken 'de verstandige' te zijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:07 schreef SHE het volgende:
Daarom wil jij geen kop koffie met mij drinken. Je zou je geintimideerd voelen door mijn onverstandige natuur!
In de basis wel. Ik volg nog steeds mijn dagschema. Soms eet ik wat te veel erbij, bijv. te veel amandelen of boterhammen pindakaas. Dat probeer ik nu weer af te leren.quote:Eet je goed?
Why? Als de auto toch een optie isquote:Op donderdag 20 november 2008 22:30 schreef Muis006 het volgende: . Als je niet met de trein naar je uni/hogeschool/kabouterhut wil, ga dan in je studiestad wonen!
Het ging ook niet echt goed maar vond het wel erg leukquote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Viking84 het volgende:
Cryptogrammen zijn een ramp. Ik begin er niet eens aan. Zweedse raadsels daarentegen
.
Ik zei niet dat de auto een optie isquote:Op donderdag 20 november 2008 22:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Why? Als de auto toch een optie is
ik vind auto's vies en vervuilend. zeker als je als alternatief OV hebt op het traject.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Een auto is gewoon veel lekkerder om mee te reizen, zelfs als je in de file staat
Heb gewoon al weer meer dan 2 jaar mijn rijbewijsen 50000km gereden
Hekma is inderdaad homo ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat is de persoonlijke ervaring van die Gert Hekma? Is dat ook een homo die in elkaar geslagen is? Ik vind het echt zorgwekkend als ik die dingen hoor. Nu kan ik wel zeggen: "Als vrouw heb ik daar maar weinig last van" (hooguit: "vieze pottennnnn!" ook nog nooit meegemaakt trouwens), maar dat is lekker makkelijk.
Ik woon niet in mijn studenstad maar ik zou van mijn mams een draai om mijn oren krijgen als ik het in mijn hoofd haalde om met de auto naar de uni te gaanquote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het nergens op slaan dat studenten met een fucking auto naar de universiteit / hogeschool gaan. Je bent student, lééf dan ook als een student. Je kan nota bene gratis reizen, waarom zou je dan in godsnaam een auto nemen?. Maar goed, ik heb altijd in mijn eigen studentenstad gewoond, dus ik heb misschien makkelijk praten. Ik ging alleen eens in de twee weken naar m'n ouders, af en toe maakte in een trip naar het westen en binnenstads deed en doe ik alles op de fiets.
Die auto kost mij net zoveel als de trein en gedraag je als student? nee liever nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het nergens op slaan dat studenten met een fucking auto naar de universiteit / hogeschool gaan. Je bent student, lééf dan ook als een student. Je kan nota bene gratis reizen, waarom zou je dan in godsnaam een auto nemen?. Maar goed, ik heb altijd in mijn eigen studentenstad gewoond, dus ik heb misschien makkelijk praten. Ik ging alleen eens in de twee weken naar m'n ouders, af en toe maakte in een trip naar het westen en binnenstads deed en doe ik alles op de fiets.
Erg he, ik ga even college geven, eten koken, paar toetsen nakijken en we zijn alweer anderhalf topic verderquote:Op donderdag 20 november 2008 22:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, nog maar een tvp. Ik kijk het nog een paar daagjes aan, als jullie dan nog steeds zo snel gaan haak ik wederom af. Dit is gewoon niet leuk meer..
Trein = gratis. Auto niet. Althans, niet voor je ouders.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die auto kost mij net zoveel als de trein en gedraag je als student? nee liever nietben niet zo van het echte zuipen enzo.
Over 2 jaar ga ik wel weer netjes met de bus.
Natuurlijk kost die auto jou niet net zoveel als de treinquote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die auto kost mij net zoveel als de trein en gedraag je als student? nee liever nietben niet zo van het echte zuipen enzo.
Ik denk dat Vik eerder bedoelde dat een auto nogal een dure hobby is en niet dat de trein bij "het studentenleven" hoorde. Maar heb je geen OV jaarkaart of aanspraak daarop?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik klaag normaal niet over het rijden hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 22:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zei niet dat de auto een optie is. Bovendien is met de auto gaan je goed recht hoor, maar als je en over het OV klaagt en over forenzen dan lijkt he me gewoon slimmer om je reistijd zo kort mogelijk te houden.
Ik zie nu een erpelboer uit Keppel en Omstreken voor me die onder de bolide van een forens is gekomenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En Kwak je bent wel een lieve hippie hoormaar als je uit een klein dorp komt kan je bijna niet onder een auto uit (ookal maakt dat voor mij niets uit in een grote stad zou ik het ook doen, ben gewoon verslaafd aan autorijden)
Het komt door onze doofheidquote:
Ik heb er een, moet mijn nieuwe zelfs binnekort op gaan halen, moet dan alleen nadenk of ik voor week of weekend wil.....quote:Op donderdag 20 november 2008 22:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik denk dat Vik eerder bedoelde dat een auto nogal een dure hobby is en niet dat de trein bij "het studentenleven" hoorde. Maar heb je geen OV jaarkaart of aanspraak daarop?
Preciesquote:Op donderdag 20 november 2008 22:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het komt door onze doofheid. Dat schept een telepatische band
. Die wijven hier hebben pm nodig om met elkaar te communiceren, maar wij kunnen het zelfs zonder pm af
.
Ja alles prima, alleen gaat de vlieger "auto en OV kosten me even weinig" dan niet helemaal op. Je ouders moeten ook werken voor die lease-auto, en aan zo'n auto zitten vaak veel voorwaarden verbonden.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik heb er een, moet mijn nieuwe zelfs binnekort op gaan halen, moet dan alleen nadenk of ik voor week of weekend wil.....
En de auto wordt inderdaad door mijn ouders (zaak) betaalt dus kost mij net zoveel als het OV, en daar zou ik me vast heel slecht over moeten voelen enzo maarja dat is niet zo....
tsja, ik kom ook uit een dorp, had op mn 18e mn rijbewijs, maar als de trein in ons dorp (4 km fietsen) niet reed fiestste ik toch echt naar t dorp verderop (10 km) om daar de trein te pakken. vind het echt belachelijk om de auto te pakken dan, ook al was t maar een half uurtje rijden....quote:Op donderdag 20 november 2008 22:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik klaag normaal niet over het rijden hooralleen vandaag was het stom, maar verder ben ik binnen een half uur bij de uni dus dat is helemaal geweldig (en mijn auto staat er altijd dus niet wachten tot de bus/trein komt
)
En Kwak je bent wel een lieve hippie hoormaar als je uit een klein dorp komt kan je bijna niet onder een auto uit (ookal maakt dat voor mij niets uit in een grote stad zou ik het ook doen, ben gewoon verslaafd aan autorijden)
Handig om je rijbewijs te hebben en niet te rijden......:Dquote:Op donderdag 20 november 2008 22:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
tsja, ik kom ook uit een dorp, had op mn 18e mn rijbewijs, maar als de trein in ons dorp (4 km fietsen) niet reed fiestste ik toch echt naar t dorp verderop (10 km) om daar de trein te pakken. vind het echt belachelijk om de auto te pakken dan, ook al was t maar een half uurtje rijden....
Ach welnee, dat is jouw masochistisch inborst die jou daartoe noodzaakt. Dwangmatig verstandig zijn is net zo'n zelfsabotage als de vingerververij van ondergetekende.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb idd al te veel mensen in mijn leven die mij ertoe noodzaken 'de verstandige' te zijn.![]()
[..]
In de basis wel. Ik volg nog steeds mijn dagschema. Soms eet ik wat te veel erbij, bijv. te veel amandelen of boterhammen pindakaas. Dat probeer ik nu weer af te leren.
Het is ook geen lease auto maar goed doet er ook niet toe en zie het OV ook wel als voorrecht hoor, kies er alleen voor geen gebruik van te maken op het moment (heb het jaren wel gedaan en als ik op mezelf woon zal ik dat weer doen)quote:Op donderdag 20 november 2008 22:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja alles prima, alleen gaat de vlieger "auto en OV kosten me even weinig" dan niet helemaal op. Je ouders moeten ook werken voor die lease-auto, en aan zo'n auto zitten vaak veel voorwaarden verbonden.
Ik val je niet aan ofzo hoor, ik vind het alleen raar om je OV jaarkaart als een extraatje te zien en niet als een voorrecht.
Nietusquote:
Ik vind het kut omdat ik het dus totaal niet kan. Nog altijd geen rijbewijs.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus
Ik ben dol op mijn Smartie en het rijden er in
Bovendien doe ik er in de Smart tien minuten over naar het Hillegersbergse hier vandaan en als ik met OV ga vanuit Bleiswijk doe ik er geloof ik een uur over. Als het niet meer is
Een Smart is wel schattigquote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus
Bovendien doe ik er in de Smart tien minuten over naar het Hillegersbergse hier vandaan en als ik met OV ga vanuit Bleiswijk doe ik er geloof ik een uur over. Als het niet meer is
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Handig om je rijbewijs te hebben en niet te rijden......:D
En ik moet sowieso al 20km fietsen om bij een trein te komen
Pas jij wel in een Smart met dat lange lijf van je?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nietus
Je bent echt een wijf hèquote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
20 km is wel ver ja. goede reden om op kamers te gaan.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
![]()
20 km is wel ver ja. goede reden om op kamers te gaan.
Waarom dapperste?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef Esse_est het volgende:
Ik nomineer
Viking voor eerlijkste user
Greys voor diplomatiekste user
Anosmie voor knuffelbaarste user
Aventura voor leukste typ-o-makende user
Laureline voor meest visueel ingestelde user
Tinkepink voor hübschte user
Vamp voor stoerste user-in-gips
SHE voro veranderlijkste user
MariaEtcetera voor positiefste user
Isegrim voor dapperste user
Miss_S voro best terugkerende user
Ewelina voor meest opbouwend reagerende user
Muis voor optimistische user
Chico voor loyaalste user
PF voor ikweetnietprecieswatikwilmaardoemijnbestertekomenste user
Claudia voor leukste nieuwe SLANKuser
DaD voor sexiest (fobo)user
en
Kwak voor leukste overall user!
quote:
Dus?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
En dank je Esse_est, maar deze categorieën bestaan niet bij de Fok! User Awards.
Dan zijn dit gewoon de categorieën voor de Slank-awards!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
En dank je Esse_est, maar deze categorieën bestaan niet bij de Fok! User Awards.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat je met die enge heiden6 neukt ws.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Greys is gewoon een schatjequote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef Ewelina het volgende:
Meest opbouwend? Greys bv. geeft betere adviezen, meer tactvoller dan dat ik dat doe
mijn innerlijke wijf speelt op vandaagquote:Op donderdag 20 november 2008 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent echt een wijf hè. Het inslikken, maar er toch nog even een toespeling op maken waar anderen ws weer op gaan reageren
.
Maar hee, pais en vree enzo!.
Ja, vast omdat jij de leukste overall user bent!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind m een mooie samenvatting en ben blij met mn etiketje
![]()
Nou hup, zet het in je onderschrift oid, is goed voor je zelfvertrouwenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:50 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind m een mooie samenvatting en ben blij met mn etiketje
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:51 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, vast omdat jij de leukste overall user bent!
Je mag jezelf niet nomineren voor ietsquote:
Slechtst etende win ik van jequote:Op donderdag 20 november 2008 22:54 schreef kwakveense het volgende:
ik had immers ook genomineerd kunnen worden voor
"makkelijkste happer"
"grootste doordrammer"
"meest overgevoelige"
"snelst aangebrande"
"hardst huilende"
"meest zeurende"
"slechtst etende"
en niet te vergeten
"dikste van het topic"
Heerlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]Ophouden hoor, ik kan hier zo slecht tegen
![]()
Ik luister lekker toch nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]Ophouden hoor, ik kan hier zo slecht tegen
![]()
Oh, dan speel ik het goed dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:55 schreef Esse_est het volgende:
Hm, nee, dwars klinkt als ertegeningaanvanwegehetertegeningaan, terwijl ik bij jou denk dat je het meent.
Omdat jij vertelt waar je je wekker voor gebruiktquote:Op donderdag 20 november 2008 22:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heerlijk. Soylent vindt jou ook een schatje
.
* Viking84 Soylent op MSN heeft.
O en waarom ben ik de eerlijkste user?.
Ik heb er nou alweer spijt vanquote:Op donderdag 20 november 2008 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat jij vertelt waar je je wekker voor gebruikt
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:58 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Omdat jij vertelt waar je je wekker voor gebruikt
Haha dat doen we lekker wel. En uiteraard op zeer luide toon, anders hoor jij het niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb er nou alweer spijt van.
Nee hoorIk ben een enorme flapuit. Maar jullie mogen er op de meet niet over beginnen!
.
Stoer omdat je met dat auwe beentje en die griepende peuter gewoon toch optimistisch blijft en die mooie buik eraf gaat trainen en dieten!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:57 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb heul geen gips![]()
En stoer?
Maar vinnut wel lief hoor!![]()
Ise: you could have fooled me!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Dat moet het zijn!
Vik, zoen aan Soy!
En uiteraard nog zeer luid herhalen, om er zeker van te zijn dat het gehoord wordtquote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Haha dat doen we lekker wel. En uiteraard op zeer luide toon, anders hoor jij het niet.
Nah, ik ben ervan overtuigd dat ik er een beter mens van word. Ik ben altijd bezig met 'het beter maken'. Het interieur moet altijd beter, mijn administratie moet altijd beter, en ik moet altijd beter. Ik vind het leuk.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Ach welnee, dat is jouw masochistisch inborst die jou daartoe noodzaakt. Dwangmatig verstandig zijn is net zo'n zelfsabotage als de vingerververij van ondergetekende.
"Het Gouden Glas" aan de Poortstraat. Geen idee waar dat is.quote:Goed dat je jezelf voed. Dat is belangrijk. En nog beter dat je wijntjes gaat ontdekken. Hoe vaker je dat ontdekt hoe minder verstandig je wordt.![]()
Waar is de proeverij?
Wie weet wat ik na 5 (!) wijntjes doe. Ik ben na 1 al bezopen.quote:en als je toch in de buurt bent...er is iemand alleen thuis dit weekend die heel goed raad weet met verstandige meisjes...wouldn't hurt!
"WAT ZEG JE??? MASTURBEERT ZE MET HAAR WÉKKER???"quote:Op donderdag 20 november 2008 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En uiteraard nog zeer luid herhalen, om er zeker van te zijn dat het gehoord wordt
Mooi. Jij wordt niet uitgenodigd op de volgende meet.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"WAT ZEG JE??? MASTURBEERT ZE MET HAAR WÉKKER???"
Oei, die 1e is herkenbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nah, ik ben ervan overtuigd dat ik er een beter mens van word. Ik ben altijd bezig met 'het beter maken'. Het interieur moet altijd beter, mijn administratie moet altijd beter, en ik moet altijd beter. Ik vind het leuk.
Ik moet alleen eens stoppen met mijn vriendje verbeteren. Ik wou dat ik wat meer was als Greys. Allemachtig, die tolerantie! Hell, ze vindt het gewoon leuk om hem zichzelf te laten zijn!
Ik nodig mezelf wel uit.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mooi. Jij wordt niet uitgenodigd op de volgende meet.
Woei... Maar de andere optie is verder dichtslibben en vet worden op de bank.... En daar is niets stoers aan...quote:Op donderdag 20 november 2008 23:00 schreef Esse_est het volgende:
[..]
Stoer omdat je met dat auwe beentje en die griepende peuter gewoon toch optimistisch blijft en die mooie buik eraf gaat trainen en dieten!
En Ise: you could have fooled me!
Het is op een geheime locatie die alleen per pm aan genodigden bekend wordt gemaaktquote:
quote:Ik sta er trouwens om bekend bij mede-meetgangers dat ik in restaurants op luide toon over ongepaste onderwerpen praat, zoals seks met paarden.
Don't ask.
Er is vast wel iemand die mij aardiger vindt dan jou en die mij dan verklapt waar het is.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het is op een geheime locatie die alleen per pm aan genodigden bekend wordt gemaakt.
Nee, dat zal wel niet neequote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
En nee, ik heb er geen ervaring mee.
Geen steenpuisten (quote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef kwakveense het volgende:
over eerlijkheid gesproken... gisteren had ik een pukkel op mn bil, of eigenlijk 5 in een rondje, t leken wel muggebeulten en nu zijn ze bijna weggetrokken maar voelt mn bil een soort ontstokeniemand weleens zoiets gehad? t voelt als ontstoken muggebulten
en mcbath heeft er nog niet eens aangezeten dus dat was t niet!
Ringwormquote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef kwakveense het volgende:
over eerlijkheid gesproken... gisteren had ik een pukkel op mn bil, of eigenlijk 5 in een rondje, t leken wel muggebeulten en nu zijn ze bijna weggetrokken maar voelt mn bil een soort ontstokeniemand weleens zoiets gehad? t voelt als ontstoken muggebulten
en mcbath heeft er nog niet eens aangezeten dus dat was t niet!
Zet dat dan niet in van die kleine lettertjes!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zei: don't ask.
Beetje lang verhaal. En nee, ik heb er geen ervaring mee.
Net als Amy Huiswijnquote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ringwormof krentenbaard
![]()
Maar ik gok maar wat!
Ik lust geen broccoliquote:De brullende broccoli gaat naar VIKING, omdat ze steeds assertiever wordt en broccoli behoorlijk gay is.
Bestaat zo'n ding echt?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan de bilpukkels wel even opzoeken in mijn symptomenboek voor hypochonders.Het heet "The Complete Manual of Things that might Kill You".
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:11 schreef Isegrim het volgende:
Ik kan de bilpukkels wel even opzoeken in mijn symptomenboek voor hypochonders.Het heet "The Complete Manual of Things that might Kill You".
Ik ga ook eens tellen:quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Viking84 het volgende:
Kijk, deze nominaties heb ik al![]()
:
Liefste user: Viking84
User met de meeste kwaliteitstopics en posts: Viking84 (x2)
De vriendelijkste/ aardigste user: Viking84 (x3)
Waardevolste aanwinst voor FOK!: Viking84
De meest trouwe user: Viking84
Meest irritante user: Viking84 (PF!)
De geloofwaardigste user: Viking84
Greys, zeg hier eens wat lelijks over!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
Het zachtzuigend zoetje gaat naar GREYS, omdat ze niet in staat is iets lelijks te zeggen, zelfs over iets wat lelijk is.
Ja, die heb ik in Amerika gekocht voor heiden6 omdat die hypochondrisch aangelegd is.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bestaat zo'n ding echt?
Damn ik wil naar bed, maar toch ook weer niet.
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nah, ik ben ervan overtuigd dat ik er een beter mens van word. Ik ben altijd bezig met 'het beter maken'. Het interieur moet altijd beter, mijn administratie moet altijd beter, en ik moet altijd beter. Ik vind het leuk.
Ik moet alleen eens stoppen met mijn vriendje verbeteren. Ik wou dat ik wat meer was als Greys. Allemachtig, die tolerantie! Hell, ze vindt het gewoon leuk om hem zichzelf te laten zijn!
[..]
"Het Gouden Glas" aan de Poortstraat. Geen idee waar dat is.
[..]
Wie weet wat ik na 5 (!) wijntjes doe. Ik ben na 1 al bezopen.
krentenbaard heb ik al gehad ooit - i would recognize itquote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ringwormof krentenbaard
![]()
Maar ik gok maar wat!
Ik ga het niet meer winnen en niemand wint meer van jou.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:12 schreef Greys het volgende:
Liefste user: 7x
De vriendelijkste/ aardigste user: 7x
Ik moest lachenquote:
ik nu ookquote:
Dat bedenk jij dan dus weer.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pas je wel op? Er kunnen stukjes af breken hè.
Alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zó ver weg van mijquote:Op donderdag 20 november 2008 23:17 schreef Muis006 het volgende:
Chickies ik ga slapen, morgen eerst studeren en dan naar Guus Meeuwis![]()
Trusten!
Mijn tante had ooit een homokoppel op de EHBO, want de een had een komkommer in zijn aars en toen de ander die eruit probeerde te trekken, brak hij af.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat bedenk jij dan dus weer.De gedachte was niet eens bij me opgekomen.
Die dikke stengel met die sprieterige bosjes eraan...c'mon, als broccoli kon praten dan riep het alleen maar joooeheeeee !!!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lust geen broccoli. En wat is er in godsnaam gay aan broccoli?
.
Mooie platte buik!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Greys, zeg hier eens wat lelijks over!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Die dikke stengel met die sprieterige bosjes eraan...c'mon, als broccoli kon praten dan riep het alleen maar joooeheeeee !!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:09 schreef SHE het volgende:
De slank nominaties 2008
De pinnige preiloof gaat naarrrrrrrrrrrrrrrr ISEGRIM voor haar vurige discussie methodieken en verbazingwekkende metamorfose, van oranje big naar saxay bitch.
De truttige tomaat gaat naarrrrrrrrrrrrrr TINK, omdat ze zo kuis is. En netjes. En fatsoenlijk. En onberispelijk.
De sassy salate gaat naaarrrrrrrrrrr CONLECHE , omdat ze best hip is voor een bejaarde
De wollige wortel gaat naarrrrrrrrrrrrrrr PF, omdat nog steeds niemand begrijpt wat ze nu eigenlijk wil zeggen en ze mega skinny is.
Het zachtzuigend zoetje gaat naar GREYS, omdat ze niet in staat is iets lelijks te zeggen, zelfs over iets wat lelijk is.
De brullende broccoli gaat naar VIKING, omdat ze steeds assertiever wordt en broccoli behoorlijk gay is.
De labiele lotuswortel gaat naar KWAK, omdat ze nog steeds moet huilen, maar wel de rust gevonden lijkt te hebben.
De melige mungboon gaat naar VIVI, omdat ze droog en lollig is.
De cynische champignon gaat naar KIM, omdat dat nogal wiedes is.
De zielige zeekraal gaat naar CHICA, omdat die trut niks kan eten en volgens mij gewoon een visje is.
De brave babymais gaat naar GOODBYE, omdat klein en braaf is.
God....te lang deze lijst
En hij was natuurlijk tijdens 't klussen van een trapje gedonderd en toen precies met z'n aars in een komkommer die toevallig rechtovereind stond op de grond beland?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn tante had ooit een homokoppel op de EHBO, want de een had een komkommer in zijn aars en toen de ander die eruit probeerde te trekken, brak hij af.
Enfin, doei!
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
Die dikke stengel met die sprieterige bosjes eraan...c'mon, als broccoli kon praten dan riep het alleen maar joooeheeeee !!!
[ afbeelding ]
Gek! Er kan nog heul lang gestemd worden volgens mij hoor?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer winnen en niemand wint meer van jou.
Dus gefeli, schat!. Je hebt 't verdiend
.
Dat is wel altijd het verhaal hequote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hij was natuurlijk tijdens 't klussen van een trapje gedonderd en toen precies met z'n aars in een komkommer die toevallig rechtovereind stond op de grond beland?.
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:
Iedereen meteen naar Ewelina's foboquote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een hele mooie bewerkte foto in m'n FoBo gezet
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:20 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht!
Ja hé? Is gemaakt door een Fok!User. Stabilityquote:Op donderdag 20 november 2008 23:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Iedereen meteen naar Ewelina's fobo.
Très mooi idd.
Kind, schei toch uitquote:Op donderdag 20 november 2008 23:24 schreef Viking84 het volgende:
Morgen gaan Viev, Greys en Co over ons roddelen. Ik ben nu al nerveus
.
We zullen zienquote:Op donderdag 20 november 2008 23:26 schreef Greys het volgende:
Oh Vik: Stemmen kan tot 31 december 23:59 uur.
Dusseh: je felicitaties waren een IETSJE voorbarig
Je vergeet dat Kim en ik er ook bij zijn. Dat wordt niet roddelen hoor, maar gewoon afslachten.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:24 schreef Viking84 het volgende:
Morgen gaan Viev, Greys en Co over ons roddelen. Ik ben nu al nerveus
.
Ik zit met verbazing te kijken!!quote:Op donderdag 20 november 2008 23:27 schreef vamperotica het volgende:
Dikke sex op rtl5
Ik waarschuw ze alleen maar heel subtiel dat ze niks over mij mogen zeggen, want dat kon nog wel eens heel vervelend aflopen met mijn nieuw verworven assertiviteitquote:Op donderdag 20 november 2008 23:28 schreef Merel het volgende:
En Vik moet niet zo passief agressief doen over die paar mensen die morgen afspreken
*ril*quote:Op donderdag 20 november 2008 23:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik waarschuw ze alleen maar heel subtiel dat ze niks over mij mogen zeggen, want dat kon nog wel eens heel vervelend aflopen met mijn nieuw verworven assertiviteit.
Als hij haar wil beffen, en dus tussen de vetrollen door moet graven, bezwijkt hij toch onmiddelijk onder het gewicht van haar buik?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Die dikkerd! En hij maar over haar enorme buik aaien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |