Denk dat er nog veel scheepsladingen onderweg zijn/waren, en dat de scherpte van de neerwaartse beweging in de autoverkopen onverwacht was..quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom importeren ze dan nog? Dat kost toch alleen maar geld?
dacht ik een absoluut koopje te hebben op 3,00quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef star_gazer het volgende:
Aegon is een aantrekkelijk hapje op 2,86
op nul is het nog aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:56 schreef star_gazer het volgende:
Aegon is een aantrekkelijk hapje op 2,86
En da's tenminste een realistisch waardequote:Op vrijdag 21 november 2008 13:01 schreef henkway het volgende:
[..]
op nul is het nog aantrekkelijker
Ja, er schijnt ergens in een land hier ver vandaan een recessie te zijn en daar gaat het ook niet zo goed met de bankensector en de auto industrie.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:27 schreef rvlaak_werk het volgende:
En we dalen weer... is hier een reden voor
quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja, er schijnt ergens in een land hier ver vandaan een recessie te zijn en daar gaat het ook niet zo goed met de bankensector en de auto industrie.
Nee, echt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:36 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Ja, er schijnt ergens in een land hier ver vandaan een recessie te zijn en daar gaat het ook niet zo goed met de bankensector en de auto industrie.
Maar dat wordt angstvallig stilgehouden, dus ik kan me voorstellen dat je dat nog niet wist.
RTL Video: Live in de beursupdate van Willem: het belletje dat de bodem is bereikt!quote:Live bij Willem in de uitzending: bodem bereikt!
Op de bodem gaat geen belletje rinkelen als teken dat het tijd is om in te stappen, dachten we. Bij Willem in de uitzending gebeurt dat wel. Live!
Hoop en vrees
Als belegger weet je nooit wanneer de bodem is bereikt. Kunnen de beurzen na een koersval nóg verder omlaag, of is het tijd om in te slaan omdat iedereen zo negatief is dat het sentiment niet slechter kan.
Live
Bij Willem Middelkoop ging live in de uitzending het bekende belletje!
Alleen gaan de beurzen momenteel een andere kant op om het herstel te gaan noemen....quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL Video: Live in de beursupdate van Willem: het belletje dat de bodem is bereikt!
http://www.rtl.nl/(/finan(...)_de_bodem_willem.xml
RTL Z humor hoor.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL Video: Live in de beursupdate van Willem: het belletje dat de bodem is bereikt!
RTL Z humor hoor.
Kan zijn dat hij ook niet altijd gelijk heeft, of wil hebben...quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef pberends het volgende:
Ik snap ook niet hoe Middelkoop erbij komt dat de beurzen zouden gaan herstellen. Hij is toch de doemdenker bij RTL Z zou je zeggen. Maar hij zegt het toch in volle overtuiging.
Ik snap alleen de vergelijking met 2003 niet echt, ik kan het me niet goed herinneren maar volgens mij was er toen bij lange na niet sprake van een economische crisis als dat nu het geval is..quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
RTL Z humor hoor.
Middelkoop is een slimme vent. Hij snapt ook wel dat we binnen nu en een half jaar de bodem hebben bereikt. Daarom moet hij nu beginnen met roepen dat de bodem is bereikt. In het begin gelooft niemand hem. Dan komen er langzamerhand mensen die denken dat dat ook zo is. En op een gegeven moment blijkt dat we alweer een tijdje aan het stijgen zijn, en dan kan Willem zeggen dat hij al een hele tijd geleden de bodem had voorspeld.quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:41 schreef pberends het volgende:
Ik snap ook niet hoe Middelkoop erbij komt dat de beurzen zouden gaan herstellen. Hij is toch de doemdenker bij RTL Z zou je zeggen. Maar hij zegt het toch in volle overtuiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |