LBP als eerst want tegen de tijd dat het je keel begint uit te hangen heb ik R2 gekochtquote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef Beach het volgende:
Oh en ik heb nu LBP, CoDWaW en R2 voor me liggen en ik kan niet kiezen
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:52 schreef delano.888 het volgende:
Waarom geen playstation filter luilak
Dat dus.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er in het vervolg gebruik van bitte.
ik gebruik altijd koffiefilters.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Maak er in het vervolg gebruik van bitte.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:42 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil weten wat T_D van mn paints vindt dus vandaar deze repost:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee zit nu ergens bij 7 ofzoquote:Op donderdag 20 november 2008 17:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds bij 5 ?
Ik kan het level er niet uit halen hoor
Maar je wordt dus goed de rambam geschoten begrijp ik![]()
Ik ben nu bezig met 6, maar ik kom niet eens in het begin de hoek om![]()
Veuls te veul rook , granaten , 100.000 Jappen![]()
Netjesquote:Op donderdag 20 november 2008 17:51 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee zit nu ergens bij 7 ofzo
Hij bedoelt gewoon filtersquote:Op donderdag 20 november 2008 17:40 schreef Blackninjadude het volgende:
Filters? Koffie? Heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Hoi. Vanavond lekker weer verder levelen met KillZone
Ah i get it now.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:50 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon filtersIn het forum dit topic aanmerken als Playstation topic zodat hij makkelijker is te vinden.
Wrijf het nog eens lekker in ja...quote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Rock-shocker het volgende:
shut up!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Ach, tegen de tijd dat het spel uitkomt worden jouw stats gewist en ben je het spel allang zatquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Rock-shocker het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds bij 5 ?
Ik kan het level er niet uit halen hoor
Maar je wordt dus goed de rambam geschoten begrijp ik![]()
Ik ben nu bezig met 6, maar ik kom niet eens in het begin de hoek om![]()
Veuls te veul rook , granaten , 100.000 Jappen![]()
Wheheh dat zou echt de ultieme straf zijn. Vandaar dat ik ook oppas dat ik niet teveel speel. Bovendien is dit een beperkte build die alweer een tijdje oud is volgens mij. Functies die er in mijn laatste playtest sessie inzaten, zoals zoom toggle on/off, waardoor je als in CoD4 kan mikken, L1 inhouden om te zoomen dus. (door onder meer mijn eigen gezeik trouwens, hoera voor invloed!) zitten nog niet in deze multiplayer build. Dus ik verwacht nog wel wat verbetering...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:25 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ach, tegen de tijd dat het spel uitkomt worden jouw stats gewist en ben je het spel allang zat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |