quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
iddquote:Op donderdag 20 november 2008 15:50 schreef Devvie het volgende:
Goed thema
tevens voorspelling uitgekomen
eigenlijk wel maar ik zat er nog na, weet niet wat dan te doen.. ik wou dubbele topics voorkomen daarom opende ik niet..quote:
Siliconenquote:
goed geholpenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar ik zat er nog na, weet niet wat dan te doen.. ik wou dubbele topics voorkomen daarom opende ik niet..
jij ook een stille kerst gewenstquote:Op donderdag 20 november 2008 15:36 schreef Silentalarm het volgende:
pauper miver is er ook weer zie ik.
Haha, gelukkig, hier word niemand vrolijk van.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:53 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
SiliconenIk zal zo de OP nog aanpassen met wat mooiers, alleen ik was een beetje laat dus heb maar snelw at gedaan.
beweegt op ritme mijn muziek gaaf lolquote:Op donderdag 20 november 2008 15:53 schreef Devvie het volgende:
Ook even hier
[ afbeelding ]
DURKA DURKA?
Die ene heeft wel lekkere tetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, gelukkig, hier word niemand vrolijk van.
Eens.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Die ene heeft wel lekkere tetten.
Ik heb alleen de wiki gekopieerd.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Welke kneus heeft mijn UI uit de OP gehaald?
Kun je me er even inzetten? Dan zet ik mezelf even in de wikiquote:Op donderdag 20 november 2008 16:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik heb alleen de wiki gekopieerd.
De wiki moet zowiezo eens aangepast worden.
Gedaan, is wel je kerstava.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kun je me er even inzetten? Dan zet ik mezelf even in de wiki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
so das lekkerquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef McFearless het volgende:
Meeeeeeeer van deze aub:
[ afbeelding ]
Andere keer, ik ga lerenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef McFearless het volgende:
Meeeeeeeer van deze aub:
[ afbeelding ]
Wie is datquote:Op donderdag 20 november 2008 16:15 schreef McFearless het volgende:
Meeeeeeeer van deze aub:
[ afbeelding ]
Ik zit misschien met wat andere dingen, maar dat moet opzich kunnen in combo met de meet.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wie is dat![]()
Maare, kwam jij nou ook op de meet?
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Andere keer, ik ga leren![]()
'
Later Jongetjes en meisjes
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Gedaan, is wel je kerstava.Je bent een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:19 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik zit misschien met wat andere dingen, maar dat moet opzich kunnen in combo met de meet.
Geen woord gelogen.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:22 schreef afcajos het volgende:
[..]
Gewoon komen, je lijkt me een puicke persoon. Je houdt van ajax, vrouwen(jonge meisjes) en bier
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik klapjes als ik zeg dat iemand zich eens moet wassen, omdat ie naar dooie hond in combinatie met appelsap stinkt...?
![]()
![]()
Maar wel van piemels!!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik houd niet van Ajax en bier, Jos
Nee, maar ze kijken je wel heel vies aanquote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg ik klapjes als ik zeg dat iemand zich eens moet wassen, omdat ie naar dooie hond in combinatie met appelsap stinkt...?
![]()
![]()
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
quote:
4EBE, Ananas ergert zich eraan dat je niets zegt over zijn gedicht.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef Florian_ het volgende:
4EBE, 1.14.1.14.1.19* ergert zich eraan dat je niets zegt over zijn 7.5.4.9.3.8.20*_!
*alleen echte bazinnen kunnen dit ontcijferen
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is in de prullenbak gegooid, omdat remlof dacht dat het een kloon van mij was_!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb je onder de grond gezeten ofzo?
FREE PINEAPPLE, SKAFFA UND JORDEEEHquote:Op donderdag 20 november 2008 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die is in de prullenbak gegooid, omdat remlof dacht dat het een kloon van mij was_!!
quote:
Ik weet lekker wat er staatquote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef Florian_ het volgende:
4EBE, 1.14.1.14.1.19* ergert zich eraan dat je niets zegt over zijn 7.5.4.9.3.8.20*_!
*alleen echte bazinnen kunnen dit ontcijferen
Dat gaat pijn doen...quote:
Ik wil ook zon bokkenwagenquote:
neequote:
sjiekquote:
Ik had ook al 1 note vandaagquote:Op donderdag 20 november 2008 16:47 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag 2 notes, durf te wedden van boswachtert
Neen sorry !quote:Op donderdag 20 november 2008 16:52 schreef Jenglejack het volgende:
NB, is je recept al voorbij gekomen ?
!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:52 schreef gers het volgende:
[..]
sjiek![]()
ideaal voor het medelanders knuppelen
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen sorry !
Nog geen tijd voor gehad i.v.m nieuwe huisje
Inclusief bokken?quote:
Neen, Biels en Crane mogen hem vooruit trekkenquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Netjes man.
Wat hebbie al gedaan daar ? Ligt het tapijt al ?
Ik heb 12 december trouwens een gesprek voor antikraak, ik hoop dat ze me kunnen waarderen
Zou leuk zijn, ware het niet dat 1 van onze katten al Thor heetquote:Op donderdag 20 november 2008 16:56 schreef Florian_ het volgende:
NB als je een zoon krijgt moet je hem wel Thor noemen he
Zijn er al ergens foto's gepostquote:Op donderdag 20 november 2008 16:53 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen sorry !
Nog geen tijd voor gehad i.v.m nieuwe huisje
Waarom niet Remlof?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:56 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Neen, Biels en Crane mogen hem vooruit trekken
Jeps, even naar onder scrollen in het topic onderzicht , SC TITEL waar noorsbloed zijn crib showtquote:Op donderdag 20 november 2008 16:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zijn er al ergens foto's gepost?
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom niet Remlof?
O wacht...
Laat maar
Okeuuuh zal even kijken!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:58 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Jeps, even naar onder scrollen in het topic onderzicht , SC TITEL waar noorsbloed zijn crib showt
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhhhhht
Anders krijg ik een maandban
Bwoh, ik heb nog wel een paar kloons voor je op de plank liggenquote:Op donderdag 20 november 2008 16:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Shhhhhhhhhhhhhht
Anders krijg ik een maandban
quote:
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, ik heb nog wel een paar kloons voor je op de plank liggen
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga maar eens naar het werk toe
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:14 schreef Florian_ het volgende:
Zeg NB herken jij jezelf een beetje in mijn klacht over sperma + water?
Nee, anders krijg ik oorkanker van die herrie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hoi dagdag...quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, anders krijg ik oorkanker van die herrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grr vuige $*(##()#_@_ beetje dit bazennummer af lopen zeiken he![]()
![]()
![]()
Echt, jij #$*@^&&*@#
.........
.......
.....![]()
HAHAJEHAPTE EINZquote:Op donderdag 20 november 2008 17:18 schreef damsco het volgende:
[..]
grr vuige $*(##()#_@_ beetje dit bazennummer af lopen zeiken he![]()
![]()
![]()
Echt, jij #$*@^&&*@#
.........
.......
.....
Waarom neemt iedereen nou tegenwoordig de avatar over van die forum admin?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:19 schreef McFearless het volgende:
Hoi dagdag.
SHOARMA>>quote:
quote:
quote:
Moe..quote:
Omdat ik een muurbloempje ben, maar ik veranderde sinds ik XTC gebruikquote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Hoezo is Devvo 6 dagen eerder dan mij geregistreerd maar begint hij nu pas te posten.
Blijf je het woord 'jofel' consequent foutief schrijven, of zit daar een idee achter?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een joffele muts op mijn bakkes gedaan vandaag zodat mij haar nu nog steeds joffels zit ondanks de wind.
Beetje alsof ik het gestijld heb.
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 17:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moe..was weer een lange dag @ school.. alleen maar zitten wachten omdat ik 6tussenuren had ofzo
![]()
Ik zeg geen jofel maar joffel.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijf je het woord 'jofel' consequent foutief schrijven, of zit daar een idee achter?
Ah, ons aller genie.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef dagdag het volgende:
tot maandag
siamo noi
inteeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Volgens mij durfde de je niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ik een muurbloempje ben, maar ik veranderde sinds ik XTC gebruik
Het scheelt dat ik maar een half uur reistijd heb...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef Emimich het volgende:
4 uur wachten
Waarom ga je dan überhaupt?
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij durfde de je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Devvie het volgende:
[..]ik was bang dat ze me gingen bashen, en dan zou ik voor een trein springen
maar gelukkig isIk snap je wazige post niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Devvie het volgende:
[..]Ananas is heul geen modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Omdat ik niet reageerde op je PM van een paar dagen geleden om een uurtje of 5:00? Nee, toen had ik net gedaan waar jij enkel nog maar van dromen kan getuige die PM om vervolgens als een blok in slaap te vallen.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap je wazige post niet.
O.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAT IEDEREEEN OP FOK STOM DOET TEGEN MENSEN DIE WEINIG POSTS HEBBEN!11!
AFC AJAX AMSTERDAM!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
Watvoor punten?
Sorry, ik ben niet van de gloryholes.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat ik niet reageerde op je PM van een paar dagen geleden om een uurtje of 5:00? Nee, toen had ik net gedaan waar jij enkel nog maar van dromen kan getuige die PM om vervolgens als een blok in slaap te vallen.
Recht van de sterkste, jewaidzelluf.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Devvie het volgende:
DAT IEDEREEEN OP FOK STOM DOET TEGEN MENSEN DIE WEINIG POSTS HEBBEN!11!
Ik ben nog klein, doch sterkquote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Recht van de sterkste, jewaidzelluf.
Tot maan, dagdag!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef dagdag het volgende:
tot maandag
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot maan, dagdag!ik had pas een mooie avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot maan, dagdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even eten dames![]()
Banningspree.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
wahaha @ remlofs banningspree.
kon zo snel geen beter woord bedenkquote:
Ik vind hem wel gaaf. Mag ik hem voor mijn topic gebruiken?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
kon zo snel geen beter woord bedenk
Hoe komen jullie daar toch bij? Ik ban alleen voor posts die niet mogen volgens de policy en echt niet alleen in deze SCquote:Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
volgens mij is het nieuwe doel van remlof de KLB SC uitmoorden.
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind hem wel gaaf. Mag ik hem voor mijn topic gebruiken?
Wel vooral in deze SC.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe komen jullie daar toch bij? Ik ban alleen voor posts die niet mogen volgens de policy en echt niet alleen in deze SC
Vanavond?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:35 schreef Devvie het volgende:
[..]wanneer gaan we pwnen?
Zie bantopic
Dank je.quote:
TipTopTopic is het geworden hoor!quote:
Dank je.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
TipTopTopic is het geworden hoor!
* Devvie Invite stuurtquote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanavond?
Mijn PSN naam is Ladurance.
mogguhquote:
*cough*weet ik*cough*quote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie mijn post in de OP. En dat ligt niet aan mij maar echt aan (sommigen van) jullie
jie het bai mai over je hart gestrekenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie mijn post in de OP. En dat ligt niet aan mij maar echt aan (sommigen van) jullie
Ja, want in tegenstelling tot wat men denkt hier ban ik echt niet zo maar. En als blijkt dat ik fout zat draai ik het ook weer terug.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jie het bai mai over je hart gestreken
Nieuwe Highscore: 644240quote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga dnek ik maar weer winterbells spelen
Nu speel ik wel met jou toch?quote:
En jij bent?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:50 schreef JanusAnus het volgende:
Ben ik hier inmiddels al beroemd?
Den Haag is heul ver weg.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, boh wat heeft hij een baggerverbinding
DIERENARTSENKOSTENVEELGELDBOVENDIENSTAATJECAPSNOGAANquote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
IKWASEVENWEGNAARDEDIERNARTS
RESPECT AAN KALI.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIERENARTSENKOSTENVEELGELDBOVENDIENSTAATJECAPSNOGAAN
welquote:
Oh, je opereert je kat niet zelf...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
RESPECT AAN KALI.
TEVENSISDEDIERENARTSVERDOMDEHENDIGVOOROPERATIESAANDEKATTENENZO
Durf ik niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, je opereert je kat niet zelf...
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
ok wie heeft remlof er allemaal uitgegooid ?
Volgens mij is die gewoon bang dat de SC de fok!user awards gaat saboteren
Pas maar op, straks denkt hij dat je serieus bent en komt hij je op serieuze toon terecht wijzen!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
ok wie heeft remlof er allemaal uitgegooid ?
Volgens mij is die gewoon bang dat de SC de fok!user awards gaat saboteren
dan neem ik serieus hardquote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denkt hij dat je serieus bent en komt hij je op serieuze toon terecht wijzen!
Ja en dan zeg je er wat van en dan heb je een banquote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denkt hij dat je serieus bent en komt hij je op serieuze toon terecht wijzen!
Jij hebt de foto's nooit gezien.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan neem ik serieus hard![]()
remlof is best een lekker wijf in het echt
Nee vind het hier leukerquote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe dat even ergens anders.
pics ?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij hebt de foto's nooit gezien.
hey remlof is een vrouw die zeuren altijd zoquote:
ik kan me bijna voorstellen dat je bent gestopt juup, als je dit topic dag in dag uit moet meelezen, dat kan gewoon niet gezond zijnquote:
Nou dat valt allemaal wel meequote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan me bijna voorstellen dat je bent gestopt juup, als je dit topic dag in dag uit moet meelezen, dat kan gewoon niet gezond zijn
Het erge is dat hij ervan genoot.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik kan me bijna voorstellen dat je bent gestopt juup, als je dit topic dag in dag uit moet meelezen, dat kan gewoon niet gezond zijn
Je mag ook weg blijven hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
UITLOKKING!11!1!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je mag ook weg blijven hoor.
Helaas, ik ben hier al de baas.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ha neukertjes van me!!!!!!!!!!!
Idd, gelukkig hoef ik dat nu niet meer en kom ik hier alleen nog als ik er echt zin in hebquote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Leugenaar, je geilt nog steeds op het slotjes zetten.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, gelukkig hoef ik dat nu niet meer en kom ik hier alleen nog als ik er echt zin in heb
Is dat nieuw?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
LBP moet nog steeds PS3 kopen voor dat spelquote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
bWEHWEH ZOTHEID FAALT HARD BIJ LITTLEBIGPLANET
wat is je PSN?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dat nieuw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Dat komt heul niet door mij!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:31 schreef Devvie het volgende:
doet nietquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat komt heul niet door mij!![]()
Dat komt door die kutserver.
En ik heb LITTLEBIGPLANET pas een paar uur.
is die nog slechter dan de fokserverts ?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat komt heul niet door mij!![]()
Dat komt door die kutserver.
En ik heb LITTLEBIGPLANET pas een paar uur.
Dat hoorde ik ook maar half.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef Devvie het volgende:
[..]ik ga even mijn andere internetkabel erin prikken, misschien doet ie dan beter
brb
check me sig!quote:
Devbonk.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
is die nog slechter dan de fokserverts ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |