quote:
Fijn om te wetenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwoh, ik heb nog wel een paar kloons voor je op de plank liggen
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga maar eens naar het werk toe
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:14 schreef Florian_ het volgende:
Zeg NB herken jij jezelf een beetje in mijn klacht over sperma + water?
Nee, anders krijg ik oorkanker van die herrie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Hoi dagdag...quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, anders krijg ik oorkanker van die herrie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grr vuige $*(##()#_@_ beetje dit bazennummer af lopen zeiken he![]()
![]()
![]()
Echt, jij #$*@^&&*@#
.........
.......
.....![]()
HAHAJEHAPTE EINZquote:Op donderdag 20 november 2008 17:18 schreef damsco het volgende:
[..]
grr vuige $*(##()#_@_ beetje dit bazennummer af lopen zeiken he![]()
![]()
![]()
Echt, jij #$*@^&&*@#
.........
.......
.....
Waarom neemt iedereen nou tegenwoordig de avatar over van die forum admin?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:19 schreef McFearless het volgende:
Hoi dagdag.
SHOARMA>>quote:
quote:
quote:
Moe..quote:
Omdat ik een muurbloempje ben, maar ik veranderde sinds ik XTC gebruikquote:Op donderdag 20 november 2008 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Hoezo is Devvo 6 dagen eerder dan mij geregistreerd maar begint hij nu pas te posten.
Blijf je het woord 'jofel' consequent foutief schrijven, of zit daar een idee achter?quote:Op donderdag 20 november 2008 17:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een joffele muts op mijn bakkes gedaan vandaag zodat mij haar nu nog steeds joffels zit ondanks de wind.
Beetje alsof ik het gestijld heb.
Herkenbaarquote:Op donderdag 20 november 2008 17:41 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moe..was weer een lange dag @ school.. alleen maar zitten wachten omdat ik 6tussenuren had ofzo
![]()
Ik zeg geen jofel maar joffel.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blijf je het woord 'jofel' consequent foutief schrijven, of zit daar een idee achter?
Ah, ons aller genie.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef dagdag het volgende:
tot maandag
siamo noi
inteeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Volgens mij durfde de je niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
Omdat ik een muurbloempje ben, maar ik veranderde sinds ik XTC gebruik
Het scheelt dat ik maar een half uur reistijd heb...quote:Op donderdag 20 november 2008 17:44 schreef Emimich het volgende:
4 uur wachten
Waarom ga je dan überhaupt?
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens mij durfde de je niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Devvie het volgende:
[..]ik was bang dat ze me gingen bashen, en dan zou ik voor een trein springen
maar gelukkig isIk snap je wazige post niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Devvie het volgende:
[..]Ananas is heul geen modSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Omdat ik niet reageerde op je PM van een paar dagen geleden om een uurtje of 5:00? Nee, toen had ik net gedaan waar jij enkel nog maar van dromen kan getuige die PM om vervolgens als een blok in slaap te vallen.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik snap je wazige post niet.
O.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Devvie het volgende:
[..]
DAT IEDEREEEN OP FOK STOM DOET TEGEN MENSEN DIE WEINIG POSTS HEBBEN!11!
AFC AJAX AMSTERDAM!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef Broekpaling het volgende:
Watvoor punten?
Sorry, ik ben niet van de gloryholes.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:49 schreef LudoSanders het volgende:
Omdat ik niet reageerde op je PM van een paar dagen geleden om een uurtje of 5:00? Nee, toen had ik net gedaan waar jij enkel nog maar van dromen kan getuige die PM om vervolgens als een blok in slaap te vallen.
Recht van de sterkste, jewaidzelluf.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Devvie het volgende:
DAT IEDEREEEN OP FOK STOM DOET TEGEN MENSEN DIE WEINIG POSTS HEBBEN!11!
Ik ben nog klein, doch sterkquote:Op donderdag 20 november 2008 17:54 schreef Emimich het volgende:
[..]
Recht van de sterkste, jewaidzelluf.
Tot maan, dagdag!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef dagdag het volgende:
tot maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot maan, dagdag!ik had pas een mooie avatarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot maan, dagdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Even eten dames![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |