Banningspree.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:31 schreef Cypress_Hill het volgende:
wahaha @ remlofs banningspree.

kon zo snel geen beter woord bedenkquote:

Ik vind hem wel gaaf. Mag ik hem voor mijn topic gebruiken?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
kon zo snel geen beter woord bedenk

Hoe komen jullie daar toch bij? Ik ban alleen voor posts die niet mogen volgens de policy en echt niet alleen in deze SCquote:Op donderdag 20 november 2008 18:24 schreef Silentalarm het volgende:
volgens mij is het nieuwe doel van remlof de KLB SC uitmoorden.

quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind hem wel gaaf. Mag ik hem voor mijn topic gebruiken?

Wel vooral in deze SC.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe komen jullie daar toch bij? Ik ban alleen voor posts die niet mogen volgens de policy en echt niet alleen in deze SC

Vanavond?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:35 schreef Devvie het volgende:
[..]wanneer gaan we pwnen?
Zie bantopic

Dank je.quote:

TipTopTopic is het geworden hoor!quote:

Dank je.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:40 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
TipTopTopic is het geworden hoor!

* Devvie Invite stuurtquote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vanavond?
Mijn PSN naam is Ladurance.

mogguhquote:

*cough*weet ik*cough*quote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie mijn post in de OP. En dat ligt niet aan mij maar echt aan (sommigen van) jullie

jie het bai mai over je hart gestrekenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie mijn post in de OP. En dat ligt niet aan mij maar echt aan (sommigen van) jullie

Ja, want in tegenstelling tot wat men denkt hier ban ik echt niet zo maar. En als blijkt dat ik fout zat draai ik het ook weer terug.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
jie het bai mai over je hart gestreken

Nieuwe Highscore: 644240quote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik ga dnek ik maar weer winterbells spelen

Nu speel ik wel met jou toch?quote:

En jij bent?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:50 schreef JanusAnus het volgende:
Ben ik hier inmiddels al beroemd?

Den Haag is heul ver weg.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja, boh wat heeft hij een baggerverbinding

DIERENARTSENKOSTENVEELGELDBOVENDIENSTAATJECAPSNOGAANquote:Op donderdag 20 november 2008 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
IKWASEVENWEGNAARDEDIERNARTS

RESPECT AAN KALI.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
DIERENARTSENKOSTENVEELGELDBOVENDIENSTAATJECAPSNOGAAN

welquote:

Oh, je opereert je kat niet zelf...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
RESPECT AAN KALI.
TEVENSISDEDIERENARTSVERDOMDEHENDIGVOOROPERATIESAANDEKATTENENZO

Durf ik niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, je opereert je kat niet zelf...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |