Heb het hier vast en zeker wel op een cd staan. Zal straks wel even kijken of ik het kan vinden.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:23 schreef Sersjee het volgende:
Als je het hoort, herken je het wel. Erg mooi!
quote:
Met dank aan MaW !quote:Nanananana
Nanananana (all together now)
Nanananana
Nanananana
Life (nanananana)
Life is life (nanananana)
Labadab dab dab life (nanananana)
Liiiiiiiife (nanananana)
When we all give the power
We all give the best
Every minute of an hour
Don't think about the rest
And you all get the power
You all get the best
When everyone gets everything
And every song everybody sings
And it's life (nanananana)
Life is life when we all feel the power
Life is life come on, stand up and dance
Life is life when the feeling of the people
Life is life is the feeling of the band
When we all give the power
We all give the best
Every minute of an hour
Don't think about the rest
Then you all get the power
You all get the best
When everyone gives everything
And every song everybody sings
And it's life (nanananana)
Life (nanananana)
(nanananana)
(nanananana)
(nanananana)
Life (nanananana)
Live is life (nanananana)
And you call when it's over
You call it should last
Every minute of the future
Is a memory of the past
Cause we all gave the power
We all gave the best
And everyone gave everything
And every song everybody sang
Life is life
Zum kotzen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:29 schreef Sirolf het volgende:
LIFE IS LIFE nanananana! LALALALIFE nanananana!
Klassieker na klassiekerquote:Op donderdag 20 november 2008 15:32 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
God Only Knows op 4... Godskolere, wat mooi!
Huh? Gaat dit over mij en alphabeat?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:38 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEUUH geen Alfafriet
Kom er maar in ED..
Ja!! daarom riep ik je ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:47 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Huh? Gaat dit over mij en alphabeat?
Want ik vind Alphabeat (althans die eerste 2 singels) namelijk wel heul goed
Had Diergaarde eigenlijk ook wel verwacht want hij loopt toch al wat langer rond en heeft volgens mij ook een vrij brede muzieksmaak. Geen schande om van hem te verliezen.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was op zich wel te verwachten, meer muziek kennis, domien houd wat meer van vagere dingen
Ik heb hem gemist, Beach Boys ookquote:
Beach Boys waren op Radio 4quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, Beach Boys ook
Zat namelijk te poepen
Je zat te poepen? Okay, ja dat moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:51 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, Beach Boys ook
Zat namelijk te poepen
Vraag ik mij ook af want hij zou vandaag ook bij radio 4 zitten.. Dat zal wel niet doorgaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Morgen Annemic vs. Rob in het popduel... heeft die laatste z'n stem alweer gevonden dan...? :s
zal wel blijken dan, geloof er nl geen zak van dat hij zijn stem kwijt is.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:55 schreef Sirolf het volgende:
Morgen Annemic vs. Rob in het popduel... heeft die laatste z'n stem alweer gevonden dan...? :s
zijn ook niet echte werktijden zo vroeg opstaanquote:Op donderdag 20 november 2008 15:59 schreef Brennel het volgende:
Zo, weer uit/afgewerkt voor vandaag. Wat een drukte!
Zometeen nog boodschapjes doen.
Die ken ik ! wie niet?. Prachtige plaat.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:10 schreef Roel_Jewel het volgende:Adagio for Strings
van Barber. Ja, die kunnen ze ook nog draaien
.
Maar..... Timur heeft volgens mij zijn 'eigen' producer dus dan is het ook exit voor Tessel? Alhoewel zij natuurlijk nog wel betrokken is bij de C & S -show.quote:Eddy Zoey stopt met ingang van volgend jaar bij 3FM. Timur Perlin neemt zijn programma op zaterdag en zondag van 12:00 tot 15:00 uur over.
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7899
Timur ook toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar..... Timur heeft volgens mij zijn 'eigen' producer dus dan is het ook exit voor Tessel? Alhoewel zij natuurlijk nog wel betrokken is bij de C & S -show.
Maar volgens mij veel meer op de achtergrond en hij heeft volgens mij geen producer rol want dat zijn Tessel en Nathan(?).quote:
Guis misschien of Muijs terug op 3FM?quote:Vanaf 3 januari presenteert Timur Perlin samen met zijn side-kick Ramon Verkoeijen een nieuwe programma op zaterdag en zondag van 12:00 tot 15:00 uur. Het is nog niet bekend wie het ochtendprogramma van Timur gaat vervangen.
Timur is in ieder geval een stuk beter dan Eddy Zoeyquote:Op donderdag 20 november 2008 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Guis misschien of Muijs terug op 3FM?
Mooi jaquote:
Af en toe kwam Eddy best verrassend uit de hoek qua muziek, maar het is niet echt een favo jock van mij. Denk en hoop dat Timur er een leuke show van weet te maken maar ik denk dat het wel goed komt. De laatste tijd doet Timur het best goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Timur is in ieder geval een stuk beter dan Eddy Zoey
's Ochtends op za/zondag luister ik toch niet zo veel.
Mwah. Allemaal een beetje van hetzelfde (maar dat geldt voor meer dj's @ 3FMquote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Eddy stopt?! Erg jammer, vind z'n programma in 't weekend altijd erg fijn om te horen.
Da's waarschijnlijk al gebeurd toen Giel Tubthumping er tegenaan gooidequote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Impry het volgende:
En Eddy moet gewoon op de TV blijven, dat doet hij echt leuk.
Haha, en nu die gitaren op Radio 4, die oma's vallen van hun stoelVolgens mij werd het ook tijdens die gitaren iets zachter geschoven.
Nu luisteren er alleen nog maar 3fm liefhebbers naar radio 4....quote:
Och, ja, da's ook wel zo. Ik vind Eddy 'n coole gast, dus erg jammer dat 'ie stopt.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Allemaal een beetje van hetzelfde (maar dat geldt voor meer dj's @ 3FM). Tijd voor weer es wat nieuws.
Haha, ja toen stond ik ff voor de klas, dus kon ik niet luisteren. Maar dat is typisch Giel natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 16:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waarschijnlijk al gebeurd toen Giel Tubthumping er tegenaan gooide
Dat is inderdaad 'n erg fijne plaat.quote:
Dat is zeker leuk. NWETZ is briljant.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:33 schreef Impry het volgende:
En Eddy moet gewoon op de TV blijven, dat doet hij echt leuk.
Uhuh!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is zeker leuk. NWETZ is briljant.
Inderdaad het begon best aardig maar het werd steeds minder en minder.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 'n erg fijne plaat.![]()
Daarna is 't er niet beter op geworden..
Ik vond het behoorlijk 'zware' muziek. Wat langere stukken ertussen en niet echt hele bekende muziek of melodieën.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:43 schreef gerbenp het volgende:
Hoe was Veenstra op Radio 4, wat draaide die voor muziek daaro?
Klassiekquote:Op donderdag 20 november 2008 16:43 schreef gerbenp het volgende:
Hoe was Veenstra op Radio 4, wat draaide die voor muziek daaro?
Nou, dat stuk van 17 min. dat Eric draaide in het eerste uur, dat was verre van makkelijk te behappen!quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik vond het behoorlijk 'zware' muziek. Wat langere stukken ertussen en niet echt hele bekende muziek of melodieën.
Als je dan gaat luisteren wat Corton op dit moment bijv. draait, heerlijke lichte muziek. Ben je bij Michiel niet tegengekomen.
Verder was het niet slecht om naar te luisteren en je kon wel horen dat Michiel zich er echt in had verdiept. Maar de andere DJ's hebben het wat lichter aangepakt.
Eerste uur Eric was ik er nog nietquote:Op donderdag 20 november 2008 16:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, dat stuk van 17 min. dat Eric draaide in het eerste uur, dat was verre van makkelijk te behappen!
Ik vind het juist wel leuk als er wat onbekender spul (zoals dat 14e eeuwse stuk van die Franse rokers) langs komt, want Bach, Beethoven en Vivaldi kennen we allemaal wel.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:52 schreef -Hans- het volgende:
Fleet Foxes
Timur: "dit gaat een hele grote (hit) worden." jaja
Persbericht:quote:Op donderdag 20 november 2008 16:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Eddy stopt?! Erg jammer, vind z'n programma in 't weekend altijd erg fijn om te horen.
Mwa, vrees het ook wel een beetje.. maar mooi is het zekerquote:Op donderdag 20 november 2008 16:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
FF
![]()
Ik denk dat het "te mooi" of te intiem is om een grote hit te worden.
Jup.. Al vind ik de Hex Hector mix van Waiting for tonight ook wel heel errug fijn.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad het begon best aardig maar het werd steeds minder en minder.
Dat denk ik ook. Maar goed, 't maakt me ook geen zak uit of ze wel, of niet in de lijstjes belanden.quote:Op donderdag 20 november 2008 16:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
FF
![]()
Ik denk dat het "te mooi" of te intiem is om een grote hit te worden.
Dan blijf ik zeker naar Veronica luisteren in het weekendquote:Op donderdag 20 november 2008 17:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Persbericht:
BNN’S TIMUR PERLIN NEEMT HET STOKJE OVER VAN EDDY ZOËY OP 3FM
Na ruim drie jaar vol humor, gitaarmuziek, nieuwtjes en een heleboel verzoekplaten stopt Eddy Zoëy met zijn weekendshow ZoëyZo op 3FM. Zondag 14 december maakt hij samen met zijn lieftallige ‘secretaressel’ Tessel de laatste uitzending. Hoogtepunten van de afgelopen drie jaar waren de ‘Niet Trouwen dag’, de Playboy fotoshoot en natuurlijk de Gaypride live verslaggeving afgelopen augustus. Vanaf 3 januari 2009 start BNN presentator Timur Perlin met een nieuw programma op zaterdag en zondag tussen 12.00 uur en 15.00 uur op 3FM.
‘Er wordt me wel eens gevraagd: Als je moest kiezen tussen al je bezigheden, wat zou je dan blijven doen? Nou, ik MOEST wel kiezen, en die keuze is gemaakt. De afgelopen jaren heb ik ontzettend genoten van radio maken. Maar doordat ik zoveel dingen doe die ik fantastisch vind, zoals muziek maken, televisie maken en ook kinderen maken, heb ik helaas moeten kiezen. Ik zal radio in het algemeen en 3FM in het bijzonder zeker gaan missen. Maar eerlijk is eerlijk, het vooruitzicht om in het weekend gewoon weer bij mijn gezin te zijn is ook wel heel plezierig!’, aldus Eddy.
Opvolger Timur Perlin heeft het afgelopen jaar warm gedraaid met zijn weekendshow Timur : ‘Het is niet alleen jammer dat Eddy weggaat, maar hij neemt ook zijn lieftallige secretaresse mee. Blijft over m’n wereldvreemde stagiair Ramon, al vier jaar lang de reden dat we nog niet zijn doorgebroken met het programma. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar voor, Ramon doet het in z’n broek’, aldus Timur.
Eddy Zoëy blijft TV-programma’s maken voor BNN. In 2009 is hij ondermeer te zien in een nieuwe reeks van Nu We Er Toch Zijn. In deze achtdelige reeks onderwerpt Eddy weer verschillende wijken in Nederland aan een grondige gastvrijheidtest. Wie de ochtendshow gaat doen is nog onbekend.
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:58 schreef Roel_Jewel het volgende:Beatles
Strings Only versie van Eleanor Rigby
Helaas gemist, maar die is zeker errug fijn.quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:09 schreef Sersjee het volgende:
Goeie headline op 3fm.nl: Edwin maakt van Domien z'n bitch
O absoluut. Maar ik merk dat als ik het aan anderen laat horen, ze vaak niet precies weten wat ze er mee aanmoeten. En niet iedereen kan het opbrengen een plaat meerdere keren te luisteren terwijl het welbekende kwartje maar niet valt. Enniehoe, ik ben blij dat 3FM de band toch heeft opgepikt, want zoiets moois mag niet verborgen blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, 't maakt me ook geen zak uit of ze wel, of niet in de lijstjes belanden.
Ik geniet er zo ook wel van.
Die anderen hebben dan geen goede smaak.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O absoluut. Maar ik merk dat als ik het aan anderen laat horen, ze vaak niet precies weten wat ze er mee aanmoeten. En niet iedereen kan het opbrengen een plaat meerdere keren te luisteren terwijl het welbekende kwartje maar niet valt.
Zeker. En ik mag ook graag horen hoe Corton er over praat.quote:Enniehoe, ik ben blij dat 3FM de band toch heeft opgepikt, want zoiets moois mag niet verborgen blijven natuurlijk.
De reactie in dit filmpje zegt inderdaad genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker. En ik mag ook graag horen hoe Corton er over praat.
Whehehe.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De reactie in dit filmpje zegt inderdaad genoeg.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe.Dat moet wel met Paparazzi zijn, kan bijna niet anders.
...
Ik was toen net een pannenkoek naar binnen aan het schuiven, maar vind dat zo'n coole gast die X-Zibitquote:
Zal 't zo ff vergelijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, 't beginstukje van Neon tiger van The Killers, is dat niet bijna hetzelfde als in Hold me, thrill me, kiss me, kill me van U2?
Ik heb de webcamstream aanstaan en die kachelt van zacht naar hard. Best irritant.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geluid op Radio4 zo slecht? Vanmiddag moest ik de radio extra hard zetten om Michiel te kunnen verstaan en even later word ik bijna doof en heeft denk ik de hele buurt gehoord welke Michiel er op de radio was.
Lijkt er een klein beetje opquote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, 't beginstukje van Neon tiger van The Killers, is dat niet bijna hetzelfde als in Hold me, thrill me, kiss me, kill me van U2?
Had ik ook inderdaad, zeker die "Veenstra, veenstra!" was heel erg hard vanmiddagquote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geluid op Radio4 zo slecht? Vanmiddag moest ik de radio extra hard zetten om Michiel te kunnen verstaan en even later word ik bijna doof en heeft denk ik de hele buurt gehoord welke Michiel er op de radio was.
Ja, 'n beetje wel. 't Is ook maar 'n heel, heel, heel klein stukje van Neon tiger.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt er een klein beetje op.
GMTA... Dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Door die plaat van Xzibit moet ik ineens hier aan denken. Ook wel 'n leuk plaatje.
Whehehe. Van die combi's, daar was toch 'n heel album van? Als ik me niet vergis tenminste..quote:
*op downloadlijstje zet*quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ja dus. The Rapsody - Overture. Hip hop meets classic.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 18:32 schreef Sersjee het volgende:
Pachelbel! Die kon natuurlijk niet ontbreken
Ik heb onderstaand filmpje wel eens eerder hier geplaatst geloof ik, maar het is zo toepasselijk èn grappig!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, inderdaad
Leuk om ook de vergelijking goed te horen met "All together now"
Leuke plaat is datquote:Op donderdag 20 november 2008 17:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.. Al vind ik de Hex Hector mix van Waiting for tonight ook wel heel errug fijn.
Van harte !quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef Noortje. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Ik heb een 6.8 voor Grieks gehaald.
Het lijkt me sowieso een leuke vent, ook gezien z'n enthousiasme altijd bij Una Voce Particolare.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef Impry het volgende:
Wel leuk met hoeveel passie Ernst Daniël Smid dat programma doet
Niet alleen bij dat programma, eigenlijk overal waar ie komt welquote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso een leuke vent, ook gezien z'n enthousiasme altijd bij Una Voce Particolare.
Dat is een erg relaxte gast. Zag hem laatst ook in zo'n Idols-achtig programma. Top gast.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen bij dat programma, eigenlijk overal waar ie komt wel
Dat ook vooral de water scene (als ik me niet vergis). Heb op MTV wel een paar keer de making of gezien waar JLO een beetje last van haar schouder had omdat de lasers , gebruikt in de clip , een stukje huid had weggebrand.quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ook vooral de water scene (als ik me niet vergis). Heb op MTV wel een paar keer de making of gezien waar JLO een beetje last van haar schouder had omdat de lasers , gebruikt in de clip , een stukje huid had weggebrand.
quote:
Zeer.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
Hoe was Sigur Rós bevallen??
Yo !!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
quote:Wat een verademing! Zeker als je tussen 07:00 en 09:00 lang in de file
staat en niet, zoals gewoonlijk, wordt opgezadeld
met elitair gedoe.
Dat laatste, goed bedoeld hoor maar dat kan best op een andere tijdstippen.
quote:wat halen jullie nu aan, dit is niet te harden, vooral die rammelige stem van die man, als ik niet de vertrouwde stem van hans v.d. boom af en toe hoorde zou ik denken dat ik totaal verdwaald was... dat gaat toch niet de hele dag zo door? please help...
een trouwe luisteraarster....
quote:Dit is haast nog erger als Classic fM... nee het is erger!
Alsof ik een randdebiel ben...
Ik haak af...
BBC 3 maar weer...
quote:Waar ik WEL wat tegen heb zijn luidruchtige, populistische, zichzelf graag horende DJ's. Als er dan nog interessante muziek werd gedraaid ... maar ClassicFM is nog origineler, dus daar luister ik vandaag maar naar.
Heel af en toe probeer ik het, maar tot nu toe na een paar seconden weer terug naar Classic FM.
quote:Laat de DJ's op Radio3 blijven ouwehoeren en ons niet vervelen op radio4. (...) Dit experiment is beslist niet voor herhaling vatbaar.
quote:Helemaal met Ernst eens, mooie muziek en aangename presentatie. Eric mag van mij een eigen programma krijgen over moderne klassieke muziek, maakt me niet uit of dat op radio 4 of 3FM is.
quote:Ik hoop niet dat men (vanwege de o zo belangrijke luistercijfers) dit soort uitwas meer gaat presenteren op Radio4...
quote:Maar mag er alstu, alstu, alstublieft vaker een dagje - of een uurtje - zoals vandaag, waar mensen hoorbaar hun enthousiasme over klassieke muziek delen en achtergronden erbij vertellen?
Ik vond het verfrissend en mooi en gezellig tegelijkertijd!
quote:Neeneenee! Ik kon m'n oren niet geloven. Toen ik tegen achten de radio aanzette
@%$#&%@$^^&*@@#+#!! ! !![]()
quote:Zet ik net toch maar weer even de radio aan en wat hoor ik dan? Schreeuwerige popmuziek, geïnspireerd op Pachelbel! En dan ook nog dat gekwebbel dwars door de muziek heen... dat kun je toch niet doen! Net van die mensen die altijd te vroeg beginnen te klappen, gruwelijk! Zeg alsjeblieft dat het zo niet al de hele dag gaat...
Gegroet. Ik hoor dit nog even aan en ga straks, zittend achter de piano, rust zoeken in de Franse Suites van Bach. Ja, misschien behoor ik wel tot die "Klassieke Taliban", maar daar ben ik helemaal tevreden mee.
Ik dacht dat wij hier soms erg warenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
http://forum.radio4.nl/forum.php/list_topics/22
Wat een reacties trouwensErg wisselend, maar vooral negatief
[..]
![]()
In één woord: bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Wiebelliedje!!!!
Hallo allemaal, goed humeur meldt zich!![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..] (x 15 ongeveer)
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Wiebelliedje!!!!
Hallo allemaal, goed humeur meldt zich!![]()
Holaquote:
Soms krijg ik het idee dat de "oudere" mensen (neem aan dat de gemiddelde leeftijd bij radio 4 toch wat hoger ligt) minder open staan voor nieuwe dingen. En ook dat ze niet eens normaal kunnen reageren. Toch heel verbasingwekkend...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Whehehe. Zoals dit: Nickelbackquote:Op donderdag 20 november 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij hier soms erg waren
Ik vind het opvallend hoe kortzichtig veel mensen zijn over een kruisbestuiving als deze. Het laat de werelden van de klassieke en popmuziek aan elkaar snuffelen, nou nou nou wat een ramp is dat! En dat ze het dan ook nog durven te flikken om iets uit de Vier Jaargetijden te draaien, het is een schande!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Jij hier??quote:
Verliefd??quote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo Michiel!
Hihihihi, ik kan de glimlach niet van mn gezicht krijgen!
Ja ook, maar daar komt-ie niet van.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja ook, maar daar komt-ie niet van.
Ben vandaag op mn stage heel de dag helemaal opgehemeld! Eerst door mn stagebegeleidster en stagedocente, en later op de dag weer door mn stagebegeleidster en een ouderejaars studente. Vooral dat laatste was heerlijk, want je zag dat de supergoeie feedback uit de grond van hun hart kwam!
Ze waren komen kijken bij een training van ons, en die groep is zooo pittig en we hebben een manier gevonden om met die kids om te gaan en het een goede en zelfs leuke training te maken, en ze vonden t beiden zo goed!
Wiehhh, I rock!!
Maar dan is LL Cool J - Dear Malika zoveel mooier.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Door die plaat van Xzibit moet ik ineens hier aan denken. Ook wel 'n leuk plaatje.
op_lucht!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan is LL Cool J - Dear Malika zoveel mooier.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan is LL Cool J - Dear Malika zoveel mooier.
Net als bij "popmuziek", sommige dingen wel, sommige dingen niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Houden jullie trouwens van klassieke muziek?
Ik vind het nogal schelen per stuk, maar veel stukken vind ik écht prachtig... Bach, Vivaldi...![]()
is net zoiets noemen als alles geweldig van 1 bepaalde artiest, dat kan bijna niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind het nogal schelen per stuk, maar veel stukken vind ik écht prachtig... Bach, Vivaldi...![]()
Die moderne stukken (Disney en film vertalingen) van Wibi vind ik zeer prettig om naar te luisteren.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Daniel Lohuesquote:Op donderdag 20 november 2008 19:38 schreef Mokus het volgende:
[..]
Die moderne stukken (Disney en film vertalingen) van Wibi vind ik zeer prettig om naar te luisteren.
Is dat nou ge reinders?? (baat bij muziek)
Vind er echt geen ruk aan.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ilse.![]()
Al vind ik deze single nog steeds niet bijzonder..
't Klonk niet bepaald Limburgs héquote:Op donderdag 20 november 2008 19:38 schreef Mokus het volgende:
[..]
Daniël Lohues (misschien ken je 'm wel van SKIK?).quote:Op donderdag 20 november 2008 19:38 schreef Mokus het volgende:
Daniel is toch van Drenthe?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel Twente wat de klok slaat
Dit vind ik een hele mooie tekst van Ilsequote:We thought we'd been there, done that,
But when we kissed
We knew we'd never been here..
We've never done this
Drente.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel Twente wat de klok slaat
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Klonk niet bepaald Limburgs hé.
Ik vind ook veel mooiquote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Benieuwd of @MarichaK ook via een tweet reageert op een verzoek voor nog een cappucino :-)
14 minutes ago from BeTwittered
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En Veenstra, al cappucino gehad?
Whehehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou... dat ding is echt serieus op weg naar de nummer 1 positie.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
*ril*
Draai dit toch niet op een zender die zich 'muziekzender' noemt.
Elke scheet die de zingende coltrui laat komt ook op 1, dus de hitlijsten vind ik al tijden niet meer boeiend.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou... dat ding is echt serieus op weg naar de nummer 1 positie.![]()
ik vind het ook niet een heel boeiende plaat
Noppes nadaquote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Nou, Gerard Joling staat ook hoog in zo'n lijst, dus daar hecht ik echt nul komma nul waarde aanquote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou... dat ding is echt serieus op weg naar de nummer 1 positie.![]()
ik vind het ook niet een heel boeiende plaat
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Elke scheet die de zingende coltrui laat komt ook op 1, dus de hitlijsten vind ik al tijden niet meer boeiend.
Misschien niet boeiend maar het heeft wel invloed of het gedraaid wordt op 3FM of niet. Gelukkig zijn daar wel uitzonderingen op want Marco B staat dan wel op 1 maar is alleen maar gedraaid tijdens de Mega top 50.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Elke scheet die de zingende coltrui laat komt ook op 1, dus de hitlijsten vind ik al tijden niet meer boeiend.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Prima. Ik ga ff muten, als dit ook nog moet.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Sersjee het volgende:
"Joh, ga lekker terug naar Jan Smit"
Je vraagt je werkelijk af wie hiervoor geld betaaltquote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
Zou typisch Nederlands zijn, als de Lama's op nummer 1 zou komen in de Top 50..
Hoi Hansquote:
Lekker!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over thee gesproken even pot zetten , brb
Proost!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:56 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben weg, bier drinken met m'n voetbalkornuiten.
Fijne avond verder
zeg!quote:
Ach ja, het is allemaal dezelfde hoekquote:
quote:
Oeh!quote:Maar nu heeft hij zelfs koffie met pepernoten (eigenlijk kruidnoten)
Daar bovenin rechtsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, het is allemaal dezelfde hoek
Ik wil 't niet eens weten.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je vraagt je werkelijk af wie hiervoor geld betaalt. Alleen op basis van airplay kan ie niet op één komen, dus er moeten mensen zijn die hiervoor geld over hebben
![]()
![]()
.
Och jongen toch... Was ik maar eens om 16.05u thuis, maar neeee, ik ben steeds om 7u de deur uit en ergens tussen 18u en 23u terugquote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef gerbenp het volgende:![]()
Morgen tot 16:05 naar school
, helemaal geen zin in!!!
iedereen
Laterquote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef gerbenp het volgende:![]()
Morgen tot 16:05 naar school
, helemaal geen zin in!!!
iedereen
Veel plezierquote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef Mokus het volgende:
[..]
Twente is midden....
Ik ben er weer vandoor, ga volleyballen
Euh.. Nee. Ik ben geboren in Drente, en wil niet geassocieerd worden met Tukkers.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach ja, het is allemaal dezelfde hoek
Doe mij maar koffiequote:Op donderdag 20 november 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over thee gesproken even pot zetten , brb
Sorryquote:
Allemaal oostelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 20:03 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Euh.. Nee. Ik ben geboren in Drente, en wil niet geassocieerd worden met Tukkers.
Je moet niet zo in hokjes (windstreken) denken, én niet zo generaliseren..quote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Allemaal oostelijk![]()
Net als dat jullie van daar boven alles in Brabant en Limburg over één kam scheren
Mooie platen, zei ikquote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik tune weer in in afwachting van mooie platen.
Jawel, ben al genuanceerd genoeg op mn school en stage, nu mag ik lekker oppervlakkig generaliseren!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:13 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je moet niet zo in hokjes (windstreken) denken, én niet generaliseren..
Maar julllie zijn toch allemaal niet te verstaanquote:Op donderdag 20 november 2008 20:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Allemaal oostelijk![]()
Net als dat jullie van daar boven alles in Brabant en Limburg over één kam scheren
Zeker. generaliseren is zoiets als alle platen van Alphacrap kut vindenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jawel, ben al genuanceerd genoeg op mn school en stage, nu mag ik lekker oppervlakkig generaliseren!
Oké. Dan is 't goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:14 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jawel, ben al genuanceerd genoeg op mn school en stage, nu mag ik lekker oppervlakkig generaliseren!
quote:Op donderdag 20 november 2008 20:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar julllie zijn toch allemaal niet te verstaan
Whehehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Maar julllie zijn toch allemaal niet te verstaan
Liep er niet toevallig 'n tolk bij, waardoor 't enigszins begrijpbaar werd?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben wel te verstaan. Vraag maar aan on_air en Sersjee. Tenminste, er ontstonden gesprekken, dus ik ga er vanuit dat ze me begrepen.
Die komt niet in mijn systeem denk ikquote:Op donderdag 20 november 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
"De nieuwe single is hartstikke leuk. Die gaan we ook lekker kapotdraaien."
Ow, waren dat de gebaren die die gast even verderop maaktequote:Op donderdag 20 november 2008 20:18 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Liep er niet toevallig 'n tolk bij, waardoor 't enigszins begrijpbaar werd?
Echt niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:07 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nee. Te laat. Nu hoeft 't niet meer.
Mwah... Ik gokte maar een beetje naar wat je zei en gaf op basis van die gok antwoord. Blijkbaar ben ik er aardig mee weggekomenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben wel te verstaan. Vraag maar aan on_air en Sersjee. Tenminste, er ontstonden gesprekken, dus ik ga er vanuit dat ze me begrepen.
Nog 'n kleine toevoeging: zou wit, pluizig borsthaar 't plaatje nèt niet helemaal afmaken?!quote:
Toch knap dat we 't als een gesprek hebben ervarenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah... Ik gokte maar een beetje naar wat je zei en gaf op basis van die gok antwoord. Blijkbaar ben ik er aardig mee weggekomen![]()
![]()
quote:oke, nou ben ik echt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |