O absoluut. Maar ik merk dat als ik het aan anderen laat horen, ze vaak niet precies weten wat ze er mee aanmoeten. En niet iedereen kan het opbrengen een plaat meerdere keren te luisteren terwijl het welbekende kwartje maar niet valt. Enniehoe, ik ben blij dat 3FM de band toch heeft opgepikt, want zoiets moois mag niet verborgen blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, 't maakt me ook geen zak uit of ze wel, of niet in de lijstjes belanden.
Ik geniet er zo ook wel van.
Die anderen hebben dan geen goede smaak.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O absoluut. Maar ik merk dat als ik het aan anderen laat horen, ze vaak niet precies weten wat ze er mee aanmoeten. En niet iedereen kan het opbrengen een plaat meerdere keren te luisteren terwijl het welbekende kwartje maar niet valt.
Zeker. En ik mag ook graag horen hoe Corton er over praat.quote:Enniehoe, ik ben blij dat 3FM de band toch heeft opgepikt, want zoiets moois mag niet verborgen blijven natuurlijk.
De reactie in dit filmpje zegt inderdaad genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker. En ik mag ook graag horen hoe Corton er over praat.
Whehehe.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De reactie in dit filmpje zegt inderdaad genoeg.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe.Dat moet wel met Paparazzi zijn, kan bijna niet anders.
...
Ik was toen net een pannenkoek naar binnen aan het schuiven, maar vind dat zo'n coole gast die X-Zibitquote:
Zal 't zo ff vergelijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, 't beginstukje van Neon tiger van The Killers, is dat niet bijna hetzelfde als in Hold me, thrill me, kiss me, kill me van U2?
Ik heb de webcamstream aanstaan en die kachelt van zacht naar hard. Best irritant.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geluid op Radio4 zo slecht? Vanmiddag moest ik de radio extra hard zetten om Michiel te kunnen verstaan en even later word ik bijna doof en heeft denk ik de hele buurt gehoord welke Michiel er op de radio was.
Lijkt er een klein beetje opquote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, 't beginstukje van Neon tiger van The Killers, is dat niet bijna hetzelfde als in Hold me, thrill me, kiss me, kill me van U2?
Had ik ook inderdaad, zeker die "Veenstra, veenstra!" was heel erg hard vanmiddagquote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geluid op Radio4 zo slecht? Vanmiddag moest ik de radio extra hard zetten om Michiel te kunnen verstaan en even later word ik bijna doof en heeft denk ik de hele buurt gehoord welke Michiel er op de radio was.
Ja, 'n beetje wel. 't Is ook maar 'n heel, heel, heel klein stukje van Neon tiger.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt er een klein beetje op.
GMTA... Dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Door die plaat van Xzibit moet ik ineens hier aan denken. Ook wel 'n leuk plaatje.
Whehehe. Van die combi's, daar was toch 'n heel album van? Als ik me niet vergis tenminste..quote:
*op downloadlijstje zet*quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ja dus. The Rapsody - Overture. Hip hop meets classic.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 18:32 schreef Sersjee het volgende:
Pachelbel! Die kon natuurlijk niet ontbreken
Ik heb onderstaand filmpje wel eens eerder hier geplaatst geloof ik, maar het is zo toepasselijk čn grappig!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, inderdaad
Leuk om ook de vergelijking goed te horen met "All together now"
Leuke plaat is datquote:Op donderdag 20 november 2008 17:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.. Al vind ik de Hex Hector mix van Waiting for tonight ook wel heel errug fijn.
Van harte !quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef Noortje. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Ik heb een 6.8 voor Grieks gehaald.
Het lijkt me sowieso een leuke vent, ook gezien z'n enthousiasme altijd bij Una Voce Particolare.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef Impry het volgende:
Wel leuk met hoeveel passie Ernst Daniël Smid dat programma doet
Niet alleen bij dat programma, eigenlijk overal waar ie komt welquote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso een leuke vent, ook gezien z'n enthousiasme altijd bij Una Voce Particolare.
Dat is een erg relaxte gast. Zag hem laatst ook in zo'n Idols-achtig programma. Top gast.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen bij dat programma, eigenlijk overal waar ie komt wel
Dat ook vooral de water scene (als ik me niet vergis). Heb op MTV wel een paar keer de making of gezien waar JLO een beetje last van haar schouder had omdat de lasers , gebruikt in de clip , een stukje huid had weggebrand.quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ook vooral de water scene (als ik me niet vergis). Heb op MTV wel een paar keer de making of gezien waar JLO een beetje last van haar schouder had omdat de lasers , gebruikt in de clip , een stukje huid had weggebrand.
quote:
Zeer.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
Hoe was Sigur Rós bevallen??
Yo !!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
quote:Wat een verademing! Zeker als je tussen 07:00 en 09:00 lang in de file
staat en niet, zoals gewoonlijk, wordt opgezadeld
met elitair gedoe.
Dat laatste, goed bedoeld hoor maar dat kan best op een andere tijdstippen.
quote:wat halen jullie nu aan, dit is niet te harden, vooral die rammelige stem van die man, als ik niet de vertrouwde stem van hans v.d. boom af en toe hoorde zou ik denken dat ik totaal verdwaald was... dat gaat toch niet de hele dag zo door? please help...
een trouwe luisteraarster....
quote:Dit is haast nog erger als Classic fM... nee het is erger!
Alsof ik een randdebiel ben...
Ik haak af...
BBC 3 maar weer...
quote:Waar ik WEL wat tegen heb zijn luidruchtige, populistische, zichzelf graag horende DJ's. Als er dan nog interessante muziek werd gedraaid ... maar ClassicFM is nog origineler, dus daar luister ik vandaag maar naar.
Heel af en toe probeer ik het, maar tot nu toe na een paar seconden weer terug naar Classic FM.
quote:Laat de DJ's op Radio3 blijven ouwehoeren en ons niet vervelen op radio4. (...) Dit experiment is beslist niet voor herhaling vatbaar.
quote:Helemaal met Ernst eens, mooie muziek en aangename presentatie. Eric mag van mij een eigen programma krijgen over moderne klassieke muziek, maakt me niet uit of dat op radio 4 of 3FM is.
quote:Ik hoop niet dat men (vanwege de o zo belangrijke luistercijfers) dit soort uitwas meer gaat presenteren op Radio4...
quote:Maar mag er alstu, alstu, alstublieft vaker een dagje - of een uurtje - zoals vandaag, waar mensen hoorbaar hun enthousiasme over klassieke muziek delen en achtergronden erbij vertellen?
Ik vond het verfrissend en mooi en gezellig tegelijkertijd!
quote:Neeneenee! Ik kon m'n oren niet geloven. Toen ik tegen achten de radio aanzette
@%$#&%@$^^&*@@#+#!! ! !![]()
quote:Zet ik net toch maar weer even de radio aan en wat hoor ik dan? Schreeuwerige popmuziek, geďnspireerd op Pachelbel! En dan ook nog dat gekwebbel dwars door de muziek heen... dat kun je toch niet doen! Net van die mensen die altijd te vroeg beginnen te klappen, gruwelijk! Zeg alsjeblieft dat het zo niet al de hele dag gaat...
Gegroet. Ik hoor dit nog even aan en ga straks, zittend achter de piano, rust zoeken in de Franse Suites van Bach. Ja, misschien behoor ik wel tot die "Klassieke Taliban", maar daar ben ik helemaal tevreden mee.
Ik dacht dat wij hier soms erg warenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
http://forum.radio4.nl/forum.php/list_topics/22
Wat een reacties trouwensErg wisselend, maar vooral negatief
[..]
![]()
In één woord: bijzonder.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Wiebelliedje!!!!
Hallo allemaal, goed humeur meldt zich!![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..] (x 15 ongeveer)
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Wiebelliedje!!!!
Hallo allemaal, goed humeur meldt zich!![]()
Holaquote:
Soms krijg ik het idee dat de "oudere" mensen (neem aan dat de gemiddelde leeftijd bij radio 4 toch wat hoger ligt) minder open staan voor nieuwe dingen. En ook dat ze niet eens normaal kunnen reageren. Toch heel verbasingwekkend...quote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Whehehe. Zoals dit: Nickelbackquote:Op donderdag 20 november 2008 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij hier soms erg waren
Ik vind het opvallend hoe kortzichtig veel mensen zijn over een kruisbestuiving als deze. Het laat de werelden van de klassieke en popmuziek aan elkaar snuffelen, nou nou nou wat een ramp is dat! En dat ze het dan ook nog durven te flikken om iets uit de Vier Jaargetijden te draaien, het is een schande!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Jij hier??quote:
Verliefd??quote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo Michiel!
Hihihihi, ik kan de glimlach niet van mn gezicht krijgen!
Ja ook, maar daar komt-ie niet van.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja ook, maar daar komt-ie niet van.
Ben vandaag op mn stage heel de dag helemaal opgehemeld! Eerst door mn stagebegeleidster en stagedocente, en later op de dag weer door mn stagebegeleidster en een ouderejaars studente. Vooral dat laatste was heerlijk, want je zag dat de supergoeie feedback uit de grond van hun hart kwam!
Ze waren komen kijken bij een training van ons, en die groep is zooo pittig en we hebben een manier gevonden om met die kids om te gaan en het een goede en zelfs leuke training te maken, en ze vonden t beiden zo goed!
Wiehhh, I rock!!
Maar dan is LL Cool J - Dear Malika zoveel mooier.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Door die plaat van Xzibit moet ik ineens hier aan denken. Ook wel 'n leuk plaatje.
op_lucht!quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan is LL Cool J - Dear Malika zoveel mooier.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Maar dan is LL Cool J - Dear Malika zoveel mooier.
Net als bij "popmuziek", sommige dingen wel, sommige dingen niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Houden jullie trouwens van klassieke muziek?
Ik vind het nogal schelen per stuk, maar veel stukken vind ik écht prachtig... Bach, Vivaldi...![]()
is net zoiets noemen als alles geweldig van 1 bepaalde artiest, dat kan bijna niet.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik vind het nogal schelen per stuk, maar veel stukken vind ik écht prachtig... Bach, Vivaldi...![]()
Die moderne stukken (Disney en film vertalingen) van Wibi vind ik zeer prettig om naar te luisteren.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Daniel Lohuesquote:Op donderdag 20 november 2008 19:38 schreef Mokus het volgende:
[..]
Die moderne stukken (Disney en film vertalingen) van Wibi vind ik zeer prettig om naar te luisteren.
Is dat nou ge reinders?? (baat bij muziek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |