Ik heb onderstaand filmpje wel eens eerder hier geplaatst geloof ik, maar het is zo toepasselijk èn grappig!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Nee, inderdaad
Leuk om ook de vergelijking goed te horen met "All together now"
Leuke plaat is datquote:Op donderdag 20 november 2008 17:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup.. Al vind ik de Hex Hector mix van Waiting for tonight ook wel heel errug fijn.
Van harte !quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef Noortje. het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay!
Ik heb een 6.8 voor Grieks gehaald.
Het lijkt me sowieso een leuke vent, ook gezien z'n enthousiasme altijd bij Una Voce Particolare.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef Impry het volgende:
Wel leuk met hoeveel passie Ernst Daniël Smid dat programma doet
Niet alleen bij dat programma, eigenlijk overal waar ie komt welquote:Op donderdag 20 november 2008 18:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso een leuke vent, ook gezien z'n enthousiasme altijd bij Una Voce Particolare.
Dat is een erg relaxte gast. Zag hem laatst ook in zo'n Idols-achtig programma. Top gast.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet alleen bij dat programma, eigenlijk overal waar ie komt wel
Dat ook vooral de water scene (als ik me niet vergis). Heb op MTV wel een paar keer de making of gezien waar JLO een beetje last van haar schouder had omdat de lasers , gebruikt in de clip , een stukje huid had weggebrand.quote:
Whehehe.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat ook vooral de water scene (als ik me niet vergis). Heb op MTV wel een paar keer de making of gezien waar JLO een beetje last van haar schouder had omdat de lasers , gebruikt in de clip , een stukje huid had weggebrand.
quote:
Zeer.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeeeeedenavond![]()
Hoe was Sigur Rós bevallen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |