O absoluut. Maar ik merk dat als ik het aan anderen laat horen, ze vaak niet precies weten wat ze er mee aanmoeten. En niet iedereen kan het opbrengen een plaat meerdere keren te luisteren terwijl het welbekende kwartje maar niet valt. Enniehoe, ik ben blij dat 3FM de band toch heeft opgepikt, want zoiets moois mag niet verborgen blijven natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar goed, 't maakt me ook geen zak uit of ze wel, of niet in de lijstjes belanden.
Ik geniet er zo ook wel van.
Die anderen hebben dan geen goede smaak.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
O absoluut. Maar ik merk dat als ik het aan anderen laat horen, ze vaak niet precies weten wat ze er mee aanmoeten. En niet iedereen kan het opbrengen een plaat meerdere keren te luisteren terwijl het welbekende kwartje maar niet valt.
Zeker. En ik mag ook graag horen hoe Corton er over praat.quote:Enniehoe, ik ben blij dat 3FM de band toch heeft opgepikt, want zoiets moois mag niet verborgen blijven natuurlijk.
De reactie in dit filmpje zegt inderdaad genoeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker. En ik mag ook graag horen hoe Corton er over praat.
Whehehe.quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De reactie in dit filmpje zegt inderdaad genoeg.
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe.Dat moet wel met Paparazzi zijn, kan bijna niet anders.
...
Ik was toen net een pannenkoek naar binnen aan het schuiven, maar vind dat zo'n coole gast die X-Zibitquote:
Zal 't zo ff vergelijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, 't beginstukje van Neon tiger van The Killers, is dat niet bijna hetzelfde als in Hold me, thrill me, kiss me, kill me van U2?
Ik heb de webcamstream aanstaan en die kachelt van zacht naar hard. Best irritant.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geluid op Radio4 zo slecht? Vanmiddag moest ik de radio extra hard zetten om Michiel te kunnen verstaan en even later word ik bijna doof en heeft denk ik de hele buurt gehoord welke Michiel er op de radio was.
Lijkt er een klein beetje opquote:Op donderdag 20 november 2008 17:48 schreef DiedjeeJ het volgende:
Roel, 't beginstukje van Neon tiger van The Killers, is dat niet bijna hetzelfde als in Hold me, thrill me, kiss me, kill me van U2?
Had ik ook inderdaad, zeker die "Veenstra, veenstra!" was heel erg hard vanmiddagquote:Op donderdag 20 november 2008 17:56 schreef Marc63 het volgende:
Ligt het aan mij of is dat geluid op Radio4 zo slecht? Vanmiddag moest ik de radio extra hard zetten om Michiel te kunnen verstaan en even later word ik bijna doof en heeft denk ik de hele buurt gehoord welke Michiel er op de radio was.
Ja, 'n beetje wel. 't Is ook maar 'n heel, heel, heel klein stukje van Neon tiger.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt er een klein beetje op.
GMTA... Dat had ik dus ook!quote:Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef DiedjeeJ het volgende:
Door die plaat van Xzibit moet ik ineens hier aan denken. Ook wel 'n leuk plaatje.
Whehehe. Van die combi's, daar was toch 'n heel album van? Als ik me niet vergis tenminste..quote:
*op downloadlijstje zet*quote:Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ja dus. The Rapsody - Overture. Hip hop meets classic.
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 20 november 2008 18:32 schreef Sersjee het volgende:
Pachelbel! Die kon natuurlijk niet ontbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |