Zowaar is Makaay nog goed aan het spelen ja.quote:Op zondag 23 november 2008 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
Een makaay in vorm kan dus wel dat beetje extra brengen, puike pot van die kerel.

Speelt niet meer op huurbasis bij Ankaragucu..
 Speelt niet meer op huurbasis bij Ankaragucu..

Ik dacht dat er ASR op de shirts komt te staan. Ik denk zelf niet dat Samsung op de shirts komt te staan. Want als het veel op de borden staat hoeft dat niet automatisch te betekenen. Sowieso gaat het slecht met Fortis dus die willen niet te veel in the picture staan op dit moment.quote:Op zondag 23 november 2008 13:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik zie meer Samsung reclame op de borden verschijnen dan reclame van Fortis.

Ja, ben ook nieuwsgierig.........quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat spandoek wat rond de 75e minuut op X omhoog werd gehouden?

Nou inderdaad, waar blijft die zeiksnor, zou hij ingesneeuwd zijn vanuit de Kuip terug naar huis...............quote:

niet goed gezien helaasquote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Wat stond er eigenlijk op dat spandoek wat rond de 75e minuut op X omhoog werd gehouden?

Inderdaad, zo slecht vond ik hem ook niet, toch al speler nummer 3 die weg mocht en nu in de basis speelt.quote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef Happel het volgende:
Derijck deed het voor zijn eerste keer sinds een jaar of drie (?) best redelijk hoor.

Bizar als je er over nadenkt.. want zelfs onder Verbeek afgeschreven en toch een kans gekregen en redelijk gedaan als ik de reacties lees. Ik heb het zelf niet gezien dus kan niet oordelen.quote:Op zondag 23 november 2008 17:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Inderdaad, zo slecht vond ik hem ook niet, toch al speler nummer 3 die weg mocht en nu in de basis speelt.

is het niet gewoon een knipoog naar die eredivisielive reclame? ("Guess who's back" doek dat ontrold werd in groen-geel)quote:Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het een boodschap aan Bosz over Henkie Fräser?

mwah vind ik ver gezochtquote:Op zondag 23 november 2008 17:37 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
is het niet gewoon een knipoog naar die eredivisielive reclame? ("Guess who's back" doek dat ontrold werd in groen-geel)

Denk het niet. Den Haag gebruikte begin dit seizoen toch vaak Guess who's back?quote:Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was het een boodschap aan Bosz over Henkie Fräser?

Peter Houtman zei toch dat je een commentator niet met een minuut stilte moest herdenken maar met een geluidsfragmentquote:Op zondag 23 november 2008 17:46 schreef Benigoi het volgende:
Respect voor de Ado-fans die tijdens de minuut stilte ook gewoon stil kunnen zijn.
Maar wat een lompe actie om tijdens de minuut stilte het legendarische radiocommentaar in te starten.
Doe dat dan erna.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |