Feyenoord heeft helemaal niets te vertellen.. dus alleen Hofland kan zelf bedanken, wat ook gelijk einde Oranje-loopbaan betekent bij de KNVB. Begrijpelijk dat ie dan dus gaat, zeker als je spelers als Heitinga en Mathijsen voor je hebt. En die enkel zal wel gewoon op de training zijn gebeurd, anders was dat al een tijdje bekend.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:05 schreef Crane het volgende:
[..]
Het is dat we geen verdediger meer over hebben, anders kon ie wat mij betreft ook opkankeren en een tijdje op de tribune wegkwijnen.![]()
Hij weet dat Feyenoord al zoveel geblesseerden heeft en alles op alles moet zetten om weer in de top 5 te komen, maar neemt toch vrolijk het risico om voor dat mislukte KNVB-gedrocht te kiezen. En daarna nog zo'n schijnheilig verhaaltje ook dat ie zich neerlegt bij het besluit van Feyenoord en de club voor laat gaan. Dat doet ie helemaal niet, hij heeft gewoon gespeeld.
Hofland.
+ Denny Landzaat, Kevin Hoflandquote:De officiele Feyenoord blessure-lijst, editie 22-11-2008:
Pas na de winterstop weer terug:
Michael Mols
Ron Vlaar
Diego Biseswar
Serginho Greene
Tim Vincken
Revalidatie, binnen enkele weken terug:
Jonathan De Guzman
Theo Lucius
Jon Dahl Tomasson
Andwele Slory
Luigi Bruins
Denny Landzaat
Leroy Fer
Danny Buijs
Mitchell Schet
Nog onduidelijk, maar waarschijnlijk snel terug:
André Bahia
Henk Timmer
Georginio Wijnaldum
Als Hofland DAN een vent is, is ie bij Feyenoord ook maar een vent, hij weet dat Feyenoord hem nodig heeft en dat ie gewoon moet spelen. Zoals ik al zei: mede door hem staat Feyenoord op dit moment 12e en zijn ze uitgeschakeld in de UEFA Cup, en daarbij heeft z'n kansloze B-elftal ook nog eens met 3-1 (ofzo) verloren van Jong Zweden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Feyenoord heeft helemaal niets te vertellen.. dus alleen Hofland kan zelf bedanken, wat ook gelijk einde Oranje-loopbaan betekent bij de KNVB. Begrijpelijk dat ie dan dus gaat, zeker als je spelers als Heitinga en Mathijsen voor je hebt. En die enkel zal wel gewoon op de training zijn gebeurd, anders was dat al een tijdje bekend.
Doe gewoon normaal dus.
Dat jij je nou neerlegt hierbij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef Happel het volgende:
Crane heeft weer een stok om mee te slaan.
Wederom en weer is hetzelfde.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:35 schreef Crane het volgende:
[..]
Wederom weer zo'n geweldig weerwoord. Je kan beter, Happel.
3-0 + wedstrijdquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:32 schreef Sender_ het volgende:
Morgen de punten houden in Rotterdam, Ado moet geen probleem zijn.
ADO is altijd lastig, ik denk dat je met 3 punten al blij genoeg mag zijn, zeker met de problemen die er zijn.quote:
Klopt, nu je het zegt.quote:
Ik vind het knap dat je zo positief (of naief?) kunt blijven als je kijkt naar de blessuregolf die maar niet ophoudt en nog eens een blik werpt op de stand in de eredivisie.quote:Je doet weer als vanouds en zit te janken als een verongelijkt kind. Komt allemaal goed, rustig maar. Meer wil ik er niet over zeggen.
Ik zou hem er graag een dreun mee verkopenquote:Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef Happel het volgende:
Crane heeft weer een stok om mee te slaan.
Hallo malloot zonder Hofland hadden we 16de gestaan dus ff kalm verdomme!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:26 schreef Crane het volgende:
[..]
Als Hofland DAN een vent is, is ie bij Feyenoord ook maar een vent, hij weet dat Feyenoord hem nodig heeft en dat ie gewoon moet spelen. Zoals ik al zei: mede door hem staat Feyenoord op dit moment 12e en zijn ze uitgeschakeld in de UEFA Cup, en daarbij heeft z'n kansloze B-elftal ook nog eens met 3-1 (ofzo) verloren van Jong Zweden.Laat hem eerst maar eens bij Feyenoord z'n zaken op orde stellen voordat ie denkt aan oranje.
Feyenoord moet eens opschieten met die rechtzaak trouwens.
Hoop dat ze door de sneeuw snel besluiten om op te zouten en Wijnaldum nog 4 jaar bij ons latenquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens RR zitten Arsenal - Chelsea - Liverpool - Man United en City morgen in de kuip voor Wijnaldum
boefjuhquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik zou hem er graag een dreun mee verkopen
Ik neem het Hofland zelf ook kwalijk. Die debiel is al blessuregevoelig, en dan gaat hij ook nog eens extra wedstrijdjes spelen om zich in de kijker voor het Nederland elftal te spelen. Alsof Van Marwijk niet weet wat hij aan Hofland heeft...quote:
Dat had ook echt met Feyenoord te maken dat de transfer niet doorgingquote:
Lucius is nog niet helemaal fit, kleine terugslag. Derijck vond ik redelijk. Wel één grote blunder, toen hij Caracciolo uit zijn rug liet lopen.quote:Op zondag 23 november 2008 13:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
El Ahmadi is weer goed vandaag. Maar wat is er met Lucius? Nu Derijck speelt lijkt me het einde Lucius bij Feyenoord.
?quote:Op zondag 23 november 2008 12:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Samsung wordt onze nieuwe hoofdsponsor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |