Vrouwen die voor dit soort vallen horen ook gewoon achter het raam. Snap dan ook niet waarom ze opgepakt zijn.quote:Op zaterdag 22 november 2008 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Ansswa! [deel4]
Vrouwen zijn nou eenmaal onbegrijpelijk.
Brrr. Bizar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:13 schreef Nautilus_ het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=860c9b9f3b&p=1
Het gaat zo snel. "Budd, Budd, Budd!" Paf.
Don't panic.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:13 schreef Nautilus_ het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=860c9b9f3b&p=1
Het gaat zo snel. "Budd, Budd, Budd!" Paf.
Gelukkig maar.quote:Yang Yang, who was flown to Guilin last year from Sichuan province, was behaving normally on Saturday and did not seem to suffer any negative psychological effects, the park employee said.
quote:Ik vond het al een kromme zinsopbouw hebben, maar dat het gejat is...verbaasd me niks eigenlijk...
ja zou wel voor de deluxe gaan heb je veel meer beschikking over transport en dergelijke de opvolgers zou ik mijdenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sim City 4, hm? Raad je het aan?
Sim City 5 natuurlijk!quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het grootste probleem van Sim City 4 is dat het spel geen doel heeft. Ja, groeien, maar daarna?
Beetje aanrommelen. Geweldig spel zeker ook met de levendige community van simtropolis.com waar je allemaal nieuwe dingen kunt downloaden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:23 schreef DrWolffenstein het volgende:
Het grootste probleem van Sim City 4 is dat het spel geen doel heeft. Ja, groeien, maar daarna?
Hoe is het met je boek?quote:Op zaterdag 22 november 2008 17:57 schreef Sam_Spade het volgende:
Iedereen heeft maar lol.
Goed, morgen begin ik.quote:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:01 schreef Sam_Spade het volgende:
Goed, morgen begin ik.
Goed nieuws!quote:
Ik ken Turken die niet half zo breed zijn, maar desondanks de politie de handboeien omdeden in plaats van zich te laten arresteren.quote:
Dit is meer een latente homo. Nederlandse Turkquote:Op zaterdag 22 november 2008 18:07 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ik ken Turken die niet half zo breed zijn, maar desondanks de politie de handboeien omdeden in plaats van zich te laten arresteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |