maar wel met foto's!!!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef snoopy het volgende:
verdorie, had nou iets van 020 in de titel gezet. Nu komt easy weer op het bankje
k dacht dat t alleen natte sneeuw zou zijnquote:Op donderdag 20 november 2008 14:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Komend weekend wordt het erg koud met winterse buien, hopelijk blijft er wel wat sneeuw liggen voor een leuke foto.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:18 schreef snoopy het volgende:
verdorie, had nou iets van 020 in de titel gezet. Nu komt easy weer op het bankje
nouja, over een jaar of 2 is er misschien wel weer eens zo'n bankjequote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef bixister het volgende:
nee, dat klopt. eigenlijk is de fototijd alweer voorbij. jammerrrrr!
zullen we er maar meteen een paar maken van het NU. kunnen we dan weer lachen om het verschil.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef easy-going het volgende:
nouja, over een jaar of 2 is er misschien wel weer eens zo'n bankje
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:36 schreef Maneki.Neko het volgende:
Kousneeuw
verwarming openhaard aan en binnen blijven
Maar dat kan het worden. Persoonlijk heb ik een hartstikke goed geslaagde combinatiepoging vanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Daar gaat dit bankje helemaal niet over
Ik heb pas kleurenfoto's van mezelf vanaf een jaar of 7quote:
ja eindhoven,quote:Op donderdag 20 november 2008 17:35 schreef bixister het volgende:
jij? naar eindhoven? (da's toch in eindhoven?) hoezo?!
Zoals mijn vader (Achterhoeker) wel eens zegt: "Alle wijzen komen uit het Oosten"quote:Op donderdag 20 november 2008 15:15 schreef RockabeIIa het volgende:
en waarom is er geen oosters bankje?
Jullie weten toch wel dat het enige goeie uit het westen de trein naar het oosten is?
*weer onder de klei kruipt*
Ah. fluf had ondertussen ook gepost, die is de Dolly Dots in haar uppie iddquote:Op donderdag 20 november 2008 19:29 schreef Lois het volgende:
Wow Fluf dat is idd een supertof kapsel![]()
Op de eerste reeks van 3 ben je net een compilatie van de Dolly Dots
Ze vinden hem tegenwoordig zoveel op L. lijken, dat doet hij ook wel, maar ik zat vanmiddag dat fotoalbum door te bladeren maar ik vind hem ook wel veel op mijn middelste broer (die toevallig ook L. heetquote:Op donderdag 20 november 2008 19:40 schreef Lois het volgende:![]()
Easy op die bovenste ben je gewoon 1 gezicht met Sven als hij boos kijkt
Ongelooflijk!
via kansrijkhuren. kleine kans maar goed iedere nietgegrepen kans is altijd mis natuurlijkquote:Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef SilverStar het volgende:
bril-jante foto's allemaal.
Ynske: eindhovuh de gekste!! lekker centraal want je zit zo in utrecht, nijmegen, maastricht, rotterdam. heb je via woonbedrijf gereageerd?
Ja, die prikte ook nogquote:Op donderdag 20 november 2008 19:42 schreef phluphy het volgende:
Ik vind die ruitjesbroek traumatischer dan het jurkje, easy!![]()
Eh neequote:Op donderdag 20 november 2008 19:44 schreef phluphy het volgende:
Lois, hebben we van jou al oude foto's gezien? Dacht het niet hé?!
en dan is iedereen die foto's allang weer vergeten zeker, uhuhquote:Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Lois het volgende:
[..]
Eh neeIk moet het album nog van zolder plukken, dan nog inscannen of fotograferen en dan nog plaatsen..... dat wordt wel zaterdag
sta ik ookquote:Op donderdag 20 november 2008 19:48 schreef SilverStar het volgende:
dank je pluphy.
Ynske, als je deze kant op wil verhuizen, zou je je dan niet gewoon inschrijven bij woonbedrijf in eindhoven, de wachttijden zijn ehm.. behoorlijk, maar dan heb je over een paar jaar als je al een tijdje in je kansrijkhuren-huis zit (het gaat gewoon lukken) keuze uit nog meer woningen
.
nope dat niet, maar goed, tis ook pas korte tijd dat ik erover aan het denken ben om meer richting fam te gaan en hier uit de buurt weg te gaan, daarbij ben deze kant uit gaan wonen om bij de tv te kunnen werken, die fase hebben we gehad, op naar iets andersquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:59 schreef Lishe het volgende:
Leuk Ynske, dan wonen we ooit bij elkaar 'in de buurt'!
op naar eindhoven/ woensel dan maarquote:Op donderdag 20 november 2008 20:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope dat niet, maar goed, tis ook pas korte tijd dat ik erover aan het denken ben om meer richting fam te gaan en hier uit de buurt weg te gaan, daarbij ben deze kant uit gaan wonen om bij de tv te kunnen werken, die fase hebben we gehad, op naar iets anders
Die had ik ook.quote:
Nenenenehneh .... fluffie is een Dolly Dot, fluffie is een Dolly Dotquote:Op donderdag 20 november 2008 20:16 schreef phluphy het volgende:
jongetje!![]()
En die vergelijking met de Dolly Dots zie ik eigenlijk echt niet.Ik
Ah, gedeelde smart is halve smart! Pfieuw!quote:Op donderdag 20 november 2008 20:59 schreef SilverStar het volgende:
Moonah, ik bladerde even terug net.. jouw kapsel op je tiende heb ik ook gehad, iets eerder, maar niet minder erg
Heb ik die vraag niet eerder gezien deze week?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik haal net een plaat met kruidnoten uit de oven..klopt het dat ze nog in te drukken zijn als je ze er net uit haalt?
Ja, zo'n broek had ik ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah, gedeelde smart is halve smart! Pfieuw!
Miss-Sly, had jij ook zo'n broek met diagonale sluiting, zilverkleurige drukkers? Ik was daar zo trots op!
En tnx Belana (ea). Die laatste foto vind ik zelf ook erg mooi. Hij is topless, in een bos genomen, als onderdeel van een serie voor een expositie. Ik ben daar net een bosnimf he?
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Moonah het volgende:
Oh en Phluph, begreep ik nou goed dat jij een compilatie van al die foto's gaat maken? Wat leeeeeuuuuk!
Je hebt je typo weg-geeditquote:Op donderdag 20 november 2008 21:16 schreef lily het volgende:
Ik had een stretch panterbroek. Daar sliep ik zowat in. Ik ben er een keer om ontslagen.
Ik werkte in een supermarkt als vakkenvuller (met panterbroek, lange nagels, veel eyeliner en getoupeerd haar).
Ze vonden dat ik er niet klantvriendelijk uitzagen dat ik maar in een lingeriezaak moest gaan werken
![]()
Wel lief; mijn moeder op hoge poten ernaartoe (terwijl ze het zelf ook vreselijk vond hoe ik er bij liep toen)
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:18 schreef freecell het volgende:
Je hebt je typo weg-geeditIk wilde net een grappige opmerking maken!
Hoe? Wat?quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Reinhilde het volgende:
'Gesprek' tussen Nixxx en baby:
'Goh, nou heb je alweer een computer op je kont, ik zou zeggen dat gebeurt je ook niet elke dag, maar jou wel'
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een huwelijk op afstand volgens m. Ik lig namelijk al op bed, maar de droger moest nog aan. Wat doe je dan? Juist dan sms je even.
Ah, vandaarquote:Op donderdag 20 november 2008 21:53 schreef Reinhilde het volgende:
Ik lig op de bank met mijn mini-laptop op mijn buik, en Nixxx zit naast me en gooit er allemaal dit soort opmerkingen uit tegen baby.![]()
Ha! Meer gezinnen met debiele situaties vanavondquote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Ticootje het volgende:
ik heb een huwelijk op afstand volgens m. Ik lig namelijk al op bed, maar de droger moest nog aan. Wat doe je dan? Juist dan sms je even.
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:46 schreef Reinhilde het volgende:
'Gesprek' tussen Nixxx en baby:
'Goh, nou heb je alweer een computer op je kont, ik zou zeggen dat gebeurt je ook niet elke dag, maar jou wel'
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:02 schreef freecell het volgende:
TARA zit hier naast me en zgt zo ongeveer om de minuut dingen als Flierp! Tuut! Traaaaaak! en meer onzin. En dat terwijl Leander al slaapt sinds 20:30
quote:Op donderdag 20 november 2008 21:57 schreef Ticootje het volgende:
maar daar ben je toch wel ouder dan 1!!??!! ik denk dat we een (heel lichtgekleurd/) kaarsje (of 2) over 't hoofd zien.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:04 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er ook een paar:
Eerste verjaardag:
quote:
Nee, echt 1. Klopt ook met de volgorde van ingeplakte foto's. Maar zo oud lijk ik daar toch niet?quote:Op donderdag 20 november 2008 23:11 schreef bixister het volgende:
[..]
maar daar ben je toch wel ouder dan 1!!??!! ik denk dat we een (heel lichtgekleurd/) kaarsje (of 2) over 't hoofd zien.
haha, ja, heel veel keus was er toen ook nog niet. Dit is 25 jaar geleden ofzoquote:![]()
toen vond iedereen dat gelukkig een heel normaal model bril.
ik vind van wel hoor.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef miss_sly het volgende:
Nee, echt 1. Klopt ook met de volgorde van ingeplakte foto's. Maar zo oud lijk ik daar toch niet?
Goed hoor!! Kan al een beetje op mn pootje staan, alleen niet "recht" als ik 'm schuin neerzet kan ik een beetje op de buitenkant steunen... Het lijkt ook wle of de pin iets te lang is, mn been wil nie goed recht!!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef RockabeIIa het volgende:
vamp, mooi dat het de juiste kant op gaat!. Kun je je kleinste niet als spalk gebruiken?
Ik had precies dezelfde gedachte als Bix over die fotoquote:Op donderdag 20 november 2008 23:18 schreef miss_sly het volgende:
Nee, echt 1. Klopt ook met de volgorde van ingeplakte foto's. Maar zo oud lijk ik daar toch niet?
ik bel mijn kind vaak als hij aan tafel verwacht wordt 's avonds.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ha! Meer gezinnen met debiele situaties vanavond
Niet meer, maar ik heb er wel de eerste zeventien jaar van m'n leven gewoondquote:Op vrijdag 21 november 2008 07:10 schreef Belana het volgende:
Rabsadani, ik zag je vraag nog in het vorige topic, het was idd op de roode steenwoon je ook in Hoorn?
oooooh de rommelpieten! Dat vond ik altijd het aller-aller-allerleukste KP! Wat leuk dat dat er nog steeds is! (Nee echt, veel spannender dan Sint die langs kwamquote:Op vrijdag 21 november 2008 06:43 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
goedemorgen !
Dat belooft een onrustig dagje te worden...het gerucht gaat dat de rommelpieten op school zijn geweest in combi met de wind, verwacht ik een dag vol geconcentreerde kinderen
volgens google gaat het om een daf variomatic (truttenschudder met jarretelaandrijving)quote:
If I only had time, lalalala, only time. [insert muzieknootje]quote:Op donderdag 20 november 2008 21:06 schreef Moonah het volgende:
Oh en Phluph, begreep ik nou goed dat jij een compilatie van al die foto's gaat maken? Wat leeeeeuuuuk!
jajajajaquote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef huuphuup het volgende:
zie mijn reply, als jij snel kan editten kan ik dat ook hoor![]()
haha, als je meegaat krijg je bento van mij![]()
Ik moet hier ook nog zoveel doen. De was is echt belachelijk veel numja, doordeweek druk geweest met studeren en werk... dus ik ga het hele weekend wassen denk k...
oh daar hebben we er meer van rondlopen hoor!quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:47 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
jajajaja![]()
Ze zien me al aankomen daar in Leiden met mn dikke buik
Maar als het te hard waait/regent/stormt dan wordt er ook niet gevlogen toch?quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:47 schreef Maggie het volgende:
![]()
![]()
nog een paar uurtjes
![]()
![]()
Wat jammer nou voor jullie dat het hier zulk slecht weer is
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:55 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Maar als het te hard waait/regent/stormt dan wordt er ook niet gevlogen toch?![]()
Huupje, als ik me goed voel volgende week ga ik met je mee naar een college
Pak ik meteen een rechtencollege van mijn zusje mee.
Ken je CM trouwens?
Is goed hoor M@x! Ik kan het hebben.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:10 schreef m@x het volgende:
Fluf, volgens mij staan alle kleuren jou mooi.
Reinhilde, ik sta op het punt om jou nog even snel te nomineren voor de hormonster-award
Mijn zusje heeft eerst conservatorium gedaan, en nu dus rechten. ze was altijd erg introvert, dus dat ze nu praeses wordt, vind ik zo super! Leuk dat je een instrument bespeeld hebt! Ik moet eigenlijk ook weer iets gaan oppakken. Eerst maar eens een babytje, zien we volgend jaar wel verderquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:25 schreef huuphuup het volgende:
Hahahaha wat een klinkende naam voor zo'n karretje![]()
@Reinhilde, wat goed! tof hoor. En nee, koor is niet voor mij weggelegdik heb wel een paar jaar terug een jaar lang viool gespeeld. Zochten ze oefenprojectjes voor conservatoriumstudenten zeg maar. Was gratis ook nog! Was erg leuk, maar te duur voor mij om mee door te gaan.
Gewoon, ik lag eens lekker alleen in bed vanochtend. Mijn vriend was al vroeg weg, daarom. En meestal ben ik er al uit voor hij eruit is omdat B. anders de boel verbouwt.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:16 schreef PM-girl het volgende:
Rocka, hoezo het bed voor jezelf?
Man, het is wel echt weer om de weg op te gaan! Maar we gaan toch, Simon gaat spelen met Anna!
mjum!! heb je niet zo'n metalen zeep, of kan je niet proberen anders om je handen in je gootsteen met water te poetsen? doet bij mij echt wonderenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:04 schreef Vicky het volgende:
Hoe laat vliegen jullie M&M?
Blech, ik heb gister uien gesneden, heb mijn handen nou al tig keer gewassen maar de geur zit wil niet van mijn handen af en ik heb die vieze smaak van uien in mijn mond....
Maar ik eet vanavond wel zelfgemaakte hachee
nee helaas geen metalen zeep... dat andere ga ik zo eens proberen...quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:08 schreef SilverStar het volgende:
[..]
mjum!! heb je niet zo'n metalen zeep, of kan je niet proberen anders om je handen in je gootsteen met water te poetsen? doet bij mij echt wonderen.
Je kunt de geur van ui aan je handen het beste verwijderen door je handen te wassen met tandpasta. Nu ruiken ze weer lekker fris.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:04 schreef Vicky het volgende:
Hoe laat vliegen jullie M&M?
Blech, ik heb gister uien gesneden, heb mijn handen nou al tig keer gewassen maar de geur zit wil niet van mijn handen af en ik heb die vieze smaak van uien in mijn mond....
Maar ik eet vanavond wel zelfgemaakte hachee
En tijdens de bevalling: 'Ik moet poepen denk ik!'quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:14 schreef Reinhilde het volgende:
Rocka, das waar ook, jij had hachee gegeten he? * Reinhilde maakt boodschappenlijstje
quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:21 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En tijdens de bevalling: 'Ik moet poepen denk ik!'
Mijn vriend: 'Ja, dat doe je ook.'
![]()
[..]
![]()
[..]
![]()
Bij het knippen raakten ze bij mij een adertje ..... flats, heel die co-assistent onder het bloedquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Oja, dat knippen... Dat geluid hoor ik nog steeds als ik er aan denktMijn vriend ook.
Cool! Die moeten ze eens in Grey's Anatomy verwerkenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Bij het knippen raakten ze bij mij een adertje ..... flats, heel die co-assistent onder het bloed![]()
(dat vind L. nog steeds wel 1 van de hoogtepunten van de bevalling geloof ik)
Kwart voor 3. Maar we gaan zo alvast naar Schiphol.quote:
Ow heerlijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:55 schreef easy-going het volgende:
[..]
Bij het knippen raakten ze bij mij een adertje ..... flats, heel die co-assistent onder het bloed![]()
fijne vakantie en ook veel plezier bij Starbucks!! *jaloers is*quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Kwart voor 3. Maar we gaan zo alvast naar Schiphol.Starbucks
Nog even een mededeling: mochten we ontvoerd worden door een rijke oliesjeik, maak je dan vooral geen zorgen en onderneem vooral geen, lees: GEEN!, actie!
![]()
Oja, de wasquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:05 schreef Spuuglokje het volgende:
De mijne zijn net klaar. En de was, daar ben ik nog niet eens aan begonnen.
niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Kwart voor 3. Maar we gaan zo alvast naar Schiphol.Starbucks
Nog even een mededeling: mochten we ontvoerd worden door een oliesjeik, maak je dan vooral geen zorgen en onderneem vooral geen, lees: GEEN!, actie!
![]()
jaja, ik ga alquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:46 schreef easy-going het volgende:
* easy-going schopt lady-wrb *hophop* naar buiten jij!
Dat is een mooi mantra, ga ik onthoudenquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Reinhilde het volgende:
Lady wrb fijn dat je aan het opknappen bent!
Rabsadani, ik ben gelukkig nog niet bang geweest voor de bevalling, ook dit soort verhalen raken me niet zo. Het komt vast allemaal goed, zolang je dat blijft denken heb je helemaal geen tijd om er bang voor te zijn
Zo, het hagelde hier net (kwartiertje geleden) echt fu*&ing hard!!
dan heb je n half uurtje geleden niet naar buiten gekekenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:01 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Dat is een mooi mantra, ga ik onthouden![]()
Waar is 'hier'? Ik zit in Utrecht, hier waait het alleen verschrikkelijk, maar geen hagel.
Hier waaide net een duif voorbijquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:58 schreef Reinhilde het volgende:
Lady wrb fijn dat je aan het opknappen bent!
Rabsadani, ik ben gelukkig nog niet bang geweest voor de bevalling, ook dit soort verhalen raken me niet zo. Het komt vast allemaal goed, zolang je dat blijft denken heb je helemaal geen tijd om er bang voor te zijn
Zo, het hagelde hier net (kwartiertje geleden) echt fu*&ing hard!!
Inderdaad, ik vind het zo'n vreselijk woord. Kliko. *ril* Hier heten ze gelukkig ook gewoon containers!quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:37 schreef Vlindur het volgende:
En kliko's.. Welke onnozele heeft dat verzonnen. Bij ons heten ze gewoon containers. En wij hebben groene en grijze containers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |